BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jones of Vermeer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 09:24   quote  deeplink  
28tgghh.jpg

Brad Jones was zondag een van de uitblinkers aan de kant bij Feyenoord. De doelman werd in de zomer binnengehaald omdat Kenneth Vermeer en Warner Hahn in de lappenmand zitten en hield in de topper tegen PSV al voor de vierde keer in de eerste zes speelronden zijn doel schoon.

Pierre van Hooijdonk is onder de indruk van de Australiër: “Hij straalt rust uit aan de bal. Zelfs meer dan Vermeer en dat is belangrijk”, zei de oud-aanvaller, die wel denkt dat Vermeer straks weer eerste keus onder de lat zal worden. Naast Jones, Vermeer en Hahn heeft Feyenoord ook Pär Hansson en Justin Bijlow nog in huis als keepers.

Vermeer zal de gehele eerste seizoenshelft nog moeten toekijken, maar de vraag is of hij zijn basisplaats zomaar terugkrijgt als hij weer fit is. “Als Jones nog twee maanden in de goal staat en fantastisch keept, dan denk ik niet dat Giovanni van Bronckhorst gaat wisselen”, zei Bert van Marwijk zondagavond aan tafel bij Studio Voetbal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 09:26   quote  deeplink  
Ik ben zeer gecharmeerd van Jones op het moment. Normaal gesproken zou Kenneth weer terug onder de lat moeten staan alsnie fit is. Maar als Jones dit vast houd zie ik hem daar toch graag staan. De rust die hij uitstraalt en die hoge ballen die hij pakt..
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 09:32   quote  deeplink  
Dat hangt van de komende periode af.
Euforie prima hoor, maar ik vond Brad de eerste 15 minuten slecht en onrustig.
Dat heb ik vaker gezien bij hem, verder is de bal wegboksen effectief als t werkt, maar het is riskant. Tot nu toe heeft Kenneth nog zat krediet, dus kies ik voor Kenneth. Wanneer fit.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2016 - 09:36   quote  deeplink  
Geen keuze, want nog lang niet aan de orde.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 09:44   quote  deeplink  
Okay sorry hoor slotje dan maar..pfffff
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2016 - 09:47   quote  deeplink  
Is het nou straks wanbeleid van de td als Feyenoord 3 prima en gezonde keepers in de selectie heeft?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 09:53   quote  deeplink  
Das pas straks dus daar hoeven we het nu niet over te hebben toch..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 19 september 2016 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 09:47 schreef FR-Henk het volgende:
Is het nou straks wanbeleid van de td als Feyenoord 3 prima en gezonde keepers in de selectie heeft?
Nee, want we hadden nu een extra keeper nodig. Jones doet het goed en een goede, degelijke keeper heb je nodig wil je bovenin meedoen. Ongeacht de situatie straks hebben we Jones nu nodig.

Terugkeer Vermeer duurt nog lang, snap niet helemaal waarom de media daar nu al op inspeelt, beetje vroeg. Jones doet het nu goed, die ga je er ook niet zomaar uithalen, maar Vermeer is wel de eerste doelman waar we nog langer mee door willen. Die komt er uiteindelijk echt wel weer in. Nu is de kwestie echter überhaupt nog niet aan de orde.
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 10:08   quote  deeplink  
ZE moeten iets doen om onrust te stoken....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 10:15   quote  deeplink  
Media ziet ook dat we twee (drie) hele goede keepers hebben, heeft niks metnonrust stoken te maken. Lijkt me een normale discussie ook al is het nu niet direct aan de orde. Wij doen het ook..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 19 september 2016 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:15 schreef RenatoBos het volgende:
Media ziet ook dat we twee (drie) hele goede keepers hebben, heeft niks metnonrust stoken te maken. Lijkt me een normale discussie ook al is het nu niet direct aan de orde. Wij doen het ook..
Tsja, is ook zo. Maar vooralsnog is maar één van deze drie keepers wedstrijdfit, dus is de discussie overbodig. En wat de media betreft doe je het toch nooit goed. Als je Jones niet had gehaald, had je nu het gezeik gehad dat je een goede keeper moet hebben als je echt bovenin wil meedoen. Dan liever dit ;)
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 september 2016 - 10:22   quote  deeplink  
Ik vind Vermeer naar Dudek de beste keeper van de laatste jaren
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 10:24   quote  deeplink  
Wat moet Vermeer bij Dudek?
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 september 2016 - 10:31   quote  deeplink  
Vermeer moet straks gewoon weer nummer 1 zijn
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 10:34   quote  deeplink  
Vind ik ook.
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 10:35   quote  deeplink  
En daarna moet/mag Hahn het stokje over nemen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 10:49   quote  deeplink  
Dus Jones is enkel voor dit jaar vanwege de blessures. Zou het zonde vinden om een keepert in deze vorm te moeten laten gaan.
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 10:53   quote  deeplink  
Bedankt voor bewezen diensten. Hij is 34.... we zijn toch geen charitatieve instelling Renato? Zo werkt het nu eenmaal in de voetballerij. Brad loopt lang genoeg mee om dat te weten.

