BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: (Vroeg) Inhaalrace topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 maart 2017 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 maart 2017 - 16:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Je had iig Ajax goed pik...

Alles winnen is onmogelijk imo, maar als je zo de scheids tegen je houdt, dan kan je nog 3e eindigen ook.

feye lijkt vermoeid, maar ik verwacht een wederopstanding komend weekend en wij moeten natuurlijk Europees aan de slag....het kan een naar weekend worden. Twente is niet slecht ofzo.
Beiden ogen erg vermoeid en ik zie PSV nog heel ver terug gaan komen.
Twente gaat gewoon compact spelen en dan moet het niveau van ons toch echt een heel stuk omhoog. Die Europese wedstrijden zijn ook nog pittig er tussen door.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 maart 2017 - 03:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 maart 2017 - 17:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Beiden ogen erg vermoeid en ik zie PSV nog heel ver terug gaan komen.
Twente gaat gewoon compact spelen en dan moet het niveau van ons toch echt een heel stuk omhoog. Die Europese wedstrijden zijn ook nog pittig er tussen door.
Eigenlijk wat ik afgelopen weekend dus al zei. Je zult zo maar het spreekwoord tegen je gaan krijgen: "Waar 2 vechten om een been, gaat de 3e er mee heen".
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 23:06   quote  deeplink  
Feyenoord in beroep tegen schorsing Vilhena

Feyenoord en Tonny Vilhena gaan in beroep tegen het voorstel van de aanklager betaald voetbal om Vilhena voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk, te schorsen.

De aanklager startte dinsdag een vooronderzoek naar een vermeende elleboogstoot van Vilhena aan Mathias Pogba tijdens de wedstrijd Sparta Rotterdam - Feyenoord van afgelopen zondag. Op basis van de tv-beelden en de ontvangen verklaringen kwam de aanklager tot dit schikkingsvoorstel.

Door het beroep van Feyenoord volgt nu een arbitragezaak in Zeist. Bij een schorsing van drie duels mist Vilhena niet alleen de thuiswedstrijd tegen AZ en het uitduel bij Heerenveen, maar ook de topper in Amsterdam tegen Ajax op zondag 2 april.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 maart 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 maart 2017 - 23:06 schreef Eide het volgende:
Feyenoord in beroep tegen schorsing Vilhena

Feyenoord en Tonny Vilhena gaan in beroep tegen het voorstel van de aanklager betaald voetbal om Vilhena voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk, te schorsen.

De aanklager startte dinsdag een vooronderzoek naar een vermeende elleboogstoot van Vilhena aan Mathias Pogba tijdens de wedstrijd Sparta Rotterdam - Feyenoord van afgelopen zondag. Op basis van de tv-beelden en de ontvangen verklaringen kwam de aanklager tot dit schikkingsvoorstel.

Door het beroep van Feyenoord volgt nu een arbitragezaak in Zeist. Bij een schorsing van drie duels mist Vilhena niet alleen de thuiswedstrijd tegen AZ en het uitduel bij Heerenveen, maar ook de topper in Amsterdam tegen Ajax op zondag 2 april.

Bron
Tuurlijk, had je anders verwacht. Het is hun sterkhouder en ze zullen er alles aan doen om de schorsing terug te dringen en hem speelgerechtigd te krijgen voor de wedstrijd tegen Ajax. Hopelijk houdt de KNVB eens een keer voet bij stuk. Het was gewoon overduidelijk een elleboogstoot.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 maart 2017 - 23:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk, had je anders verwacht. Het is hun sterkhouder en ze zullen er alles aan doen om de schorsing terug te dringen en hem speelgerechtigd te krijgen voor de wedstrijd tegen Ajax. Hopelijk houdt de KNVB eens een keer voet bij stuk. Het was gewoon overduidelijk een elleboogstoot.
1 wedstrijden 1 voorwaardelijk let maar op..
Eide
 Eide - donderdag 09 maart 2017 - 23:33   quote  deeplink  
VILHENA HOORT ZWAARDERE STRAF TEGEN ZICH EISEN

De aanklager van de KNVB heeft een zwaardere straf geëist tegen Tonny Vilhena. De middenvelder van Feyenoord hangt nu een onvoorwaardelijke schorsing van vier wedstrijden boven het hoofd. De aanklager startte dinsdag een vooronderzoek naar een vermeende elleboogstoot van Vilhena aan Mathias Pogba in de door Feyenoord verloren wedstrijd (1-0) van zondag bij Sparta.

