BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Klaassen verkozen tot Voetballer van het Jaar

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 02 september 2016 - 20:30
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Klaassen verkozen tot Voetballer van het Jaar (Goal.com)

remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2016 - 22:14   quote  deeplink  
Toch nog niet zon slecht seizoen blijkbaar....
Eide
 Eide - vrijdag 02 september 2016 - 23:32   quote  deeplink  
Door een vakjury verkozen tot beste speler van de Eredivisie. Nette prijs voor een goede voetballer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 03 september 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Davy, gefeliciteerd man!
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 september 2016 - 12:13   quote  deeplink  
Hele mooie prijs ondanks ik hem de 2e seizoenshelft niet denderend vond. Jaar daarvoor had hij toch de zilveren schoen?
Eide
 Eide - zaterdag 03 september 2016 - 22:07   quote  deeplink  
Overigens vroeg Davy Klaassen of Dennis Bergkamp de trofee wilde overhandigen. Bergkamp houdt absoluut niet van de spotlights dus dat was echt niet omdat je Bergkamp daar een plezier mee doet. Dat zegt toch wel iets over de rol die Bergkamp speelt naar veel van die gasten.
enough
 enough - zondag 04 september 2016 - 05:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2016 - 22:07 schreef Eide het volgende:
Overigens vroeg Davy Klaassen of Dennis Bergkamp de trofee wilde overhandigen. Bergkamp houdt absoluut niet van de spotlights dus dat was echt niet omdat je Bergkamp daar een plezier mee doet. Dat zegt toch wel iets over de rol die Bergkamp speelt naar veel van die gasten.
JA natuurlijk speelt ie dat wel degelijk loetje en ik vind het nog steeds raar dat men denk van niet en ook gedacht hebben.
Toen F de boer vorige keer hem de trofee als grootste talent van ned mocht overhandigen is het nu maar een kleine stap om Bergkamp deze eer te mogen laten doen aan Davy .
(ze konden en/of begeleiden hem al van/voor de A1 tot nu toe)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2016 door enough --
046afca
 046afca - dinsdag 06 september 2016 - 23:00   quote  deeplink  
Speelde vanavond echt een goede pot. Komt ook oa door janssen die heel balvast is en klaassen niet alleen de kar hoeft te trekken op het middenveld
Loetje
 Loetje - woensdag 07 september 2016 - 00:55   quote  deeplink  
Ideaal duo eigenlijk, Klaassen en Janssen. Deed me een beetje denken aan Pantelic en Siem de Jong destijds bij Ajax.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 07 september 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2016 - 23:00 schreef 046afca het volgende:
Speelde vanavond echt een goede pot. Komt ook oa door janssen die heel balvast is en klaassen niet alleen de kar hoeft te trekken op het middenveld
Klaassen mist de handelingssnelheid, die op dit niveau gevraagd wordt, dat zag je voor de goal, maar ook een paar keer op het middenveld. Alleen Sneijder (nog steeds een topper) en Strootman (tot aan zijn kapitale blunder) zijn van Internationaal niveau en Janssen kan het ook in de toekomst worden. En Blind houdt zich staande, waar hij ook wordt neergezet. De rest is grijze middelmaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 september 2016 - 12:33   quote  deeplink  
Klaassen verkozen tot voetballer van het jaar. Sorry maar dat is echt lachwekkend.

Het enige is dat hij doelpunten maakt terwijl hij slecht speelt.

Daar krijgt hij gewoon een cijfer die hij niet verdiende, vind ik.

Ziyech of anders een speler van Psv had de prijs eerder verdient.

