BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cambuur - Ajax (KNVB Beker - donderdag 15 december 2016, 18:30); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - vrijdag 16 december 2016 - 13:14   quote  deeplink  
Tsja, de ene is fan van het rouleren van je team de ander verafschuwt is het. Feit, zoals ik het zie, is dat het spel minder is geworden nadat we ons kwalificeerden voor de EL. Spelers zaten in een fantastisch ritme met leuk en goed voetbal. Daarna ineens met elf andere spelers gaan spelen. Tegen Heerenveen win je welliswaar verdiend. Tegen Grunn geef je echt levensgrote kansen weg. Tegen twente om te janken.
Maar het ergste vind ik over gisteren dat het een totale minachting is tov van de meegereisde fans. Leeuwarden is niet naast de deur. Dus velen zullen een (halve) vrije hebben opgenomen en als je de wedstrijd die een winnaar moest hebben zo benaderd vind ik echt slecht. Gvd daarvoor speelden ze ook twee wedstrijden per week en dat ging prima. Bosz heeft zelf het team uit haar ritme gehaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2016 door Brandje --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 december 2016 - 13:44   quote  deeplink  
en wat zo jammer is.. als we gister cambuur van de mat hadden geveegt was bosz fout geweest met zijn basis elf in de comp en heeft die daar van alles verkeerd staan.. kortom voor sommigen kan bosz niks goed doen..
Brandje
 Brandje - vrijdag 16 december 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 13:44 schreef nummer10 het volgende:
en wat zo jammer is.. als we gister cambuur van de mat hadden geveegt was bosz fout geweest met zijn basis elf in de comp en heeft die daar van alles verkeerd staan.. kortom voor sommigen kan bosz niks goed doen..
Deze reactie raakt natuurlijk kant noch wal. De beker is gewoon een prijs. En niemand zegt dat je tegen Cambuur op oorlogsterkte moet starten. Echter is het geen EL waar je al door was. Dit was een knock-out wedstrijd in de beker en zoals Bosz gehandeld heeft totale minachting naar je fans toe.
Je had best met je halve basis kunnen spelen en wanneer het beslist was kunnen wisselen. Dit slaat gewoon helemaal nergrns op
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 december 2016 - 13:52   quote  deeplink  
het is minachting van de jongens op het veld.. bosz had vertrouwen in de groep.. maar HUN lieten het afweten.. niet bosz.. beetje makkelijk.. maar dit stuk slaat wel op velen van jullie..

http://www.ajaxlife.nl/blog/niet-gegokt-wel-verloren?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 16 december 2016 - 14:06   quote  deeplink  
3 december jongs leden won Jong Ajax van Cambuur met 1-3.

Waarom zou je dan met een half om half spelen? Half A en Half B elftal.

Als je ook kijkt hoe jong Ajax in de juplier league speelt en hoe ze dit seizoen daarin presteren.

Vervolgens kijk je naar de andere wedstrijden tegen Belgen en Grieken, dan is daar ook totaal geen reden uit te halen, dat bosz niet met deze selectie moest beginnen.

Dus ik vind dit spijkers op laag water zoeken. Gewoon puur om de wens om bosz weg te krijgen, omdat ze al bij het begin het niet in hem zagen zitten.

Ik vraag jullie om je anti bosz bril af te zetten, ook de andere vraag ik om positieve bosz bril af te zetten. Wat jullie moeten doen is, zakelijk naar spel en resultaat kijken.
Maar je moet niets, dit is enkel wat ik verlang, maar ja wie ben ik!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2016 door Positieve Arrogantie --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 december 2016 - 14:13   quote  deeplink  
https://youtu.be/6OK-cr4DMIg

enig idee wie hier de trainer was en de opstelling ?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 16 december 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 08:41 schreef moa het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat je zwaarder vind aan de programma's van PSV en Feyenoord. We zitten na zondag op 17 gespeelde wedstrijden en iedereen speelt nog 1 keer tegen dezelfde tegenstanders.
Ooit van lastige UIT wedstrijden gehoord? ....verder kijk je zelf maar naar jullie gespeelde wedstrijden en die van ons
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2016 - 23:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Clement vindt eventuele kritiek op Bosz onterecht. "Bosz weet hartstikke goed wat hij doet", stelt de aanvaller in gesprek met Ajax Life. "Dit jonge team krijgt de kans omdat hij weet dat we goed kunnen voetballen."
Lees meer op www.voetbalzone.nl

ze geven het zelf aan.. GAP
Ach gewoon gelul en ik mag hopen dat je dat zelf ook nog enigzins kan begrijpen..

Ooit van het woordje media training gehoord??
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 00:53 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hoe noem je dit: "Whahahahaha geweldig dit gewoon"
"Verliezen van Cambuur. Weetje, ergens hoop ik het ook gewoon, hoe stom dat ook klinkt."