Tonny Vilhena hoort vier duels tegen zich eisen.
De middenvelder van de koploper van de Eredivisie kreeg vervolgens een schikking van vier duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk aangeboden. Feyenoord ging niet akkoord met dat voorstel en daarom moest Vilhena donderdag in Zeist verschijnen voor een arbitragezaak.

Uitsluitsel
Joris van Benthem, huisjurist van Feyenoord, haalde donderdagavond alles uit de kast om een dreigende schorsing voor Vilhena te voorkomen. Hij was de afgelopen jaren al vaker succesvol toen voor spelers van de Rotterdamse club een schorsing dreigde. De aanklager bleef echter benadrukken dat Vilhena in zijn ogen een fikse straf verdiende. Hij verhoogde zelfs zijn eis. Feyenoord krijgt vrijdag uitsluitsel over een sanctie voor Vilhena.

De lijstaanvoerder van de Eredivisie voetbalt de komende vier duels tegen AZ, SC Heerenveen, Ajax en Go Ahead Eagles.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2017 door Eide --
Brandje
 Brandje - vrijdag 10 maart 2017 - 10:27   quote  deeplink  
Plaats hem hier maar. Vilhena drie wedstrijden geschorst en mist de Klassieker

Update:
Het ongedierte gaat weer in beroep. Dus Vilhena kan zondag tegen Az spelen. Goed voorbeeld voor de jeugd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2017 door Brandje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 maart 2017 - 14:51   quote  deeplink  
Ongelooflijk dit....als feyenerd zijnde zet je jezelf ook echt voor lul, 101% duidelijke vuile elleboog en dan in beroep gaan...

Hahaha wees eens consequent en schrors die droepert zelf als club.

Achja, alles voor de titel he :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2017 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 maart 2017 - 16:53   quote  deeplink  
Slotje, het is afgelopen.

Een zeer somber seizoen voor Ajax, maar vooral de gehele nederlandse competitie, wat een dramatisch niveau, de 'top'clubs alsmede de verschrikkelijke arbitrage.

Adios, kop op, we zitten bij de laatste 8 in de europaleague en dat is tenminste nog een aardig niveau!
jjh
 jjh - zondag 19 maart 2017 - 23:39   quote  deeplink  
@ALTIJD PRIJS IN DE K
Even terugkomend op je post van 10 maart. Nu moet Ajax zelf Kluivert en Klaassen ook maar gaan schorsen zeker?
nummer10
 nummer10 - maandag 20 maart 2017 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 23:39 schreef jjh het volgende:
@ALTIJD PRIJS IN DE K
Even terugkomend op je post van 10 maart. Nu moet Ajax zelf Kluivert en Klaassen ook maar gaan schorsen zeker?
voor wat ?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 20 maart 2017 - 04:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 23:39 schreef jjh het volgende:
@ALTIJD PRIJS IN DE K
Even terugkomend op je post van 10 maart. Nu moet Ajax zelf Kluivert en Klaassen ook maar gaan schorsen zeker?
1: who the fuck ben jij nu weer opeens?
2: what the fuck doe je hier überhaupt opeens?
3: waar de fuck heb je het over?

Is dit weer een stuk havenslaaf die opeens durft te praten?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 04:46   quote  deeplink  
Ik denk dat ie deze schandalige overtreding van Klaassen bedoeld

