BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bosz gaf Gudelj de keuze:bosz weg wezen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 07 november 2016 - 11:47
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bosz gaf Gudelj de keuze: "Ik bepaal namelijk wie er speelt" (ELF Voetbal)

benard
 benard - maandag 07 november 2016 - 15:20   quote  deeplink  
Bosz zal nooit ajax fatsoenlijk aan de gang krijgen,te voetballen.
wat die man voor ogen heeft ? datgaat niet . alles wat frank de boer had opgebauwd heeft hij volgens mij kapot gemaakt bij ajax,waar is die trainer mee bezich voetballers terug zetten enz. [p.s. haal frank de boer terug ?dan gaat ajax weer fatsoenlijk voetballen. grt.ben
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 07 november 2016 - 15:27   quote  deeplink  
Jij bevindt je ook in een benarde situatie zeker?

Ik snap je post niet helemaal...
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 15:36   quote  deeplink  
benard.. terug in je mand.. fatsoenlijk voetbal onder fdb.. haha
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 15:41   quote  deeplink  
De jankerds vallen vanzelf door de mand.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 15:41 schreef Ztjes het volgende:
De jankerds vallen vanzelf door de mand.
Dus nu ben ik een hangend omdat ik een andere mening heb?
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 15:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus nu ben ik een hangend omdat ik een andere mening heb?
Totaal niet, ik heb vaak ook niet de gebruikelijke mening, moet ik dan naast je gaan hangen?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 07 november 2016 - 15:46   quote  deeplink  
Hij bedoelt de spelers die zich nu slap opstellen denk ik...
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 15:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hij bedoelt de spelers die zich nu slap opstellen denk ik...
Klopt, niet alleen nu, alleen nu vallen ze door de mand (en was ook nog dubbelzinnig op de reactie van nummer10 bedoeld).
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 15:50 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, niet alleen nu, alleen nu vallen ze door de mand (en was ook nog dubbelzinnig op de reactie van nummer10 bedoeld).
dubbelzinnig ?
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 15:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dubbelzinnig ?
Bernard terug in de mand ....
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 15:59 schreef -

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Ztjes --
Danielson 1448
 Danielson 1448 - maandag 07 november 2016 - 16:01   quote  deeplink  
Gudelj komt uit een voetbal familie, die doet dit niet zonder overleg. Zijn makelaar is
Lemic. Ik sluit niet uit dat dit afgesproken is met zijn makelaar en zijn vader en met
een club.Dit alles heeft met geld te maken en Bosz krijgt de zwarte Piet (sorry,veeg Piet)
en Ajax is de dupe.
p111
 p111 - maandag 07 november 2016 - 16:14   quote  deeplink  
Wegwezen en verkopen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 16:01 schreef Danielson 1448 het volgende:
Gudelj komt uit een voetbal familie, die doet dit niet zonder overleg. Zijn makelaar is
Lemic. Ik sluit niet uit dat dit afgesproken is met zijn makelaar en zijn vader en met
een club.Dit alles heeft met geld te maken en Bosz krijgt de zwarte Piet (sorry,veeg Piet)
en Ajax is de dupe.
Dus na 5 december zijn we weer van Bosz verlost? Of is het dan toch allemaal maar een sprookje! ;-)
Ztjes
 Ztjes - maandag 07 november 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 16:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus na 5 december zijn we weer van Bosz verlost? Of is het dan toch allemaal maar een sprookje! ;-)
Denk het niet. Dan toch een nachtmerrie voor jou en voor mij heel, heeeeel misschien een sprookje, een nieuwe trainer als een van mijn favorieten: Bobby Haarms.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 november 2016 - 17:34   quote  deeplink  
Bizar, deze discussies over Bosz en de spelers.

Irritatie liep vorig jaar hoog op, dat slome en saaie voetbal. Na 3 grote bakkie koffie op, nog steeds van in slaap viel.

Vervolgens stapt de boer op, krijgen we een andere trainer, wijzigt een boel. Omdat de spelers van vorig jaar er niks van bakte. Thuis punten verspelen tegen roda en willem 2. Uit bij rostov worden weggespeeld.
Met de veranderingen gaat het een stukje beter. Gelijkspel tegen feyenoord en celta en az uit, dat kan. Spel is niet saai meer, of het goed is dat is wat anders.