Het is 2 keer wel goed gegaan. Maar ik vind wel dat je deze jeugdspelers niet moet laten zwemmen en dus dat je in keer teveel spelers moet wisselen. Zonder routiniers gaan jeugdspelers als het tegenzit vaak de mist in. Baal vreselijk van de wedstrijd en Bosz heeft het vreselijk onderschat en de spelers hebben het totaal laten liggen, want de meeste spelen wekelijks samen in JL. De grote euforie over deze jeugdspelers is gewoon overtrokken en nog niet rijp voor een vaste plek in het 1e elftal.
Frustratie tijdens een wedstrijd. Ik mag toch aannemen dat je begrijpt dat mensen dit niet oprecht menen en hopen dat dit gebeurt..

Er is geen grote eurofie over deze jeugdspelers. Enige dat men zegt is dat het hele grote talenten zijn, en dat is gewoon een feit..

Maar talenten geef je geen kans door ze met een compleet elftal dat zonder keeper gemiddeld nog geen 20 is de wei in te sturen.

Talenten geef je een kans door ze te laten invallen in het bestaande basis elftal, of als je er daar eens twee of drie rust geeft in zon wedstrijd als gister er drie op te stellen..

Maar niet ineens 10 andere basis spelers opstellen, dat waren er overigens gewoon 11 geweest als Viergever geen rood had gepakt.

Dan moet je als trainer je verantwoording pakken en je schuld erkennen.

Overigens heeft Bosz dat ook gedaan, dus voor mij is het klaar en moet ie laten zien dat het anders kan en moet..
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 07:36 schreef nummer10 het volgende:
Peter Bosz begon met de tweede garnituur en liet veel jonge spelers opdraven. Schöne vindt niet dat zijn trainer daardoor een te groot risico nam. "Dit was geen gok. Die jongens kunnen fantastisch voetballen", vindt Schöne. "Ze hebben het de laatste wedstrijden heel goed gedaan. Vandaag niet. Dat is jammer, maar het hoort er ook bij. Het mag alleen nooit aan de instelling liggen en ik had toch het idee dat er iets te makkelijk over werd gedacht. Het is pijnlijk."

Lees meer op www.voetbalzone.nl
Nogmaals..
Media training. Of denk je echt dat als Schone zou denken van Bosz dat ie dit niet kan maken dat ie dat ook in de media zou zeggen??

Natuurlijk niet man..
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 december 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2016 - 21:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik zie een heleboel onzin reacties langskomen en ik pik deze eruit om te reageren.

Het is slecht als je van cambuur verliest: ja!
De trainer is hiervoor verantwoordelijk: deels! Ook de spelers moeten zich afvragen of ze wel alles hebben gegeven, want zelfs het 3e van Ajax zou beter moeten spelen dan cambuur.
Bosz moet oprotten: vind ik een wanhoops reactie, je staat 2e in de competitie en bent in Europa 1e in de poule en dik door! Veel mooie wedstrijden gezien met fel aanvallend voetbal.

Zondag verliezen van psv=crisis..: hahaha ga naar bed en kijk eens 8 weken geen voetbal! Stel je verliest 'm he, dan sta je op 6 punten achter feyenoord en heb je de meeste kutwedstrijden al gehad... (zie programma feye en psv). Dus welke crisis? We hebben wel eens een punt of 13 achter gestaan ook, toen werden we ook kampioen.

Bosz is er pas een halfjaartje, geef die man de tijd, hij doet soms een vreemde wisseling en als het goed is leert hij daarvan. Ik vind tot nu toe dat het beter gaat dan ik verwachtte en heb nog alle vertrouwen in het kampioenschap en een ronde verder in Europa.

Mijn mening. (Wedstrijd zojuist niet gezien ivm werk)

Cheer up gappies!
Wat schrijf je dit prachtig op, APIK! Ik ben het voor de volle 100% met je eens.

Verder reageer ik niet meer op dit topic. Ook ik ben teleurgesteld, maar ik zal mijn club nooit in de steek laten.

Er zijn er hier een aantal die Peter Bosz haten, of zachtjes gezeg "niet zien zitten", maar hij is wel ONZE trainer die om zijn aanvallende spelinzichten werd binnen gehaald, nota bene mede op aanraden van Jordi CRUIJFF.

Ik sta volledig achter Peter Bosz (en het Technisch Hart) en ik vraag al die criticasters om hem op z'n minst een EERLIJKE kans te geven. Ook hij is "maar" een mens en ook hij maakt fouten. Maar wie maakt er geen fouten?

