BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Panathinaikos (donderdag 24 november 2016, 19:00); 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 22 november 2016 - 20:58   quote  deeplink  
hi-res-c51c6b16d83e30463344863cfa9f5834_crop_north.jpg?w=630&h=420&q=75

De allergrootsten van Ajax werkten potjes af tegen Panathinaikos. Johan Cruijff en Jari Litmanen om twee helden uit het verleden te noemen. De kans is aanzienlijk dat het aanstaande treffen spelers zal zien die de status en verdiensten van deze spelers zullen nastreven. Aangezien Ajax al geplaatst is, en Panathinaikos ruim de zwakste ploeg in de poule is, heeft Peter Bosz aangekondigd Ajax om te gaan gooien. Daarmee krijgen een aantal bankzitters vast en zeker een kans, maar zullen de Grieken ook hun laatste kans ruiken om nog iets van dit Europese avontuur te maken.

Ajax en Panathinaikos speelden 6 maal eerder tegen elkaar. Ajax won 5 van de 6 onderlinge duels. In 1971 won Ajax, met Cruijff, de Europa Cup I door in de finale te winnen van Panathinaikos. In 1996 verloor Ajax in eigen huis met 0-1 maar werd uit met 0-3 gewonnen waardoor Ajax zich plaatste voor de finale van de Champions League. Op 15 september j.l. won Ajax in Griekenland moeizaam met 1-2 in duel waar 3 rode kaarten werden uitgedeeld en Onana blunderde.

To Trifylli scoorden pas 3 maal dit Europa League seizoen. De ploeg van trainer Andrea Stramaccioni pakte tot dusver 1 schamel puntje op bezoek bij Standard Luik. Tegen Ajax, Celta en in de thuiswedstrijd tegen dat zelfde Luik gingen de Grieken er echter steeds relatief eenvoudig vanaf. Met de meeste tegengoals en de minste gescoorde goals in POA nog niet uitgeschakeld, hoewel dat slechts een formaliteit lijkt. Marcus Berg is de topscorer van Panathinaikos met 4 goals in de competitie en 2 in de Europa Leagye. Leto en Ibarbo zijn twee andere gevaarlijke aanvallers in een vreemdelingenlegioen, er spelen slechts 2 Grieken voor de ploeg, die verder weinig kwaliteit herbergt. Panathinaikos speelt in Europa tot dusver steeds 4-4-2 waarbij de ploeg feitelijk met 3 controleurs op het middenveld speelt. Daarvoor spelen een 10 en 2 spitsen.

Bosz heeft aangekondigd de Ajax om te gaan gooien. Daarmee lijken heren als Tete, Bazoer, Riedewald, Dijks en mogelijk Caisseirra zich op te kunnen gaan maken voor een mogelijke basisplaats. Met kwalificatie voor de volgende ronde reeds op zak kan Ajax basisspelers rust en de reserves speelminuten gunnen. Veel van deze spelers waren vorig jaar basisspeler en dus lijkt Ajax zeker kansen te hebben op een goed resultaat. De vorm van de reserves zal doorslaggevend zijn.

Vanwege allerlei redenen is er geen samenvatting beschikbaar op Youtube. Via de site van RTL is de samenvatting echter prima te bekijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2016 - 21:05   quote  deeplink  
Lekker leesvoer weer Eide.

Onderstaande samenvatting nog weten te vinden, niet in het NL helaas...

Ztjes
 Ztjes - dinsdag 22 november 2016 - 21:14   quote  deeplink  
Ziet er weer geweldig uit.
Laten we hopen dat mede bovengenoemde spelers er een mooie wedstrijd van gaan maken. Ik zal in de Arena goed op ze gaan letten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2016 door Ztjes --
p111
 p111 - dinsdag 22 november 2016 - 22:52   quote  deeplink  
Een heerlijk gevoel dat je al geplaatst bent,dus hopelijk een mooie wedstrijd 2-0
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 22 november 2016 - 23:00   quote  deeplink  
Wel hoop ik dat Dolberg weer in de basis staat. Misschien dat hij dan nog twee doelpunten kan maken. ( Is dan misschien weer 5 miljoen extra waard op de transfermarkt ).

Daarom denk ik dat Ajax misschien wel eens met 3-1 kan winnen als hij echt meespeelt. Laten we het met z'n allen maar het beste van maken.
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 november 2016 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 20:58 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]

De allergrootsten van Ajax werkten potjes af tegen Panathinaikos. Johan Cruijff en Jari Litmanen om twee helden uit het verleden te noemen. De kans is aanzienlijk dat het aanstaande treffen spelers zal zien die de status en verdiensten van deze spelers zullen nastreven. Aangezien Ajax al geplaatst is, en Panathinaikos ruim de zwakste ploeg in de poule is, heeft Peter Bosz aangekondigd Ajax om te gaan gooien. Daarmee krijgen een aantal bankzitters vast en zeker een kans, maar zullen de Grieken ook hun laatste kans ruiken om nog iets van dit Europese avontuur te maken.