Vervolgens word er nu gesproken over dat frank en de spelers terug moeten en dat we het zelfde als vorig jaar moeten spelen.
Eide
 Eide - maandag 07 november 2016 - 17:47   quote  deeplink  
Ik vind dat Bosz gelijk heef. De trainer bepaalt wie er wel of noet speelt. Voor werkweigering zoals die van Gudelj is geen excuus. Hij is willens en wetens voetballer geworden waarbij hij dondersgoed weet dat dit een risico is wat er bij hoort.

Als Gudelj zich te goed voelt voor de bank rot hij maar op. Er staan slechts 4 uitstekende alternatieven in de coulissen.
Smeerburg
 Smeerburg - maandag 07 november 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 17:47 schreef Eide het volgende:
Ik vind dat Bosz gelijk heef. De trainer bepaalt wie er wel of noet speelt. Voor werkweigering zoals die van Gudelj is geen excuus. Hij is willens en wetens voetballer geworden waarbij hij dondersgoed weet dat dit een risico is wat er bij hoort.

Als Gudelj zich te goed voelt voor de bank rot hij maar op. Er staan slechts 4 uitstekende alternatieven in de coulissen.
Eens, geen speld tussen te krijgen.
Bang voor concurrentie geloof ik.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 17:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Bizar, deze discussies over Bosz en de spelers.

Irritatie liep vorig jaar hoog op, dat slome en saaie voetbal. Na 3 grote bakkie koffie op, nog steeds van in slaap viel.

Vervolgens stapt de boer op, krijgen we een andere trainer, wijzigt een boel. Omdat de spelers van vorig jaar er niks van bakte. Thuis punten verspelen tegen roda en willem 2. Uit bij rostov worden weggespeeld.
Met de veranderingen gaat het een stukje beter. Gelijkspel tegen feyenoord en celta en az uit, dat kan. Spel is niet saai meer, of het goed is dat is wat anders.

