BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: 8 punten voor. Speelronde 10 Eredivisie

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 21 oktober 2016 - 18:02   quote  deeplink  
Dankzij de late goal van Kramer bij NEC blijft Feyenoord in ieder geval tot speelronde 11 koploper. Voor mijn gevoel was die goal de kampioensgoal voor Feyenoord1. We zullen het zien.

Feyenoord kan achterover leunen en in de counter gokken op de snelheid van Bilal of Elia. Of allebei. Hoewel Bosz het zal ontkennen ligt de druk bij Ajax. Of we het nou leuk vinden of niet, sinds Ziyech verkast is naar Amsterdam hebben ze niet meer verloren. De winstpartijen verdoezelen onderliggende wrijvingen in de selectie van Ajax. Veel schieten op Onana lijkt mij de boodschap. Als de jonge keeper van Ajax over zijn toeren raakt zal het Amsterdamse schip makkelijk tot zinken zijn te brengen.

Bosz lijkt mij de aangewezen man om PIM te worden bij de KNVB en Feyenoord staat Bas van Noortwijk graag af als opvolger van Jorritsma, die op de achtergrond nog altijd wel wat hockeymeiden kan regelen voor in de hotels gebruikmakend van de Groningse Bongabanga lijst. Op dat gebied is Bas namelijk een lichtgewicht.

Op Europees vlak spelen de Nederlands clubs toch aardig mee. PSV was wat naïef na de rust tegen de Rekordmeister maar een gelijkspelletje in Eindhoven moet erin zitten. Zou fijn zijn als de Eindhovenaren hun draai weer een beetje vinden in de vaderlandse competitie; dat wil zeggen in de twee wedstrijden tegen Ajax.

Rob Maas is de eerste trainer die geofferd is. Hoog op de lijst voor een volgende ontslagronde staat Martinus Dijkhuizen van NAC. Sta open voor suggesties.

Dan wederom op basis van hoop, gevoel, bevooroordeeld en gehinderd door kennis van zaken mijn tips voor speelronde 10.

Excelsior - PEC Zwolle 1-4

Het lek is boven en Excelsior is al met het hoofd op het hakblok in de Kuip

Go Ahead Eagles - FC Twente 2-2

Wie zit er nu eigenlijk te wachten op het verhaal van Munsterman?


PSV - Sparta Rotterdam 6-0


Alle frustraties van de afgelopen weken worden met gallery-play weggespoeld. 3x Narsingh.

Roda JC - ADO den Haag 3-1

Na Dijkhuizen zal het spannend worden of Petrovic de kerst haalt.

Willem II - FC Utrecht 1-3

Ten Haggelaar heeft het dik voor mekaar. Utrecht fans houden ook inzameling voor logopedist. Eentje met grote tieten liefst.

NEC - Vitesse 3-1

Feyenoord kwam goed weg aan de Waal, Vitesse niet.

Feyenoord - Ajax 5-2

Na de 5-0 van invaller Elia viel de concentratie weg. Rood voor Zieyeg.

FC Groningen - AZ 2-1

Een aangeslagen AZ is het juiste recept voor een ziek Groningen. Faber bij nederlaag kandidaat thuiszitter na de kerst.

Heerenveen - Heracles 4-1

Weer gestreppeld en vergeten. Hattrick voor de man met gouden handen.

Snack/Eet tip voor zondag na de glorieuze winst van Feyenoord1 in de klassieker op weg naar huis of thuis voor de buis:

Kapsalon

Friet bedekt met shoarma, afgetopt met Goudse kaas, even onder de grill gezet, zodat de kaas smelt, met bovenop salade. Kan worden n geserveerd met knoflooksaus en sambal. Kapsalon wordt ook wel klaargemaakt met kebab, döner, gyros, kip of falafel in plaats van shoarma.

Disclaimer:
Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met hotsen knotse Kuijt en Tapia voor de dubbel!

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

©sportdwaas





-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2016 door sportdwaas --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 22:15   quote  deeplink  
Frieten wel langer doorbakken als normaal..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 21 oktober 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Ik heb nog nooit een kapsalon op. Lijkt me erg vet. Mis ik wat?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 00:13   quote  deeplink  
Kan, gewoon eens proberen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 00:13   quote  deeplink  
Sommige zijn best lekker..
tomson
 tomson - zaterdag 22 oktober 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2016 - 23:11 schreef netsurfer het volgende:
Ik heb nog nooit een kapsalon op. Lijkt me erg vet. Mis ik wat?
Ja !
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2016 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2016 - 23:11 schreef netsurfer het volgende:
Ik heb nog nooit een kapsalon op. Lijkt me erg vet. Mis ik wat?
J mist op zijn minst 3 kilo aankomen per maand als je er wekelijks eentje eet..
tomson
 tomson - zaterdag 22 oktober 2016 - 17:30   quote  deeplink  
Beetje kort door de bocht Remmes.. de mijne is overigens alweer een week of 6 geleden constateerde ik gisteren. Zal niet lang meer duren dan hopelijk :)
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2016 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2016 - 17:30 schreef tomson het volgende:
Beetje kort door de bocht Remmes.. de mijne is overigens alweer een week of 6 geleden constateerde ik gisteren. Zal niet lang meer duren dan hopelijk :)
Lekker is het zeker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: 8 punten voor. Speelronde 10 Eredivisie









0.0069401