https://mobile.twitter.com/DaveBakker/status/843510864506470404/video/1

Dat kan toch niet je bent toch als aanvoerder een voorbeeld voor je club. Ik
Hoop dat ze hem royeren en als ik het vergelijk met dat overtredingje van Vilhena moet dit minimaal 5 wedstrijden zijn..
Maar ja zal wel in de doofpot eindigen zoals gewoonlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 05:05   quote  deeplink  
Over die fopduiken van Kluivert maar niet te spreken of die van Traoré. Is toch een schande voor je club..(?)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 maart 2017 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 05:05 schreef RenatoBos het volgende:
Over die fopduiken van Kluivert maar niet te spreken of die van Traoré. Is toch een schande voor je club..(?)
Traore is sowieso een schande voor onze club.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 07:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Traore is sowieso een schande voor onze club.
Ik snap wat je bedoeld..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 maart 2017 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 07:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld..
Terugkomen op de actie van Klaassen. Als dit inderdaad zo gegaan is en de scheidsrechter heeft het niet beoordeeld dan zal hij zich hiervoor moeten verantwoorden. De fopduik waar jij aan refereert van Kluivert is niet eens een fopduik. Hij wordt wel degelijk uit balans gebracht. Het nadeel is alleen dat er geen rechtlijnigheid is bij de scheidsrechters. De ene legt hem er wel op terwijl de ander laat doorspelen. Dit zorgt voor verwarring bij spelers en trainers. In Zeister moeten ze gewoon eens zorgen dat de koppen allemaal dezelfde kant op wijzen maar zelfs binnen de bond is het een puinhoop. Over Traore spreek ik maar niet. Elke minuut dat die gozer bij Ajax speelt is er 1 teveel.

Terugkomend op Vilhena is het gewoon een schande dat het bij de bond zo lang moet duren voordat de straf daadwerkelijk is uitgesproken. Dat moet gewoon niet kunnen. Zoiets moet gewoon voor de volgende competitiewedstrijd zijn uitgesproken. Dan de beroepen maar sneller achter elkaar afhandelen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 20 maart 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 04:46 schreef RenatoBos het volgende:
Ik denk dat ie deze schandalige overtreding van Klaassen bedoeld

https://mobile.twitter.com/DaveBakker/status/843510864506470404/video/1

Dat kan toch niet je bent toch als aanvoerder een voorbeeld voor je club. Ik
Hoop dat ze hem royeren en als ik het vergelijk met dat overtredingje van Vilhena moet dit minimaal 5 wedstrijden zijn..
Maar ja zal wel in de doofpot eindigen zoals gewoonlijk..
Je bent wel erg opvallend vaak hier te vinden opeens he?
Klaassen kan hiervoor geel krijgen, niets meer. Hij gaat een duel aan waar ook de bal in de buurt is, probeerd zich breed te maken voor een bodycheck en de tegenstander zakt iets naar achter/omlaag en dus raakt?zijn arm/elleboog zijn gezicht?....dat je dit vergelijkt met vuilhena zegt mij weer genoeg, over Kluivert maar niet te spreken...fopduik hahaha

Lekker volwassen doorgaan zo, siert je!
Brandje
 Brandje - maandag 20 maart 2017 - 15:24   quote  deeplink  
Blijf mij verbazen hoeveel ongedierte er eigenlijk is wat ineens onder hun stenen vandaan kruipt. Je krijgt ineens berichten van mensen die je normaal nooit spreekt. Ook hier zie je weer ongewenste gasten.
De aktie van Klaassen kan gewoon rood voor worden gegeven. Maar de acties van Van Duinen en nog meer Koolwijk zijn vele malen erger. Net als dat de elleboog van Vilhena erger was. Kluivert hoort gewoon een pingel te krijgen en Traore krweg terecht geel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 07:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Terugkomen op de actie van Klaassen. Als dit inderdaad zo gegaan is en de scheidsrechter heeft het niet beoordeeld dan zal hij zich hiervoor moeten verantwoorden. De fopduik waar jij aan refereert van Kluivert is niet eens een fopduik. Hij wordt wel degelijk uit balans gebracht. Het nadeel is alleen dat er geen rechtlijnigheid is bij de scheidsrechters. De ene legt hem er wel op terwijl de ander laat doorspelen. Dit zorgt voor verwarring bij spelers en trainers. In Zeister moeten ze gewoon eens zorgen dat de koppen allemaal dezelfde kant op wijzen maar zelfs binnen de bond is het een puinhoop. Over Traore spreek ik maar niet. Elke minuut dat die gozer bij Ajax speelt is er 1 teveel.

