BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Puntendeling

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 19 september 2016 - 23:39   quote  deeplink  
Ik heb een voorstel oor de FIFA.
Bij winst krijg je 3 punten...gelijkspel 1 punt en verlies 0 punten.

Mijn voorstel is dat je bij een eindstand van 0-0 ook 0 punten krijgt....vanaf 1-1 krijg je pas 1 punt.
Dit zet meer druk op de clubs, met 0-0 schiet je ook niks op en maakt de laatste 20 minuten spannender en voor de stadion bezoekers wordt het ook interessanter want je gaat niet voor jan lul.

Wat is jullie mening ??
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 20 september 2016 - 00:01   quote  deeplink  
Dan krijg je gewoon dat voortaan elke wedstrijd begint met een goal voor beide elftallen en dan begint t daarna pas echt..
remco k
 remco k - dinsdag 20 september 2016 - 07:07   quote  deeplink  
Goed idee nenam. Serieus.
guusje
 guusje - dinsdag 20 september 2016 - 11:24   quote  deeplink  
maar krijg je dan bij 3-3 ook 3 punten?
Smeerburg
 Smeerburg - dinsdag 20 september 2016 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb een voorstel oor de FIFA.
Bij winst krijg je 3 punten...gelijkspel 1 punt en verlies 0 punten.

Mijn voorstel is dat je bij een eindstand van 0-0 ook 0 punten krijgt....vanaf 1-1 krijg je pas 1 punt.
Dit zet meer druk op de clubs, met 0-0 schiet je ook niks op en maakt de laatste 20 minuten spannender en voor de stadion bezoekers wordt het ook interessanter want je gaat niet voor jan lul.

Wat is jullie mening ??
Bij gelijk spel 1 punt en daarna strafschoppen. Winnaar daarvan belonen met 1 punt extra.
Winst 3 en verlies 0 punten blijft hetzelfde.
remco k
 remco k - dinsdag 20 september 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 12:31 schreef Smeerburg het volgende:

[..]

Bij gelijk spel 1 punt en daarna strafschoppen. Winnaar daarvan belonen met 1 punt extra.
Winst 3 en verlies 0 punten blijft hetzelfde.
Dan wordt het spel alleen maar saaier, want dan gaan ploegen dus het laatste kwartier op een gelijk spel spelen..

Wat Nenam zegt ben ik wel voor.. 0-0 is gewoon geen punten voor beide teams. Daarna gaat de teller pas lopen.. Dan ga je teams dus dwingen om een doelpunt te maken.. En dus zal er meer ruimte komen en wordt het spel aantrekkelijker..
Smeerburg
 Smeerburg - dinsdag 20 september 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan wordt het spel alleen maar saaier, want dan gaan ploegen dus het laatste kwartier op een gelijk spel spelen..

Wat Nenam zegt ben ik wel voor.. 0-0 is gewoon geen punten voor beide teams. Daarna gaat de teller pas lopen.. Dan ga je teams dus dwingen om een doelpunt te maken.. En dus zal er meer ruimte komen en wordt het spel aantrekkelijker..
Saaier worden niet. Door de strafschoppen te winnen krijg je een punt extra. Kunt er ook voor kiezen dat degene die de strafschoppen wint 1 punt krijgt en de verliezer niets.
p111
 p111 - dinsdag 20 september 2016 - 13:38   quote  deeplink  
Ik zal effe bellen naar de Fifa dat ze jou voorstel in de agenda zetten !! top idee Nemam
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 20 september 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2016 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb een voorstel oor de FIFA.
Bij winst krijg je 3 punten...gelijkspel 1 punt en verlies 0 punten.

Mijn voorstel is dat je bij een eindstand van 0-0 ook 0 punten krijgt....vanaf 1-1 krijg je pas 1 punt.
Dit zet meer druk op de clubs, met 0-0 schiet je ook niks op en maakt de laatste 20 minuten spannender en voor de stadion bezoekers wordt het ook interessanter want je gaat niet voor jan lul.

Wat is jullie mening ??
Ik vind dit een heel serieus onderwerp.
Heb je dit zelf bedacht na een aantal biertjes?

Ik meen het, dit zou wel eens een hele positieve invloed kunnen hebben op alle wedstrijden!
Teams zullen nu niet meer 90 minuten de bus kunnen parkeren, omdat zij moeten scoren!

Hoe krijg je zoiets bespreekbaar bij de beleidsbepalers?