Om ALLEEN hem de schuld te geven van de afgang tegen Cambuur gisteren is pertinente onzin. Ik vond de spelers in het veld namelijk bepaald niet strijden voor wat ze waard waren. Er stonden toch echt een behoorlijk aantal spelers in het veld die, inclusief vorig seizoen, aardig wat wedstrijden in hun benen hadden.

Nogmaals, Peter Bosz is onze trainer en een beetje zichzelf respecterende AJAX-SUPPORTER (!) geeft hem een eerlijke kans, anders is hij de benaming "supporter" niet waard.

Een geheugensteuntje: http://www.encyclo.nl/begrip/supporter (Of te wel iemand die zijn club STEUNT !!

Ik zal zonder twijfel wel de hoon en allerlei lelijke woorden over me heen krijgen van een aantal "Headliner Hooligans". Dat moet dan maar. Ik zal er niet wakker van liggen.

Maar nu kennen jullie in ieder geval MIJN mening.
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 13:52 schreef nummer10 het volgende:
het is minachting van de jongens op het veld.. bosz had vertrouwen in de groep.. maar HUN lieten het afweten.. niet bosz.. beetje makkelijk.. maar dit stuk slaat wel op velen van jullie..

http://www.ajaxlife.nl/blog/niet-gegokt-wel-verloren?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Nee hoor. Heb het van te voren bij meerdere wedstrijden al aangegeven dat ik vind dat dit niet kan. NIet naar die spelers toe die je op een balchelijke manier voor de leeuwen gooit, en niet naar je fans.
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 14:13 schreef nummer10 het volgende:
https://youtu.be/6OK-cr4DMIg

enig idee wie hier de trainer was en de opstelling ?
Je punt?
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 16 december 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat schrijf je dit prachtig op, APIK! Ik ben het voor de volle 100% met je eens.

Verder reageer ik niet meer op dit topic. Ook ik ben teleurgesteld, maar ik zal mijn club nooit in de steek laten.

Er zijn er hier een aantal die Peter Bosz haten, of zachtjes gezeg "niet zien zitten", maar hij is wel ONZE trainer die om zijn aanvallende spelinzichten werd binnen gehaald, nota bene mede op aanraden van Jordi CRUIJFF.

Ik sta volledig achter Peter Bosz (en het Technisch Hart) en ik vraag al die criticasters om hem op z'n minst een EERLIJKE kans te geven. Ook hij is "maar" een mens en ook hij maakt fouten. Maar wie maakt er geen fouten?

Om ALLEEN hem de schuld te geven van de afgang tegen Cambuur gisteren is pertinente onzin. Ik vond de spelers in het veld namelijk bepaald niet strijden voor wat ze waard waren. Er stonden toch echt een behoorlijk aantal spelers in het veld die, inclusief vorig seizoen, aardig wat wedstrijden in hun benen hadden.

Nogmaals, Peter Bosz is onze trainer en een beetje zichzelf respecterende AJAX-SUPPORTER (!) geeft hem een eerlijke kans, anders is hij de benaming "supporter" niet waard.

Een geheugensteuntje: http://www.encyclo.nl/begrip/supporter (Of te wel iemand die zijn club STEUNT !!

Ik zal zonder twijfel wel de hoon en allerlei lelijke woorden over me heen krijgen van een aantal "Headliner Hooligans". Dat moet dan maar. Ik zal er niet wakker van liggen.

Maar nu kennen jullie in ieder geval MIJN mening.
Helemaal 100% mee eens. "old warriors never die, they just fade away".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat schrijf je dit prachtig op, APIK! Ik ben het voor de volle 100% met je eens.

Verder reageer ik niet meer op dit topic. Ook ik ben teleurgesteld, maar ik zal mijn club nooit in de steek laten.

Er zijn er hier een aantal die Peter Bosz haten, of zachtjes gezeg "niet zien zitten", maar hij is wel ONZE trainer die om zijn aanvallende spelinzichten werd binnen gehaald, nota bene mede op aanraden van Jordi CRUIJFF.

Ik sta volledig achter Peter Bosz (en het Technisch Hart) en ik vraag al die criticasters om hem op z'n minst een EERLIJKE kans te geven. Ook hij is "maar" een mens en ook hij maakt fouten. Maar wie maakt er geen fouten?

Om ALLEEN hem de schuld te geven van de afgang tegen Cambuur gisteren is pertinente onzin. Ik vond de spelers in het veld namelijk bepaald niet strijden voor wat ze waard waren. Er stonden toch echt een behoorlijk aantal spelers in het veld die, inclusief vorig seizoen, aardig wat wedstrijden in hun benen hadden.

Nogmaals, Peter Bosz is onze trainer en een beetje zichzelf respecterende AJAX-SUPPORTER (!) geeft hem een eerlijke kans, anders is hij de benaming "supporter" niet waard.

Een geheugensteuntje: http://www.encyclo.nl/begrip/supporter (Of te wel iemand die zijn club STEUNT !!

