BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: In memoriam, Peter (Nenam_tiL) 08-06-1963 - 06-10-2016

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 oktober 2016 - 18:15   quote  deeplink  
Geachte forumvrienden.

Afgelopen week had ik Peter aan de telefoon. Hij was doodziek en was zaterdag getroffen door een voedselvergiftiging. Hij zou me op de hoogte houden alleen bleef te lang stil. Dit viel ook Warrior op en samen zijn we vandaag een soort van zoekactie gestart.

Ik heb het ziekenhuis in Apeldoorn gesproken en hij is daar donderdag geweest. Echter was er geen contact meer te krijgen met Peter. Erna heb ik de politie gesproken. Deze zijn ter plaatse geweest en hebben buren en overburen gesproken en deze bevestigen dat Peter afgelopen donderdag is overleden. Diverse familie en kennissen hebben dit bevestigd nadat er spullen zijn gehaald. Dit is bevestigingd tegen de politie door de buurtbewoners en zij gaven mij zojuist de bevestiging.

Dit is vreselijk nieuws. Voor vragen kunnen jullie mij een PB sturen. Iedereen sterkte met dit afschuwelijke verlies.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2016 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 oktober 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Ik ben niet te troosten op dit moment! Tranen rollen over mijn wangen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 oktober 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2016 - 18:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ben niet te troosten op dit moment! Tranen rollen over mijn wangen!
Bel me als er ook maar wat dan ook is.
roagma
 roagma - zaterdag 08 oktober 2016 - 18:43   quote  deeplink  
sterkte forumleden met dit enorm verlies

de familie en vrienden ook heel veel sterkte gewenst
Eide
 Eide - zaterdag 08 oktober 2016 - 18:45   quote  deeplink  
Ik heb geen woorden.... man, dit komt aan. Vreselijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 oktober 2016 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2016 - 18:45 schreef Eide het volgende:
Ik heb geen woorden.... man, dit komt aan. Vreselijk.
Kneiterhard. Ik weet het niet meer. Ben in alle staten. Mijn mattie is er niet meer en ik heb verdriet. Enorm veel verdriet!
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Ik kan dit wellicht nu niet helder zeggen, neem het me niet kwalijk. Maar wat heb ik veel van jou geleerd en wat heb ik stappen kunnen maken met jou op de achtergrond.

Ik ben ruimdenkender geworden door jou.
Ik ben mensen en gevoelens gaan lezen door jou.
Ik heb incasseringsvermogen gekregen door jou.
Ik ben vergevingsgezinder geworden door jou.

Jou wil ik bedanken voor deze prachtige jaren vriendschap. Je bent er niet meer.

Rust zacht topper, ik hou van je!
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:12   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:13   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:18   quote  deeplink  
Inmiddels is er ook de bevestiging van zijn ex vrouw.
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:18   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:32   quote  deeplink  
Ik zou bijzonder graag via het forum wat doen voor hem. Een boeket of iets dergelijks. Zijn er mensen die hier aan mee willen doen en zo ja, pb mij alsjeblieft
enough
 enough - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:38   quote  deeplink  
LOETJE bel me net op en ik ben totaal in shock van dit bericht.

Ik wens iedereen sterkte .
Het Ajax forum zal nooit meer hetzelfde zijn zonder peter.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2016 - 19:38 schreef enough het volgende:
LOETJE bel me net op en ik ben totaal in shock van dit bericht.

Ik wens iedereen sterkte .
Het Ajax forum zal nooit meer hetzelfde zijn zonder peter.
Niet alleen die van jullie, die van ons ook niet.
Ik ben hier kapot van.

Heel veel sterkte allemaal.

Ik ga hem enorm missen.
Stanley
 Stanley - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:47   quote  deeplink  
Ik ben geschrokken, verbaasd, overvallen en verdrietig!

Ongelovelijk. Ik mis hem nu al :-(

Gecondoleerd aan een ieder en sterkte voor iedereen die hem een warm hart toe droeg!

Joduh, maat als je dit leest gecondoleerd en wat het forum betreft...Als ik aan het forum denk, denk ik aan Nenam en als ik aan Nenam denk, denk ik toch ook altijd aan Joduh. Jullie waren de eerste die mij hier welkom heette en de reden waren dat ik hier nog ben.