Ajax en Panathinaikos speelden 6 maal eerder tegen elkaar. Ajax won 5 van de 6 onderlinge duels. In 1971 won Ajax, met Cruijff, de Europa Cup I door in de finale te winnen van Panathinaikos. In 1996 verloor Ajax in eigen huis met 0-1 maar werd uit met 0-3 gewonnen waardoor Ajax zich plaatste voor de finale van de Champions League. Op 15 september j.l. won Ajax in Griekenland moeizaam met 1-2 in duel waar 3 rode kaarten werden uitgedeeld en Onana blunderde.

To Trifylli scoorden pas 3 maal dit Europa League seizoen. De ploeg van trainer Andrea Stramaccioni pakte tot dusver 1 schamel puntje op bezoek bij Standard Luik. Tegen Ajax, Celta en in de thuiswedstrijd tegen dat zelfde Luik gingen de Grieken er echter steeds relatief eenvoudig vanaf. Met de meeste tegengoals en de minste gescoorde goals in POA nog niet uitgeschakeld, hoewel dat slechts een formaliteit lijkt. Marcus Berg is de topscorer van Panathinaikos met 4 goals in de competitie en 2 in de Europa Leagye. Leto en Ibarbo zijn twee andere gevaarlijke aanvallers in een vreemdelingenlegioen, er spelen slechts 2 Grieken voor de ploeg, die verder weinig kwaliteit herbergt. Panathinaikos speelt in Europa tot dusver steeds 4-4-2 waarbij de ploeg feitelijk met 3 controleurs op het middenveld speelt. Daarvoor spelen een 10 en 2 spitsen.

Bosz heeft aangekondigd de Ajax om te gaan gooien. Daarmee lijken heren als Tete, Bazoer, Riedewald, Dijks en mogelijk Caisseirra zich op te kunnen gaan maken voor een mogelijke basisplaats. Met kwalificatie voor de volgende ronde reeds op zak kan Ajax basisspelers rust en de reserves speelminuten gunnen. Veel van deze spelers waren vorig jaar basisspeler en dus lijkt Ajax zeker kansen te hebben op een goed resultaat. De vorm van de reserves zal doorslaggevend zijn.

Vanwege allerlei redenen is er geen samenvatting beschikbaar op Youtube. Via de site van RTL is de samenvatting echter prima te bekijken.
Laatste wedstrijd in OS net 0-1 verliezen en daar met 0-3 winnen. Geweldig destijds. Donderdagavond verwacht ik een simpele overwinning. 3-0/3-1.
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 november 2016 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 23:00 schreef Onze Ajax het volgende:
Wel hoop ik dat Dolberg weer in de basis staat. Misschien dat hij dan nog twee doelpunten kan maken. ( Is dan misschien weer 5 miljoen extra waard op de transfermarkt ).

Daarom denk ik dat Ajax misschien wel eens met 3-1 kan winnen als hij echt meespeelt. Laten we het met z'n allen maar het beste van maken.
Zielig gelul zeg. Hopen dat hij scoort zodat hij weer meer waard word. Hoop eens dat een speler jarenlang bij Ajax blijft ipv dat domme gelul over zijn waarde.
Over de wedstrijd hoop ik op de jeugd. De punten voor Nederland kunnen mij aan mijn reet roesten. We zijn al door en zondag wacht Heerenveen alweer.
Eide
 Eide - dinsdag 22 november 2016 - 23:26   quote  deeplink  
Ik verwacht Dolberg niet. Krachten sparen denk ik zeker omdat hij na de interlandperiode al een pijntje had.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2016 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2016 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 23:00 schreef Onze Ajax het volgende:
Wel hoop ik dat Dolberg weer in de basis staat. Misschien dat hij dan nog twee doelpunten kan maken. ( Is dan misschien weer 5 miljoen extra waard op de transfermarkt ).

Daarom denk ik dat Ajax misschien wel eens met 3-1 kan winnen als hij echt meespeelt. Laten we het met z'n allen maar het beste van maken.
Lekker belangrijk wat ie waard is.