Vervolgens word er nu gesproken over dat frank en de spelers terug moeten en dat we het zelfde als vorig jaar moeten spelen.
dus dat..
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2016 - 18:39   quote  deeplink  
Wat je ook van Bosz als mens of trainer vindt, dat doet in deze niet terzake. Bijna iedereen vond dat Gudelj niet vol deed bij Ajax. Als deze kerel dan meer of minder een basisplaats gaat eisen dan kan Bosz niet anders dan deze beslissing nemen en je proeft aan de reacties van andere spelers dat ze het absoluut niet eens zijn met deze acties van Gudelj. Het mannetje wat in interviews altijd de stoere onverzettelijke speler wil uithangen maar gewoon een mietje is.
Ben ik het eens zoals Bosz met Bazoer, Riedewald, Cerny en Tete omgaat? Nee zeker niet maar met Gudelj kon hij gewoon niet anders.
Eide
 Eide - maandag 07 november 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 18:39 schreef Brandje het volgende:
Wat je ook van Bosz als mens of trainer vindt, dat doet in deze niet terzake. Bijna iedereen vond dat Gudelj niet vol deed bij Ajax. Als deze kerel dan meer of minder een basisplaats gaat eisen dan kan Bosz niet anders dan deze beslissing nemen en je proeft aan de reacties van andere spelers dat ze het absoluut niet eens zijn met deze acties van Gudelj. Het mannetje wat in interviews altijd de stoere onverzettelijke speler wil uithangen maar gewoon een mietje is.
Ben ik het eens zoals Bosz met Bazoer, Riedewald, Cerny en Tete omgaat? Nee zeker niet maar met Gudelj kon hij gewoon niet anders.
+1
remco k
 remco k - maandag 07 november 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 18:39 schreef Brandje het volgende:
Wat je ook van Bosz als mens of trainer vindt, dat doet in deze niet terzake. Bijna iedereen vond dat Gudelj niet vol deed bij Ajax. Als deze kerel dan meer of minder een basisplaats gaat eisen dan kan Bosz niet anders dan deze beslissing nemen en je proeft aan de reacties van andere spelers dat ze het absoluut niet eens zijn met deze acties van Gudelj. Het mannetje wat in interviews altijd de stoere onverzettelijke speler wil uithangen maar gewoon een mietje is.
Ben ik het eens zoals Bosz met Bazoer, Riedewald, Cerny en Tete omgaat? Nee zeker niet maar met Gudelj kon hij gewoon niet anders.
Eens, wat Gudelj doet kan ook gewoon niet..
Brank de Foer
 Brank de Foer - maandag 07 november 2016 - 21:10   quote  deeplink  
Mensen die Bosz nu nog bekritiseren moeten volgensmij even de ogen open gaan doen. Tuurlijk kan je het op sommige punten oneens zijn met Bosz zoals de mensen die liever Tete en Riedewald zien ipv Viergever en Veltman. (Ik zelf ben daar geen voorstander van). Het ging in het begin nog wat moeizaam maar er wordt nu gewoon veel beter voetbal gespeeld als vorig jaar. Niet meer dat tikkie-breed, keeper staat vrij voetbal van de afgelopen jaren. Ik ben meer dan tevreden met de prestaties van Bosz en Ajax en ik weet zeker dat het elftal nog lang niet uitgegroeid is, en we dus nog meer moois kunnen verwachten.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 18:39 schreef Brandje het volgende:
Wat je ook van Bosz als mens of trainer vindt, dat doet in deze niet terzake. Bijna iedereen vond dat Gudelj niet vol deed bij Ajax. Als deze kerel dan meer of minder een basisplaats gaat eisen dan kan Bosz niet anders dan deze beslissing nemen en je proeft aan de reacties van andere spelers dat ze het absoluut niet eens zijn met deze acties van Gudelj. Het mannetje wat in interviews altijd de stoere onverzettelijke speler wil uithangen maar gewoon een mietje is.
Ben ik het eens zoals Bosz met Bazoer, Riedewald, Cerny en Tete omgaat? Nee zeker niet maar met Gudelj kon hij gewoon niet anders.
cerny ??? die zat gewoon bij jong ajax hoor.. bosz wil dat ze veerkracht tonen en met tegenslagen om kunnen gaan en sterker terug komen.. iets wat schone en viergever (tegenslagen) allang bewezen hebben.. maar dat willen die verwende krengen niet..
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2016 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 21:10 schreef Brank de Foer het volgende:
Mensen die Bosz nu nog bekritiseren moeten volgensmij even de ogen open gaan doen. Tuurlijk kan je het op sommige punten oneens zijn met Bosz zoals de mensen die liever Tete en Riedewald zien ipv Viergever en Veltman. (Ik zelf ben daar geen voorstander van). Het ging in het begin nog wat moeizaam maar er wordt nu gewoon veel beter voetbal gespeeld als vorig jaar. Niet meer dat tikkie-breed, keeper staat vrij voetbal van de afgelopen jaren. Ik ben meer dan tevreden met de prestaties van Bosz en Ajax en ik weet zeker dat het elftal nog lang niet uitgegroeid is, en we dus nog meer moois kunnen verwachten.
Waarom mag je Bosz niet bekritiseren als eigenlijk heel Nederland ziet dat hij de verkeerde spelers op stelt.Veltman komt amper mee op maar is verdedigend echt minder dan Tete. Viergever loopt overal op het veld behalve waar hij moet lopen. Ga er nou eens op letten hoe slecht of eigenlijk helemaal niet Viergever rugdekking geeft aan Sinkgraven. Was gisteren ook weer nergens te bekennen bij de 2-2.
Ve
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 november 2016 - 21:20   quote  deeplink  
Ach, we zijn van het ene uiterste in het andere gevallen. Onder FdB was alles saai en rustig en nu hebben we (vaak)leuk voetbal en spanningen. We kunnen ook niet alles hebben hé.
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2016 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 21:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cerny ??? die zat gewoon bij jong ajax hoor.. bosz wil dat ze veerkracht tonen en met tegenslagen om kunnen gaan en sterker terug komen.. iets wat schone en viergever (tegenslagen) allang bewezen hebben.. maar dat willen die verwende krengen niet..
Cerny had toch veel meer minuten moeten maken slome. Als je steeds Cassiera als linksbuiten laat opdraven en niet Cerny dan snap je er geen kut van. Hou aub eens op over die lachwekkende Viergever. Dat was niks, is nu niks en gaat nooit wat worden. Bij bijna elke tegengoal dekt hij als een wijf of is in geen veld of wegen te bekennen. Kijk eens hoe Sanch3z rugdekking geeft bij Veltman en hoe Viergever bij Sinkgraven. Viergever?? Hou toch op man.
Brank de Foer
 Brank de Foer - maandag 07 november 2016 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 21:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom mag je Bosz niet bekritiseren als eigenlijk heel Nederland ziet dat hij de verkeerde spelers op stelt.Veltman komt amper mee op maar is verdedigend echt minder dan Tete. Viergever loopt overal op het veld behalve waar hij moet lopen. Ga er nou eens op letten hoe slecht of eigenlijk helemaal niet Viergever rugdekking geeft aan Sinkgraven. Was gisteren ook weer nergens te bekennen bij de 2-2.
Ve
Oke, eigenlijk zeg ik het verkeerd. Ik bedoel meer dat mensen willen dat Bosz eruit gaat. Bekritiseren mag natuurlijk altijd. Ik ben zelf ook geen voorstander van Veltman, maar ook niet van Tete. Ik zou daar liever een aankoop zien alleen zou niet echt weten wie. Die Dumfries liet afgelopen vrijdag wat leuke dingen zien maar een paar leuke wedstrijden vind ik nog niet genoeg voor een transfer naar Ajax. Toch ga ik hem wel in de gaten houden de komende weken. Viergever is ook niet echt top maar ik vind hem lang niet zo slecht als sommigen hier beweren.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 21:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Cerny had toch veel meer minuten moeten maken slome. Als je steeds Cassiera als linksbuiten laat opdraven en niet Cerny dan snap je er geen kut van. Hou aub eens op over die lachwekkende Viergever. Dat was niks, is nu niks en gaat nooit wat worden. Bij bijna elke tegengoal dekt hij als een wijf of is in geen veld of wegen te bekennen. Kijk eens hoe Sanch3z rugdekking geeft bij Veltman en hoe Viergever bij Sinkgraven. Viergever?? Hou toch op man.
cassiera viel in voor dolberg de laatst keren... vd week indd links omdat cerny een blessure heeft..