Het Legioen moet gewoon lekker voor hem juichen en zingen en hem dankbaar zijn voor zijn belangrijke bijdrage.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 10:57   quote  deeplink  
Heb je zeker gelijk in.
JanM
 JanM - maandag 19 september 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Vermeer verkopen! Gewoon omdat het kan!
netsurfer
 netsurfer - maandag 19 september 2016 - 12:01   quote  deeplink  
Dit is een beetje een opportunistische vraag Renato. Hij doet het prima, hele goede keeper. Maar ik denk dat het niet voor niets is dat hij vaak 2e keeper was bij zijn clubs. Vermeer is van uitzonderlijke klasse, in Nederland tenminste, moet straks weer onder de lat staan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2016 - 12:21   quote  deeplink  
Keepers gaan meestal wel mee tot 36, dus ik zou m er nog een jaar bijhouden.
MMM
 MMM - maandag 19 september 2016 - 12:33   quote  deeplink  
Hansson weg.
Hahn en Bijlow verhuren.

Ook een optie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2016 door MMM --
ar
 ar - maandag 19 september 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Dat is geen slecht idee.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 19 september 2016 - 13:02   quote  deeplink  
Voor mij is Vermeer onomstreden, heeft de afgelopen jaren genoeg laten zien.
.......maar Hahn klopt al binnenkort aan de deur van F 1.....wat dan te doen?
Ik zeg Jones laten staan, maar dat is een keiharde klap voor Hahn. Ik denk dat hij dan met de winterstop weg wil.
Hebben we da voor niks geinvesteerd in de kwaliteit van Hahn?
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 13:06   quote  deeplink  
Hahn verhuren vind ik een slecht idee. Geef je het verkeerde signaal af aan de speler.
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 13:11   quote  deeplink  
Het is hartstikke goed en fijn dat we Brad voor een seizoen vast konden leggen, maar dat was wegens blessures bij onze eerste en tweede doelmannen. Moeten we de uitgestippelde route verlaten omdat deze fijne Aussie voldoet? Lijkt mij geen goede zaak.
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 september 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 13:02 schreef Peckerwood het volgende:
Voor mij is Vermeer onomstreden, heeft de afgelopen jaren genoeg laten zien.
.......maar Hahn klopt al binnenkort aan de deur van F 1.....wat dan te doen?
Ik zeg Jones laten staan, maar dat is een keiharde klap voor Hahn. Ik denk dat hij dan met de winterstop weg wil.
Hebben we da voor niks geinvesteerd in de kwaliteit van Hahn?
mooi laten gaan we hebben Bijlow nog
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 19 september 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 10:49 schreef RenatoBos het volgende:
Dus Jones is enkel voor dit jaar vanwege de blessures. Zou het zonde vinden om een keepert in deze vorm te moeten laten gaan.
Dat is een lastige vraag, omdat hij het goed doet. Maar we hebben met Vermeer en Hahn al twee goede/prima doelmannen. Dan is het de vraag of je deze jongere keepers de voorkeur geeft ten opzichte van de wat oudere Jones. Voor de toekomst heb je meer aan Vermeer, omdat die langer zal blijven. En Hahn zal geen derde doelman willen zijn, evenals Jones denk ik liever geen tweede keeper wil worden. Dus er zal hoe dan ook één van de drie vertrekken. Waarbij ik het waarschijnlijker vind dat Hahn tweede keeper is, omdat die toch nog wat moet groeien. En als je dan moet kiezen tussen Vermeer en Jones..tsja, dan toch maar Vermeer denk ik. Hoe goed Jones het ook doet en hoe blij ik ook met hem ben.
MMM
 MMM - maandag 19 september 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 12:50 schreef ar het volgende:
Dat is geen slecht idee.
Hahn lekker minuten ergens laten op doen. Zal goed voor hem zijn.
nr 10
 nr 10 - maandag 19 september 2016 - 13:39   quote  deeplink  
