BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bosz erkent: 'In de winterstop evalueren we het middenveld van Ajax'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 27 oktober 2016 - 22:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bosz erkent: 'In de winterstop evalueren we het middenveld van Ajax' (VoetbalZone)

remco k
 remco k - vrijdag 28 oktober 2016 - 08:25   quote  deeplink  
Met al het aanstormend talent gaat dit toch wel een dingetje worden.

Ik bel weleens benieuwd hoe wij met zijn allen het middenveld na de winterstop zouden zijn.

Gaan we verder zoals nu, en eerlijk is eerlijk, dat gaat echt prima en er wordt leuk voetbal gespeeld. Of zien we toch liever een andere invulling..

De in mijn optiek beschikbare spelers voor het middenveld in willekeurige volgorde zijn.

Riedewald
Nouri
Schone
Gudelj
Bazoer
Klaassen
vd Beek
de Jong
Zyech
Sinkgraven

Mocht ik er 1 vergeten zijn, laat het weten en ik zet hem erbij.

Wat ik zelf vind, is dat het erg belangrijk is om de samenwerking met andere spelers goed te hebben, dus een aanvallende linkermiddenvelder, moet een goed duo vormen met de linkeraanvaller, maar zeker ook met de spits, defensieve middenvelder, rechter aanvallende middenvelder en ook erg belangrijk, met de linksback.
Daarnaast moet iedere positie juist op elkaar worden afgestemd wat defensief werk betreft.

Ik zou het persoonlijk nu nog niet aandurven, om Nouri al naast Zyech te zetten. Aanvallend kan het fantastisch zijn, maar Ajax is op dit moment afhankelijk van een box to boz middenvelder in de vorm van Klaassen.

Ik zou zelf op dit moment kiezen voor Schone Zyech en Klaassen, simpelweg omdat het gewoon goed draait.

Zelf denk ik dat je op ten duur Schone wel moet gaan vervangen, zoals ik altijd al heb gevonden is het de perfecte 12e man, en ook nu wel weer een noodverband dat goed werkt.

Ik zou er alles aan doen om Bazoer klaar te maken voor die positie, die heeft echt alles om o pdie plek een grote jongen te worden.

Zyech lijkt me onbesproken, waar je wel over kan twisten is de plek waar hij moet spelen. Ik denk zelf dat hij het beste uit de voeten komt met Dolberg voor hem, en Ghazi rechts naast hem op de flank.

Ook Klaassen is voor mij op dit moment onbesproken, de beste cijfers van alle middenvelders in de ED, en dat terwijl hij volgens sommigen uit vorm is.

Ik zou wel iedere wedstrijd proberen om Nouri te brengen, die jongen moet echt minuten in het eerste gaan maken. Je kan hem in principe voor iedere middnvelder brengen op dit moment. Want ook Klaassen kan prima een linie terug spelen op de plek van Schone.. Waarom niet met die jongen afspreken dat ie vanaf nu zoveel mogelijk wedstrijden een invalbeurt van een half uur krijgt.. Zo spaar je andere krachten op het middenveld,en geef je die jongen de kans die hij echt verdient...

Riedewald is in mijn ogen gewoon een moderne inschuivende CV, en geen middenvelder.
vd Beek gaat een basisspeler worden op het moment dat andere vertrekken, en gaat op ten duur een betere versie van Klaassen worden..

Doordat Frenkie de Jong basis speler wordt moet er echtw el wat gebeuren, ondanks dat het echte en groot talent is. Maar goed, wie weet wat er allemaal vertrekt in de winter en zomer.

Blijft alleen Gudelj over, ik vind het echt een geweldige speler waar ik graag naar kijk, maar ik ben bang dat er niet veel plek meer is o phet middenveld zoals ik het graag zie. Wel zou ik hem heel graag eens op een andere positie zien.. Maar goed daar gaat het hier niet over..

Erg benieuwd naar jullie meningen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2016 door remco k --
hjf
 hjf - vrijdag 28 oktober 2016 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 08:25 schreef remco k het volgende:
Met al het aanstormend talent gaat dit toch wel een dingetje worden.

Ik bel weleens benieuwd hoe wij met zijn allen het middenveld na de winterstop zouden zijn.

Gaan we verder zoals nu, en eerlijk is eerlijk, dat gaat echt prima en er wordt leuk voetbal gespeeld. Of zien we toch liever een andere invulling..

De in mijn optiek beschikbare spelers voor het middenveld in willekeurige volgorde zijn.

Riedewald
Nouri
Schone
Gudelj
Bazoer
Klaassen
vd Beek
de Jong
Zyech

Mocht ik er 1 vergeten zijn, laat het weten en ik zet hem erbij.

Wat ik zelf vind, is dat het erg belangrijk is om de samenwerking met andere spelers goed te hebben, dus een aanvallende linkermiddenvelder, moet een goed duo vormen met de linkeraanvaller, maar zeker ook met de spits, defensieve middenvelder, rechter aanvallende middenvelder en ook erg belangrijk, met de linksback.
Daarnaast moet iedere positie juist op elkaar worden afgestemd wat defensief werk betreft.

Ik zou het persoonlijk nu nog niet aandurven, om Nouri al naast Zyech te zetten. Aanvallend kan het fantastisch zijn, maar Ajax is op dit moment afhankelijk van een box to boz middenvelder in de vorm van Klaassen.

Ik zou zelf op dit moment kiezen voor Schone Zyech en Klaassen, simpelweg omdat het gewoon goed draait.