Daarnaast zal twee goals er echt geen 5 miljoen bij komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 november 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 23:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zielig gelul zeg. Hopen dat hij scoort zodat hij weer meer waard word. Hoop eens dat een speler jarenlang bij Ajax blijft ipv dat domme gelul over zijn waarde.
Over de wedstrijd hoop ik op de jeugd. De punten voor Nederland kunnen mij aan mijn reet roesten. We zijn al door en zondag wacht Heerenveen alweer.
Inderdaad Brandje, al die waardes die hier op spelers geplakt wordt. Straks vallen ze in een zwart gat of missen steun van de trainer en dan worden ze hier keihard de grond ingetrapt en zijn ze niets waard!
Ztjes
 Ztjes - woensdag 23 november 2016 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 08:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad Brandje, al die waardes die hier op spelers geplakt wordt. Straks vallen ze in een zwart gat of missen steun van de trainer en dan worden ze hier keihard de grond ingetrapt en zijn ze niets waard!
Ajax Warrior, we zijn een voetbalclub en geen accountantskantoor. Dan moeten ze er maar weer uitkruipen en het gelul van géén steun van de trainer, dan zeker alleen als de trainer iets bepaald wat hun niet zint/uitkomt. Krijgen ze dan opeens geen steun van de trainer? Nee, gewoon keihard werken voor die overbetaalde baan, dat voetbal heet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 november 2016 - 10:47   quote  deeplink  
Zo, dus Bosz laat de reserves weer opdraven, dit heet natuurlijk ook geen kans geven.
Immers we zijn al geplaatst, dus druk van presteren is er niet, niet zoals het er echt om zou gaan.

Gezien naar de opstelling van maandag, geen nouri, geen van beek, geen cassiera, geen de ligt. Die zullen dan wel hun opwachting maken.

Gezien schone, Dolberg, Ziyech en Sinkgraven met fysieke klachten kampte.
Die zullen zeker rust krijgen.

Younes was de vorige wedstrijd geblesseerd.

Dus wie spelen er morgen wel en wie niet?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 november 2016 - 10:50   quote  deeplink  
Dit is mijn vermoedelijke opstelling,

Krul, Tete, De Ligt, Riedewald, Dijks, Bazoer, Nouri, Van Beek, Clement, Cassiera, Cerny
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 23 november 2016 - 11:12   quote  deeplink  
Na een ongelooflijk lange tijd weeres naar het stadion...
Helaas zal het een minder spannende wedstrijd worden doordat we al geplaatst zijn én omdat we niet met de beste 11 gaan spelen.

Jammer, maar om 9.00 uur ga ik ontbijten, 11 uur zit ik in Duivendrecht met een paar zware biertjes voor mn neus en om 17:50 hopelijk flink beschonken richting stadion, dan hopelijk winnen en dan de stad in.

We'll see!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 november 2016 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 09:32 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ajax Warrior, we zijn een voetbalclub en geen accountantskantoor. Dan moeten ze er maar weer uitkruipen en het gelul van géén steun van de trainer, dan zeker alleen als de trainer iets bepaald wat hun niet zint/uitkomt. Krijgen ze dan opeens geen steun van de trainer? Nee, gewoon keihard werken voor die overbetaalde baan, dat voetbal heet.
Tuurlijk jongen! Elk talent krijgt te maken met een dip. De 1 gaat er beter mee om dan de ander.
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 10:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dit is mijn vermoedelijke opstelling,

Krul, Tete, De Ligt, Riedewald, Dijks, Bazoer, Nouri, Van Beek, Clement, Cassiera, Cerny
Bazoer had een blessure toch?
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 09:32 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ajax Warrior, we zijn een voetbalclub en geen accountantskantoor. Dan moeten ze er maar weer uitkruipen en het gelul van géén steun van de trainer, dan zeker alleen als de trainer iets bepaald wat hun niet zint/uitkomt. Krijgen ze dan opeens geen steun van de trainer? Nee, gewoon keihard werken voor die overbetaalde baan, dat voetbal heet.
Extreem naief als ik zo vrij mag zijn.

Wij weten dat de jeugd zo is, daar gaat Ajax echt niets aan veranderen, alle talenten willen geld zien, betaal je namelijk minder dan een ander gaan ze niet voor je spelen. Doordat je ze zo veel moet betalen worden het automatisch verwende jochies..

Dus feit is dat je weet dat alle spelers hetzelfde zijn, aan wie is het dan om daar goed mee om te gaan?

Ik zeg dat Ajax er voor moet zorgen dat ze een beleid weten te bedenken waarin de omgang met deze jongens centraal staat..
Ztjes
 Ztjes - woensdag 23 november 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 11:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen! Elk talent krijgt te maken met een dip. De 1 gaat er beter mee om dan de ander.
Nep soldaat! Uit een dip kruipen is ook een leerproces en de een lukt dat en een ander blijft er in hangen, niet ongewoon in ieder zijn leven.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 23 november 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Extreem naief als ik zo vrij mag zijn.

