BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Breaking, brand in Amsterdam ArenA

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 21:51   quote  deeplink  
Na afloop van de wedstrijd Ajax - Standard Luik is er brand ontstaan in het stadion. Onduidelijk is het wat de oorzaak van de brand is en tevens of er geworden zijn.

http://112vandaag.nl/2016/09/brand-amsterdam-arena.html

Ik zal proberen dit up to date te houden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:00   quote  deeplink  
21:26:06 29-09-16 melding P 1 BRAND BIJEENKOMST (+INC.NET: 2+) ARENA STADION WESTZIJDE IZP-I1057 , ARENA BOULEVARD 1 AMSTERDAM [ 13ALA 13OVDN 13NET02 13ASA 13DVD ]
urgentie H spoed
regio 13 AMS Amsterdam-Amstelland
eenheden 0100600 Tankautospuit-ASA Amsterdam-Anton
0100601 Autoladder-ALA Amsterdam-Anton
0100619 Kazernealarm Amsterdam-Anton
0102005 Officier van Dienst Noord-OVDN (inzet) Amsterdam-Amstelland
0102200 Blusgroep Duivendrecht
0102219 Lichtkrant Kazerne Duivendrecht
0102998 Monitor Brandweer Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland

21:32:13 29-09-16 melding alert P 1 BRAND BIJEENKOMST (MOGELIJK GROTE BRAND) (+INC.NET: 2+) ARENA STADION WESTZIJDE IZP-I1057 , ARENA BOULEVARD 1 AMSTERDAM [ 13VVD 13ASV1 ]
urgentie H spoed
regio 13 AMS Amsterdam-Amstelland
eenheden 0100200 Bevelvoerder van Dienst Beroeps Amstelveen
0100201 Bemanning Tankautospuit / Waterongevallenvoertuig Amstelveen
0100219 Kazernealarm Amstelveen
0101060 Commandant van Dienst Amsterdam-Amstelland
0102000 Infocode Klein Incident Aalsmeer
0102040 Infocode Klein Incident Ouder-Amstel
0102998 Monitor Brandweer Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland

21:32:13 29-09-16 melding alert P 1 BRAND BIJEENKOMST (MOGELIJK GROTE BRAND) (+INC.NET: 2+) ARENA STADION WESTZIJDE IZP-I1057 , ARENA BOULEVARD 1 AMSTERDAM [ 13VVD 13ASV1 ]
urgentie H spoed
regio 13 AMS Amsterdam-Amstelland
eenheden 0102023 Voorlichting Amsterdam-Amstelland

21:38:13 29-09-16 melding alert OVDZ UITLUISTEREN INCI 02 IVM BRAND BIJEENKOMST (MOGELIJK GROTE BRAND) (+INC.NET: 2+) ARENA STADION WESTZIJDE IZP-I1057 , ARENA BOULEVARD 1 AMSTERDAM ]
regio 13 AMS Amsterdam-Amstelland
eenheden 0102006 Officier van Dienst Zuid (info) Amsterdam-Amstelland

21:49:29 29-09-16 melding alert P 1 BRAND BIJEENKOMST (MIDDEL BRAND) (+INC.NET: 2+) ARENA STADION WESTZIJDE IZP-I1057 , ARENA BOULEVARD 1 AMSTERDAM [ ]
urgentie H spoed
regio 13 AMS Amsterdam-Amstelland
eenheden 0102022 Team Brandonderzoek Amsterdam-Amstelland
0102998 Monitor Brandweer Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 22:00   quote  deeplink  
Er zou brand zijn geweest in een toiletruimte met veel rookontwikkeling. De brand is geblust. Dit meldt de brandweer op Twitter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Vind niet dat er heel veel brandweer die kant op gaat eigenlijk.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:01 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vind niet dat er heel veel brandweer die kant op gaat eigenlijk.
Was wat ik las. Vandaar
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:02   quote  deeplink  
Veel rookontwikkeling in de ArenA, brand geblust

Na de wedstrijd Ajax – Standard Luik heeft er korte tijd een brand gewoed in een toiletruimte aan de westzijde van de Amsterdam Arena.

Dat meldt een woordvoerder van de Brandweer Amsterdam-Amstelland. Bij de brand kwam veel rook vrij. De brandweer zette extra eenheden in omdat er nog veel mensen in het stadion waren. De toiletten aan de westzijde van het stadion is de kant van het uit-vak, maar over enige betrokkenheid van Standard-supporters kon de brandweer niets over zeggen. Over gewonden is niets bekend.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:03   quote  deeplink  
Stelt weinig voor. Mag van mij weer een slotje op
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 september 2016 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:02 schreef Loetje het volgende:
Veel rookontwikkeling in de ArenA, brand geblust

Na de wedstrijd Ajax – Standard Luik heeft er korte tijd een brand gewoed in een toiletruimte aan de westzijde van de Amsterdam Arena.