Zelf denk ik dat je op ten duur Schone wel moet gaan vervangen, zoals ik altijd al heb gevonden is het de perfecte 12e man, en ook nu wel weer een noodverband dat goed werkt.

Ik zou er alles aan doen om Bazoer klaar te maken voor die positie, die heeft echt alles om o pdie plek een grote jongen te worden.

Zyech lijkt me onbesproken, waar je wel over kan twisten is de plek waar hij moet spelen. Ik denk zelf dat hij het beste uit de voeten komt met Dolberg voor hem, en Ghazi rechts naast hem op de flank.

Ook Klaassen is voor mij op dit moment onbesproken, de beste cijfers van alle middenvelders in de ED, en dat terwijl hij volgens sommigen uit vorm is.

Ik zou wel iedere wedstrijd proberen om Nouri te brengen, die jongen moet echt minuten in het eerste gaan maken. Je kan hem in principe voor iedere middnvelder brengen op dit moment. Want ook Klaassen kan prima een linie terug spelen op de plek van Schone.. Waarom niet met die jongen afspreken dat ie vanaf nu zoveel mogelijk wedstrijden een invalbeurt van een half uur krijgt.. Zo spaar je andere krachten op het middenveld,en geef je die jongen de kans die hij echt verdient...

Riedewald is in mijn ogen gewoon een moderne inschuivende CV, en geen middenvelder.
vd Beek gaat een basisspeler worden op het moment dat andere vertrekken, en gaat op ten duur een betere versie van Klaassen worden..

Doordat Frenkie de Jong basis speler wordt moet er echtw el wat gebeuren, ondanks dat het echte en groot talent is. Maar goed, wie weet wat er allemaal vertrekt in de winter en zomer.

Blijft alleen Gudelj over, ik vind het echt een geweldige speler waar ik graag naar kijk, maar ik ben bang dat er niet veel plek meer is o phet middenveld zoals ik het graag zie. Wel zou ik hem heel graag eens op een andere positie zien.. Maar goed daar gaat het hier niet over..

Erg benieuwd naar jullie meningen..
Ik ben het in grote lijnen wel met je eens. Je kunt er in het huidige systeem maar 3 middenvelders opstellen. Wellicht dat soms een 4-4-2 een optie kan zijn (in grote europese wedstrijden). Voor Bazoer zie ik ook een optie centraal in de verdediging. Schone blijft mij verbazen. Wordt bij door ons allemaal als ideale 12e man gezien, maar heeft de laatste weken wel bewezen dat hij bij de eerste 11 hoort. Er is met hem en Ziyech meer voetbal gekomen. En met Nouri in de competitie. Ik kan niet wachten. Laat hem inderdaad de laatste 20-30 minuten regelmatig invallen.
p111
 p111 - vrijdag 28 oktober 2016 - 09:16   quote  deeplink  
Op dit moment is terecht Schone-Klaasen en Zyech het middenveld.Maar in grote en fysiek zware wedstrijden zie ik een probleem met Schone die dan niet tot zijn recht komt,dat zou dan Bazoer moeten worden maar ik heb mijn twijfels over zijn mentaliteit en evt/slimheid ik ben nog niet overtuigd in Bazoer.Misschien dat van Beek die positie ook zou kunnen invullen .Wat wordt aangegeven over Nouri is terecht meer inval beurten, en tegen tegenstanders die met 11 man voor het doel liggen en je speelt met 10 Ajacieden op hun helft zou ik het zeker aandurven met Schone-Zyech en Nouri op het middenveld.Gudelj verkopen.Riedewalt naast Sanchez Viergever verkopen.De Jong zal het nog even met inval beurten moeten doen maar gaat aankomend seizoen zeker speeltijd krijgen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2016 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 08:25 schreef remco k het volgende:
Met al het aanstormend talent gaat dit toch wel een dingetje worden.

Ik bel weleens benieuwd hoe wij met zijn allen het middenveld na de winterstop zouden zijn.

Gaan we verder zoals nu, en eerlijk is eerlijk, dat gaat echt prima en er wordt leuk voetbal gespeeld. Of zien we toch liever een andere invulling..

De in mijn optiek beschikbare spelers voor het middenveld in willekeurige volgorde zijn.

Riedewald
Nouri
Schone
Gudelj
Bazoer
Klaassen
vd Beek
de Jong
Zyech

Mocht ik er 1 vergeten zijn, laat het weten en ik zet hem erbij.

Wat ik zelf vind, is dat het erg belangrijk is om de samenwerking met andere spelers goed te hebben, dus een aanvallende linkermiddenvelder, moet een goed duo vormen met de linkeraanvaller, maar zeker ook met de spits, defensieve middenvelder, rechter aanvallende middenvelder en ook erg belangrijk, met de linksback.
Daarnaast moet iedere positie juist op elkaar worden afgestemd wat defensief werk betreft.

Ik zou het persoonlijk nu nog niet aandurven, om Nouri al naast Zyech te zetten. Aanvallend kan het fantastisch zijn, maar Ajax is op dit moment afhankelijk van een box to boz middenvelder in de vorm van Klaassen.

Ik zou zelf op dit moment kiezen voor Schone Zyech en Klaassen, simpelweg omdat het gewoon goed draait.

Zelf denk ik dat je op ten duur Schone wel moet gaan vervangen, zoals ik altijd al heb gevonden is het de perfecte 12e man, en ook nu wel weer een noodverband dat goed werkt.

Ik zou er alles aan doen om Bazoer klaar te maken voor die positie, die heeft echt alles om o pdie plek een grote jongen te worden.

