BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Speelronde 12 in de Eredivisie. Spektakel, onzekerheid en meer...

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 november 2016 - 15:59   quote  deeplink  
Sparta Rotterdam - sc Heerenveen 2-2
2 clubs die in vorm zijn. Sparta beschikt over een uitstekende trainer en blijkt daadwerkelijk een meerwaarde voor de Eredivisie. Oude tijden herleven op het kasteel en het sterke Heerenveen zal hier een zware horde krijgen

ADO Den Haag - Willem II 1-0
Typische wedstrijd waar alles fout gaat en het aanzien niet waard gaat zijn. Vertrouwen ver weg bij beide clubs en Willem II kennende verliest men dan toch de wedstrijd

PSV - FC Twente 3-0
PSV is zolangzamerhand toe om het publiek in Eindhoven te gaan vermaken. Twente wordt overmoedig en voelen zich beter dan ze daadwerkelijk zijn. Langzaam krabbelen de Eindhovenaren op en met een enigzins acceptabel resultaat tegen Bayern zal dit niet te lastig worden

NEC - FC Groningen 0-0
2 ploegen die scoren lastig vinden. Vetrouwen ook bij deze teams ver te zoeken. Hier kun je beter gaan wegzappen.

PEC Zwolle - Roda JC 2-0
Het lek van PEC is boven. Spelen steeds beter en de overwinning op de aartsrivaal zal dan ook stimulerend werken om het geplaagde Roda JC aan de kant te zetten.

FC Utrecht - Excelsior 3-1
Excelsior speelt de laatste weken niet eens slecht, maar toch verliest men er 6 op rij. Utrecht speelt thuis zelden spectaculair maar scoort vrijwel altijd 2 of 3 goals.

AZ - Ajax 2-2
AZ uit vorm maar toch vertrouwen getankt voor hun wedstrijd van het jaar. In de slotfase werd ADO geklopt. Ajax speelt toch al 2 wedstrijden wat minder en AZ - Ajax staat garant voor spektakel.

Vitesse - Heracles Almelo 2-1
Vitesse speelt prima voetbal onder Fräser alleen scoort men enorm moeilijk. Heracles is zelfs het hele seizoen al uit vorm en John Stegeman zal moeten gaan oppassen.

Go Ahead Eagles - Feyenoord 1-3
Kowet speelt doorgaans uitstekend, iets wat volledig op het conto van de sympathieke trainer, Hans de Koning staat. Echter levert het te weinig op en Feyenoord is verplicht hier te winnen. Desalniettemin wordt dit een moeilijk middagje in het Engelse stadion van de Eagles.

Ik wil proberen dit wekelijks te doen. Het is enkel gebasseerd op een mening en doe het omdat ik het leuk vind. Dat van Sportdwaas gaat me dan weer iets te ver en de realiteit is te ver te zoeken. Iemand hier iets op tegen of mensen die het juist leuk vinden? Zou het ook leuk vinden als jullie zelfs voorspellingen doen hier...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2016 door Loetje --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 november 2016 - 16:42   quote  deeplink  
Je zou er nog een lekker receptje aan toe kunnen voegen Loet..
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 01 november 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Succes Loetje!
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2016 - 08:17   quote  deeplink  
Ik mis wat te eten.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 02 november 2016 - 09:46   quote  deeplink  
Nou, dan word het maar weer een boterham!
netsurfer
 netsurfer - woensdag 02 november 2016 - 13:28   quote  deeplink  
Leuk initiatief Loetje. Misschien kunnen we achteraf zelf kijken wie van jullie (Sportdwaas of jij) betere voorspellende gaven heeft. Sportdwaas is in ieder geval, tot nu toe, de betere kok.

quote:
Op dinsdag 01 november 2016 - 15:59 schreef Loetje het volgende:gepasseerd op een mening
Het zal je gebeuren....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door netsurfer --
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 04 november 2016 - 22:04   quote  deeplink  
tussenstand:

Sportdwaas - Loetje 1-0
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 22:46   quote  deeplink  
Volgend mij 0-0 beiden de uitslag niet goed.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 05 november 2016 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2016 - 22:46 schreef remco k het volgende:
Volgend mij 0-0 beiden de uitslag niet goed.
gaat om winst en verlies toch...
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 november 2016 - 20:06   quote  deeplink  
Maakt me ook niet zoveel uit, vind het gewoon een keer leuk. Maar het aantal doelpunten en het subjectieve van Sportdwaas vind ik niks
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 november 2016 - 20:07   quote  deeplink  
Je gaat trouwens in veel dingen met me mee, das dan wel jammer.
remco k
 remco k - zaterdag 05 november 2016 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 00:00 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

gaat om winst en verlies toch...
Dan heeft het ook geen nut er getallen neer te zetten.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 05 november 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 20:06 schreef Loetje het volgende:
Maakt me ook niet zoveel uit, vind het gewoon een keer leuk. Maar het aantal doelpunten en het subjectieve van Sportdwaas vind ik niks
Ik ben gewoon voor Feyenoord dat weet iedereen. Andere wedstrijden gok ik echt en rommel ik maar wat aan
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 05 november 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heeft het ook geen nut er getallen neer te zetten.
Dat is waarschijnlijk de reden dat Boudewijn me verbannen heeft van het Ajax-forum. Hangt verder van mijn stemming van de dag af hoe gek of serieus ik het maak
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 05 november 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 20:07 schreef Loetje het volgende:
Je gaat trouwens in veel dingen met me mee, das dan wel jammer.
Ik ben net als jij wel een echte kenner hoor
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 05 november 2016 - 22:52   quote  deeplink  
Tussenstand:

Sportdwaas Loetje 2-2

Complimenten ADO Willem II right on the money.
Loetje
 Loetje - zondag 06 november 2016 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 22:44 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik ben net als jij wel een echte kenner hoor
Dat geloof ik, alleen soms overdrijf je en ik als ik voorspel beschouw ik Ajax even als een van de 18 en dat doe jij niet met jou club

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 november 2016 door Loetje --
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 06 november 2016 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 00:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat geloof ik, alleen soms overdrijf je en ik als ik voorspel beschouw ik Ajax even als een van de 18 en dat doe jij niet met jou club
Nou ja ik laat Feyenoord altijd winnen. En dit jaar zijn ze echt heel sterk. Met de winnende van Beugelsdijk verdien ik weer bonuspunten!
netsurfer
 netsurfer - maandag 07 november 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2016 - 22:52 schreef sportdwaas het volgende:
Tussenstand:

Sportdwaas Loetje 2-2
Tjonge, jullie houden het spannend. To be continued...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Speelronde 12 in de Eredivisie. Spektakel, onzekerheid en meer...









0.0094661