Wij weten dat de jeugd zo is, daar gaat Ajax echt niets aan veranderen, alle talenten willen geld zien, betaal je namelijk minder dan een ander gaan ze niet voor je spelen. Doordat je ze zo veel moet betalen worden het automatisch verwende jochies..

Dus feit is dat je weet dat alle spelers hetzelfde zijn, aan wie is het dan om daar goed mee om te gaan?

Ik zeg dat Ajax er voor moet zorgen dat ze een beleid weten te bedenken waarin de omgang met deze jongens centraal staat..
Wat naïef, eerder reëel.

Moet je er dan maar bij neerleggen en het goed gaan praten, dan verandert er nooit wat.

Als er iets naïef is, dan is het wel te roepen, dat alle spelers hetzelfde zijn.

"Beleid bedenken", wat een pure onzin. De club Ajax moet centraal staan en de talenten/spelers/trainers zijn allemaal maar passanten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 november 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 12:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Bazoer had een blessure toch?
Oh dat zou best kunnen, maar was volgens mij zondag alweer beschikbaar. Alleen younes was geblesseerd, zover ik weet.

Dolberg kwam geblesseerd terug maar kon alweer spelen, zo ook ziyech.

Maar als je een andere middenvelder weet die niet maandag speelde, dan hoor ik het graag.
Of je moet westerman opstellen en Riedewald op 6 laten spelen, dan hoef je bazoer niet op te stellen.
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 13:05 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Wat naïef, eerder reëel.

Moet je er dan maar bij neerleggen en het goed gaan praten, dan verandert er nooit wat.

Als er iets naïef is, dan is het wel te roepen, dat alle spelers hetzelfde zijn.

"Beleid bedenken", wat een pure onzin. De club Ajax moet centraal staan en de talenten/spelers/trainers zijn allemaal maar passanten.
Je bent inderdaad heel naief om te denken dat Ajax als enige club in de wereld de jeugd kan veranderen in een land waar de spelers in de jeugd al met een 15k per maand thuis komen..

Waarom het je iedere keer maar weer laten overkomen als club zijnde, en als het dan gebeurt er ook nog raar van staan te kijken..

Voordenken i.p.v. nadenken...
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 13:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh dat zou best kunnen, maar was volgens mij zondag alweer beschikbaar. Alleen younes was geblesseerd, zover ik weet.

Dolberg kwam geblesseerd terug maar kon alweer spelen, zo ook ziyech.

Maar als je een andere middenvelder weet die niet maandag speelde, dan hoor ik het graag.
Of je moet westerman opstellen en Riedewald op 6 laten spelen, dan hoef je bazoer niet op te stellen.
Bazoer was zondag niet beschikbaar door een blessure...
Ztjes
 Ztjes - woensdag 23 november 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 13:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bent inderdaad heel naief om te denken dat Ajax als enige club in de wereld de jeugd kan veranderen in een land waar de spelers in de jeugd al met een 15k per maand thuis komen..

Waarom het je iedere keer maar weer laten overkomen als club zijnde, en als het dan gebeurt er ook nog raar van staan te kijken..

Voordenken i.p.v. nadenken...
Ga eens gewoon wat dichter in buurt kijken, zoals bijv. in Denemarken. Daar is gewoon, gek genoeg, de professor, poetsvrouw, etc. worden evenveel gewaardeerd, daar is de een kan niet zonder de ander. Grote eigen multinationals (A.P. Møller-Mærsk Group heeft het nieuwe operagebouw van €300 miljoen laten bouwen) geven iets terug aan hun eigen land en stoppen niet alles alleen in hun eigen zakken. Het kan echt wel anders, alleen nu worden we in Nederland heel individualistisch opgevoed, opgeleid, begeleid en daar plukken we de vruchten van.

Omdat de clubs net als zwalkende ondernemingen worden geleid. Alleen maar korte termijn visies, net als in het bedrijfsleven, alleen maar meer, meer winst, zo niet dan schoppen we weer medewerkers op straat of halen alle winst eruit en laten de boel klappen.

Regeren is inderdaad vooruitzien.
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 14:10 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ga eens gewoon wat dichter in buurt kijken, zoals bijv. in Denemarken. Daar is gewoon, gek genoeg, de professor, poetsvrouw, etc. worden evenveel gewaardeerd, daar is de een kan niet zonder de ander. Grote eigen multinationals (A.P. Møller-Mærsk Group heeft het nieuwe operagebouw van €300 miljoen laten bouwen) geven iets terug aan hun eigen land en stoppen niet alles alleen in hun eigen zakken. Het kan echt wel anders, alleen nu worden we in Nederland heel individualistisch opgevoed, opgeleid, begeleid en daar plukken we de vruchten van.