ik zeg nergens dat ik viergever boven riedewald kies.. alleen dat viergever en schone met teleurstellingen om kunnen gaan.. feit blijft wel dat ze best vaak de 0 hebben gehaald..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 november 2016 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 16:01 schreef Danielson 1448 het volgende:
Gudelj komt uit een voetbal familie, die doet dit niet zonder overleg. Zijn makelaar is
Lemic. Ik sluit niet uit dat dit afgesproken is met zijn makelaar en zijn vader en met
een club.Dit alles heeft met geld te maken en Bosz krijgt de zwarte Piet (sorry,veeg Piet)
en Ajax is de dupe.
Niks veeg piet, gewoon de ZWARTE piet! ;-)

Overigens vind ik dat Bosz gelijk heeft om Gudelj buiten de selectie te zetten, als het idd zo is als de media beweren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 november 2016 - 21:43   quote  deeplink  
Riedewald, Tete, Bazoer, Gudelj en Dijks hebben in de voorbereiding en het begin van het seizoen regelmatig gespeeld. Feit is dat het niet lekker liep en dat we zijn uitgeschakeld door Rostov?!
Hierna en/of rondom deze wedstrijd is er best eea veranderd in het team en zijn de resultaten beter geworden. Het loopt nu een stuk beter en toch denk ik dat Riedewald, Tete, Bazoer en misschien zelfs ook wel El Ghazi, zich weer terug knokken in het team. Ik denk dat Dijks het heel erg moeilijk krijgt om zich weer terug te knokken ten favoure van Sinkgraven. Die doet het wmb boven verwachting goed....
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 21:43 schreef Ronald 1960 het volgende:
Riedewald, Tete, Bazoer, Gudelj en Dijks hebben in de voorbereiding en het begin van het seizoen regelmatig gespeeld. Feit is dat het niet lekker liep en dat we zijn uitgeschakeld door Rostov?!
Hierna en/of rondom deze wedstrijd is er best eea veranderd in het team en zijn de resultaten beter geworden. Het loopt nu een stuk beter en toch denk ik dat Riedewald, Tete, Bazoer en misschien zelfs ook wel El Ghazi, zich weer terug knokken in het team. Ik denk dat Dijks het heel erg moeilijk krijgt om zich weer terug te knokken ten favoure van Sinkgraven. Die doet het wmb boven verwachting goed....
veranderingen kwamen ook nog eens tot stand na een hele mooie beker pot... waarbij ajax een partij op.de.mat legde die we jaren niet hadden gezien.. en daarna nog geen pot meer verloren
Pietje
 Pietje - dinsdag 08 november 2016 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 15:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hij bedoelt de spelers die zich nu slap opstellen denk ik...
Juist! En die mening deel ik: bij tegenslag gelijk gaan klagen en janken en niet de fout bij zichzelf zoeken. Wat dat betreft kunnen heel veel spelers een voorbeeld nemen aan Lasse Schöne. Wat een modelprof is dat. Keer op keer zich weer in de basis "vechten". Grandioos.
Pietje
 Pietje - dinsdag 08 november 2016 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 18:39 schreef Brandje het volgende:
Wat je ook van Bosz als mens of trainer vindt, dat doet in deze niet terzake. Bijna iedereen vond dat Gudelj niet vol deed bij Ajax. Als deze kerel dan meer of minder een basisplaats gaat eisen dan kan Bosz niet anders dan deze beslissing nemen en je proeft aan de reacties van andere spelers dat ze het absoluut niet eens zijn met deze acties van Gudelj. Het mannetje wat in interviews altijd de stoere onverzettelijke speler wil uithangen maar gewoon een mietje is.
Ben ik het eens zoals Bosz met Bazoer, Riedewald, Cerny en Tete omgaat? Nee zeker niet maar met Gudelj kon hij gewoon niet anders.
Helemaal, maar dan ook HELEMAAL met je eens.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 november 2016 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 15:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hij bedoelt de spelers die zich nu slap opstellen denk ik...
Stoor me er ook echt aan waar in de eerste weken spelers al anoniem liepen te janken over Bisz zijn speelwijze. Merk je nu pas wat een triest zooitje het is. El Ghazi begrijp ik nog omdat Traore ook niet goed speelde. Gudelj kom op man je wat laat je je kennen. Denkt nu dat hij een stap hogerop kan ipv zichzelf de basis in proberen te spelen.