Ik zal zonder twijfel wel de hoon en allerlei lelijke woorden over me heen krijgen van een aantal "Headliner Hooligans". Dat moet dan maar. Ik zal er niet wakker van liggen.

Maar nu kennen jullie in ieder geval MIJN mening.
Sorry Pietje.

Maar om Jori Cruijff erbij te halen vind ik wat raar.

Het is een zoon van Johan Cruijff, maar mag zijn schoenen nog niet poetsen waar het om voetbal inzicht gaat..

En van mij krijgt hij de kans. Maar ik beoordeel hem wel, zowel positief als negatief.

En eerlijk is eerlijk, een aantal hier zagen de laatste weken gewoon aankomen, en hebben dat van te voren gezegd.

Maar laten we hopen dat Bosz ze goed naar de winterstop weet te lijdden..
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 december 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry Pietje.

Maar om Jori Cruijff erbij te halen vind ik wat raar.

Het is een zoon van Johan Cruijff, maar mag zijn schoenen nog niet poetsen waar het om voetbal inzicht gaat..

En van mij krijgt hij de kans. Maar ik beoordeel hem wel, zowel positief als negatief.

En eerlijk is eerlijk, een aantal hier zagen de laatste weken gewoon aankomen, en hebben dat van te voren gezegd.

Maar laten we hopen dat Bosz ze goed naar de winterstop weet te lijdden..
Ik reageer alleen nog even op het "rare" van Jordi Cruijff. Ik zie ze nog steeds met z'n drieën zitten op het balkon, in gesprek, in Israël: Jordi Cruijff, JOHAN Cruijff en Peter Bosz. Dus Johan Cruijff was er wel degelijk bij betrokken.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 december 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Heb het van te voren bij meerdere wedstrijden al aangegeven dat ik vind dat dit niet kan. NIet naar die spelers toe die je op een balchelijke manier voor de leeuwen gooit, en niet naar je fans.
voor de leeuwen gooit ??? cambuur ??? alsjeblieft man
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 december 2016 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 15:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach gewoon gelul en ik mag hopen dat je dat zelf ook nog enigzins kan begrijpen..

Ooit van het woordje media training gehoord??
jesus jonge wat kan jij draaien naar iets wat jou uitkomt hahaha te triest
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 december 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat schrijf je dit prachtig op, APIK! Ik ben het voor de volle 100% met je eens.

Verder reageer ik niet meer op dit topic. Ook ik ben teleurgesteld, maar ik zal mijn club nooit in de steek laten.

Er zijn er hier een aantal die Peter Bosz haten, of zachtjes gezeg "niet zien zitten", maar hij is wel ONZE trainer die om zijn aanvallende spelinzichten werd binnen gehaald, nota bene mede op aanraden van Jordi CRUIJFF.

Ik sta volledig achter Peter Bosz (en het Technisch Hart) en ik vraag al die criticasters om hem op z'n minst een EERLIJKE kans te geven. Ook hij is "maar" een mens en ook hij maakt fouten. Maar wie maakt er geen fouten?

Om ALLEEN hem de schuld te geven van de afgang tegen Cambuur gisteren is pertinente onzin. Ik vond de spelers in het veld namelijk bepaald niet strijden voor wat ze waard waren. Er stonden toch echt een behoorlijk aantal spelers in het veld die, inclusief vorig seizoen, aardig wat wedstrijden in hun benen hadden.

Nogmaals, Peter Bosz is onze trainer en een beetje zichzelf respecterende AJAX-SUPPORTER (!) geeft hem een eerlijke kans, anders is hij de benaming "supporter" niet waard.

Een geheugensteuntje: http://www.encyclo.nl/begrip/supporter (Of te wel iemand die zijn club STEUNT !!

Ik zal zonder twijfel wel de hoon en allerlei lelijke woorden over me heen krijgen van een aantal "Headliner Hooligans". Dat moet dan maar. Ik zal er niet wakker van liggen.

Maar nu kennen jullie in ieder geval MIJN mening.
100% eens

remco je beoordeeld hem possitief en negatief... waar zijn je possitieve punten dan ? lees namelijk alleen de slechte dingen van hem van jou.. rest die hem dagelijk afbranden neem ik niet meer serieus..
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik reageer alleen nog even op het "rare" van Jordi Cruijff. Ik zie ze nog steeds met z'n drieën zitten op het balkon, in gesprek, in Israël: Jordi Cruijff, JOHAN Cruijff en Peter Bosz. Dus Johan Cruijff was er wel degelijk bij betrokken.
Jij zegt mede op aanraden van Jordi Cruijff.

Dat is toch niet iets om serieus te nemen pietje kom op zeg.