Terugkomend op Vilhena is het gewoon een schande dat het bij de bond zo lang moet duren voordat de straf daadwerkelijk is uitgesproken. Dat moet gewoon niet kunnen. Zoiets moet gewoon voor de volgende competitiewedstrijd zijn uitgesproken. Dan de beroepen maar sneller achter elkaar afhandelen.
Goeie post Ippie kan ik me goed in vinden. Misschien hebben wij geluk met Vilhena dat het 'justitiële apparaat' zo langzaam werkt en dat er vrijspraak gaat komen, heb net de richtlijnen van de KNVB gelezen die bij ons op het forum waren geplaatst en dan miet er binnen tien dagen uitspraak zijn anders volgt er vrijspraak. Benieuwd hoe dit gaat lopen. Ben dus ook blij dat Feyenoord gebruik van zijn rechten heeft gemaakt zodoende dit misschien te kunnen bewerkstelligen. Zou heel erg dom van de bond zijn zo

Overigens stelt de KNVB zoals verwacht geen onderzoek in naar die overtreding van Klaasen..
http://www.vi.nl/nieuws/knvb-geen-onderzoek-naar-incident-met-klaassen.htm

Schijnt te zijn beoordeeld..tja..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 15:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Je bent wel erg opvallend vaak hier te vinden opeens he?
Klaassen kan hiervoor geel krijgen, niets meer. Hij gaat een duel aan waar ook de bal in de buurt is, probeerd zich breed te maken voor een bodycheck en de tegenstander zakt iets naar achter/omlaag en dus raakt?zijn arm/elleboog zijn gezicht?....dat je dit vergelijkt met vuilhena zegt mij weer genoeg, over Kluivert maar niet te spreken...fopduik hahaha

Lekker volwassen doorgaan zo, siert je!
✔️

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2017 door RenatoBos --
remco k
 remco k - dinsdag 21 maart 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 maart 2017 - 04:46 schreef RenatoBos het volgende:
Ik denk dat ie deze schandalige overtreding van Klaassen bedoeld

https://mobile.twitter.com/DaveBakker/status/843510864506470404/video/1

Dat kan toch niet je bent toch als aanvoerder een voorbeeld voor je club. Ik
Hoop dat ze hem royeren en als ik het vergelijk met dat overtredingje van Vilhena moet dit minimaal 5 wedstrijden zijn..
Maar ja zal wel in de doofpot eindigen zoals gewoonlijk..
De doofpot en gewoonlijk. Twee woorden die alleen maar op Feyenoord van toepassing zijn
JOOD
 JOOD - dinsdag 21 maart 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Ajax - Feyenoord 2-0 (nog maar 3 punten achterstand) 2-1
Ajax - AZ 2-0
NEC - Ajax 0-3 (Feyenoord speelt gelijk bij Zwolle, nog maar 1 punt achterstand)
Ajax - Schalke 3-0
Ajax - Heerenveen 1-0
Schalke - Ajax 2-1
PSV - Ajax 1-2 (Feyenoord verliest bij Vitesse, Ajax 2 punten los)
Ajax - Eagles 4-0
Willem2 - Ajax 0-2

PSV is niet van toepassing als we blijven winnen.

Europees ook wel heel benieuwd wat we kunnen presteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2017 door JOOD --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 21 maart 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2017 - 14:10 schreef JOOD het volgende:
Ajax - Feyenoord 2-0 (nog maar 3 punten achterstand)
Ajax - AZ 2-0
NEC - Ajax 0-3 (Feyenoord speelt gelijk bij Zwolle, nog maar 1 punt achterstand)
Ajax - Schalke 3-0
Ajax - Heerenveen 1-0
Schalke - Ajax 2-1
PSV - Ajax 1-2 (Feyenoord verliest bij Vitesse, Ajax 2 punten los)
Ajax - Eagles 4-0
Willem2 - Ajax 0-2

PSV is niet van toepassing als we blijven winnen.

Europees ook wel heel benieuwd wat we kunnen presteren.
Als dit uitkomt, verander ik mn naam in APIA
JOOD
 JOOD - woensdag 05 april 2017 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2017 - 15:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Als dit uitkomt, verander ik mn naam in APIA
De eerste voorspelling is al behaald. De tweede volgt vandaag :)
JOOD
 JOOD - zondag 09 april 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2017 - 15:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Als dit uitkomt, verander ik mn naam in APIA
2 en 3 ook behaald. Ik voel een naamsverandering aankomen.. ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 09 april 2017 - 16:32   quote  deeplink  
Ik nog niet echt, vooral om pisvee uit, die win je simpelweg niet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 april 2017 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2017 - 14:10 schreef JOOD het volgende:
Ajax - Feyenoord 2-0 (nog maar 3 punten achterstand) 2-1
Ajax - AZ 2-0
NEC - Ajax 0-3 (Feyenoord speelt gelijk bij Zwolle, nog maar 1 punt achterstand)
Ajax - Schalke 3-0
Ajax - Heerenveen 1-0
Schalke - Ajax 2-1
PSV - Ajax 1-2 (Feyenoord verliest bij Vitesse, Ajax 2 punten los)
Ajax - Eagles 4-0
Willem2 - Ajax 0-2

PSV is niet van toepassing als we blijven winnen.

