BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax treft Legia Warschau in Europa League!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 december 2016 - 13:18   quote  deeplink  
Ajax moet naar Polen!

Later meer!
Brandje
 Brandje - maandag 12 december 2016 - 13:21   quote  deeplink  
Mooi. Te doen en geweldige sfeer daar
MBB
 MBB - maandag 12 december 2016 - 13:25   quote  deeplink  
Ze hebben vorige week Sporting Portugal thuis verslagen. Het zullen geen pannenkoeken zijn (ken echt helemaal niemand in hun selectie), maar moet zeker te doen zijn!
Ztjes
 Ztjes - maandag 12 december 2016 - 13:29   quote  deeplink  
Het uit-kaartje zit in de pocket, alleen even een familiebezoekje in de periode plannen. Hahaha
Loetje
 Loetje - maandag 12 december 2016 - 14:44   quote  deeplink  
4 goals tegen Dortmund, 3 tegen Real en een gelijkspel. En winst tegen Sporting. Legia is wel beter gaan voetballen ten opzichte van 2 jaar terug. Verdedigend geven ze wel het nodige weg.
Pietje
 Pietje - maandag 12 december 2016 - 15:52   quote  deeplink  
Op zich wel een mooie loting. Als je in ogenschouw neemt welke ploegen we hadden kunnen treffen... AS Roma, Manchester United, Villarreal, Tottenham, et cetera.

Maar die Polen scoren bij het leven, die zouden best wel eens een maatje te groot kunnen zijn, als je ziet tegen wie ze hoe vaak gescoord hebben, zoals Loetje al aangaf. Legio Warschau schuiven we niet zo maar even aan de kant.
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 14:44 schreef Loetje het volgende:
4 goals tegen Dortmund, 3 tegen Real en een gelijkspel. En winst tegen Sporting. Legia is wel beter gaan voetballen ten opzichte van 2 jaar terug. Verdedigend geven ze wel het nodige weg.
24 goals geincasseerd in 6 potjes als ik het goed heb.. Das iets meer dan het nodige...:-)
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 15:52 schreef Pietje het volgende:
Op zich wel een mooie loting. Als je in ogenschouw neemt welke ploegen we hadden kunnen treffen... AS Roma, Manchester United, Villarreal, Tottenham, et cetera.

Maar die Polen scoren bij het leven, die zouden best wel eens een maatje te groot kunnen zijn, als je ziet tegen wie ze hoe vaak gescoord hebben, zoals Loetje al aangaf. Legio Warschau schuiven we niet zo maar even aan de kant.
24 tegengoals in diezelfde wedstrijden. Aanvallend dus zat mogelijk. Maar defensief zijn we kwetsbaar..

Ik denk dat dit wel moet kunnen..
Loetje
 Loetje - maandag 12 december 2016 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

24 goals geincasseerd in 6 potjes als ik het goed heb.. Das iets meer dan het nodige...:-)
Dat zeg ik ook ghehe. Maar je kan niet ontkennen dat ze er makkelijk invliegen daar. Alhoewel ze in de eigen competitie een stuk minder productief zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 12 december 2016 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 15:52 schreef Pietje het volgende:
Op zich wel een mooie loting. Als je in ogenschouw neemt welke ploegen we hadden kunnen treffen... AS Roma, Manchester United, Villarreal, Tottenham, et cetera.

Maar die Polen scoren bij het leven, die zouden best wel eens een maatje te groot kunnen zijn, als je ziet tegen wie ze hoe vaak gescoord hebben, zoals Loetje al aangaf. Legio Warschau schuiven we niet zo maar even aan de kant.
Toch was ik voor United en Tottenham totaal niet bang geweest. In Engeland doen ze het allemaal leuk, over de grens worden ze stuk voor stuk aan de kant gezet. En lang niet altijd door grote clubs
Pietje
 Pietje - dinsdag 13 december 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

24 tegengoals in diezelfde wedstrijden. Aanvallend dus zat mogelijk. Maar defensief zijn we kwetsbaar..

Ik denk dat dit wel moet kunnen..
Dat schreef ik toch ook, Remco. We hadden het slechter kunnen treffen. Maar laten we die Polen maar niet onderschatten.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 13 december 2016 - 14:36   quote  deeplink  
Toch verwacht ik wel, dat we de volgende ronde halen bij de laatste 16 over de twee wedstrijden. Uit met 0-1 of 1-2 winnen kan mogelijk zijn.

Thuis denk ik wel op 'n 3-1 overwinning zolang alles goed verloopt.
De loting had inderdaad ( nog veel zwaarder ) gekund.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax treft Legia Warschau in Europa League!









0.0097370