Johan is natuurlijk erg belangrijk geweest. Maar Jordi niet of amper. Wat heeft die jongen voor het voetbal betekend anders dan dat ie de zoon van is.
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jesus jonge wat kan jij draaien naar iets wat jou uitkomt hahaha te triest
Ik draai niks. Jij draait echt alles om het maar niet de schuld van Bosz te laten zijn.

Wees eens gewoon eerlijk. De dingen die hij goed doet zijn goed. En slecht is slecht. Daar hoeft ie niet meteen om te vertrekken. Maar het mag gewooon benoemd worden.
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

100% eens

remco je beoordeeld hem possitief en negatief... waar zijn je possitieve punten dan ? lees namelijk alleen de slechte dingen van hem van jou.. rest die hem dagelijk afbranden neem ik niet meer serieus..
Zou je toch echt wat meer moeten lezen kerel.

De laatste weken kan ik niet bijster positief over zijn prestaties oordelen.

Maar als het voetbal daadwerkelijk goed is benoem ik fat als zijn verdienste. Dat heb ik dus ook meerdere malen gedaan.
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 december 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij zegt mede op aanraden van Jordi Cruijff.

Dat is toch niet iets om serieus te nemen pietje kom op zeg.

Johan is natuurlijk erg belangrijk geweest. Maar Jordi niet of amper. Wat heeft die jongen voor het voetbal betekend anders dan dat ie de zoon van is.
"Mede" op aanraden inderdaad. Niet alleen zijn mening telde, maar ook die van zijn vader. Daar doelde ik op. Jij pikt er nu kennelijk iets uit wat je gebruiken kunt.

Natuurlijk heeft hij als speler aanzienlijk minder gepresteerd als zijn vader. Maar concurreren met Johan Cruijff is onmogelijk.

Echter, Jordi heeft onder andere gespeeld bij Barcelona en Machester United, niet bepaald de minste clubs. Hij was niet altijd even succesvol, maar toch... Bovendien is hij ook international geweest. Maar dat weet jij net zo goed als ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2016 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 december 2016 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 13:14 schreef Brandje het volgende:
Tsja, de ene is fan van het rouleren van je team de ander verafschuwt is het. Feit, zoals ik het zie, is dat het spel minder is geworden nadat we ons kwalificeerden voor de EL. Spelers zaten in een fantastisch ritme met leuk en goed voetbal. Daarna ineens met elf andere spelers gaan spelen. Tegen Heerenveen win je welliswaar verdiend. Tegen Grunn geef je echt levensgrote kansen weg. Tegen twente om te janken.
Maar het ergste vind ik over gisteren dat het een totale minachting is tov van de meegereisde fans. Leeuwarden is niet naast de deur. Dus velen zullen een (halve) vrije hebben opgenomen en als je de wedstrijd die een winnaar moest hebben zo benaderd vind ik echt slecht. Gvd daarvoor speelden ze ook twee wedstrijden per week en dat ging prima. Bosz heeft zelf het team uit haar ritme gehaald.
Eindelijk eens een reactie waar ik 100% achter sta. Sprak vanmorgen een feijenoorder die precies hetzelfde zei. Ongelooflijk gewoon. Ben nog pissed!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 december 2016 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 13:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Deze reactie raakt natuurlijk kant noch wal. De beker is gewoon een prijs. En niemand zegt dat je tegen Cambuur op oorlogsterkte moet starten. Echter is het geen EL waar je al door was. Dit was een knock-out wedstrijd in de beker en zoals Bosz gehandeld heeft totale minachting naar je fans toe.
Je had best met je halve basis kunnen spelen en wanneer het beslist was kunnen wisselen. Dit slaat gewoon helemaal nergrns op
Ook wederom mee eens!

Gaat goed Brandje! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2016 door Ajax Warrior --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 december 2016 - 19:00   quote  deeplink  
Even wat opgeschoond wat buiten dit topic viel!

Graag ontopic houden en met respect met elkaar discussieren, ook al heb je dezelfde of een exact tegenovergestelde mening!

Ontopic: ik denk dat Jordi een best grote invloed heeft gehad op het aanstellen van Bosz. Ik denk dat als Bosz geen trainer was geweest van Maccabi Tel Aviv was Bosz nu geen trainer geweest van Ajax.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 december 2016 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 19:00 schreef Boudewijn het volgende:
Even wat opgeschoond wat buiten dit topic viel!

Graag ontopic houden en met respect met elkaar discussieren, ook al heb je dezelfde of een exact tegenovergestelde mening!