Het is zo fucking raar en dubbel. Nooit in levende lijve ontmoet, maar zijn hier niet meer zijn en de gedachte dat hij er helemaal niet meer is, maakt mij echt verdrietig !!!

Nenam, Peter rust zacht ik zal je missen!
Eide
 Eide - zaterdag 08 oktober 2016 - 19:54   quote  deeplink  
Ik heb jouw oproep ook even op het andere forum geplaatst. Ik heb je zelf ook al een berichtje gestuurd. Dat moet lukken.
miss mokum
 miss mokum - zaterdag 08 oktober 2016 - 20:02   quote  deeplink  
Ongelooflijk dit....nooit meer je stem horen, nooit meer 'een dikke kus voor missy'
Bedankt voor alles wat je voor ons gedaan hebt!

Rust zacht lieffie, hele dikke kus van missy
miss mokum
 miss mokum - zaterdag 08 oktober 2016 - 20:03   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2016 door miss mokum --
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 oktober 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2016 - 20:02 schreef miss mokum het volgende:
Ongelooflijk dit....nooit meer je stem horen, nooit meer 'een dikke kus voor missy'
Bedankt voor alles wat je voor ons gedaan hebt!

Rust zacht lieffie, hele dikke kus van missy
Respect! Veel sterkte jij ook!
miss mokum
 miss mokum - zaterdag 08 oktober 2016 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2016 - 20:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Respect! Veel sterkte jij ook!
Jij ook heel veel sterkte!
enough
 enough - zaterdag 08 oktober 2016 - 20:17   quote  deeplink  
44120 posts !!.

Hij deed het af als een hoop onzin ,maar wij weten Beter

Zal je missen ouwe gap .
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 oktober 2016 - 20:25   quote  deeplink  
Nu ik dit lees krijg ik weer enorm veel tranen in mijn ogen. Mijn mattie, mijn beste vriend is er niet meer. Ik zit op mijn werk maar huil als een kleine baby. Geen enkele dag zal meer hetzelfde zijn, geen dag meer dat wij elkaar bellen, geen dag dat je mij op mijn kloten geef omdat ik eigenwijs ben! Makker, maat, kameraad, ik mis je nu al. Jij blijft voor altijd in mijn hart!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 oktober 2016 - 20:25   quote  deeplink  
Rust zacht vriend!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2016 - 21:33   quote  deeplink  
Tering.. Neem even rustig het forum door en dan dit..

Man wat een nieuws.. Even geen woorden voor..
Brandje
 Brandje - zaterdag 08 oktober 2016 - 23:10   quote  deeplink  
Wtf. Geen woorden voor. Heb hem buiten het forum om een paar via de telefoon gesproken en waren zeer prettige gesprekken. Iedereen sterkte en kracht toegewenst om zijn/haar verlies te verwerken.

Peter, Rust zacht kerel!!
roagma
 roagma - zaterdag 08 oktober 2016 - 23:13   quote  deeplink  
ik zat niet veel op dit forum, maar heb wel veel gelezen hiero.
het houd me de hele avond bezig, nenam was wel 1 van de nestoren hiero.
loetje-warrior-eide-remko-enough-stanlye-joduh-apik en die ik zo uit mijn hoofd vergeten ben heel veel sterkte
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 09 oktober 2016 - 00:12   quote  deeplink  
Verschrikkelijk nieuws!
Ik heb er geen woorden voor, de gangmaker van het forum die er niet meer is....

Altijd 's nachts me ff bellen om een praatje te maken over vanalles en niks. Hij zal nooit vergeten worden!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 09 oktober 2016 - 01:28   quote  deeplink  
Jeetje, wat een schokkend en droevig bericht.

Ik heb altijd veel woorden, maar hier word ik stil van.

