BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Wie zoet is krijgt lekkers of bitcoins. Speelronde 15 Eredivisie

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 02 december 2016 - 20:56   quote  deeplink  
Ook Sylvana S. en Jan Terlouw die de dames goed van onder uit zijn zak kon geven. Nu Wilders I of 'gedoogd door Wilders' II steeds dichterbij komt wordt men bij de NPO steeds zenuwachtiger. Geestig. Sportdwaas kijkt alleen nog naar het journaal met Annechien, opsporing verzocht met Anniko en de serie over Pieter Menten. Dit om mezelf beter te concentreren op mijn beleggingen en de ongeautoriseerde biografie over o.a. Joost Zwagerman. Dit alles na mijn werk. Voetbal Inside skip ik ook. Dit programma is over zijn houdbaarheidsdatum heen waarbij het Vilhena bashen van afgelopen maandag de deur dicht deed.

Nu Feyenoord punten laat liggen begint de roep om aankopen weer te klinken. Lijkt me onzinnig zeker met zo'n opleiding als Varkenoord.... Het is wel zo dat tijdens die wedstrijden van Feyenoord de laatste weken, die voor de neutrale toeschouwer leuk zijn, het voltooid leven gevoel bij de echte supporters toeneemt. Enfin, we strijden nog op 3 fronten. Het voetbal als zodanig wordt steeds meer het toneel van scheidsrechterlijke dwalingen en ludieke dan wel prachtige publieksacties.

Gewone man Sportdwaas had het zo druk dat ie laat is heel laat met zijn column. Heracles - NEC is reeds begonnen. Ik denk dat de Almeloeers gaan winnen. Waarvan akte.

Hier dan op basis van hoop, geloof en liefde (Petrus 1:3-12) mijn voorspellingen voor de komende speelronde:

Heracles Almelo - NEC 3-1

Tranen van blijdschap bij Stegeman Worst.

Go Ahead Eagles - Heerenveen 2-1

Vanaf kiet fel erop, knijpen, hoog druk zetten en tweede ballen pakken. Streppel is de koffers al aan het pakken.

Roda JC - PSV 1-4

PSV gelooft weer in de titelkansen

Excelsior - AZ 2-2

Balletje breed van Ron V. voor de gelijkmaker.

Vitesse - PEC Zwolle 2-2

Wordt tijd voor een buitenlands avontuur voor Fraser.

ADO Den Haag - FC Utrecht 1-3

Kees Jansma wordt na dit resultaat weggestuurd bij ADO en FOX. Toen ging het bij beiden beter.

Feyenoord - Sparta Rotterdam 5-2

Gaat dit nou ook om de zilveren kloot? 5x Jorgensen.

Willem II - FC Twente 3-1

Grab um by the pussy! Voormalige succestrainer Groningen nu reeds in beeld bij Heerenveen. Falkenburg 3x en in winterstop naar Sevilla.

Ajax - FC Groningen 3-1

Een verrassing zit er ook op de late zondagmiddag niet in.

Wekelijks recept:

Vanwege tijdsgebrek en druk hier een recept voor rijkdom?... Rendementen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst en zelf wel doordacht een besluit nemen zoals laag kopen en hoog verkopen. Wees er op bedacht dat je bij beleggen al je geld kunt verliezen gebruik dus geld dat je kwijt mag raken. Amen.

- Bitcoin Investment Trust -OTC- US. Ticker GBTC. ISIN US09173T1088

Succes!

Disclaimer:
Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met hotsen knotse Kuijt en Tapia voor de dubbel!

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2016 door sportdwaas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Wie zoet is krijgt lekkers of bitcoins. Speelronde 15 Eredivisie









0.0069220