BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den haag - Ajax (zondag 16 oktober, 16:45); 0 - 2

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Eide
 Eide - zondag 09 oktober 2016 - 17:34   quote  deeplink  
step0002_zpsghxbnzny.jpg

Soms is voetbal niet zo belangrijk. De afgelopen dagen hebben we dat weer aan den lijve ondervonden. Eén van ons is ons ontvallen. Peter was en is een icoon op dit forum, ook nu hij er niet meer bij is. Hij was Ajacied in hart en nieren maar gunde andere clubs ook veel goeds. Niets was hem echter zo dierbaar als zijn dochter. Peter was een eigenwijze, soms nukkige, kerel maar wel een met een klein hartje dat wel degelijk van goud was. Peter, we zullen je missen.

Meer woorden wijd ik niet dit dit topic. Dat is nu niet belangrijk. Rust zacht Peter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2016 door Eide --
enough
 enough - zondag 09 oktober 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Prachtig Eide ;
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 oktober 2016 - 18:20   quote  deeplink  
Goed gedaan Eide. Perfect verwoord. Voetbal is dan in feite even helemaal niets meer.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 oktober 2016 - 18:58   quote  deeplink  
Snik snik!!
nummer10
 nummer10 - zondag 09 oktober 2016 - 22:16   quote  deeplink  
laat ajax hun best maar doen zodat peter trots kan zijn van boven, op zijn ajax..
p111
 p111 - maandag 10 oktober 2016 - 13:41   quote  deeplink  
Hopelijk dat onze jongens daar winnen en hopelijk dat iedereen in zijn hart denkt deze overwinning is voor Nenam !!!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 11 oktober 2016 - 09:13   quote  deeplink  
Dat lijkt mij een geweldige idee.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 12 oktober 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2016 - 17:34 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]

Soms is voetbal niet zo belangrijk. De afgelopen dagen hebben we dat weer aan den lijve ondervonden. Eén van ons is ons ontvallen. Peter was en is een icoon op dit forum, ook nu hij er niet meer bij is. Hij was Ajacied in hart en nieren maar gunde andere clubs ook veel goeds. Niets was hem echter zo dierbaar als zijn dochter. Peter was een eigenwijze, soms nukkige, kerel maar wel een met een klein hartje dat wel degelijk van goud was. Peter, we zullen je missen.

Meer woorden wijd ik niet dit dit topic. Dat is nu niet belangrijk. Rust zacht Peter.
AMEN.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 oktober 2016 - 12:53   quote  deeplink  
Het leven gaat gewoon weer verder en vandaag speelt Ajax opnieuw een wedstrijd. Moge Ajax winnen zodat we de overwinning kunnen opdragen aan Peter. En dat hij trots kan zijn op 'ons' Ajax.
Loetje
 Loetje - zondag 16 oktober 2016 - 13:23   quote  deeplink  
Bosz, ook jij kunt je steentje bijdragen. Stel Gudelj en El Ghazi niet op en zorg dat Dolberg in de spits staat. Dat is Peet ook blij
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 oktober 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, Viergever, Sinkgraven; Schöne, Klaassen, Ziyech; Traoré, Dolberg en Younes.

Geen Gudelj en El Ghazi.........
Loetje
 Loetje - zondag 16 oktober 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Kijk Bosz, dat waardeer ik dan wel weer.

Ik gok op 1-1. 1-0 achter met rust.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 oktober 2016 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 15:48 schreef Loetje het volgende:
Kijk Bosz, dat waardeer ik dan wel weer.

Ik gok op 1-1. 1-0 achter met rust.
Beetje positiever gap!
Wij gaan winnen en die overwinning dragen wij met z'n allen op aan Peter.....
Loetje
 Loetje - zondag 16 oktober 2016 - 16:28   quote  deeplink  
Dan minimaal 0-6
Loetje
 Loetje - zondag 16 oktober 2016 - 16:29   quote  deeplink  
Peter was altijd boeiend en interessant. Daar draag ik geen eventuele troosteloze overwinning aan op
Eide
 Eide - zondag 16 oktober 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Mooie goal. Prachtige 1-2 tussen Schone en Klaassen. Prachtige assist Schone en heel beheerst afgemaakt door Davy.
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 17:08 schreef Eide het volgende:
Mooie goal. Prachtige 1-2 tussen Schone en Klaassen. Prachtige assist Schone en heel beheerst afgemaakt door Davy.
Absoluut, Eide. Wat is Schöne belangrijk in zijn huidige rol. En ik raak met de week meer onder de indruk van "beest" Sanchez. Traoré valt mij opnieuw tegen. Met zijn gepingel aan de rechter kant houdt hij het spel behoorlijk op en levert ook beslist geen rendement. Hij is wel ijverig, ook in zijn verdedigende taken.
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 17:36   quote  deeplink  
Wat me overigens ook opvalt is het aantal kleine en grote overtredingen van de Hagenaars. Blom fluit daar niet steeds voor. Wat ik een uitstekende beslissing van die Blom vond, was het moment (na een corner) dat een Hagenaar zich in de 16 liet vallen en dus een penalty probeerde te versieren. Goed gezien!
ZerauS
 ZerauS - zondag 16 oktober 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 17:36 schreef Pietje het volgende:
Wat me overigens ook opvalt is het aantal kleine en grote overtredingen van de Hagenaars. Blom fluit daar niet steeds voor. Wat ik een uitstekende beslissing van die Blom vond, was het moment (na een corner) dat een Hagenaar zich in de 16 liet vallen en dus een penalty probeerde te versieren. Goed gezien!
Zeker goed gezien en ook weer goed om jou te zien Jack :-)
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 17:48 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zeker goed gezien en ook weer goed om jou te zien Jack :-)
Haha. Oké vriend!
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 17:52   quote  deeplink  
Wat een prachtige actie van Dolberg
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 17:54   quote  deeplink  
Traoré!!!!!!!!! 0-2
ZerauS
 ZerauS - zondag 16 oktober 2016 - 17:54   quote  deeplink  
Lekker hoor . Goed uitgespeeld
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 17:54   quote  deeplink  
En wat een schitterende actie vooraf van Younes
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 17:58   quote  deeplink  
Ajax speelt gewoon heel erg goed
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 16 oktober 2016 - 18:04   quote  deeplink  
Dat goed Bosz goed, Traore eruit. Zeker wanneer hij niet overtuigt.
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 18:11   quote  deeplink  
Schöne is toch echt aan zijn tweede jeugd begonnen! Grandioos
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 18:24   quote  deeplink  
Hoe krijg je die bal naast???
Loetje
 Loetje - zondag 16 oktober 2016 - 18:29   quote  deeplink  
Ajax verprutst toch wel echt ongelooflijk veel kansen.
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 18:29 schreef Loetje het volgende:
Ajax verprutst toch wel echt ongelooflijk veel kansen.
Klopt Loetje, dat is een van de weinige minpunten. Ook vond ik Sinkgraven als verdediger te veel risico nemen met een mannetje proberen uit te spelen. Nogal wat keren leidde dat dat balverlies.
Loetje
 Loetje - zondag 16 oktober 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 18:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt Loetje, dat is een van de weinige minpunten. Ook vond ik Sinkgraven als verdediger te veel risico nemen met een mannetje proberen uit te spelen. Nogal wat keren leidde dat dat balverlies.
Dat komt omdat het geen verdediger is en ik pleit dan ook voor Dijks in de klassieker.