Ontopic: ik denk dat Jordi een best grote invloed heeft gehad op het aanstellen van Bosz. Ik denk dat als Bosz geen trainer was geweest van Maccabi Tel Aviv was Bosz nu geen trainer geweest van Ajax.
Ik had het persoonlijk liever andersom gezien. Cruijff als directeur. Verder ben ik het met je eens omtrent Bosz. De rest niet ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

"Mede" op aanraden inderdaad. Niet alleen zijn mening telde, maar ook die van zijn vader. Daar doelde ik op. Jij pikt er nu kennelijk iets uit wat je gebruiken kunt.

Natuurlijk heeft hij als speler aanzienlijk minder gepresteerd als zijn vader. Maar concurreren met Johan Cruijff is onmogelijk.

Echter, Jordi heeft onder andere gespeeld bij Barcelona en Machester United, niet bepaald de minste clubs. Hij was niet altijd even succesvol, maar toch... Bovendien is hij ook international geweest. Maar dat weet jij net zo goed als ik.
Zijn vader Johan was al lang en breed bij Ajax weg toen de keuze op Bosz viel.

Maar goed, deze discussie heeft niet zo heel veel waarde, laten we daar maar mee op houden.

Ik vind Bosz erg wisselend presteren. Dit om meerdere redenen.

De drie seconden regel voor het druk zetten wordt al niet meer gehanteerd, het druk zetten gebeurt veel minder fel als in de eerste weken onder Bosz.
Aanvallend presteren we gewoon minder goed dan andere jaren. terwijl dat juist iets was wat zo verschrikkelijk veel beter kon.

Hij heeft naar mijn idee erg veel geluk gehad in een aantal wedstrijden waarin er voor de tegenstanders veel meer mogelijkheden lagen dan dat ze zelf zagen.

Defensief zijn we heel erg kwetsbaar en dat is Bosz aan te rekenen.

En ik neem het hem kwalijk dat we Bazoer nu kwijt zijn voor een habbekrats, en dat we dadelijk nog een aantal van die jonge gasten gaan kwijtraken..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 december 2016 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn vader Johan was al lang en breed bij Ajax weg toen de keuze op Bosz viel.

Maar goed, deze discussie heeft niet zo heel veel waarde, laten we daar maar mee op houden.

Ik vind Bosz erg wisselend presteren. Dit om meerdere redenen.

De drie seconden regel voor het druk zetten wordt al niet meer gehanteerd, het druk zetten gebeurt veel minder fel als in de eerste weken onder Bosz.
Aanvallend presteren we gewoon minder goed dan andere jaren. terwijl dat juist iets was wat zo verschrikkelijk veel beter kon.

Hij heeft naar mijn idee erg veel geluk gehad in een aantal wedstrijden waarin er voor de tegenstanders veel meer mogelijkheden lagen dan dat ze zelf zagen.

Defensief zijn we heel erg kwetsbaar en dat is Bosz aan te rekenen.

En ik neem het hem kwalijk dat we Bazoer nu kwijt zijn voor een habbekrats, en dat we dadelijk nog een aantal van die jonge gasten gaan kwijtraken..
was johan echt weg ??

overmars vdsar bergkamp

neehoor johan had zijn inbreng nog wel.. ;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 december 2016 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn vader Johan was al lang en breed bij Ajax weg toen de keuze op Bosz viel.

Maar goed, deze discussie heeft niet zo heel veel waarde, laten we daar maar mee op houden.

Ik vind Bosz erg wisselend presteren. Dit om meerdere redenen.

De drie seconden regel voor het druk zetten wordt al niet meer gehanteerd, het druk zetten gebeurt veel minder fel als in de eerste weken onder Bosz.
Aanvallend presteren we gewoon minder goed dan andere jaren. terwijl dat juist iets was wat zo verschrikkelijk veel beter kon.

Hij heeft naar mijn idee erg veel geluk gehad in een aantal wedstrijden waarin er voor de tegenstanders veel meer mogelijkheden lagen dan dat ze zelf zagen.

Defensief zijn we heel erg kwetsbaar en dat is Bosz aan te rekenen.

En ik neem het hem kwalijk dat we Bazoer nu kwijt zijn voor een habbekrats, en dat we dadelijk nog een aantal van die jonge gasten gaan kwijtraken..
defensief komt omdat je verder vooruit voetbalt.. aanvallend ligt aan de aanvallers die we hebben en niet scoren..

younnes ? dolberg laatste wedstrijden niks.. en elghazi ook 1 ?
remco k
 remco k - zaterdag 17 december 2016 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 23:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was johan echt weg ??

overmars vdsar bergkamp

neehoor johan had zijn inbreng nog wel.. ;)
Absoluut niet. Johan gaf zelf aan met pijn in zijn hart de banden met Ajax te verbreken. Juist door hoe de namen die jij noemt met Jonk zijn omgegaan en zijn lijn volgens hem niet werd gevolgd.
remco k
 remco k - zaterdag 17 december 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 23:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

defensief komt omdat je verder vooruit voetbalt.. aanvallend ligt aan de aanvallers die we hebben en niet scoren..

younnes ? dolberg laatste wedstrijden niks.. en elghazi ook 1 ?
Geen kansen gecreëerd. Ga de cijfers van zyech bijvoorbeeld maar nakijken. Amper kansen gecreëerd de laatste wedstrijden. Daarvoor aan de lopende band.
p111
 p111 - zaterdag 17 december 2016 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 14:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
3 december jongs leden won Jong Ajax van Cambuur met 1-3.