Vermeer voor 12 mln naar ojoks.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 13:23 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat is een lastige vraag, omdat hij het goed doet. Maar we hebben met Vermeer en Hahn al twee goede/prima doelmannen. Dan is het de vraag of je deze jongere keepers de voorkeur geeft ten opzichte van de wat oudere Jones. Voor de toekomst heb je meer aan Vermeer, omdat die langer zal blijven. En Hahn zal geen derde doelman willen zijn, evenals Jones denk ik liever geen tweede keeper wil worden. Dus er zal hoe dan ook één van de drie vertrekken. Waarbij ik het waarschijnlijker vind dat Hahn tweede keeper is, omdat die toch nog wat moet groeien. En als je dan moet kiezen tussen Vermeer en Jones..tsja, dan toch maar Vermeer denk ik. Hoe goed Jones het ook doet en hoe blij ik ook met hem ben.
Misschien kan Jones zich schikken in een bijrol..
Never change a winning team zeggen ze. Ik wil het nog maar zien als Kenneth straks weer fit is. En als Jones dan nog een minimaal aantal tegentreffers heeft en de verdediging vol vertrouwen in hem heeft of Gio hem passeert..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 09:32 schreef Stylzz het volgende:
Dat hangt van de komende periode af.
Euforie prima hoor, maar ik vond Brad de eerste 15 minuten slecht en onrustig.
Dat heb ik vaker gezien bij hem, verder is de bal wegboksen effectief als t werkt, maar het is riskant. Tot nu toe heeft Kenneth nog zat krediet, dus kies ik voor Kenneth. Wanneer fit.
Eens. Vermeer was onze beste spelert vorig jaar. Overigens, zag dat er vanuit de premier league nogal lacherig over werd gedaan dat Jones bij ons basisspeler is. Blijkbaar hebben ze daar minder goede ervaringen met hem. Maar goed, Jones heeft waarschijnlijk tot de winterstop om te laten zien hoe stabiel hij is.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 19 september 2016 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 14:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Misschien kan Jones zich schikken in een bijrol..
Never change a winning team zeggen ze. Ik wil het nog maar zien als Kenneth straks weer fit is. En als Jones dan nog een minimaal aantal tegentreffers heeft en de verdediging vol vertrouwen in hem heeft of Gio hem passeert..
Als hij zich daarin kan schikken en als hij zo blijft spelen, is het zeker de moeite waard om hem dan langer vast te leggen. Alleen maak je dan wel de keuze van Jones boven Hahn. Hahn zal dan willen vertrekken. In dat geval hoeft dat niet heel erg te zijn, want eerlijk gezegd verwacht ik toch niet dat hij bij ons zal blijven tot hij een basisplek heeft, want Vermeer zie ik nog jaren bij ons keepen.
Milo
 Milo - maandag 19 september 2016 - 16:16   quote  deeplink  
het duurt nog lang voordat Vermeer wedstrijd fit is
Nu ben ik blij met Jones
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 september 2016 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 16:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Als hij zich daarin kan schikken en als hij zo blijft spelen, is het zeker de moeite waard om hem dan langer vast te leggen. Alleen maak je dan wel de keuze van Jones boven Hahn. Hahn zal dan willen vertrekken. In dat geval hoeft dat niet heel erg te zijn, want eerlijk gezegd verwacht ik toch niet dat hij bij ons zal blijven tot hij een basisplek heeft, want Vermeer zie ik nog jaren bij ons keepen.
Sluit ik me bij aan..we zulken zien wat ze met Jones gaan doen contractueel..
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 16:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eens. Vermeer was onze beste spelert vorig jaar. Overigens, zag dat er vanuit de premier league nogal lacherig over werd gedaan dat Jones bij ons basisspeler is. Blijkbaar hebben ze daar minder goede ervaringen met hem. Maar goed, Jones heeft waarschijnlijk tot de winterstop om te laten zien hoe stabiel hij is.
Zelfvertrouwen kan veel doen voor een speler. Ook al is hij al bijna aan de pensioengerechtigde leeftijd.

Ik begrijp het enthousiasme door zijn prestaties maar daarom hoeven we Hahn m.i. echt niet te lozen. Zou een beslissing zijn op basis van een tiental wedstrijden en alle goede wedstrijden van Hahn doen er niet meer toe? Nee.... verkeerde signaal. Ook naar andere spelers.
van geil
 van geil - maandag 19 september 2016 - 19:48   quote  deeplink  
Ik heb over beide tot nu 0,0 te klagen .
Ook buiten het veld prima.
JanM
 JanM - maandag 19 september 2016 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 19:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen kan veel doen voor een speler. Ook al is hij al bijna aan de pensioengerechtigde leeftijd.