Europees ook wel heel benieuwd wat we kunnen presteren.
Tot zover aardig gedaan gap.....
JOOD
 JOOD - zondag 09 april 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 16:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik nog niet echt, vooral om pisvee uit, die win je simpelweg niet.
Vandaag hebben ze ook weer geluk de eerste helft. Ben er dus niet zo bang voor. Ook Europees kan een voordeel zijn in deze fase van de competitie. Ajax is de enige club die op hoger niveau speelt.
nummer10
 nummer10 - zondag 09 april 2017 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 16:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik nog niet echt, vooral om pisvee uit, die win je simpelweg niet.
want ? die winnen we 1-3
Eide
 Eide - maandag 10 april 2017 - 05:46   quote  deeplink  
De resterende programma's:

Ajax
Heerenveen (thuis)
PSV (uit)
Go Ahead Eagles (thuis)
Willem II (uit)

feyenoort
Utrecht (thuis)
Vitesse (uit)
Excelsior (uit)
Heracles (thuis)
nummer10
 nummer10 - maandag 10 april 2017 - 10:01   quote  deeplink  
ajax

3-1
0-2
4-0
0-2

feyenooit
0-2 (rellen centrum)
1-1
0-2
2-1
remco k
 remco k - maandag 10 april 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 april 2017 - 10:01 schreef nummer10 het volgende:
ajax

3-1
0-2
4-0
0-2

feyenooit
0-2 (rellen centrum)
1-1
0-2
2-1
Laten we het hopen.. Op die rellen na dan...
Brandje
 Brandje - maandag 10 april 2017 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 april 2017 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Laten we het hopen.. Op die rellen na dan...
De rellen daar zijn onvermijdelijk. De vraag is of de rellen komen door het kampioenschap op door het verliezen ervan.
Brandje
 Brandje - maandag 10 april 2017 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 16:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik nog niet echt, vooral om pisvee uit, die win je simpelweg niet.
Waarom niet? Zowel f'noord als psv heeft alleen maar lopers in hun selectie. Zeker bij onze rotterdamse vrinden zie je nu veel pijntjes daardoor. Wij voetballen, laten de bal gaan en dat kost minder kracht. Ik vind Ajax, ondanks dat we meeste wedstrijden hebben gespeeld, het fitst ogen.

update:
Seizoen Karsdorp is voorbij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 april 2017 door Brandje --
Eide
 Eide - woensdag 12 april 2017 - 13:15   quote  deeplink  
VAN DER SAR REAGEERT CYNISCH OP VOORKEUR VAN BREUKELEN

Edwin van der Sar heeft op cynische wijze gereageerd op het bericht dat Hans van Breukelen Feyenoord de landstitel gunt.

De algemeen directeur van Ajax twitterde: "Wel mooi dat weer een KNVB-topman zijn voorkeur uitspreekt..." Eerder stelde KNVB-directeur Gijs de Jong al in een column dat hij hoopt op de eerste landstitel voor Feyenoord sinds 1999. Ook KNVB-voorzitter Michael van Praag zei in gesprek met studenten Feyenoord de titel te gunnen.

Feyenoord en Ajax zijn in een felle strijd verwikkeld om het landskampioenschap. Met nog vier speelronden voor de boeg hebben de Rotterdammers één punt meer dan de aartsrivaal uit Amsterdam.

Bron

-------------------

Ondertussen is men op het calimero forum er van overtuigd dat iedereen tegen ze is. Wat een lachwekkende bende is het Nederlandse voetbal toch, met die club en Zeist en de kakkerlakken als lijstaanvoerders.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 12 april 2017 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 13:15 schreef Eide het volgende:
VAN DER SAR REAGEERT CYNISCH OP VOORKEUR VAN BREUKELEN

Edwin van der Sar heeft op cynische wijze gereageerd op het bericht dat Hans van Breukelen Feyenoord de landstitel gunt.