Dat meldt een woordvoerder van de Brandweer Amsterdam-Amstelland. Bij de brand kwam veel rook vrij. De brandweer zette extra eenheden in omdat er nog veel mensen in het stadion waren. De toiletten aan de westzijde van het stadion is de kant van het uit-vak, maar over enige betrokkenheid van Standard-supporters kon de brandweer niets over zeggen. Over gewonden is niets bekend.
Brandje zat toch in het stadion ??.....niks nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Brandje zat toch in het stadion ??.....niks nieuws
Whahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was wat ik las. Vandaar
Ik neem het je ook niet kwalijk Loetje. Fijn dat je het meldde en inderdaad goed om zulke dingen hier ook te bespreken. Er zijn misschien altijd mensen die iets kunnen melden. Ik heb alleen even P2000 afgestruind omdat ik benieuwd was hoeveel brandweer er echt reed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:02 schreef Loetje het volgende:
Veel rookontwikkeling in de ArenA, brand geblust

Na de wedstrijd Ajax – Standard Luik heeft er korte tijd een brand gewoed in een toiletruimte aan de westzijde van de Amsterdam Arena.

Dat meldt een woordvoerder van de Brandweer Amsterdam-Amstelland. Bij de brand kwam veel rook vrij. De brandweer zette extra eenheden in omdat er nog veel mensen in het stadion waren. De toiletten aan de westzijde van het stadion is de kant van het uit-vak, maar over enige betrokkenheid van Standard-supporters kon de brandweer niets over zeggen. Over gewonden is niets bekend.
Ik kan hem enigszins wel invullen. Zeker na hun gedrag in het begin van de wedstrijd. Waar overigens ook gewoon gewezen kan worden naar de organisatie bij Ajax!
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik neem het je ook niet kwalijk Loetje. Fijn dat je het meldde en inderdaad goed om zulke dingen hier ook te bespreken. Er zijn misschien altijd mensen die iets kunnen melden. Ik heb alleen even P2000 afgestruind omdat ik benieuwd was hoeveel brandweer er echt reed.
Onze watcher kreeg het mee na dat hij uit het stadion was en deelde dat in onze groepsapp. Even opgezocht en kwam een link tegen. Tsja dat soort dingen ga ik mijn eigen forumleden niet onthouden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Onze watcher kreeg het mee na dat hij uit het stadion was en deelde dat in onze groepsapp. Even opgezocht en kwam een link tegen. Tsja dat soort dingen ga ik mijn eigen forumleden niet onthouden.
En dat hoeft ook niet, anders zouden wij je later in elkaar slaan omdat de Telegraaf het meld!