Omdat de clubs net als zwalkende ondernemingen worden geleid. Alleen maar korte termijn visies, net als in het bedrijfsleven, alleen maar meer, meer winst, zo niet dan schoppen we weer medewerkers op straat of halen alle winst eruit en laten de boel klappen.

Regeren is inderdaad vooruitzien.
Ik neem aan dat je het over de rederij hebt als je over Maersk praat?

Inderdaad prive erg betrokken bij hun eigen land. Hoe het er met de gezondheid in bijvoorbeeld India er aan toe gaat maakt die mensen veel minder uit.

En misshien niet in deze hoedanigheid, maar ook Nederland kent de nodige weldoeners..

Dat het waarderen van elkaar in NL te laag is ben ik helemaal eens.

Maar uiteindelijk is de voetbalwereld er 1 die echt op zichzelf staat. En gaat 1 club of 1 land niet deze wereld veranderen. Hoe mooi dat ook zou zijn.

Het Bosman Arrest was leuk destijds, maar heeft wel de teloorgang van het voetbal in NL ingezet..
Ztjes
 Ztjes - woensdag 23 november 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over de rederij hebt als je over Maersk praat?

Inderdaad prive erg betrokken bij hun eigen land. Hoe het er met de gezondheid in bijvoorbeeld India er aan toe gaat maakt die mensen veel minder uit.

En misshien niet in deze hoedanigheid, maar ook Nederland kent de nodige weldoeners..

Dat het waarderen van elkaar in NL te laag is ben ik helemaal eens.

Maar uiteindelijk is de voetbalwereld er 1 die echt op zichzelf staat. En gaat 1 club of 1 land niet deze wereld veranderen. Hoe mooi dat ook zou zijn.

Het Bosman Arrest was leuk destijds, maar heeft wel de teloorgang van het voetbal in NL ingezet..
Ja.

Ken jij het kastensysteem in India en de omgangsvormen in China? (Zo gaat de eigen bevolking met elkaar om)

Zoals je al zegt, niet in die hoedanigheid. Meestal kom het wel van de gewone man en niet degene, die door hun vermogen in een keer veel meer kunnen betekenen.

Dank je.

Ik wil de voetbalwereld niet veranderen, ik hoop dat Ajax verstandig met zijn talenten/spelers omgaat en zich niet laat leidden door spelers, ouders en zaakwaarnemers en daar consequent in blijven, hoewel dit ook voor club en spelers tot pijn zal leiden.

Mede ook door het Bosman arrest.

PS Ik vind dat jij gemakkelijk met argumenten (hele wereld, en een paar 100 km is het al heel anders) strooit, die ook gemakkelijk te weerleggen zijn. En alles is niet zo vanzelfsprekend als het lijkt. Ik mag dan volgens jou heel naïef zijn, maar kijk wel wat verder dan mijn gezinnetje, clubje, landje, etc. rond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2016 door Ztjes --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 23 november 2016 - 15:24   quote  deeplink  
Hahaha heerlijke discussie!!!
Ztjes
 Ztjes - woensdag 23 november 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 15:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hahaha heerlijke discussie!!!
Oke dan, donderdag een 3:1 overwinning voor onze boys en allen gescoord door onze verloren zonen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 november 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 15:40 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Oke dan, donderdag een 3:1 overwinning voor onze boys en allen gescoord door onze verloren zonen.
nouri vbeek en cassiera ?
Ztjes
 Ztjes - woensdag 23 november 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 15:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nouri vbeek en cassiera ?
Wat jij wilt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 november 2016 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 13:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Bazoer was zondag niet beschikbaar door een blessure...
Op de telegraaf site staat dat hij zaterdag vervroegd de training verliet.
Vervolgens zondag zich ziek melden en vervolgens maandag weer bij de groep melden.

Maar dan zei Bosz dat Bazoer zich bij de doktor moet melden en dat hij apart van de groep moet gaan trainen.
Dat wilde bazoer niet.

Daarom heeft boss hem nu buiten de groep gelaten en bazoer heeft zijn excuus aangeboden.

Was dus niet geblesseerd, hij zat ziek thuis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2016 door Positieve Arrogantie --
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 november 2016 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Op de telegraaf site staat dat hij zaterdag vervroegd de training verliet.
Vervolgens zondag zich ziek melden en vervolgens maandag weer bij de groep melden.

Maar dan zei Bosz dat Bazoer zich bij de doktor moet melden en dat hij apart van de groep moet gaan trainen.
Dat wilde bazoer niet.

