BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 1/4 Finale KNVB-bekert: Vitesse - Feyenoord (26 januari 2017, 20:45 uur) 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 26 januari 2017 - 23:36   quote  deeplink  
Laten we het maar snel vergeten T , en focussen op NEC.
Ik hoop zo dat Feyenoord eindelijk weer eens kampioen word.
En het kan me niet rukken hoe.
Al moet ik van Geel een knuffel geven ! ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 26 januari 2017 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 23:36 schreef van geil het volgende:
Laten we het maar snel vergeten T , en focussen op NEC.
Ik hoop zo dat Feyenoord eindelijk weer eens kampioen word.
En het kan me niet rukken hoe.
Al moet ik van Geel een knuffel geven ! ;)
Wij mogen het vergeten, zolang Gio en Feyenoord er maar mee aan de slag gaat. En natuurlijk is de titel waar het om gaat. Niemand praat nog over de wedstrijd van vandaag als we kampioen worden.. Daar moet, zeker nu we alleen nog in de compitie meedoen, alles voor wijken.
ar
 ar - vrijdag 27 januari 2017 - 00:13   quote  deeplink  
Wat een matig Feyenoord tegen een nog slechter Vitesse.
ar
 ar - vrijdag 27 januari 2017 - 00:13   quote  deeplink  
Gustafson stelde teleur. .
Els
 Els - vrijdag 27 januari 2017 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:
Elia slecht
Jorgensen niet gezien
Toornstra slecht
Berghuis redelijk eerste helft
Gustafson slecht
Tapia aardig eerste helft
Kongolo matig
Botteghin matig
Van der Heijden matig
Karsdorp slecht

Zeg t maar
Geen idee wat we voor Tapia en Gustafson betaald hebben, maar het is te veel.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 27 januari 2017 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 00:16 schreef Els het volgende:

[..]

Geen idee wat we voor Tapia en Gustafson betaald hebben, maar het is te veel.
had ik al op woensdag 25 januari om 14.08 al voorspeld
wat er ging gebeuren als o.a. Tapia meedoet
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 januari 2017 - 06:36   quote  deeplink  
Wat een rot stad, club , stadion, kou en ook nog verliezen door ongeinspireerd voetbal, was een top en tob avond
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 januari 2017 - 06:42   quote  deeplink  
O ja nog even dit, als je ploeg niet draait Gio kun je eerder wisselen door Kramer en Jorgenson er achter te zetten . En niet in de 70 minuut wisselen.
Krijg ik nu mijn hamburger geld terug voor deze wan prestatie?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 januari 2017 - 06:57   quote  deeplink  
Toornstra en Gustafson waten vele malen slechter dan Tapia.
Maar goed. Die is gewoon afgeschreven. Snap t wel.
T middenveld liet je in de steek. Maar de voorhoede ook en de verdediging kon t ook niet bolwerken.
Kongolo en Karsdorp waren ook ontzettend matig.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 januari 2017 - 07:25   quote  deeplink  
Opvallend dat Gio de houding van de spelers laakt, terwijl hij daar zelf een signaal mee afgaf met de opstelling.
Tapia inbrengen was logisch, Gustafson in plaats van Kuyt niet.
Ook het niet ingrijpen na een hele zwakke zestig minuten en een 0-1 achterstand zei ook alles.
Daarna gaf hij het na de 0-2 ook zelf op.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 27 januari 2017 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 07:25 schreef Stylzz het volgende:
Opvallend dat Gio de houding van de spelers laakt, terwijl hij daar zelf een signaal mee afgaf met de opstelling.
Tapia inbrengen was logisch, Gustafson in plaats van Kuyt niet.
Ook het niet ingrijpen na een hele zwakke zestig minuten en een 0-1 achterstand zei ook alles.
Daarna gaf hij het na de 0-2 ook zelf op.
Mee eens. Gio heeft deze wedstrijd minder belangrijk gevonden, dat gevoel is ook naar de spelers gegaan.