Geintje LOetje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik kan hem enigszins wel invullen. Zeker na hun gedrag in het begin van de wedstrijd. Waar overigens ook gewoon gewezen kan worden naar de organisatie bij Ajax!
Hoe kan er zoveel vuurwerk mee het stadion in he. En die van Luik zijn al beruchte fans. Ik ben vorig jaar dan naar Celtic - Ajax geweest. Nou, ik en iedereen werd echt heel grondig gefouilleerd. Dat is in de ArenA al jaren dramatisch
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat hoeft ook niet, anders zouden wij je later in elkaar slaan omdat de Telegraaf het meld!
Ik kan niet wachten ouwe. Volgende keer toch maar niet posten dus....;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:15   quote  deeplink  
Gehehehe weet ik slome
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoe kan er zoveel vuurwerk mee het stadion in he. En die van Luik zijn al beruchte fans. Ik ben vorig jaar dan naar Celtic - Ajax geweest. Nou, ik en iedereen werd echt heel grondig gefouilleerd. Dat is in de ArenA al jaren dramatisch
Jep, de organisatie is echt dramatisch bij Ajax. De bekerfinales waren ook slecht beveiligd, maar uiteindelijk wordt wel de schuld gelegd bij de supporters. Natuurlijk zijn die de veroorzakers, maar als het bij de controle al gruwelijk mis gaat is het natuurlijk een eitje om het me naar binnen te nemen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, de organisatie is echt dramatisch bij Ajax. De bekerfinales waren ook slecht beveiligd, maar uiteindelijk wordt wel de schuld gelegd bij de supporters. Natuurlijk zijn die de veroorzakers, maar als het bij de controle al gruwelijk mis gaat is het natuurlijk een eitje om het me naar binnen te nemen.
Na alles wat er gebeurd is zou je bijna zeggen dat alle wedstrijden nog 1 op 1 clubcard verkocht moeten worden en legitimeren bij aankomst. Klinkt heel drastisch maar dit is ongelooflijk ondanks het waarschijnlijk niet de Ajacieden waren deze keer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Na alles wat er gebeurd is zou je bijna zeggen dat alle wedstrijden nog 1 op 1 clubcard verkocht moeten worden en legitimeren bij aankomst. Klinkt heel drastisch maar dit is ongelooflijk ondanks het waarschijnlijk niet de Ajacieden waren deze keer.
Ik kan je vertellen dat de beveiliging in het stadion echt dramatisch is. Die gasten voelen zich verheven boven de "klant". Het gedrag richting de supporter is gewoon ver, echt mijlenver onder de maat! Ik kan legio voorbeelden hier vertellen, maar volgens sommigen neem ik het altijd op voor de "kwaadwillende" supporters. Ik vind een vader met een zoon nou niet echt kwaadwillend, maar ja!
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat de beveiliging in het stadion echt dramatisch is. Die gasten voelen zich verheven boven de "klant". Het gedrag richting de supporter is gewoon ver, echt mijlenver onder de maat! Ik kan legio voorbeelden hier vertellen, maar volgens sommigen neem ik het altijd op voor de "kwaadwillende" supporters. Ik vind een vader met een zoon nou niet echt kwaadwillend, maar ja!
Maar die verzieken gewoon alles. Dat verhaal wat jij toen vertelde over dat mannetje waarvan zijn vader ineens meegenomen werd. Dat greep me best aan. Heel raar gedoe daar
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar die verzieken gewoon alles. Dat verhaal wat jij toen vertelde over dat mannetje waarvan zijn vader ineens meegenomen werd. Dat greep me best aan. Heel raar gedoe daar
Jep en zo zijn er nog legio voorbeelden helaas!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 september 2016 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, de organisatie is echt dramatisch bij Ajax. De bekerfinales waren ook slecht beveiligd, maar uiteindelijk wordt wel de schuld gelegd bij de supporters. Natuurlijk zijn die de veroorzakers, maar als het bij de controle al gruwelijk mis gaat is het natuurlijk een eitje om het me naar binnen te nemen.
De schuld ligt ook bij de supporters die nemen het het toch mee en lopen er mee te gooien?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 september 2016 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep en zo zijn er nog legio voorbeelden helaas!
Ook genoeg voorbeelden van mensen die regelmatig in de Arena komen en nog nooit een beveiliger van dichtbij gezien hebben..
Eide
 Eide - vrijdag 30 september 2016 - 08:55   quote  deeplink  
Ik snap de kritiek op de stewards wel hoor. Ik ervaar ze ook regelmatig als kinderachtig. Ze dreigen mij veel te makkelijk en snel met allerlei paardemiddelen, zelfs bij kleine, onschuldige dingetjes.

Tegelijkertijd zijn er ook echt heel veel sukkels in een stadion. Lui die volslagen kachel zijn, lui die gewoon de meest basale, simpele regels weigeren te respecteren en dat gewoon structureel doen. Kort gezegd moet de schuld ook bij supporters liggen, want ook die gedragen zich met grote regelmatig volslagen idioot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 september 2016 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 september 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 07:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De schuld ligt ook bij de supporters die nemen het het toch mee en lopen er mee te gooien?
Kan je lezen? Staat toch ook dat de schuld ligt bij de veroorzakers?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 september 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 07:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook genoeg voorbeelden van mensen die regelmatig in de Arena komen en nog nooit een beveiliger van dichtbij gezien hebben..
Toch wat beter kijken want ze staan bij elke trapopgang.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 september 2016 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 11:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch wat beter kijken want ze staan bij elke trapopgang.
Dat zijn figuranten.....
enough
 enough - vrijdag 30 september 2016 - 12:30   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=289976&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

dit is de grootste brand bij Ajax !!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 september 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 11:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch wat beter kijken want ze staan bij elke trapopgang.
klopt maar die kijken alleen naar je kaartje en wijzen je naar je plaats..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 september 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 13:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

klopt maar die kijken alleen naar je kaartje en wijzen je naar je plaats..
Dus hebben ze deze beveiligers toch van dichtbij gezien! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 september 2016 - 14:10   quote  deeplink  
Frank de Boer wil in januari niet een, maar twee talenten kopen van Ajax. Kenny Tete en Riechedly Bazoer zijn op de bank beland en zijn van harte welkom bij Internazionale. (Calciomercato)

Hey Nenam, lijntje met Italië? Wij allebei riepen het al eerder! ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 30 september 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Frank de Boer wil in januari niet een, maar twee talenten kopen van Ajax. Kenny Tete en Riechedly Bazoer zijn op de bank beland en zijn van harte welkom bij Internazionale. (Calciomercato)

Hey Nenam, lijntje met Italië? Wij allebei riepen het al eerder! ;-)
En ook zo lekker betrouwbaar..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 september 2016 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

En ook zo lekker betrouwbaar..
Kan je op wachten....wedden dat Frank aanklopt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Breaking, brand in Amsterdam ArenA









0.0098237