Daarom heeft boss hem nu buiten de groep gelaten en bazoer heeft zijn excuus aangeboden.
en terecht... had bazoer echt als grotere vechter ingeschat.. valt me vies tegen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 november 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en terecht... had bazoer echt als grotere vechter ingeschat.. valt me vies tegen
Dat is ook wel naïef, waarom zou bazoer naar Ajax zijn gekomen? Niet omdat hij bij een kleine club zat? Maar omdat hij geen kans kreeg? Het grote talent van PSV verlaat PSV omdat hij geen minuten mocht maken.

Dit is nu precies opnieuw het zelfde, hij gaat nu opzoek naar een nieuwe club om weer aan spelen toe te komen. Om vervolgens weer op de bank te belanden en weer niet aan spelen toe te komen.

Misschien zorgt het geld wat dan binnenkomt voor minder pijn en vraagt hij bij zijn nieuwe club dan niet om een transfer.

Maar ik hoorde hem zeggen dat hij naar barca wil, haha moet hij vooral doen als hij 3 wedstrijden in het seizoen wil spelen. Agh, dat doet hij de komende maanden ook. Dus in principe gaat hij er dan alleen op vooruit.

Ik wens hem dan veel plezier

Edit: Ik heb een vermoede dat Tete de volgende is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2016 door Positieve Arrogantie --
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 november 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat is ook wel naïef, waarom zou bazoer naar Ajax zijn gekomen? Niet omdat hij bij een kleine club zat? Maar omdat hij geen kans kreeg? Het grote talent van PSV verlaat PSV omdat hij geen minuten mocht maken.

Dit is nu precies opnieuw het zelfde, hij gaat nu opzoek naar een nieuwe club om weer aan spelen toe te komen. Om vervolgens weer op de bank te belanden en weer niet aan spelen toe te komen.

Misschien zorgt het geld wat dan binnenkomt voor minder pijn en vraagt hij bij zijn nieuwe club dan niet om een transfer.

Maar ik hoorde hem zeggen dat hij naar barca wil, haha moet hij vooral doen als hij 3 wedstrijden in het seizoen wil spelen. Agh, dat doet hij de komende maanden ook. Dus in principe gaat hij er dan alleen op vooruit.

Ik wens hem dan veel plezier

Edit: Ik heb een vermoede dat Tete de volgende is
indd naief van mij om hem als vechter in te schatten... idem voor gudelj... elghazi laat zien nu dat hij zijn kans wil pakken (teminste het lijkt erop) en tete.. tjah weet je.. verwaande mooi boys.. althans dat denken ze.. vd wiel had ook zoon periode.. vrhijn idem..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 november 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd naief van mij om hem als vechter in te schatten... idem voor gudelj... elghazi laat zien nu dat hij zijn kans wil pakken (teminste het lijkt erop) en tete.. tjah weet je.. verwaande mooi boys.. althans dat denken ze.. vd wiel had ook zoon periode.. vrhijn idem..
Van der wiel is een andere situatie, die speelde een geweldig seizoen en had verwacht een transfer te maken. Was teleurgesteld dat hij geen transfer maakte, dat mag! Vervolgens was hij niet meer gemotiveerd.

Van rhijn mocht toen invallen en was beter dat lag meer aan van der wiel dan aan van rhijn.
Zo geweldig was van rhijn niet.

Dus verwaand zijn ze beide niet
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 14:51 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ja.

Ken jij het kastensysteem in India en de omgangsvormen in China? (Zo gaat de eigen bevolking met elkaar om)

Zoals je al zegt, niet in die hoedanigheid. Meestal kom het wel van de gewone man en niet degene, die door hun vermogen in een keer veel meer kunnen betekenen.

Dank je.

Ik wil de voetbalwereld niet veranderen, ik hoop dat Ajax verstandig met zijn talenten/spelers omgaat en zich niet laat leidden door spelers, ouders en zaakwaarnemers en daar consequent in blijven, hoewel dit ook voor club en spelers tot pijn zal leiden.

Mede ook door het Bosman arrest.

PS Ik vind dat jij gemakkelijk met argumenten (hele wereld, en een paar 100 km is het al heel anders) strooit, die ook gemakkelijk te weerleggen zijn. En alles is niet zo vanzelfsprekend als het lijkt. Ik mag dan volgens jou heel naïef zijn, maar kijk wel wat verder dan mijn gezinnetje, clubje, landje, etc. rond.
Het gaat om wat het bedrijf Maersk doet in India met het afbreken van die schepen, daar vallen structureel doden bij, staan mensen tegen hongerloontjes te werken als ze al betaald krijgen, en Maersk kiest er echt zelf bewust voor hier mee door te blijven gaan, dat heeft niets te maken met hoe men daar met elkaar omgaat. Dit geldt overigens voor veel meer multinationals in de wereld. Krijg er sterk het gevoel bij dat ze iets goeds doen om al het slechte te verbloemen..