Ik vind dit echt lachwekkend
Ztjes
 Ztjes - woensdag 07 september 2016 - 14:12   quote  deeplink  
PA,
Mee eens.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 september 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 10:56 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klaassen mist de handelingssnelheid, die op dit niveau gevraagd wordt, dat zag je voor de goal, maar ook een paar keer op het middenveld. Alleen Sneijder (nog steeds een topper) en Strootman (tot aan zijn kapitale blunder) zijn van Internationaal niveau en Janssen kan het ook in de toekomst worden. En Blind houdt zich staande, waar hij ook wordt neergezet. De rest is grijze middelmaat.
Als er iemand handelingssnelheid heeft, is het Klaassen wel. Ziet bijna alles als eerste en ziet altijd buiten dat meteen waar die moet lopen.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 07 september 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 14:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als er iemand handelingssnelheid heeft, is het Klaassen wel. Ziet bijna alles als eerste en ziet altijd buiten dat meteen waar die moet lopen.
Spelinzicht en daardoor meestal op de goede plek staan. Is wat anders als handelingssnelheid. Als hij onder druk wordt aangespeeld, kan hij zich er meestal niet voetballend onderuitspelen. Speelt de bal vaak direct blindelijks door.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 07 september 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 12:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Klaassen verkozen tot voetballer van het jaar. Sorry maar dat is echt lachwekkend.

Het enige is dat hij doelpunten maakt terwijl hij slecht speelt.

Daar krijgt hij gewoon een cijfer die hij niet verdiende, vind ik.

Ziyech of anders een speler van Psv had de prijs eerder verdient.

Ik vind dit echt lachwekkend
Wie van psv wou je dan nomineren?

En Ziyech speelde ook niet iedere wedstrijd top hoor, die had vaak (net als Klaassen) een belangrijk/beslissend moment, maar niet altijd top.

Ik denk dat Klaassen deze prijs verdiend, op basis van inzet, inzicht, volwassenheid en doorzettingsvermogen.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 september 2016 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 14:50 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Spelinzicht en daardoor meestal op de goede plek staan. Is wat anders als handelingssnelheid. Als hij onder druk wordt aangespeeld, kan hij zich er meestal niet voetballend onderuitspelen. Speelt de bal vaak direct blindelijks door.
En hij heeft het beide. Blindelings en vrijwel altijd naar een medespeler.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 07 september 2016 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 16:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

En hij heeft het beide. Blindelings en vrijwel altijd naar een medespeler.
Pearl heeft een mooie actie!!!!
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2016 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 10:56 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klaassen mist de handelingssnelheid, die op dit niveau gevraagd wordt, dat zag je voor de goal, maar ook een paar keer op het middenveld. Alleen Sneijder (nog steeds een topper) en Strootman (tot aan zijn kapitale blunder) zijn van Internationaal niveau en Janssen kan het ook in de toekomst worden. En Blind houdt zich staande, waar hij ook wordt neergezet. De rest is grijze middelmaat.
Sorry maar Klaassen speelde een veel betere wedstrijd dan strootman. Klaassen heeft juist die handelings snelheid wel. Passed ook veel sneller dan strootman en loopt veel minder met de bal.

Strootman op dit moment amper van toegevoegde waarde voor een zwalkend nl elftal. Dat zegt momenteel veel denk ik.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 september 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 16:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wie van psv wou je dan nomineren?

En Ziyech speelde ook niet iedere wedstrijd top hoor, die had vaak (net als Klaassen) een belangrijk/beslissend moment, maar niet altijd top.

Ik denk dat Klaassen deze prijs verdiend, op basis van inzet, inzicht, volwassenheid en doorzettingsvermogen.
Mexicaan op het middenveld.

Je hoeft ook niet iedere wedstrijd goed te zijn. Zelfs messi kan dat niet.

Ziyech heeft heel lang zowel een assist anders wel de doelpunt gemaakt.
Verder is hij enorm belangrijk en drukte hij vrijwel iedere wedstrijd zijn stempel.
Ieder geval meer dan klaassen.

Er zijn wel meerdere die een prijs mogen verdienen, die ze niet hebben gekregen.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 07 september 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar Klaassen speelde een veel betere wedstrijd dan strootman. Klaassen heeft juist die handelings snelheid wel. Passed ook veel sneller dan strootman en loopt veel minder met de bal.