Zyech lijkt me onbesproken, waar je wel over kan twisten is de plek waar hij moet spelen. Ik denk zelf dat hij het beste uit de voeten komt met Dolberg voor hem, en Ghazi rechts naast hem op de flank.

Ook Klaassen is voor mij op dit moment onbesproken, de beste cijfers van alle middenvelders in de ED, en dat terwijl hij volgens sommigen uit vorm is.

Ik zou wel iedere wedstrijd proberen om Nouri te brengen, die jongen moet echt minuten in het eerste gaan maken. Je kan hem in principe voor iedere middnvelder brengen op dit moment. Want ook Klaassen kan prima een linie terug spelen op de plek van Schone.. Waarom niet met die jongen afspreken dat ie vanaf nu zoveel mogelijk wedstrijden een invalbeurt van een half uur krijgt.. Zo spaar je andere krachten op het middenveld,en geef je die jongen de kans die hij echt verdient...

Riedewald is in mijn ogen gewoon een moderne inschuivende CV, en geen middenvelder.
vd Beek gaat een basisspeler worden op het moment dat andere vertrekken, en gaat op ten duur een betere versie van Klaassen worden..

Doordat Frenkie de Jong basis speler wordt moet er echtw el wat gebeuren, ondanks dat het echte en groot talent is. Maar goed, wie weet wat er allemaal vertrekt in de winter en zomer.

Blijft alleen Gudelj over, ik vind het echt een geweldige speler waar ik graag naar kijk, maar ik ben bang dat er niet veel plek meer is o phet middenveld zoals ik het graag zie. Wel zou ik hem heel graag eens op een andere positie zien.. Maar goed daar gaat het hier niet over..

Erg benieuwd naar jullie meningen..
Je bent sinkgraven vergeten
Eide
 Eide - vrijdag 28 oktober 2016 - 10:20   quote  deeplink  
Ik heb het vermoeden dat Gudelj straks (winterperiode?) bij leuk bod mag vertrekken. Ik verwacht dat Klaassen aankomende zomer gaat. Viergever komt ook op een punt waar het buitenland in beeld komt. Daarmee zie ik voor een aantal jongens al ruimte ontstaan. Ziuech zal, denk ik, nog een seizoen blijven hierna maar ook niet langer.

Ik vraag mij voornamelijk af hoe de strijd tussen Nouri, van de Beek, De Jong en Bazoer zal zijn. Dat zijn toch mannen voor dezelde plekjes. Nu allemaal Jong Ajax speler (muv Bazoer) maar allemaal goed genoeg voor Ajax 1. Ik vrees voor de toekomst van Bazoer tenzij die als controleur gaat spelen.

Verder hoop ik dat Nouri nog voor de winterstop z'n competitiedebuut gaat maken. Gewoon tegen een "kleinere" tegenstander laten invallen en dan samen met Ziyech laten spelen. Die combinatie lijkt mij ook om te smullen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2016 - 10:25   quote  deeplink  
Riedewald speelde op 6 omdat hij dat het liefste wou, vond zich nog niet geschikt voor achterin, kan overigens ook linksback spelen.

Schone, mooie en slimme voetballer, knap dat hij het al lang volhoud en nu weer een plekje heeft. Had het niet verwacht, voor een speler die bij heerenveen weggestuurd is. Het zit er wel naar uit dat we ooit afscheid moeten nemen, helaas!

Bazoer, sterke middenvelder maar wil eigenlijk niet verdedigen, wilt het liefst aanvallen. Bazoer, speelde ooit centraal achterin, wilden op het middenveld spelen.
Heeft heel even op 6 gespeeld, wat geen succes was. Zit in een dipje. Jammer voor zo'n voetballer.

Klaassen, nuttige voetballer, scherp voor de goal, zet veel werk. Maar daar blijft het ook bij. Niet al te beste voetballer, verliest in de combinatie de bal. Ook bij het maken van een actie verliest hij de bal. Veroverd ook veel ballen. Denk dat het toch tijd wordt om hem te verkopen.

Ziyech, een speler die op pleintjes speelt. Wat heeft die man een techniek, vorig jaar miste ik een man die de andere kon wegsturen. Maar zelf scoren kan hij ook, alleen wat hij bij twente liet zien, dat zien we niet meer. Oke, speelt nu niet meer rechtsbuiten. Gelukkig maar, daar hoort hij ook niet.

Nouri, vrijwel de zelfde speler als ziyech. Vorig jaar had hij zijn debuut moeten maken in Ajax 1. Ik vind dat dit de grofste fout van de boer. Middenveld Gudelj, Bazoer en Klaassen, daar ontbreekt creativiteit en als er iemand is die creatief is dan is het nouri wel.

Sinkgraven, toch echt een middenvelder maar vrijwel nooit echt gebruikt. Als hij gebruikt werd dan leed hij heel veel balverlies, daardoor ging hij zeer terughoudend spelen. Remco, vind hem niet creatief, maar dat is hij wel maar laat het niet zien, bang om de bal te verliezen. Speelt zo nu en dan als linksbuiten. Niet slecht maar goed ook niet echt. Speelt nu linksback, wat ook niet slecht of goed kan noemen. Of hij terugkeert als middenvelder, nee. Er staan echt meerdere spelers voor hem, die je niet zomaar naast zet.

Gudelj, speler die techniek wel heeft maar door werklust is aangeleerd, wat niet van natuur afkomt. Heeft niet een creatief brein, dat is eigenlijk de enige minpunt wat hij heeft. Werkt hard, goede techniek, veel kracht in de benen. Zit eigenlijk niet eens in een dipje. Met Klaassen naast hem, word van hem verwacht de creatiefste te zijn, maar dat is hij niet, nooit geweest ook.