Ik wens iedereen heel veel sterkte!!!
enough
 enough - zondag 09 oktober 2016 - 03:42   quote  deeplink  
Apik sterkte !!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 oktober 2016 - 03:45   quote  deeplink  
Rust zacht, vriend.
joduh
 joduh - zondag 09 oktober 2016 - 08:46   quote  deeplink  
Heel af en toe lees ik het forum nog vluchtig door.....de weinigen die mij boeien hier weten wel wie dat zijn......en peter was daar natuurlijk de hoofdrolspeler in!!!!
Ik scrollde altijd door tot dat rode jari litmanen avatar....
Meestal onzinnig of out of topic...maar het was mijn maatje hier!!!!! All the way!!!!!!
Peter vriend...ik hoop dat je je rust hebt gevonden en mijn god wat ga ik je missen ouwe.....rust zacht.....
p111
 p111 - zondag 09 oktober 2016 - 10:22   quote  deeplink  
Wat een drama en onwerkelijk zo zit je nog zijn aparte post te lezen en zo krijg je dit dramatische bericht.Ik wens zijn familie en iedereen die wat met hem had en hem lief waren, een heel sterke tijd toe en we zullen hem heel erg missen. Nenam rust zacht !!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 oktober 2016 - 10:27   quote  deeplink  
Woorden schieten tekort. tranen rollen over m'n wangen. Ik heb hem nooit ontmoet, maar regelmatig met hem gesproken aan de telefoon, over ajax, maar ook over het leven!
Peter we gaan je enorm missen!
Rust zacht, gap!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 oktober 2016 - 10:28   quote  deeplink  
Een ieder die hem lief was wens ik alle strekte toe!

In het bijzonder zijn dochter Melissa, heel veel sterkte meissie........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2016 door Ronald 1960 --
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 09 oktober 2016 - 11:00   quote  deeplink  
Vreselijk bericht en ik ga hem enorm missen.
Sterkte gewenst voor allen
hjf
 hjf - zondag 09 oktober 2016 - 11:17   quote  deeplink  
Ik lees zojuist dit bericht en zit nu helemaal stuk. Dit kan niet waar zijn. Maar het is helaas waar. Ik had met Peter een bijzonder goede klik. En dat kwam niet alleen door het feit, dat we in hetzelfde dorp zijn geboren. Zijn nuchtere posts en pbs zullen mij altijd bijblijven. Gevormd door alles wat hij in zijn leven heeft meegemaakt. Een fantastisch mens is van ons heengegaan. Ons forum zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik wens een ieder die hem een warm hart toedroeg heel veel sterkte in deze inktzwarte periode. En speciaal naar zijn dochter waar hij zo gek op was. Sterkte meid.
remco k
 remco k - zondag 09 oktober 2016 - 11:57   quote  deeplink  
man man man, wat een nieuws is dit zeg.. Gister kon ik al geen woorden bedenken en nu nog steeds niet..

Het forum zal in ieder geval nooit meer zijn wat het geweest is.. DE gangmaker van dit forum is er gewoon niet meer.. Bah wat een klote zooi zeg..

In ieder geval heel veel sterkte voor iedereen die Nenam een warm hart toe draagt..
Loetje
 Loetje - zondag 09 oktober 2016 - 12:21   quote  deeplink  
Ook wil ik een enorm respect geven voor de Feyenoorders. Krijg veel PBtjes van jullie. Prachtig dat jullie zo betrokken zijn.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 09 oktober 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2016 - 18:15 schreef Loetje het volgende:
Geachte forumvrienden.

Afgelopen week had ik Peter aan de telefoon. Hij was doodziek en was zaterdag getroffen door een voedselvergiftiging. Hij zou me op de hoogte houden alleen bleef te lang stil. Dit viel ook Warrior op en samen zijn we vandaag een soort van zoekactie gestart.

Ik heb het ziekenhuis in Apeldoorn gesproken en hij is daar donderdag geweest. Echter was er geen contact meer te krijgen met Peter. Erna heb ik de politie gesproken. Deze zijn ter plaatse geweest en hebben buren en overburen gesproken en deze bevestigen dat Peter afgelopen donderdag is overleden. Diverse familie en kennissen hebben dit bevestigd nadat er spullen zijn gehaald. Dit is bevestigingd tegen de politie door de buurtbewoners en zij gaven mij zojuist de bevestiging.

Dit is vreselijk nieuws. Voor vragen kunnen jullie mij een PB sturen. Iedereen sterkte met dit afschuwelijke verlies.
Jezus nog aan toe! Ik schrik me het lazarus. Wat verschrikkelijk triest is dit! Woorden schieten mij niet te binnen om mijn gevoel weer te geven.