Bazoer wil ook meer met zijn staart tussen de benen wegrennen. Ik snap dat het vervelend is dat je op de bank zit toch is niet bewezen dat je beter ben/speelde dan wat er nu staat.

Riedewald en Tete hoop dat ze blijven vechten voor hun plek. Veltman en Viergever zijn niet beter. Waar Ghazi, Riedewald, Tete nog enig recht van klagen hebben mogen Gudelj en Bazoer van mij wel oprotten. Vooral Gudelj blijkt met zijn 25 jaar een slecht voorbeeld. Hoop dat hem dat vandaag ook duidelijk gemaakt wordt.

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/703352/-andere-ontevreden-ajacieden-vonden-staking-van-gudelj-eigenlijk-wel-stoer-.html
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 november 2016 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 17:47 schreef Eide het volgende:
Ik vind dat Bosz gelijk heef. De trainer bepaalt wie er wel of noet speelt. Voor werkweigering zoals die van Gudelj is geen excuus. Hij is willens en wetens voetballer geworden waarbij hij dondersgoed weet dat dit een risico is wat er bij hoort.

Als Gudelj zich te goed voelt voor de bank rot hij maar op. Er staan slechts 4 uitstekende alternatieven in de coulissen.
Inderdaad
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 november 2016 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 21:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Cerny had toch veel meer minuten moeten maken slome. Als je steeds Cassiera als linksbuiten laat opdraven en niet Cerny dan snap je er geen kut van. Hou aub eens op over die lachwekkende Viergever. Dat was niks, is nu niks en gaat nooit wat worden. Bij bijna elke tegengoal dekt hij als een wijf of is in geen veld of wegen te bekennen. Kijk eens hoe Sanch3z rugdekking geeft bij Veltman en hoe Viergever bij Sinkgraven. Viergever?? Hou toch op man.
Ook eens
p111
 p111 - donderdag 17 november 2016 - 09:09   quote  deeplink  
Al 1000 x aangegeven Viergever is gewoon de slechtste voetballer van de hele Ajax selctie incl/Jong Ajax het is een schande dat hij er in staat.Kan me voorstellen dat Riedewald de pleuris in heeft (lekker Amsterdams).
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 07:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Stoor me er ook echt aan waar in de eerste weken spelers al anoniem liepen te janken over Bisz zijn speelwijze. Merk je nu pas wat een triest zooitje het is. El Ghazi begrijp ik nog omdat Traore ook niet goed speelde. Gudelj kom op man je wat laat je je kennen. Denkt nu dat hij een stap hogerop kan ipv zichzelf de basis in proberen te spelen.