Van beek, vorig jaar de stand in van klaassen, heeft ook naast Klaassen gespeeld, wat ik opmerkelijk vind, je zou eerder nouri vinden maar de boer had ik al op aan gesproken. Als Klaassen verkocht wordt is de ideale vervanger, maar denk ook dat gudelj dat kan.

De jong, jammer maar Ajax heeft veel spelers voor het middenveld. Die allemaal wel in Ajax 1 kan spelen. Zou hem wel gaan verhuren.

Kortom, ik denk je Klaassen wel kan verkopen. Voor Ziyech duurt het niet lang of hij wordt ook verkocht.
Eide
 Eide - vrijdag 28 oktober 2016 - 10:39   quote  deeplink  
Ziyech laat "minder" zien omdat Ajax nauwelijks ruimte krijgt om te voetballen. Dat ligt niet aan Ziyech maar aan de andere situatie waarbinnen Ajax altijd moet spelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2016 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 10:39 schreef Eide het volgende:
Ziyech laat "minder" zien omdat Ajax nauwelijks ruimte krijgt om te voetballen. Dat ligt niet aan Ziyech maar aan de andere situatie waarbinnen Ajax altijd moet spelen.
Nee, Hij moet meer mee verdedigen dan dat hij bij Twente deed of moet doen. Speelde de laatste jaren ook als rechtsbuiten en niet meer op het middenveld.

Ook als Twente tegen een kleine club thuis speelde en met 10 man voor de goal ging hangen dan liet hij veel meer aanvallende dingen zien dan hij nu bij Ajax laat zien.

Dat heeft te maken met het besteding van zijn energie, hij moet zijn energie ook steken in het verdedigen en niet alleen in de aanval.

Neemt niet weg dat hij minder slecht speelt, dat zeker niet. Dit is voor Ajax en voor hem beter.
remco k
 remco k - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 09:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je bent sinkgraven vergeten
Ik zie hem niet meer als optie voor het middenveld. Viergever heeft ook veel op CVM gespeeld bij ons. Die heb ik ook bewust niet meegenomen.

Maar zal hem erbij zetten..
remco k
 remco k - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 10:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, Hij moet meer mee verdedigen dan dat hij bij Twente deed of moet doen. Speelde de laatste jaren ook als rechtsbuiten en niet meer op het middenveld.

Ook als Twente tegen een kleine club thuis speelde en met 10 man voor de goal ging hangen dan liet hij veel meer aanvallende dingen zien dan hij nu bij Ajax laat zien.

Dat heeft te maken met het besteding van zijn energie, hij moet zijn energie ook steken in het verdedigen en niet alleen in de aanval.

Neemt niet weg dat hij minder slecht speelt, dat zeker niet. Dit is voor Ajax en voor hem beter.
Alleen het laatste seizoen als flank speler, daarvoor gewoon als middenvelder.

Gebrek aan ruimte zorgt voor minder openingen voor hem om de ballen te geven..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen het laatste seizoen als flank speler, daarvoor gewoon als middenvelder.

Gebrek aan ruimte zorgt voor minder openingen voor hem om de ballen te geven..
Bij Twente zijn er ook wedstrijden geweest waar er weinig ruimte was, toen deed hij er ook meer mee.

Goed voorbeeld is Nouri, woensdag was er ook weinig ruimte maar kon vaak een speler voor de goal zetten. Hoefde niet veel te verdedigen omdat we 73% balbezit hadden. Dan is er genoeg tijd en energie over om aanvallends wat leuk te doen.

Ziyech moet nu meer meeverdedigen dan dat hij bij twente deed. Dan is er minder energie en tijd over om aanvallend wat te kunnen doen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie hem niet meer als optie voor het middenveld. Viergever heeft ook veel op CVM gespeeld bij ons. Die heb ik ook bewust niet meegenomen.

Maar zal hem erbij zetten..
Top, maar sinkgraven is echt een middenvelder en geen linksback of linksbuiten. Hij kan het wel op die posities maar is en blijft een middenvelder
remco k
 remco k - vrijdag 28 oktober 2016 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 13:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Bij Twente zijn er ook wedstrijden geweest waar er weinig ruimte was, toen deed hij er ook meer mee.

Goed voorbeeld is Nouri, woensdag was er ook weinig ruimte maar kon vaak een speler voor de goal zetten. Hoefde niet veel te verdedigen omdat we 73% balbezit hadden. Dan is er genoeg tijd en energie over om aanvallends wat leuk te doen.

