BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tyrell Malacia “de lach van Zuid”///HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Positivo
 Positivo - dinsdag 28 januari 2020 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2020 - 08:00 schreef VVout het volgende:
Het is het vinden van een balans in het mee opkomen en op tijd terug zijn om linkerflank weer dicht te houden. Ik vind dat nog al wat meters en hij weet dat steeds beter in te vullen.

Als hij dan opkomt is het ook aan Fer en Kökcü dit verdedigend mee op te vangen, daar waar je voorheen Vilhena en El had staan. Voor die laatste was daar natuurlijk ijzersterk.

Dit mechanisme lijkt Dick er weer in te slijpen, alleen zie ik Fer toch veelvuldig de fout in gaan en Kökcü leert snel bij.

Malacia leert dus ook snel bij en die drie éénheid gaat onder Dick ook steeds beter schakelen. Je kunt het nauwelijks los zien.

Zonder een echte Rechtsback in de naam van Geertruida geld het zelfde met Fet en Toornstra, dus ook een zwaar verhaal. Blij dat wat dat aangaat Karsdorp weer terug is en hoop dat ie na zijn liesoperatie, waar hij eigenlijk al mee liep voordat ie naar Rome ging, weer onbezwaard kan voetballen en in vorm raakt.

Dan onze nieuwe aanwinst Boz en verse papa Jørg, beide inzetbaar, hoe anders dan voor de winterstop.

Als laatste die moeilijke naam die we huren uit Turkey, ben benieuwd hoe die ingepast wordt en kan functioneren in één van die eerder genoemde drie éénheden. Het blijft een gevoelig puntje voorlopig dat middenveld, met een door een sitsievlieg geplaagde panfluit als stoorzender.
Haha de Taap volgens mij is het de Teek
Milo
 Milo - dinsdag 28 januari 2020 - 09:29   quote  deeplink  
Malacia wordt met de week beter. Echter ben ik bang dat hij overbelast raakt. Hopelijk houdt hij het nog 18 wedstrijden vol.
VVout
 VVout - dinsdag 28 januari 2020 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2020 - 09:29 schreef Milo het volgende:
Malacia wordt met de week beter. Echter ben ik bang dat hij overbelast raakt. Hopelijk houdt hij het nog 18 wedstrijden vol.
Vooruit, mag Haps het nog ff tussendoor proberen. Moet ze wel allebei heel proberen te houden nu.
van geil
 van geil - zaterdag 01 februari 2020 - 21:56   quote  deeplink  
Goed.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 februari 2020 - 07:48   quote  deeplink  
Prima pot inderdaad.
pat
 pat - maandag 03 februari 2020 - 14:22   quote  deeplink  
nou nou dit was zijn wedstrijd samen met bijlow. ty had werkelijk alles en bleef maar gaan op de juiste momenten. ik vond zelfs dat geert het in de aanval goed deed, wel nog even leren afwerken hahaha

tyrell je bent een mooi ventje, perfecte wedstrijd jongen
piet de paler
 piet de paler - maandag 02 maart 2020 - 18:34   quote  deeplink  
Er wordt niet gereageerd, maar tegen PSV en de vorige wedstrijden vind ik deze jongen erg betrouwbaar worden , veel inzet.
En veel dreiging naar voren.
Deze jongen maakt veel stappen, maar ben ik de enige die dit ziet?

Even tjes terug, heeft Piet het goed gezien
Ik ga met Bozenik ook gelijk krijgen, helaas met Nicolai heb ik geen gelijk....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 juni 2021 door piet de paler --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2020 - 18:40   quote  deeplink  
Ben het met je eens. Vind hem minder wild en betrouwbaarder geworden. Hij moet nog steeds stappen maken maar hij is al een eind gekomen.
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2020 - 19:26   quote  deeplink  
De donkere parel.
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 maart 2020 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 19:26 schreef van geil het volgende:
De donkere parel.
Kick Out Zwarte Parel!
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2020 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 19:35 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Kick Out Zwarte Parel!
Daar is een grote zak geld voor nodig.
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 maart 2020 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 19:51 schreef van geil het volgende:

[..]