Bazoer wil ook meer met zijn staart tussen de benen wegrennen. Ik snap dat het vervelend is dat je op de bank zit toch is niet bewezen dat je beter ben/speelde dan wat er nu staat.

Riedewald en Tete hoop dat ze blijven vechten voor hun plek. Veltman en Viergever zijn niet beter. Waar Ghazi, Riedewald, Tete nog enig recht van klagen hebben mogen Gudelj en Bazoer van mij wel oprotten. Vooral Gudelj blijkt met zijn 25 jaar een slecht voorbeeld. Hoop dat hem dat vandaag ook duidelijk gemaakt wordt.

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/703352/-andere-ontevreden-ajacieden-vonden-staking-van-gudelj-eigenlijk-wel-stoer-.html
Volgens mij heeft Bazoer zelf nog niet veel gezegd anders dan dat hij vind dat het te lang duurt met zijn kansen..
Het is zijn zaakwaarnemer en de media die er heel veel over roept.

En dan mag ie wel oprotten??
guusje
 guusje - donderdag 17 november 2016 - 10:26   quote  deeplink  
En wat zal een eventuele nieuwe club van Gudelj vinden? Als hij niet in de basis staat wil hij weg. Wie wil nou met zo'n speler in zee. kweekt dan alleen maar onrust.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - donderdag 17 november 2016 - 11:01   quote  deeplink  
Ik vind het wel jammer dat Bazoer en Tete zo ver weggezakt zijn. Over Gudelj kan ik kort
zijn ik zal hem niet missen ik kan wel negatieve dingen zeggen maar ik vind hem dat niet
waard. 1 ding, zonde van het geld. Ik vind wel als je een speler van AZ koopt dan is er
altijd wat mee.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 november 2016 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 09:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Bazoer zelf nog niet veel gezegd anders dan dat hij vind dat het te lang duurt met zijn kansen..
Het is zijn zaakwaarnemer en de media die er heel veel over roept.

En dan mag ie wel oprotten??
Vergeten hoe hij bij Ajax terecht kwam? Waarom vind hij het lang duren dan? Met hem ging het in veel gevallen niet beter dan dat het nu gaat. Dus hij moet gewoon geduld hebben. En niet al met zijn jas bij de uitgang gaan staan. Zulke jongens denken gewoon dat ze er al helemaal zijn en gaan mokken als ze even op de bank moeten zitten.
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 november 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 12:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vergeten hoe hij bij Ajax terecht kwam? Waarom vind hij het lang duren dan? Met hem ging het in veel gevallen niet beter dan dat het nu gaat. Dus hij moet gewoon geduld hebben. En niet al met zijn jas bij de uitgang gaan staan. Zulke jongens denken gewoon dat ze er al helemaal zijn en gaan mokken als ze even op de bank moeten zitten.
indd
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 12:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vergeten hoe hij bij Ajax terecht kwam? Waarom vind hij het lang duren dan? Met hem ging het in veel gevallen niet beter dan dat het nu gaat. Dus hij moet gewoon geduld hebben. En niet al met zijn jas bij de uitgang gaan staan. Zulke jongens denken gewoon dat ze er al helemaal zijn en gaan mokken als ze even op de bank moeten zitten.
Hij mokt niet omdat ie even op de bank zit. Hij zit namelijk niet even op de bank kmaar komt op dit moment gewoon niet in de plannen voor van de trainer. Dan is het toch logisch dat je niet lekker stil op de bank gaat zitten.

En we kunnen er als normale werknemers in Nederland van alles van vinden, maar de realiteit in de voetbal wereld is een hele andere dan die erbuiten.

Kijk gewoon een s naar de realiteit zoals ik in het andere topic al aangaf.

Daarnaast zoals ik ook al eerder zei, gaat het me niet om een basis plaatst, die verdient ie namelijk niet, maar wel kansen om te laten zien wat ie kan..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 november 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 12:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij mokt niet omdat ie even op de bank zit. Hij zit namelijk niet even op de bank kmaar komt op dit moment gewoon niet in de plannen voor van de trainer. Dan is het toch logisch dat je niet lekker stil op de bank gaat zitten.

En we kunnen er als normale werknemers in Nederland van alles van vinden, maar de realiteit in de voetbal wereld is een hele andere dan die erbuiten.