Verder was het spel heel behoorlijk maar moet dit echt minimaal 6/7 goals opleveren vandaag.
Pietje
 Pietje - zondag 16 oktober 2016 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 18:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat komt omdat het geen verdediger is en ik pleit dan ook voor Dijks in de klassieker.

Verder was het spel heel behoorlijk maar moet dit echt minimaal 6/7 goals opleveren vandaag.
Yep. Eens.
Eide
 Eide - zondag 16 oktober 2016 - 18:50   quote  deeplink  
Het is dat Ajax de kansen niet afmaken want 0-4 was ook terecht geweest.
Loetje
 Loetje - zondag 16 oktober 2016 - 19:12   quote  deeplink  
0-7 ook. Vind ik
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 16 oktober 2016 - 19:37   quote  deeplink  
Ja klopt , hadden er wel n paar bij gemoeten. Laat ze die dan maar bewaren voor de klassieker volgende week.
hjf
 hjf - zondag 16 oktober 2016 - 21:06   quote  deeplink  
Laten we deze overwinning opdragen aan Peter en zijn Nel. En ik voel, dat hij van boven heeft bijgedragen aan de dik verdiende overwinning. Volgende week zou ik 1 wijziging in de opstelling willen zien: Dijks voor Sinkgraven. Verder staat Ghazi weer aan de dur te kloppen. Viel goed in. Dat zou dan ten koste kunnen gaan van Traore.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 16 oktober 2016 - 21:14   quote  deeplink  
Vindt ik ook, dat we deze overwinning aan Peter moeten opdragen.

Helaas kon ik de wedstrijd niet volgen, omdat ik elders was. Van vrienden kon ik wat te weten komen hoe het verliep. Ik had begrepen dat het heel gemakkelijk minimaal 0-4 had moeten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2016 door Onze Ajax --
p111
 p111 - zondag 16 oktober 2016 - 22:28   quote  deeplink  
Het is zeker een goede wedstrijd geweest met een klasse verschil tussen Ado en Ajax het is alleen jammer dat ze er geen 0-4 van gemaakt hebben.Maar al met al het wordt met de week leuker om weer naar Ajax te kijken.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 17 oktober 2016 - 01:47   quote  deeplink  
Volgende week is pas een echte testcase. Ik heb de wedstrijd van Feyenoord ook gezien. Daar was weinig bevlogenheid en inzet van de meeste spelers. Ik zie voor volgende week genoeg kansen om te winnen.

Het blijven wedstrijden op zich, maar Ajax moet op basis van individuele klasse zeker van Feyenoord kunnen winnen. Donderdag mogen we ook alweer.....
remco k
 remco k - maandag 17 oktober 2016 - 08:26   quote  deeplink  
Wel grappig. Iedere week weer zeggen de criticasters dat de volgende wedstrijd de echte test is.

Ajax speelt gewoon prima. En we gaan nu twee hele zware wedstrijden tegemoet. Twee waar we gewoon puntverlies zouden kunnen leiden
Eide
 Eide - maandag 17 oktober 2016 - 08:53   quote  deeplink  
Ajax nu 9 wedstrijden op rij gewonnen. Daar zaten best lastige potjes tussen. Dat testcase verhaal ga ik dus ook niet in mee. Ik vind Ajax ook groeien, het gaat langzaam steeds iets beter. Nu ook 3 competitiewedstrijden op rij de nul. Niet de sterkste tegenstanders maar toch.
Loetje
 Loetje - maandag 17 oktober 2016 - 09:25   quote  deeplink  
Boeiend programma nog tot de winterstop met Feyenoord, AZ, Heerenveen en Twente uit. Dan nog Celta uit en thuis. Ben toch wel benieuwd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den haag - Ajax (zondag 16 oktober, 16:45); 0 - 2









0.0076479