Ziyech moet nu meer meeverdedigen dan dat hij bij twente deed. Dan is er minder energie en tijd over om aanvallend wat te kunnen doen.
Nee hoor, Twente speelt nooit tegen ploegen die defensief zo staan als tegen Ajax.. Woendag was er een zee aan ruimte, tegenstander probeerde zelfs druk te zetten..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2016 - 17:50   quote  deeplink  
je zegt ergens klaassen onbesproken... puur de cijfers weer.. :/ als je met 10 man speelt maar die 11de prikt er wel elke wedstrijd 1 in.. ben je dan onbesproken ? speel liever met 11 man zodat er nog meer doelpunten vallen maar goed
remco k
 remco k - vrijdag 28 oktober 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 17:50 schreef nummer10 het volgende:
je zegt ergens klaassen onbesproken... puur de cijfers weer.. :/ als je met 10 man speelt maar die 11de prikt er wel elke wedstrijd 1 in.. ben je dan onbesproken ? speel liever met 11 man zodat er nog meer doelpunten vallen maar goed
Niet alleen puur op de cijfers. Ik vind hem balvast. Sterk in de passing. Maakt het spel sneller. Is doeltreffend. Creëert veel kansen is duel sterk. Loopt slim. Een echte team speler. Kopssterk bij voorzetten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2016 - 21:49   quote  deeplink  
Verdediger erin en aanvaller eruit
remco k
 remco k - vrijdag 28 oktober 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 21:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Verdediger erin en aanvaller eruit
??
p111
 p111 - vrijdag 28 oktober 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Zoals verwacht El Ghazi uit selectie gezet !!! mentaliteit
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2016 - 23:51   quote  deeplink  
Verdediger van der ligt erin, aanvaller el ghazi eruit.

Opzich opmerkelijk voor selectie waar aanvallers niet veel van zijn en verdedigers veel van zijn

Edit: Heb even de selectie bekeken. Cerny, Younes, Cassiera, Dolberg en Traore zijn de aanvallers.

Middenvelders zijn: Klaassen, Ziyech, van Beek, Gudelj, Bazoer, Nouri en Schone

Verdedigers zijn: Riedewald, Sinkgraven, Viergever, Westerman, Sanchez, Dijks, Veltman en Tete.

Doelman zijn: Onana en Boer

Ligt zit er dus niet bij de wedstrijd selectie en zal maandag bij jong aantreden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2016 door Positieve Arrogantie --
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zaterdag 29 oktober 2016 - 08:54   quote  deeplink  
Ach jonge jongens die willen graag spelen. Als ze gepasseerd worden dan zijn ze van slag af.
Dit is zo oud als dat het voetbal bestaat. Ajax spelers neem Johan Neeskens als voorbeeld
dan komt het goed.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 29 oktober 2016 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 22:09 schreef p111 het volgende:
Zoals verwacht El Ghazi uit selectie gezet !!! mentaliteit
Weet het niet hoor. Kwam altijd over als zeer verstandige en rustige jongen die keihard aan zichzelf werkt.
Zou het niet toch een beetje aan Bosz liggen?

Tete, Riedewald en Bazoer volgen ben ik bang.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2016 - 09:30   quote  deeplink  
jaccio.. el ghazi dacht er al te zijn.. heeft vaak minuutjes meegepikt en daarin 0.0 laten zien... las net ergens dat bosz hem niet meenam naar de volgende wedstrijd en meneer zal wa de zout zak uit hebben gehangen en dat heeft bosz hem wss duidelijk gemaakt en is die boos geworden.. zag dat nouri ook bij de selectie is gehaald ?
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 22:09 schreef p111 het volgende:
Zoals verwacht El Ghazi uit selectie gezet !!! mentaliteit
Woorden met de trainer. Dat mag niet? Wat een onzin man. Zoveel spelers zijn weleens uit de selectie gezet. Zelfs zijn grote voorbeeld Ronaldo is bij united in het begin eens uit de selectie gezet.

Mensen maken fouten. En hoe jonger bent hoe groter de kans is dat je fouten maakt. Wat is er mis met frustratie omdat je niet speelt.

Niemand die het echte verhaal kent en toch oordelen. Was men ook zo tegen Ghazi als bosz niet een paar wedstrijden op rij gewonnen zou hebben? Pf zouden we dan ineens bosz de schuld geven van zon actie.
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 23:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Verdediger van der ligt erin, aanvaller el ghazi eruit.

Opzich opmerkelijk voor selectie waar aanvallers niet veel van zijn en verdedigers veel van zijn

Edit: Heb even de selectie bekeken. Cerny, Younes, Cassiera, Dolberg en Traore zijn de aanvallers.

Middenvelders zijn: Klaassen, Ziyech, van Beek, Gudelj, Bazoer, Nouri en Schone

Verdedigers zijn: Riedewald, Sinkgraven, Viergever, Westerman, Sanchez, Dijks, Veltman en Tete.

Doelman zijn: Onana en Boer

Ligt zit er dus niet bij de wedstrijd selectie en zal maandag bij jong aantreden
Beiden staan ook volledig los van elkaar. Begrijp het proberen te legen van de link ook totaal niet.
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 09:30 schreef nummer10 het volgende:
jaccio.. el ghazi dacht er al te zijn.. heeft vaak minuutjes meegepikt en daarin 0.0 laten zien... las net ergens dat bosz hem niet meenam naar de volgende wedstrijd en meneer zal wa de zout zak uit hebben gehangen en dat heeft bosz hem wss duidelijk gemaakt en is die boos geworden.. zag dat nouri ook bij de selectie is gehaald ?
Daarin meer laten zien dan traore in dit hele seizoen.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 29 oktober 2016 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 10:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarin meer laten zien dan traore in dit hele seizoen.
Kom op man, Ajax is geen liefdadigheidsinstelling. Kijk die reactie van El Ghazi maar eens na die 1e goal van Cassierra tegen Kozakken Boys, dat zegt genoeg. Typisch zo´n speler die chagrijnig is als een teamgenoot scoort en hij zelf niet. Dan mag je lekker bij een ander team de grote meneer uit gaan hangen, met zo'n spelers schiet Ajax niets op!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 oktober 2016 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 10:20 schreef Eide het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Gudelj straks (winterperiode?) bij leuk bod mag vertrekken. Ik verwacht dat Klaassen aankomende zomer gaat. Viergever komt ook op een punt waar het buitenland in beeld komt. Daarmee zie ik voor een aantal jongens al ruimte ontstaan. Ziuech zal, denk ik, nog een seizoen blijven hierna maar ook niet langer.