Kijk gewoon een s naar de realiteit zoals ik in het andere topic al aangaf.

Daarnaast zoals ik ook al eerder zei, gaat het me niet om een basis plaatst, die verdient ie namelijk niet, maar wel kansen om te laten zien wat ie kan..
Hij heeft toch nog wel minuten gemaakt. Dit is topsport dan kan het toch gebeuren dat de trainer anderen de voorkeur geeft? Bosz is hier een half jaar en Bazoer lijkt opzoek te willen naar andere mogelijkheden.

Daarbij is Bazoer niet de enige die kansen verdient om zich te laten zien. Ghazi,Casierra,Tete,Riedewald, Cerny,(Dijks, Nouri,Gudelj, vd Beek) verdienen dit ook.
Bosz mag maar 3 x wisselen en dan is het nog maar de vraag of je het verschil kunt maken.
Dus mijn mening is dat Bazoer geduld moet hebben en niet naar de uitgang moet gaan in de winter. Als hij dat wel zelf wilt mag hij van mij inderdaad oprotten.

Er zitten rotte appels tussen met Gudelj heb je de eerste te pakken.
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 16:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij heeft toch nog wel minuten gemaakt. Dit is topsport dan kan het toch gebeuren dat de trainer anderen de voorkeur geeft? Bosz is hier een half jaar en Bazoer lijkt opzoek te willen naar andere mogelijkheden.

Daarbij is Bazoer niet de enige die kansen verdient om zich te laten zien. Ghazi,Casierra,Tete,Riedewald, Cerny,(Dijks, Nouri,Gudelj, vd Beek) verdienen dit ook.
Bosz mag maar 3 x wisselen en dan is het nog maar de vraag of je het verschil kunt maken.
Dus mijn mening is dat Bazoer geduld moet hebben en niet naar de uitgang moet gaan in de winter. Als hij dat wel zelf wilt mag hij van mij inderdaad oprotten.

Er zitten rotte appels tussen met Gudelj heb je de eerste te pakken.
Ik zou niet anders doen dan Bazoer.

Wat heb ik bij Ajax te zoeken als ik vind dat ik goed train, dit ook van de trainer te horen krijg, en gewoon geen kansen krijg..

Die anderen waar je het over hebt krijgen overigens ook amper kansen en verdienen die zeker..

Cassiera uitgezonderd, die krijgt die kansen wel..

Iemand als Traore behoort gewoon helemaal niet bij Ajax te spelen, Veltman speelt matig, daar mag Tete de kans weleens krijgen, Viergever haalt het niveau van afgelopen jaar niet meer, daar behoort Riedewald gewoon te spelen. En ja Schone doet het prima tegen de tegenstanders die Ajax niet onder druk zetten, dus die verdient de basis plaats, daar moet je alleen wel Bazoer met regelmaat in laten vallen om hem de kans te geven.

El Ghazi en Cerny behoren in mijn optiek samen uit te maken wie de rechtsbuiten moet zijn..

En ik heb de cijfers niet paraat, maar Bosz wisselt volgens mij lang niet altijd naar de mogelijkheden. En daarnaast zoals tegen CElta wisselt ie ook nog eens gewoon heel erg dom..

Maar goed, iedereen heeft recht op zijn of haar mening, de mijne moge duidelijk zijn, en dat is er ook echt eentje waar geen millimeter verandering in gaat komen, of de spelers moeten dadelijk worden opgesteld en wekenlang falen, dan is de beurt weer aan de volgende.
Maar laten we aub niet gaan doen alsof het nu erg goed gaat op het veld..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 november 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou niet anders doen dan Bazoer.

Wat heb ik bij Ajax te zoeken als ik vind dat ik goed train, dit ook van de trainer te horen krijg, en gewoon geen kansen krijg..

Die anderen waar je het over hebt krijgen overigens ook amper kansen en verdienen die zeker..

Cassiera uitgezonderd, die krijgt die kansen wel..

Iemand als Traore behoort gewoon helemaal niet bij Ajax te spelen, Veltman speelt matig, daar mag Tete de kans weleens krijgen, Viergever haalt het niveau van afgelopen jaar niet meer, daar behoort Riedewald gewoon te spelen. En ja Schone doet het prima tegen de tegenstanders die Ajax niet onder druk zetten, dus die verdient de basis plaats, daar moet je alleen wel Bazoer met regelmaat in laten vallen om hem de kans te geven.