De algemeen directeur van Ajax twitterde: "Wel mooi dat weer een KNVB-topman zijn voorkeur uitspreekt..." Eerder stelde KNVB-directeur Gijs de Jong al in een column dat hij hoopt op de eerste landstitel voor Feyenoord sinds 1999. Ook KNVB-voorzitter Michael van Praag zei in gesprek met studenten Feyenoord de titel te gunnen.

Feyenoord en Ajax zijn in een felle strijd verwikkeld om het landskampioenschap. Met nog vier speelronden voor de boeg hebben de Rotterdammers één punt meer dan de aartsrivaal uit Amsterdam.

Bron

-------------------

Ondertussen is men op het calimero forum er van overtuigd dat iedereen tegen ze is. Wat een lachwekkende bende is het Nederlandse voetbal toch, met die club en Zeist en de kakkerlakken als lijstaanvoerders.
Tja wat wil je, allebei de KNVB mannen zijn PSV-ers, dus dan gaat de voorkeur al snel uit naar een ander team, maar idd de KNVB kan niet meer zeggen dat ze objectief zijn en ik snap ook niet waarom ze dit soort uitspraken doen. Hetzelfde als Koning Willem Alexander zou zeggen, mijn voorkeur gaat uit naar Wilders.
p111
 p111 - woensdag 12 april 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 april 2017 - 05:46 schreef Eide het volgende:
De resterende programma's:

Ajax
Heerenveen (thuis)
PSV (uit)
Go Ahead Eagles (thuis)
Willem II (uit)

feyenoort
Utrecht (thuis)
Vitesse (uit)
Excelsior (uit)
Heracles (thuis)
Ze hebben het over het moeilijke progamma van Ajax? maar in mijn ogen heeft 010 het moeilijker met Utrecht en Vitesse Ajax heeft 1 moeilijke wedstrijd en dat is pisve.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 13 april 2017 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 april 2017 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Laten we het hopen.. Op die rellen na dan...
Echt niet, laat ze die eigen stad maar lekker zelf slopen! ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 13 april 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 april 2017 - 13:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Ze hebben het over het moeilijke progamma van Ajax? maar in mijn ogen heeft 010 het moeilijker met Utrecht en Vitesse Ajax heeft 1 moeilijke wedstrijd en dat is pisve.
Utrecht is het voordeel dat ze in de Kuip spelen en Vitesse zit dan een week voor de bekerfinale. Op een een of andere manier belet dat altijd het spel. Ik verwacht ook 6 punten voor hun
JOOD
 JOOD - zaterdag 15 april 2017 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 maart 2017 - 14:10 schreef JOOD het volgende:
Ajax - Feyenoord 2-0 (nog maar 3 punten achterstand) *---2-1---*
Ajax - AZ 2-0 *---4-1---*
NEC - Ajax 0-3 (Feyenoord speelt gelijk bij Zwolle, nog maar 1 punt achterstand) *--- 1-5 ---* (Feyenoord *---2-2---*)
Ajax - Schalke 3-0 *---2-0---*
Ajax - Heerenveen 1-0
Schalke - Ajax 2-1
PSV - Ajax 1-2 (Feyenoord verliest bij Vitesse, Ajax 2 punten los)
Ajax - Eagles 4-0
Willem2 - Ajax 0-2

PSV is niet van toepassing als we blijven winnen.

Europees ook wel heel benieuwd wat we kunnen presteren.
Nou mannen, het begint erop te lijken!
Brandje
 Brandje - zaterdag 15 april 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 april 2017 - 18:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Utrecht is het voordeel dat ze in de Kuip spelen en Vitesse zit dan een week voor de bekerfinale. Op een een of andere manier belet dat altijd het spel. Ik verwacht ook 6 punten voor hun
Draai het eens om Zowel Utrecht als Vitesse hoeven niet echt meer. Kunnen heerlijk vrijuit spelen en dat doen ze laatste weken zeer goed. Bovendien lees je overal tussen de regels door dat de bekerfinale en de 3-3 dit seizoen ze niet echt lekker zit.
Feyenoord zie Ajax met de week groeien. Tegen Zwolle zag je dat het echte doordekken volledig was en dat ze duidelijk op twee gedachtes hinkten met als gevolg een zeer kwetsbaar feyenoord. Ze weten daar ook dat ze nu elke wedstrijd MOETEN winnen want de marge is slechts een.
Nee die zes punten kunnne echt niet al opschrijven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5956
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: (Vroeg) Inhaalrace topic









0.0091111