Ik begrijp het enthousiasme door zijn prestaties maar daarom hoeven we Hahn m.i. echt niet te lozen. Zou een beslissing zijn op basis van een tiental wedstrijden en alle goede wedstrijden van Hahn doen er niet meer toe? Nee.... verkeerde signaal. Ook naar andere spelers.
Eens! Hahn is onze toekomstige eerste doelman en die moet wel het gevoel hebben/houden dat dat zo is. Daarom zou ik Vermeer einde seizoen verkopen. Kan hij zich na de winsterstop nog even flink in de kijker spelen om de prijs nog wat verder op te drijven. Heeft contract t/m 2019 dus minimaal 10 miljoen. Hahn kan dan weer helemaal fit worden, wetende dat hij vanaf seizoen 2017/2018 de beoogde eerste keeper is voor de komende jaren. Blijft Vermeer is dat m.i. einde Hahn!

Jones verlengen met een jaar (evt. met optie voor nog een jaar) als stand-in voor Hahn, Hansson's contract laten aflopen en Bijlow ook verlengen als jonge, talentvolle derde doelman.
Barabas
 Barabas - maandag 19 september 2016 - 19:57   quote  deeplink  
Ik verwacht niet dat Kenneth verkocht gaat worden.

Mag wel, maar zie het niet gebeuren....
VVout
 VVout - dinsdag 20 september 2016 - 09:27   quote  deeplink  
Vermeer, leuk dat Jones het nu zo goed doet maar we hebben twee fantastische keepers die helaas niet kunnen spelen. Jones kan fantastisch stompen, maar zie hem zelden een bal gewoon klem vast pakken waar dat zou kunnen en is bovendien ook aardig op leeftijd om je portemonnee voor te trekken, al is het maar het salaris. Ben er nu heel blij mee, maar ook als Vermeer en Hahn weer gewoon fit zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 21:09   quote  deeplink  
''We moeten niet vergeten dat Vermeer echt een topkeeper is''

33ndt6s.jpg

Giovanni van Bronckhorst staat binnenkort voor een lastige keuze. De trainer moet kiezen tussen doelmannen Brad Jones of Kenneth Vermeer, wanneer laatstgenoemde wedstrijdfit is. Volgens Johan Derksen, analist van Voetbal Inside, vindt dat Van Bronckhorst moet kiezen voor Vermeer.

“Het is heel duidelijk: Vermeer heeft een hele grote staat van dienst”, begint De Snor in het RTL7-programma. “Hij is gekomen van Ajax en heeft het uitstekend gedaan. Hij raakte toen geblesseerd en dan haalt Feyenoord een keeper als tussenoplossing. Hij keept goed maar Vermeer is in potentie een betere keeper.”

“Mijn vriend Louis van Gaal vindt Vermeer zelfs de beste keeper van Nederland”, vervolgt hij. “We moeten niet vergeten dat Vermeer echt een topkeeper is. Natuurlijk, hij moet eerst wedstrijdritme opdoen bij de beloften, maar daarna moet hij de voorkeur krijgen boven Jones. Die Jones heeft het goed gedaan, maar we moeten niet gaan doen alsof Vermeer een mindere keeper is dan hem.”
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 januari 2017 - 21:11   quote  deeplink  
Jones voorlopig nog maar
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jones voorlopig nog maar
Uiteraard want Kenneth is er voorlopig nog niet maar wat als Vermeer weer top is..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 januari 2017 - 21:15   quote  deeplink  
Dan nog Jones houden want het is om het even vind ik.
van geil
 van geil - maandag 16 januari 2017 - 21:15   quote  deeplink  
Lost zich vanzelf op
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 januari 2017 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 21:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dan nog Jones houden want het is om het even vind ik.
In deze ben ik het met Derksen eens, ik denk ook dat Vermeer een betere keeper is, Jones is in de lucht zeker beter dan Vermeer. Daarnaast vertegenwoordigt Vermeer transfereerde en Jones niet..
Alexmem
 Alexmem - maandag 16 januari 2017 - 21:28   quote  deeplink  
Never change a winning team.
ar
 ar - maandag 16 januari 2017 - 21:34   quote  deeplink  
Wanneer topfit, Vermeer in de basis.
tomson
 tomson - maandag 16 januari 2017 - 22:12   quote  deeplink  
Als Derksen Vermeer zegt dan moeten we Jones doen ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jones of Vermeer









0.0103840