Waarom zou je dan met een half om half spelen? Half A en Half B elftal.

Als je ook kijkt hoe jong Ajax in de juplier league speelt en hoe ze dit seizoen daarin presteren.

Vervolgens kijk je naar de andere wedstrijden tegen Belgen en Grieken, dan is daar ook totaal geen reden uit te halen, dat bosz niet met deze selectie moest beginnen.

Dus ik vind dit spijkers op laag water zoeken. Gewoon puur om de wens om bosz weg te krijgen, omdat ze al bij het begin het niet in hem zagen zitten.

Ik vraag jullie om je anti bosz bril af te zetten, ook de andere vraag ik om positieve bosz bril af te zetten. Wat jullie moeten doen is, zakelijk naar spel en resultaat kijken.
Maar je moet niets, dit is enkel wat ik verlang, maar ja wie ben ik!
Heel goed pos
p111
 p111 - zaterdag 17 december 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 16:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

"Mede" op aanraden inderdaad. Niet alleen zijn mening telde, maar ook die van zijn vader. Daar doelde ik op. Jij pikt er nu kennelijk iets uit wat je gebruiken kunt.

Natuurlijk heeft hij als speler aanzienlijk minder gepresteerd als zijn vader. Maar concurreren met Johan Cruijff is onmogelijk.

Echter, Jordi heeft onder andere gespeeld bij Barcelona en Machester United, niet bepaald de minste clubs. Hij was niet altijd even succesvol, maar toch... Bovendien is hij ook international geweest. Maar dat weet jij net zo goed als ik.
Beste Pietje dat is Remco zijn specialiteit stukjes er uit kiezen en daar op door te breien.De stukjes waar hij geen ant/op heeft laat hij links liggen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 december 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen kansen gecreëerd. Ga de cijfers van zyech bijvoorbeeld maar nakijken. Amper kansen gecreëerd de laatste wedstrijden. Daarvoor aan de lopende band.
omdat er geen diepte is.. ziyech moet het van de lopende mensen hebben en dan een dodelijke steekbal geven.. zowel younes dolberg en elghazi doen dit te weinig of amper en willen de bal in de voet hebben..
remco k
 remco k - zaterdag 17 december 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 11:11 schreef p111 het volgende:

[..]

Beste Pietje dat is Remco zijn specialiteit stukjes er uit kiezen en daar op door te breien.De stukjes waar hij geen ant/op heeft laat hij links liggen.
Rot toch op kerel. Ik reageer op alles als iemand me er naar vraagt.
remco k
 remco k - zaterdag 17 december 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 15:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat er geen diepte is.. ziyech moet het van de lopende mensen hebben en dan een dodelijke steekbal geven.. zowel younes dolberg en elghazi doen dit te weinig of amper en willen de bal in de voet hebben..
Diepte zat maar de ballen kwamen niet.

Wel grappig overigens. Zyech heeft traore dit seizoen nog niet of amper bedient. En aangezien de andere twee er dit jaar gewoon constant staan gaat je verhaal niet echt op.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 december 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Diepte zat maar de ballen kwamen niet.

Wel grappig overigens. Zyech heeft traore dit seizoen nog niet of amper bedient. En aangezien de andere twee er dit jaar gewoon constant staan gaat je verhaal niet echt op.
Ik blijf het zeggen, zo geweldig vind ik Ziyech ook niet spelen. Buiten zijn goals en assists heeft hij het enorm moeilijk. Ook erg matig in de kleine ruimte als je het mij vraagt.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 20:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik blijf het zeggen, zo geweldig vind ik Ziyech ook niet spelen. Buiten zijn goals en assists heeft hij het enorm moeilijk. Ook erg matig in de kleine ruimte als je het mij vraagt.
en jij bent diegene die zegt dat ik niet kijk... hahaha... hoe moet ik jou nu nog serieus nemen...
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 00:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en jij bent diegene die zegt dat ik niet kijk... hahaha... hoe moet ik jou nu nog serieus nemen...
Ik heb jou nog nooit serieus genomen en met mij nog vele andere.

Noem, en dat wel zoals ik het benoem, dus niet om gaan draaien, 10 momenten op waar Ziyech tijdens een aanval spelers in scoringspositie bracht? 10 momenten buiten zijn goals en assists die bijzonder veel uit dode spelmomenten kwamen.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 01:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit serieus genomen en met mij nog vele andere.