Strootman op dit moment amper van toegevoegde waarde voor een zwalkend nl elftal. Dat zegt momenteel veel denk ik.
Volgens mij waren nagenoeg alle voorzetten van Strootman, die Klaassen, Dost alleen voor de keeper zette en tot zijn kapitale blunder speelde hij prima. Klaassen loopt minder met de bal, omdat hij geen passeeractie heeft en veel te vaak in de dekking staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2016 door Ztjes --
Ztjes
 Ztjes - woensdag 07 september 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 17:50 schreef Ztjes het volgende:

[..]

-


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - woensdag 07 september 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 17:50 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Volgens mij waren nagenoeg alle voorzetten van Strootman, die Klaassen, Dost alleen voor de keeper zette en tot zijn kapitale blunder speelde hij prima. Klaassen loopt minder met de bal, omdat hij geen passeeractie heeft en veel te vaak in de dekking staat.
Alle voorzetten? Heb echt alleen die bal in de laatste minuten gezien. Verder gewoon nul.

Klaassen loopt niet met de bal omdat zijn passing gewoon heel goed is en hij het spel altijd versnelt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 07 september 2016 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 16:54 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Pearl heeft een mooie actie!!!!
Dan moeten we die halen! Kan die ook in de spits?
Ztjes
 Ztjes - woensdag 07 september 2016 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 22:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Alle voorzetten? Heb echt alleen die bal in de laatste minuten gezien. Verder gewoon nul.

Klaassen loopt niet met de bal omdat zijn passing gewoon heel goed is en hij het spel altijd versnelt.
De voorzet in de 5e minuut op Klaassen komt ook van Strootman, dus in ieder geval meer als jij er hebt gezien.

Ben ik het niet mee eens. Is veel te weinig als middenvelder aan de bal en dus te weinig met het spel betrokken. Staat wel altijd goed in of rond de 16 voor een kans.
enough
 enough - donderdag 08 september 2016 - 04:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 23:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dan moeten we die halen! Kan die ook in de spits?
Meestal van achteruit ;-)
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 23:59 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De voorzet in de 5e minuut op Klaassen komt ook van Strootman, dus in ieder geval meer als jij er hebt gezien.

Ben ik het niet mee eens. Is veel te weinig als middenvelder aan de bal en dus te weinig met het spel betrokken. Staat wel altijd goed in of rond de 16 voor een kans.
Sorry. twee inderdaad, van de 20 mogelijkheiden die we hebben gehad..

Klaassen zijn rol vult hij echt geweldig in, niet voor niets dat ie zo veel positieve commentaren kreeg na de wedstrijd, ook gewoon veel aan de bal geweest als diepste middenvelder, en eigenlijk iedere keer er iets goeds mee gedaan.. Speelde in mijn ogen echt veel beter dan Wijnaldum en Strootman.

Janssen vond ik echt heel goed, evenals Sneijder die echt de baas van dit elftal is en die rol ook werelds vertolkt..
Ztjes
 Ztjes - donderdag 08 september 2016 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2016 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. twee inderdaad, van de 20 mogelijkheiden die we hebben gehad..

Klaassen zijn rol vult hij echt geweldig in, niet voor niets dat ie zo veel positieve commentaren kreeg na de wedstrijd, ook gewoon veel aan de bal geweest als diepste middenvelder, en eigenlijk iedere keer er iets goeds mee gedaan.. Speelde in mijn ogen echt veel beter dan Wijnaldum en Strootman.

Janssen vond ik echt heel goed, evenals Sneijder die echt de baas van dit elftal is en die rol ook werelds vertolkt..
Zelfs de bondscoach zegt dat we 8 (statistieken 9 schoten op doel) echte kansen hebben gehad, ik weet niet wat jij allemaal als kansen ziet en daarvan zijn 25% door een steekpas van Strootman. Klaassen speelt aardig, maar moet minimaal 1x scoren van drie 100% kansen, dat is net zo slecht als die kapitale blunder van Strootman. Wijnaldum speelde inderdaad waardeloos.