Jij mag vinden dat mijn argumenten makkelijk te weerleggen zijn, ik zie je eigenlijk maar weinig weerleggen, in ieder geval niet anders dan slechts met je eigen mening, en dat is niet erg, maar doe aub niet alsof je beter bent dan een ander..

Ook je laatste zin, je kent me totaal niet, je weet niet wat ik doe, en je weet totaal niet wat mijn interesses zijn en waar ik me mee bezig houd. Het komt allemaal nogal denigrerend over..
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Op de telegraaf site staat dat hij zaterdag vervroegd de training verliet.
Vervolgens zondag zich ziek melden en vervolgens maandag weer bij de groep melden.

Maar dan zei Bosz dat Bazoer zich bij de doktor moet melden en dat hij apart van de groep moet gaan trainen.
Dat wilde bazoer niet.

Daarom heeft boss hem nu buiten de groep gelaten en bazoer heeft zijn excuus aangeboden.

Was dus niet geblesseerd, hij zat ziek thuis
Zelfde toch, niet bij de selectie..
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en terecht... had bazoer echt als grotere vechter ingeschat.. valt me vies tegen
En Tete, En Ghazi, En BAzoer en dadelijk Riedewald..

Wel toeval dat het aan de vier ligt die een deel van het publiek al voor het gezeik in bescherming neemt. Maar dat het niet aan Bosz ligt..
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Om vervolgens weer op de bank te belanden en weer niet aan spelen toe te komen.

Nogal suggestief..
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd naief van mij om hem als vechter in te schatten... idem voor gudelj... elghazi laat zien nu dat hij zijn kans wil pakken (teminste het lijkt erop) en tete.. tjah weet je.. verwaande mooi boys.. althans dat denken ze.. vd wiel had ook zoon periode.. vrhijn idem..
Heb je de pot van Ghazi ook gezien? Of oordeel je nu enkel omdat ie scoort??

Wel toeval trouwens dat die laatste twee prima carrieres hebben na Ajax, zou het dan toch ook deels aan Ajax liggen..
p111
 p111 - woensdag 23 november 2016 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Op de telegraaf site staat dat hij zaterdag vervroegd de training verliet.
Vervolgens zondag zich ziek melden en vervolgens maandag weer bij de groep melden.

Maar dan zei Bosz dat Bazoer zich bij de doktor moet melden en dat hij apart van de groep moet gaan trainen.
Dat wilde bazoer niet.

Daarom heeft boss hem nu buiten de groep gelaten en bazoer heeft zijn excuus aangeboden.

Was dus niet geblesseerd, hij zat ziek thuis
Goede actie van Bosz !!gewoon hard aanpakken die omhoog gevallen mannetjes !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2016 door p111 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 november 2016 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelfde toch, niet bij de selectie..
Uitkomst is het zelfde maar de aanleiding niet
Ztjes
 Ztjes - woensdag 23 november 2016 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat om wat het bedrijf Maersk doet in India met het afbreken van die schepen, daar vallen structureel doden bij, staan mensen tegen hongerloontjes te werken als ze al betaald krijgen, en Maersk kiest er echt zelf bewust voor hier mee door te blijven gaan, dat heeft niets te maken met hoe men daar met elkaar omgaat. Dit geldt overigens voor veel meer multinationals in de wereld. Krijg er sterk het gevoel bij dat ze iets goeds doen om al het slechte te verbloemen..

Jij mag vinden dat mijn argumenten makkelijk te weerleggen zijn, ik zie je eigenlijk maar weinig weerleggen, in ieder geval niet anders dan slechts met je eigen mening, en dat is niet erg, maar doe aub niet alsof je beter bent dan een ander..

Ook je laatste zin, je kent me totaal niet, je weet niet wat ik doe, en je weet totaal niet wat mijn interesses zijn en waar ik me mee bezig houd. Het komt allemaal nogal denigrerend over..
Ik noemde ook A.P. Møller-Mærsk Group is veel groter en daar is de rederij een onderdeel van. Je noemt zelf ook dat de gang van zaken niet vreemd is bij de multinationals in de wereld.

Wat doe jij anders dan ik? Alleen verdedig is ik ook mijn mening. Ik vind dat jij iedereen met een andere mening dan jijzelf aanvalt. Ik ben niet beter, maar mezelf met mijn eigen mening. Die meestal niet met die van jou strookt.

Jammer of gelukkig voor ons beiden. Twee kemphanen in een ren kan een mooi strijd geven. Laat ik het gevoel hebben dat jij je in een discussie verheven voelt t.a.v. iemand met een andere mening. Gewoon simpel respect hebben voor iemands andere mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 november 2016 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:42 schreef p111 het volgende:

[..]