Ik vraag mij voornamelijk af hoe de strijd tussen Nouri, van de Beek, De Jong en Bazoer zal zijn. Dat zijn toch mannen voor dezelde plekjes. Nu allemaal Jong Ajax speler (muv Bazoer) maar allemaal goed genoeg voor Ajax 1. Ik vrees voor de toekomst van Bazoer tenzij die als controleur gaat spelen.

Verder hoop ik dat Nouri nog voor de winterstop z'n competitiedebuut gaat maken. Gewoon tegen een "kleinere" tegenstander laten invallen en dan samen met Ziyech laten spelen. Die combinatie lijkt mij ook om te smullen.
Misschien Nouri minuten laten maken als linksbuiten?
Daar kan hij in de luwte ontwikkelen mocht Younes zijn dag niet hebben.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 oktober 2016 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 10:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Kom op man, Ajax is geen liefdadigheidsinstelling. Kijk die reactie van El Ghazi maar eens na die 1e goal van Cassierra tegen Kozakken Boys, dat zegt genoeg. Typisch zo´n speler die chagrijnig is als een teamgenoot scoort en hij zelf niet. Dan mag je lekker bij een ander team de grote meneer uit gaan hangen, met zo'n spelers schiet Ajax niets op!
Hij liep ook echt als een zoutzak te ballen tegen Kozakken Boys. Vond hem nou niet echt het voorbeeld van ik ga hard werken zaterdag avond basis. Later werd zijn wissel uitgelegd dat hij ziek was. Maar dat geloof ik nu ook niet meer als hij nu uit de selectie gezet wordt.

Tete, Bazoer, Ghazi, Riedewald moeten nu in zichzelf blijven investeren en hun kans grijpen als er een beroep op ze gedaan wordt. Snap de frustratie wel ze zijn niet slechter dan wat er wel speelt. Dan is banken voor een jonge jongen ook gewoon vervelend.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 29 oktober 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Beiden staan ook volledig los van elkaar. Begrijp het proberen te legen van de link ook totaal niet.
De ligt kwam erin en dan moet er ook iemand uit, omdat er een max op zit.
Dus dacht ik verdediger erin en aanvaller eruit.

Toen las ik ook dat Nouri bij de wedstrijd selectie kwam, toen heb ik even naar de wedstrijd selectie gekeken. Toen bleek dat de ligt helemaal niet bij de wedstrijd selectie zat.

Kortom, als er een nieuwe speler bij de selectie word gehaald dan moet het ten koste gaan van iemand.
p111
 p111 - zaterdag 29 oktober 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 11:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij liep ook echt als een zoutzak te ballen tegen Kozakken Boys. Vond hem nou niet echt het voorbeeld van ik ga hard werken zaterdag avond basis. Later werd zijn wissel uitgelegd dat hij ziek was. Maar dat geloof ik nu ook niet meer als hij nu uit de selectie gezet wordt.

Tete, Bazoer, Ghazi, Riedewald moeten nu in zichzelf blijven investeren en hun kans grijpen als er een beroep op ze gedaan wordt. Snap de frustratie wel ze zijn niet slechter dan wat er wel speelt. Dan is banken voor een jonge jongen ook gewoon vervelend.
Klopt kijk even naar het verschil hoe Cerny liep te voetballen en Ghazi dan zie je het verschil van Mentaliteit eentje die wil winnen en er alles voor doet en eentje die alleen voetbalt als hij de bal heeft en hem makkelijk kwijt raakt en totaal geen inspanning doet om hem terug te veroveren.En het lachende gezicht van Cerny als er gescoord word door een medespeler en het gezicht van Anwar als hij zelf niet scoort !! dat zegt genoeg over zijn instelling.
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 10:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Kom op man, Ajax is geen liefdadigheidsinstelling. Kijk die reactie van El Ghazi maar eens na die 1e goal van Cassierra tegen Kozakken Boys, dat zegt genoeg. Typisch zo´n speler die chagrijnig is als een teamgenoot scoort en hij zelf niet. Dan mag je lekker bij een ander team de grote meneer uit gaan hangen, met zo'n spelers schiet Ajax niets op!
Of gewoon een slechte periode heeft.

Volgens mij zijn hier jaren lang klachten geweest over te lieve jongetjes allemaal, de ideale schoonzoon types..
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 11:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij liep ook echt als een zoutzak te ballen tegen Kozakken Boys. Vond hem nou niet echt het voorbeeld van ik ga hard werken zaterdag avond basis. Later werd zijn wissel uitgelegd dat hij ziek was. Maar dat geloof ik nu ook niet meer als hij nu uit de selectie gezet wordt.

Tete, Bazoer, Ghazi, Riedewald moeten nu in zichzelf blijven investeren en hun kans grijpen als er een beroep op ze gedaan wordt. Snap de frustratie wel ze zijn niet slechter dan wat er wel speelt. Dan is banken voor een jonge jongen ook gewoon vervelend.
Waarom geloof je niet gewoon als ze dat zeggen. Ze zijn toch ook gewon eerlijk over zijn gedrag gister??
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 12:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De ligt kwam erin en dan moet er ook iemand uit, omdat er een max op zit.
Dus dacht ik verdediger erin en aanvaller eruit.