Ik heb ook in de aanloop van dit seizoen geroepen als je een ervaren iemand moet halen is het Sneijder en geen Ziyech of zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2016 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2016 - 09:33 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Zelfs de bondscoach zegt dat we 8 (statistieken 9 schoten op doel) echte kansen hebben gehad, ik weet niet wat jij allemaal als kansen ziet en daarvan zijn 25% door een steekpas van Strootman. Klaassen speelt aardig, maar moet minimaal 1x scoren van drie 100% kansen, dat is net zo slecht als die kapitale blunder van Strootman. Wijnaldum speelde inderdaad waardeloos.

Ik heb ook in de aanloop van dit seizoen geroepen als je een ervaren iemand moet halen is het Sneijder en geen Ziyech of zo.
Doelpogingen zijn mogelijkheden, grote kansen is iets anders. Bal van Dost bijvoorbeeld ging ook niet tussen de palen en is een grote kans..

Maar goed, heel het NL elftal speelde gewoon helemaal niet goed, Zweden is namelijk niet een geweldige ploeg. Klaassen Janssen en Sneijder vond ik de positieve uitschieters.

Die fout net zo erg vinden als het missen van kansen slaat trouwens nergens op.

Strootman geeft de bal gewoon aan zweden, Klaassen schiet en kopt die kansen nog redelijk binnen, alleen speelt die keeper goed en staat die iedere keer op de juiste plek, dat ie er 1 van moet maken ben ik met je eens..
Ztjes
 Ztjes - donderdag 08 september 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2016 - 09:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Doelpogingen zijn mogelijkheden, grote kansen is iets anders. Bal van Dost bijvoorbeeld ging ook niet tussen de palen en is een grote kans..

Maar goed, heel het NL elftal speelde gewoon helemaal niet goed, Zweden is namelijk niet een geweldige ploeg. Klaassen Janssen en Sneijder vond ik de positieve uitschieters.

Die fout net zo erg vinden als het missen van kansen slaat trouwens nergens op.

Strootman geeft de bal gewoon aan zweden, Klaassen schiet en kopt die kansen nog redelijk binnen, alleen speelt die keeper goed en staat die iedere keer op de juiste plek, dat ie er 1 van moet maken ben ik met je eens..
Ik vind dat een fout van de keeper of verdediger, waar een tegengoal uit valt net zo zwaar weegt, als een spits of speler die een 100% kans mist. Door de een verlies je of speel je gelijk en dit geldt hetzelfde voor de ander alleen kun je hierdoor ook nog "winnen". In algemene zin worden de verdedigende fouten zwaarder aangerekend. Winnen kun je alleen als er goals worden gemaakt.
Dat is zo of eigenlijk gewoon onterecht!!!

Klaassen geeft de bal gewoon aan de Zweedse keeper. Als Klaassen een van de kansen maakt, win je ook gewoon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2016 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2016 - 10:15 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik vind dat een fout van de keeper of verdediger, waar een tegengoal uit valt net zo zwaar weegt, als een spits of speler die een 100% kans mist. Door de een verlies je of speel je gelijk en dit geldt hetzelfde voor de ander alleen kun je hierdoor ook nog "winnen". In algemene zin worden de verdedigende fouten zwaarder aangerekend. Winnen kun je alleen als er goals worden gemaakt.
Dat is zo of eigenlijk gewoon onterecht!!!

Klaassen geeft de bal gewoon aan de Zweedse keeper. Als Klaassen een van de kansen maakt, win je ook gewoon.
Een kans missen is hetzelfde als een goal tegen krijgen, een niet te missen kans snap ik de vergelijking wel.. NL heeft geen niet te missen kansen gekregen..
Loetje
 Loetje - donderdag 08 september 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 16:54 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Pearl heeft een mooie actie!!!!
Ga er langs, je zit er namelijk helemaal naast.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Klaassen verkozen tot Voetballer van het Jaar









0.0184729