Rust zacht, grote vriend. Voor de familie wens ik iedereen veel kracht toe om dit verlies te kunnen dragen.
Scout2
 Scout2 - zondag 09 oktober 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Wowww.. die zag ik niet aankomen.
Al ben ik er ook niet vaak.. maar als ik er was, was daar altijd nenam.
Al kon ik hem niet goed .. had toch een zwak voor hem..hoe dat toch kon :)
Allemaal veel sterkte
Scout2
 Scout2 - zondag 09 oktober 2016 - 13:38   quote  deeplink  
Verschrikkelijk nieuws.. zit nu hoe kan dat nou.. had hij meer onder de ledenen ?
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2016 - 13:57   quote  deeplink  
Ik ben precies een jaar weg op het forum, maar zo nu en dan las ik wel wat berichten.

Zo ook nu: en dit bericht wilde ik liever niet lezen... Wat een enorm verlies voor dit forum, maar ook voor het Feyenoordforum waar Peet veel te vinden was.

Wat een drama is dit. Wat een vreselijk nieuws. Ik ben er serieus volledig door van slag, ook al omdat ik afgelopen donderdag ons schoonzusje heb weggebracht na gesloopt te zijn door kanker (69 jaar).

Wat een afschuwelijk nieuws voor zijn familieleden en speciaal zijn dochtertje Melissa, waar Peet zo ontzettend trots op was, en zijn vele vrienden.

Beste Peet, mocht je dit in de hemel lezen: rust zacht en bedankt voor de vele mooie gesprekken die we samen op dit forum hebben gehad.

Ik huil dikke tranen!
Loetje
 Loetje - zondag 09 oktober 2016 - 13:58   quote  deeplink  
Respect
Hou me hart vast als Wouter dit leest.
Loetje
 Loetje - zondag 09 oktober 2016 - 14:19   quote  deeplink  
Melissa he.... 11 jaar. Ik kan het niet bevatten en dit gaat lang duren voor daar verandering in komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 oktober 2016 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 09 oktober 2016 - 14:25   quote  deeplink  
Ondanks ik geen naaste ben en dit misschien niet eens aan mij is om het te zeggen, vind ik het waanzinnig dat er mensen even terugkomen voor dit. Klasse
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2016 - 14:19 schreef Loetje het volgende:
Melissa he.... 9 jaar. Ik kan het niet bevatten en dit gaat lang duren voor daar verandering in komt.
Ik denk dat niemand het kan bevatten. Maar ik denk dat Peet ook nog wat anders onder de leden had? Je overlijdt anno 2016 toch niet alleen aan voedselvergiftiging? Of het moet een salmonellabacterie geweest zijn, die kan een hoop rottigheid veroorzaken. Maar ook dat is volgens mij te behandelen met de juiste medicijnen. Maar ja, ik ben geen arts...

Hoe dan ook: Peet is er helaas niet meer.

En tja, Melissa... die moet haar pappa op 9-jarige leeftijd missen. Wat kan het leven toch af en toe een hel zijn!
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2016 - 14:25 schreef Loetje het volgende:
Ondanks ik geen naaste ben en dit misschien niet eens aan mij is om het te zeggen, vind ik het waanzinnig dat er mensen even terugkomen voor dit. Klasse
:)

Bij zulk nieuws is het goed bij elkaar uit te huilen!!
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 oktober 2016 - 14:33   quote  deeplink  
Verschrikkelijk nieuws. Sterkte gasten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2016 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 oktober 2016 - 14:38   quote  deeplink  
Jongens, ik ben nog steeds enorm aangeslagen. Heb het erg lastig hiermee. Elke keer lees ik jullie berichten en komen de tranen weer terug. Mijn maatje, mijn vertrouweling, mijn beste vriend is er niet meer. Bedankt allemaal voor de lovende woorden.

Ik zal al deze lovende woorden ook proberen over te brengen naar zijn naaste familie en bovenal Melissa, die hij altijd kolibrie noemde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2016 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2016 - 14:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jongens, ik ben nog steeds enorm aangeslagen. Heb het erg lastig hiermee. Elke keer lees ik jullie berichten en komen de tranen weer terug. Mijn maatje, mijn vertrouweling, mijn beste vriend is er niet meer. Bedankt allemaal voor de lovende woorden.
Jij als beste vriend van Peet: mijn oprechte condoleances! Ik wens je veel kracht toe om hier mee om te gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: In memoriam, Peter (Nenam_tiL) 08-06-1963 - 06-10-2016









0.0095541