Noem, en dat wel zoals ik het benoem, dus niet om gaan draaien, 10 momenten op waar Ziyech tijdens een aanval spelers in scoringspositie bracht? 10 momenten buiten zijn goals en assists die bijzonder veel uit dode spelmomenten kwamen.
wie heeft het alleen daarover ? elk blinde paard ziet hoe belangrijk hij is voor dit elftal.. buiten zijn assists en goals om..
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 09:00   quote  deeplink  
Loetje ontkent toch ook niet dat ie belangrijk is. Maar hij brengt in mijn optiek ook nog niet dat wat ie zou moeten brengen.

Ook ik heb de weergaloze steekpassjes van hem nog amper gezien. En dat ie in de kleine ruimte niet fantastisch is riepen een aantal hier al op voorhand. Toen werd je echter voor gek verklaard.

Erg blij met hem hoor. Maar is nog lang niet zo onderscheidend als bij zijn vorige clubs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:00 schreef remco k het volgende:
Liefje ontkent toch ook niet dat ie belangrijk is. Maar hij brengt in mijn optiek ook nog niet dat wat ie zou moeten brengen.

Ook ik heb de weergaloze steekpassjes van hem nog amper gezien. En dat ie in de kleine ruimte niet fantastisch is riepen een aantal hier al op voorhand. Toen werd je echter voor gek verklaard.

Erg blij met hem hoor. Maar is nog lang niet zo onderscheidend als bij zijn vorige clubs.
dat ontken ik ook nergens.. maar ben ervan overtuigd dat dit medekomt door de type spelers voor hem die de bal alleen in de voet willen hebben.. maar voetballend op het middenveld zonder zijn passes nog steeds super belangrijk
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat ontken ik ook nergens.. maar ben ervan overtuigd dat dit medekomt door de type spelers voor hem die de bal alleen in de voet willen hebben.. maar voetballend op het middenveld zonder zijn passes nog steeds super belangrijk
Super is echt zwaar overdreven. De laatste weken vind ik hem ook gewoon ronduit slecht spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 december 2016 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat ontken ik ook nergens.. maar ben ervan overtuigd dat dit medekomt door de type spelers voor hem die de bal alleen in de voet willen hebben.. maar voetballend op het middenveld zonder zijn passes nog steeds super belangrijk
Meen je dat nu werkelijk? Ik zie een speler die nog zoekende is. Dat heeft tijd nodig, maar we moeten niet doen of Ziyech de nieuwe Litmanen of Cruijff is!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 december 2016 - 09:32   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Meen je dat nu werkelijk? Ik zie een speler die nog zoekende is. Dat heeft tijd nodig, maar we moeten niet doen of Ziyech de nieuwe Litmanen of Cruijff is!
dat zeg ik nergens ! maar het kan geen toeval zijn dat zins hij op het middenveld speelt het elftal beter ging lopen.. nu even een paar potjes wat minder maar dat geld voor iedereen.. klaassen is dit seizoen ook nog totaal niet in vorm geweest.. en ja ik denk werkelijk als we maar diepgang hadden op links en rechts dat ziyech die passes wel kon geven zoals in zijn tijd bij twente..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door nummer10 --
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 10:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat zeg ik nergens ! maar het kan geen toeval zijn dat zins hij op het middenveld speelt het elftal beter ging lopen.. nu even een paar potjes wat minder maar dat geld voor iedereen.. klaassen is dit seizoen ook nog totaal niet in vorm geweest.. en ja ik denk werkelijk als we maar diepgang hadden op links en rechts dat ziyech die passes wel kon geven zoals in zijn tijd bij twente..
Er is diepte zat op de flanken. Met name op rechts.

Vind juist de afstemming in het middenveld slecht.daar wordt amper door de linies gecombineerd en elkaar in stelling brengen is er al helemaal niet bij.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 10:57   quote  deeplink  
en ik vind de diepte tegen vallen.. maar goed we gaan vanmiddag zien hoe het gaat
Pietje
 Pietje - zondag 18 december 2016 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 11:11 schreef p111 het volgende:

[..]

Beste Pietje dat is Remco zijn specialiteit stukjes er uit kiezen en daar op door te breien.De stukjes waar hij geen ant/op heeft laat hij links liggen.
Ik heb geen enkele moeite met Remco, hoor. Integendeel zelfs. Ik waardeer zijn posts ten zeerste: een goede kijk op de situatie, en erg direct met goede onderbouwing.
We zijn het niet altijd met elkaar eens, maar dat hoeft uiteraard niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cambuur - Ajax (KNVB Beker - donderdag 15 december 2016, 18:30); 2 - 1









0.0132410