Dit wordt dan dus de Nenam-regel.

Klasse P
Stanley
 Stanley - dinsdag 20 september 2016 - 17:12   quote  deeplink  
hahahaha maar serieus Nenam prima idee alleen gaat het em niet worden.
Nog ff doorzuipen maar...

1-1 gelijk is toch net zo goed een gelijkspel als 0-0 of 2-2?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 september 2016 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 15:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik vind dit een heel serieus onderwerp.
Heb je dit zelf bedacht na een aantal biertjes?

Ik meen het, dit zou wel eens een hele positieve invloed kunnen hebben op alle wedstrijden!
Teams zullen nu niet meer 90 minuten de bus kunnen parkeren, omdat zij moeten scoren!

Hoe krijg je zoiets bespreekbaar bij de beleidsbepalers?

Dit wordt dan dus de Nenam-regel.

Klasse P
Loop ik al een tijdje mee...bij 0-0 wedstrijden heb ik altijd de tyfus in, je zit 90 minuten te kijken en op het eind heb je niks....de clubs niet de supporters niet en de kijkers ook niets terwijl je er wel voor betaald, dus daarom 0 punten.
Bij 1-1 zie je nog spanning na de 1-0 of 0-1 en je ziet doelpunten, dat het uiteindelijk 1-1 (2-2 enz) wordt vind ik makkelijker te verteren dan 0-0
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 20 september 2016 - 22:42   quote  deeplink  
Europese wedstrijden ook? EK's WK's ?
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 20 september 2016 - 22:44   quote  deeplink  
En als de uitslag 5-5 is krijgen deze 2 teams meer punten dan een ander team die met veel moeite 1-0 wint
remco k
 remco k - dinsdag 20 september 2016 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 13:37 schreef Smeerburg het volgende:

[..]

Saaier worden niet. Door de strafschoppen te winnen krijg je een punt extra. Kunt er ook voor kiezen dat degene die de strafschoppen wint 1 punt krijgt en de verliezer niets.
Dan ga je als het 0-0 staat toch juist creƫren dat beide ploegen niet gaan aanvallen zodat ze met die penalty's iig nog kans maken op een enkel puntje.
remco k
 remco k - dinsdag 20 september 2016 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 22:44 schreef aaadjuh het volgende:
En als de uitslag 5-5 is krijgen deze 2 teams meer punten dan een ander team die met veel moeite 1-0 wint
5-5 is beiden 1 punt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 september 2016 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 22:44 schreef aaadjuh het volgende:
En als de uitslag 5-5 is krijgen deze 2 teams meer punten dan een ander team die met veel moeite 1-0 wint
Heb je het voorstel wel gelezen of ben je weer roepende in de ruimte????
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 september 2016 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 18:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Loop ik al een tijdje mee...bij 0-0 wedstrijden heb ik altijd de tyfus in, je zit 90 minuten te kijken en op het eind heb je niks....de clubs niet de supporters niet en de kijkers ook niets terwijl je er wel voor betaald, dus daarom 0 punten.
Bij 1-1 zie je nog spanning na de 1-0 of 0-1 en je ziet doelpunten, dat het uiteindelijk 1-1 (2-2 enz) wordt vind ik makkelijker te verteren dan 0-0
Heel eerlijk, ik vind dit echt de moeite waard!
Kan er een poll opgestart worden Boudewijn?

Pak die primeur en lets go!!
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 00:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Heel eerlijk, ik vind dit echt de moeite waard!
Kan er een poll opgestart worden Boudewijn?

Pak die primeur en lets go!!
Een poll kan je hier zal opstarten, is niet zo moeilijk..

Maar heb nu niet bepaald de illusie dat andere landen daar aan zullen willen meewerken.

Veel van de grote clubs in Europa spelen nu eenmaal vaak op de 0. en zullen dus geen akkoord geven.. En helaas hebben die grote clubs veel invloed..
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 09:00   quote  deeplink  
Opzich een goed punt. Hierdoor verplicht je clubs ook om vooruit te voetballen en het zal het spel zeker aantrekkelijker maken.

Maar ik heb dat met meer punten in het voetbal waar ik me echt dood aan irriteer hoor.
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 21 september 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 00:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je het voorstel wel gelezen of ben je weer roepende in de ruimte????
Wel gelezen maar niet begrepen. Mijn excuses. Alle gelijke spelen 1 punt , behalve de brilstand

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Puntendeling









0.0071501