Kan het op zich begrijpen, de titel gaat voor alles. Maar dit was wel een prettig vangnet geweest, met als er gisteren was gewonnen een hele grote kans op bekerwinst. Zonde.
G-child84
 G-child84 - vrijdag 27 januari 2017 - 08:11   quote  deeplink  
Tapia en Gustafson, zo zwak... nederlaag was te verwachten. Brede selectie... daar is dan ook alles mee gezegd. Toornstra was na 45 min leeg omdat hij de gaten moest dichtlopen en de enige was die wat controle en tempo bracht.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 27 januari 2017 - 08:29   quote  deeplink  
Als ze deze wedstrijd hadden gewonnen, dan had je ook de beker gewonnen. Zonde, want het was een buitenkansje. Ik vond Tapia niet heel slecht maar hij mist gif. Dat hebben Vilhena en Ahmadi wel. Deze wedstrijd kon wel een s doorwerken in de competitie. Daarom geloof ik niet in je spelers sparen tijdens bekerwedstrijden. gewoon doorknallen. En als je (ruim) voor staat, kan je altijd belangrijke spelers wisselen.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 27 januari 2017 - 08:39   quote  deeplink  
Tweede wedstrijd zonder Vilhena en Ahmadi resulteert weer in een verliespartij...
kenny
 kenny - vrijdag 27 januari 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 08:11 schreef G-child84 het volgende:
Tapia en Gustafson, zo zwak... nederlaag was te verwachten. Brede selectie... daar is dan ook alles mee gezegd. Toornstra was na 45 min leeg omdat hij de gaten moest dichtlopen en de enige was die wat controle en tempo bracht.
mee eens toornstra begon heel goed zakte wel weg , ik vond tapia en gustafson het probleem
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 27 januari 2017 - 11:50   quote  deeplink  
Wat mij opvalt is dat de bank slecht aanhaakt bij de eerste elf. Hoe kan dat? Tapia, Gustafson en Vejinovic zijn geen slechte voetballers. mijn idee is dat ze te weinig wedstrijdritme opdoen. Volgens mij zie je hier het gemis van een Jupiler elftal waar je toch aan de bak moet en in een echte competitie zit. Daarnaast worden ze te weinig gebracht op het moment dat Feyenoord een comfortabele voorsprong hebben. Je ziet gewoon dat die gasten te weinig ritme en gif hebben in hun spel. Zo'n Tapia kan echt wel voetballen...
kenny
 kenny - vrijdag 27 januari 2017 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 11:50 schreef CobusIII het volgende:
Wat mij opvalt is dat de bank slecht aanhaakt bij de eerste elf. Hoe kan dat? Tapia, Gustafson en Vejinovic zijn geen slechte voetballers. mijn idee is dat ze te weinig wedstrijdritme opdoen. Volgens mij zie je hier het gemis van een Jupiler elftal waar je toch aan de bak moet en in een echte competitie zit. Daarnaast worden ze te weinig gebracht op het moment dat Feyenoord een comfortabele voorsprong hebben. Je ziet gewoon dat die gasten te weinig ritme en gif hebben in hun spel. Zo'n Tapia kan echt wel voetballen...
mee eens wat ik mis bij tapia vejnovic en gustafson is de wil om het te laten zien het lijkt wel of ze het geaccepteerd hebben om op de bank te zitten , normaal gesproken zou je zeggen ik vreet het gras op als ik een kans krijg
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 27 januari 2017 - 14:05   quote  deeplink  
Ar, heb ik het nou mis dat jouw dochter gisteravond mascotte was?
van geil
 van geil - vrijdag 27 januari 2017 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2017 - 08:11 schreef G-child84 het volgende:
Tapia en Gustafson, zo zwak... nederlaag was te verwachten. Brede selectie... daar is dan ook alles mee gezegd. Toornstra was na 45 min leeg omdat hij de gaten moest dichtlopen en de enige was die wat controle en tempo bracht.
Eens.
ar
 ar - zaterdag 28 januari 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2017 - 19:39 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Mooie avond gewenst met dochterlief ar!
Ze liep met baco..:)
Achteraf een stront chagrijnige dochter, ik mocht niet meer tegen haar praten over de wedstrijd haha..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 januari 2017 - 09:56   quote  deeplink  
Wel jammer voor haar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 1/4 Finale KNVB-bekert: Vitesse - Feyenoord (26 januari 2017, 20:45 uur) 2-0









0.0139160