Toen las ik ook dat Nouri bij de wedstrijd selectie kwam, toen heb ik even naar de wedstrijd selectie gekeken. Toen bleek dat de ligt helemaal niet bij de wedstrijd selectie zat.

Kortom, als er een nieuwe speler bij de selectie word gehaald dan moet het ten koste gaan van iemand.
Ajax zit niet in de buurt van die max aangezien je 12 man op de bank mag hebben..
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 12:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt kijk even naar het verschil hoe Cerny liep te voetballen en Ghazi dan zie je het verschil van Mentaliteit eentje die wil winnen en er alles voor doet en eentje die alleen voetbalt als hij de bal heeft en hem makkelijk kwijt raakt en totaal geen inspanning doet om hem terug te veroveren.En het lachende gezicht van Cerny als er gescoord word door een medespeler en het gezicht van Anwar als hij zelf niet scoort !! dat zegt genoeg over zijn instelling.
Het verschil tussen iemand die er nog niet bij zit en de teleurstelling van iemand die er wel altijd bij zat..

Mensen moeten ook niet gaan overdrijven..

Ben wel erg benieuwd naar de voetballende reactie van Ghazi..

NU wordt het tijd hard te gaan knokken. Benieuwd of Bosz hem ook weet te raken en dat eruit weet te halen..

Vooralsnog ben ik niet blij met Bosz en zijn omgang met de talenten van Ajax zelf..

Dolberg is namelijk de enige van de talenten die speelt..

Onana, Viergever, Sinkgraven, Sanchez, Schone, Zyech, Traore, Youness zijn allemaal aankopen..

Op dit moment is er niets over in het eerste elftal van de opleidings ploeg..
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 29 oktober 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Of gewoon een slechte periode heeft.

Volgens mij zijn hier jaren lang klachten geweest over te lieve jongetjes allemaal, de ideale schoonzoon types..
De slechte periode heeft hij al sinds de 2e helft van het vorige seizoen.

Je niet kunnen gedragen in het teamverband, heeft niets met ideale schoonzoon of met een enfant terrible te maken.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2016 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Het verschil tussen iemand die er nog niet bij zit en de teleurstelling van iemand die er wel altijd bij zat..

Mensen moeten ook niet gaan overdrijven..

Ben wel erg benieuwd naar de voetballende reactie van Ghazi..

NU wordt het tijd hard te gaan knokken. Benieuwd of Bosz hem ook weet te raken en dat eruit weet te halen..

Vooralsnog ben ik niet blij met Bosz en zijn omgang met de talenten van Ajax zelf..

Dolberg is namelijk de enige van de talenten die speelt..

Onana, Viergever, Sinkgraven, Sanchez, Schone, Zyech, Traore, Youness zijn allemaal aankopen..

Op dit moment is er niets over in het eerste elftal van de opleidings ploeg..
mee eens.. en qua spel zie ik liever jong ajax dan ajax1 vooralsnog... maar goed kan me ook ff niet bedenken in jong ajax wie beter is dan de basis elf.. ja clement en cerny misschien... ipv traore en younnes.. maar het spelletje wa bos wil spelen zie ik meer in jong ajax
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 18:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mee eens.. en qua spel zie ik liever jong ajax dan ajax1 vooralsnog... maar goed kan me ook ff niet bedenken in jong ajax wie beter is dan de basis elf.. ja clement en cerny misschien... ipv traore en younnes.. maar het spelletje wa bos wil spelen zie ik meer in jong ajax
Ik vind Clement niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.

Jong Ajax heeft natuurlijk ook minder de druk van het moeten winnen he..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2016 - 20:27   quote  deeplink  
clement is niet technisch maar zijn sterke punt is de manier van lopen (looplijnen) en indd minder druk maar doel ook puur op de manier van spelen..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 oktober 2016 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 15:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom geloof je niet gewoon als ze dat zeggen. Ze zijn toch ook gewon eerlijk over zijn gedrag gister??
Klopt maar mogelijk speelt er meer dan alleen gister dat bedoelde ik er mee te zeggen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 oktober 2016 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 12:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt kijk even naar het verschil hoe Cerny liep te voetballen en Ghazi dan zie je het verschil van Mentaliteit eentje die wil winnen en er alles voor doet en eentje die alleen voetbalt als hij de bal heeft en hem makkelijk kwijt raakt en totaal geen inspanning doet om hem terug te veroveren.En het lachende gezicht van Cerny als er gescoord word door een medespeler en het gezicht van Anwar als hij zelf niet scoort !! dat zegt genoeg over zijn instelling.
Klopt maar ook wat Remco hieronder zegt. Cerny wil zich bewijzen en Ghazi is ontevreden.
Maar neemt niet weg dat ik ook liever een speler ziet spelen die plezier uitstraalt. Cerny is laatste tijd ook wel lekker bezig.
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 20:27 schreef nummer10 het volgende:
clement is niet technisch maar zijn sterke punt is de manier van lopen (looplijnen) en indd minder druk maar doel ook puur op de manier van spelen..
Ik vind het gewoon een beperkte speler die het van zijn harde werken moet hebben.. Denk dat een ploeg als PEC zijn plafond gaat zijn.. Maar goed, kan altijd anders lopen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 29 oktober 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon een beperkte speler die het van zijn harde werken moet hebben.. Denk dat een ploeg als PEC zijn plafond gaat zijn.. Maar goed, kan altijd anders lopen..
Dat was vanavond IE DE REEN!
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 21:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar ook wat Remco hieronder zegt. Cerny wil zich bewijzen en Ghazi is ontevreden.
Maar neemt niet weg dat ik ook liever een speler ziet spelen die plezier uitstraalt. Cerny is laatste tijd ook wel lekker bezig.
Vandaag de gevaarlijkste man bij Ajax.. Zie hem ook nog liever dan Ghazi..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 oktober 2016 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Vandaag de gevaarlijkste man bij Ajax.. Zie hem ook nog liever dan Ghazi..
Daarom misschien ook nog wel liever dan Traore die kan ook geen potten breken.
Tegen Kozakken Boys lieten ze de looplijnen van Cerny zien die altijd de diepte zoekt en Ghazi die dit niet doet. Cerny oogt ook lekker frivool en vrij op dit moment. Nouri mag ook rustig op links gebracht worden Younes op zijn Celta goal na ook al weken slapjes.
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2016 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 07:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom misschien ook nog wel liever dan Traore die kan ook geen potten breken.
Tegen Kozakken Boys lieten ze de looplijnen van Cerny zien die altijd de diepte zoekt en Ghazi die dit niet doet. Cerny oogt ook lekker frivool en vrij op dit moment. Nouri mag ook rustig op links gebracht worden Younes op zijn Celta goal na ook al weken slapjes.
Ik vind Traore er gewoon niet bij passen. Nog veel meer ego dan Ghazi naar mijn idee. Slecht in de passing en zijn afwerken is echt dramatisch.