Goede actie van Bosz !!gewoon hard aanpakken die omhoog gevallen mannetjes !!
Dus als iemand teleurgesteld is, moet je diegene hard aanpakken?

Volgens mij is ieder wel eens teleurgesteld toch?

Dus als je voor een tentamen hard had geleerd en je leraar maakte een onmogelijke tentamen dan vond je het goed dat je vader je hard straft?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2016 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - woensdag 23 november 2016 - 17:44   quote  deeplink  
Bazoer om disciplinaire redenen niet in selectie Ajax

Peter Bosz heeft Riechedly Bazoer uit de selectie verwijderd. Dit besluit nam de trainer nadat de middenvelder aangaf niet apart van de groep te willen trainen. Eerder raakte Bosz al in conflict met rechtsbuiten Anwar El Ghazi en middenvelder Nemanja Gudelj.

Bazoer kon door een blessure niet in actie komen tegen NEC en diende vervolgens een apart programma te volgen, maar weigerde. “Toen hij terugkwam, wilde hij direct met de groep meetrainen. Zo werkt dat bij mij niet. Je laat je eerst checken door de medische staf, maar dat wilde hij niet. Hij heeft zijn excuses aangeboden en dus sluit hij vrijdag gewoon weer aan”, vertelt Bosz aan Ajax TV.

Bosz keek woensdagmiddag tijdens de persconferentie ook vooruit naar het Europa League-duel van aankomende donderdag, als Panathinaikos langs komt. Daley Sinkgraven, Hakim Ziyech en Jaïro Riedewald zullen niet in actie komen voor de Amsterdammers. Ziyech is ziek, Sinkgraven wordt gespaard en Riedewald is geblesseerd.

Bron

De kansen voor Nouri (met name) worden groter en groter. :)
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 november 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 17:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dus als iemand teleurgesteld is, moet je diegene hard aanpakken?

Volgens mij is ieder wel eens teleurgesteld toch?

Dus als je voor een tentamen hard had geleerd en je leraar maakte een onmogelijke tentamen dan vond je het goed dat je vader je hard straft?
wie zegt dat ze hard leren ? bazoer ziek zwak misselijk... moet naar medische staf en weigerd dit..
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:42 schreef p111 het volgende:

[..]

Goede actie van Bosz !!gewoon hard aanpakken die omhoog gevallen mannetjes !!
Dat zijn ze allemaal.. Of denk je dat Klaassen Zyech Traore YOuness of wie dan ook lekker rustig op de bank gaan zitten bij Ajax??
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Uitkomst is het zelfde maar de aanleiding niet
Hij was zaterdag geblesseerd, zaterdag werd de selectie bekend gemaakt en daar zat ie al niet bij..
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 17:01 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik noemde ook A.P. Møller-Mærsk Group is veel groter en daar is de rederij een onderdeel van. Je noemt zelf ook dat de gang van zaken niet vreemd is bij de multinationals in de wereld.

Wat doe jij anders dan ik? Alleen verdedig is ik ook mijn mening. Ik vind dat jij iedereen met een andere mening dan jijzelf aanvalt. Ik ben niet beter, maar mezelf met mijn eigen mening. Die meestal niet met die van jou strookt.

Jammer of gelukkig voor ons beiden. Twee kemphanen in een ren kan een mooi strijd geven. Laat ik het gevoel hebben dat jij je in een discussie verheven voelt t.a.v. iemand met een andere mening. Gewoon simpel respect hebben voor iemands andere mening.
Verschil is dat ik het niet als strijd zie, boeit me echt totaal niet.

Ik heb een hele sterke eigen mening, maar respecteer een ieder zijn mening meer dan menig ander. Juist voor de mensen met wie ik veel discussies voer heb ik respect, die hebben tenminste een eigen mening.
Enige waar ik moe van wordt, is dat het merendeel iedere discussie op ten duur persoonlijk maakt..
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 17:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wie zegt dat ze hard leren ? bazoer ziek zwak misselijk... moet naar medische staf en weigerd dit..
En omdat je iets anders ziet dan je trainer wordt je direct buiten de selectie gezet, het lijkt verdomme wel alsof iedere scheet die dwars zit bij Ajax bestraft wordt met een verwijdering uit de selectie..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2016 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2016 - 19:58   quote  deeplink  
Ik vermoed,

Onoana

Tete VEltman de Ligt Dijks
Schone
vd Beek Nouri
Traore CAssiera Cerny

Youness zal wel invallen voor Traore, Frenkie de Jong voor Schone en Viergever voor Veltman om zo iedereen rust te geven..

Sorry, maar dit zie ik echt niet als mensen een kans geven, dit zie ik eerder als alles sparen voor as weekend..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Panathinaikos (donderdag 24 november 2016, 19:00); 2 - 0









0.0071971