El Ghazi en Cerny behoren in mijn optiek samen uit te maken wie de rechtsbuiten moet zijn..

En ik heb de cijfers niet paraat, maar Bosz wisselt volgens mij lang niet altijd naar de mogelijkheden. En daarnaast zoals tegen CElta wisselt ie ook nog eens gewoon heel erg dom..

Maar goed, iedereen heeft recht op zijn of haar mening, de mijne moge duidelijk zijn, en dat is er ook echt eentje waar geen millimeter verandering in gaat komen, of de spelers moeten dadelijk worden opgesteld en wekenlang falen, dan is de beurt weer aan de volgende.
Maar laten we aub niet gaan doen alsof het nu erg goed gaat op het veld..
Mijn punt is uiteindelijk dat deze situatie in zoverre goed is dat de rotte appels op deze manier wel boven komen drijven. Na een half jaartje Bosz met de staart tussen de benen willen vluchten zegt mij genoeg.

Traore pakt nu verkeerd uit omdat Dolberg zijn kans wel met beide handen aangegrepen heeft.
Nu staat Traore noodgedwongen op rechts. Die twee miljoen huur willen ze blijkbaar ook niet als weggegooid geld zien. Dat hij mag blijven staan.

De rest van je verhaal ben ik het ook roerend mee eens. Veltman, Viergever, Traore en zelfs Younes hoeven van ook niet wekelijks opgesteld te worden. Vind ze ook niet super. Schöne ook niet al speelt hij wel sneller vooruit wat het spel ten goede komt.

Cerny, Nouri, Ghazi, Bazoer, Riedewald, Tete mogen van mij meer kansen krijgen.
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2016 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 22:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mijn punt is uiteindelijk dat deze situatie in zoverre goed is dat de rotte appels op deze manier wel boven komen drijven. Na een half jaartje Bosz met de staart tussen de benen willen vluchten zegt mij genoeg.

Traore pakt nu verkeerd uit omdat Dolberg zijn kans wel met beide handen aangegrepen heeft.
Nu staat Traore noodgedwongen op rechts. Die twee miljoen huur willen ze blijkbaar ook niet als weggegooid geld zien. Dat hij mag blijven staan.

De rest van je verhaal ben ik het ook roerend mee eens. Veltman, Viergever, Traore en zelfs Younes hoeven van ook niet wekelijks opgesteld te worden. Vind ze ook niet super. Schöne ook niet al speelt hij wel sneller vooruit wat het spel ten goede komt.

Cerny, Nouri, Ghazi, Bazoer, Riedewald, Tete mogen van mij meer kansen krijgen.
Je laatste zin is voor mij waar het omdraait.

Rotte appels moeten er altijd uit. En over gudlj hoor je mij ook niet. Dat vind ik namelijk een logisch besluit van de trainer.

Ik ben het dus met je eens. Die jongens verdienen kansen. En ik heb het gevoel dat bosz dat niet goed in de hand heeft.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 november 2016 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Je laatste zin is voor mij waar het omdraait.

Rotte appels moeten er altijd uit. En over gudlj hoor je mij ook niet. Dat vind ik namelijk een logisch besluit van de trainer.

Ik ben het dus met je eens. Die jongens verdienen kansen. En ik heb het gevoel dat bosz dat niet goed in de hand heeft.
Wij weten natuurlijk niet wat Bosz 1 op 1 tegen de spelers zegt. Alleen sommige wedstrijden zou ik het ook anders aangepakt hebben. De Boer zijn wissels snapte ik ook nooit en de volgende trainer zullen we denk ik ook niet snappen.

Wat jij ook zegt en ik ook denk is dat je spelers vaker speeltijd moet gunnen. En als een Younes of Traore meer dan een uur niet in de wedstrijd zitten je Ghazi, Nouri, Cerny makkelijk kunt brengen. Veltman die tegen Az ontsnapte aan rood had ook al gewisseld moeten worden voor Tete. Zijn wissel tegen Celta waren ook niet alles. Zulke wedstrijden kun je jongens laten invallen en tevreden houden.Indd doet hij niet maar Frank deed dat ook niet. Die had op dat moment nog mi der keus ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 november 2016 - 10:55   quote  deeplink  
BOSZ OPROTTEN!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bosz gaf Gudelj de keuze:bosz weg wezen









0.0167870