Youness van vorig jaar heb ik nog geen moment gezien. Die ging namelijk ook nog wel buiten langs. Hij scoort niet en is amper bij goals betrokken. Uiteraard voorlopig blijven opstellen. Maar Nouri mag daar van mij ook zeker zijn minuten maken. Gedrevenheid spat van die jingens af.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 oktober 2016 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 07:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Traore er gewoon niet bij passen. Nog veel meer ego dan Ghazi naar mijn idee. Slecht in de passing en zijn afwerken is echt dramatisch.

Youness van vorig jaar heb ik nog geen moment gezien. Die ging namelijk ook nog wel buiten langs. Hij scoort niet en is amper bij goals betrokken. Uiteraard voorlopig blijven opstellen. Maar Nouri mag daar van mij ook zeker zijn minuten maken. Gedrevenheid spat van die jingens af.
Inderdaad toch werd Traore hier gezien als de ideale spits. Zie veel liever Dolberg(had ik niet verwacht zo snel).

Hopelijk kan de flow/plezier van jong Ajax overslaan op ons eerste want die swingen wel. Stralen ook plezier uit. Mis ik toch wel bij het eerste. Komt natuurlijk ook wel een beetje door de brede selectie en een aantal teleurgestelde spelers op de bank. Hopelijk kan Bosz dit managen want anders is Ghazi niet de laatste die buiten de selectie gezet gaat worden.
Rouleren lijkt mij de enige mogelijkheid daarin. Dat doet Bosz al wel met de beker.
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2016 - 08:22   quote  deeplink  
Ik zie op het veld dit seizoen juist heel veel plezier. En ook goed voetbal.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 oktober 2016 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 08:22 schreef remco k het volgende:
Ik zie op het veld dit seizoen juist heel veel plezier. En ook goed voetbal.
Wie en waar?
Jaccio
 Jaccio - zondag 30 oktober 2016 - 11:28   quote  deeplink  
Ik las een reactie waarin staat 'ik hoop dat Bosz dit kan managen'. Dat is exact waar ik bang voor ben.
De jonge jongens die we nu naar voren schuiven krijgen hoogstwaarschijnlijk ook met een terugval te maken. Dolberg, Nouri, Cerny, Sanchez.. Om maar wat te noemen. Als nu spelers als El Ghazi, Tete, Bazoer, Riedewald weggejaagd worden (om het maar even kort door de bocht te benoemen), wie hebben we dan als back-up?

Weet niet de exacte reden van het uit de selectie zetten van Anwar, maar ik begrijp de frustratie wel degelijk. Traore, een huurling die volgend seizoen weer weg is, speelt als een natte krant maar blijft wel basis. Geef dan liever je eigen jongens, zoals Anwar (die ook als een natte krant speelt trouwens) het vertrouwen.

Bosz moet dit echt beter gaan managen naar mijn mening. Ik weet dat je niet iedereen tevreden kan houden, maar zorg iniedergeval dat je je toptalenten bij Ajax houdt.

Ben bang dat Bazoer ook op springen staat. In mijn ogen, een speler die je hoe dan ook moet proberen te behouden. Toptalent.
Dit soort gasten moeten we juist koesteren, de niet brave ja-knikkertjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2016 door Jaccio --
p111
 p111 - zondag 30 oktober 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Het verschil tussen iemand die er nog niet bij zit en de teleurstelling van iemand die er wel altijd bij zat..

Mensen moeten ook niet gaan overdrijven..

Ben wel erg benieuwd naar de voetballende reactie van Ghazi..

NU wordt het tijd hard te gaan knokken. Benieuwd of Bosz hem ook weet te raken en dat eruit weet te halen..

Vooralsnog ben ik niet blij met Bosz en zijn omgang met de talenten van Ajax zelf..

Dolberg is namelijk de enige van de talenten die speelt..

Onana, Viergever, Sinkgraven, Sanchez, Schone, Zyech, Traore, Youness zijn allemaal aankopen..

Op dit moment is er niets over in het eerste elftal van de opleidings ploeg..
We gaan het zien voetbal is niet alleen fysiek maar ook mentaal hopelijk zien die talenten het ook in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bosz erkent: 'In de winterstop evalueren we het middenveld van Ajax'









0.0063431