Daar is een grote zak geld voor nodig.
Omdat ie zwart is zeker
VVout
 VVout - maandag 02 maart 2020 - 19:56   quote  deeplink  
Geef die jongen een banaan, wat een energie gooit die er in dat kan ie best gebruiken.
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2020 - 20:02   quote  deeplink  
Lopende kassa
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 maart 2020 - 22:23   quote  deeplink  
De lach van Zuid.
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2020 - 22:30   quote  deeplink  
De parel van Zuid, ook bij VI .
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 maart 2020 - 12:14   quote  deeplink  
En als hij zo blijft spelen ook bij mij.
En ik denk at dze speler dadelijk kassa wordt.
Hij is beter ( hoewel aan de andere kant) als Karsdorp en dat was kassa.
Zijn fysiek is andres maar snelheid en passing is goed, en wordt nog beter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2020 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2020 - 12:25   quote  deeplink  
Kan nog zo veel groeien. Das mooi.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 maart 2020 - 19:29   quote  deeplink  
Zou mooi zijn idd
van geil
 van geil - zondag 08 maart 2020 - 16:48   quote  deeplink  
Als hij zo blijft spelen dan is hij niet te houden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2020 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2020 - 16:48 schreef van geil het volgende:
Als hij zo blijft spelen dan is hij niet te houden.
Madrid
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 maart 2020 - 18:10   quote  deeplink  
Door de zware blessure van Luis Sinisterra en het vertrek van Sam Larsson naar China, speelt Ridgeciano Haps nu op de linksbuiten positie. Dat betekent voor Tyrell Malacia dat hij zijn basisplaats behoudt, ondanks de terugkeer van Haps. De jonge verdediger geeft aan dat de samenwerking tussen de twee backs voor veel tegenstanders problemen kan opleveren.

''Ik denk dat we de eerste helft heel goed spelen'', zegt Malacia bij Fox Sports. ''We spelen goed in balbezit en verdedigen ook goed. In de tweede helft spelen we op een gegeven moment veel hoge ballen en lijden we veel balverlies. Dat mag eigenlijk niet gebeuren als je zo’n eerste helft speelt.''

''Mijn samenwerking met Haps? Ik denk dat je dat wel kan zien. We vullen elkaar erg goed aan en gunnen het elkaar ook heel erg. Ik denk dat veel tegenstanders daar last van hebben. Niet alleen binnen het veld, maar ook buiten het veld gaan we goed met elkaar om. Daardoor voelen we elkaar goed aan. Als we op de club zijn, lachen we vaak en we appen regelmatig. In het verleden heeft hij me vaak tips gegeven en die heb ik overgenomen. Ik ben een jongen die altijd wil leren en hij loopt al langer mee. Ik kan veel van hem leren'', aldus Malacia.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 08 maart 2020 - 18:18   quote  deeplink  
Lekker toch, zo'n eigen talent dat zich blijft ontwikkelen... Zo zie je maar, niet altijd direct jonge talenten beoordelen op hun tekortkomingen, hebben nu eenmaal tijd nodig. Toch mooi, Bijlow, Kokcu, Malacia..
tomson
 tomson - zondag 08 maart 2020 - 19:02   quote  deeplink  
Liggen de rechten nu wel bij Feyenoord, of kunnen we de pot straks weer inleveren bij de "vrienden" ?
van geil
 van geil - zondag 08 maart 2020 - 19:15   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=453658&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
van geil
 van geil - zondag 08 maart 2020 - 23:25   quote  deeplink  
Oranje.
van geil
 van geil - zondag 08 maart 2020 - 23:26   quote  deeplink  
Liverpool.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2020 - 06:06   quote  deeplink  
Liverpool lijk mij oke haha
Positivo
 Positivo - maandag 09 maart 2020 - 13:25   quote  deeplink  
Nederlands Elftal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 maart 2020 - 14:10   quote  deeplink  
Tyrell Malacia staat bekend als een vrolijke jongen. Maar achter zijn glimlach, heeft ook veel verdriet en pijn gezeten. Hij geeft aan zichzelf geen prater te vinden, maar geeft voor een keer een openhartig interview.

Dat doet Malacia in Voetbal International. Zo herinnert hij zich nog een moment dat zijn leven veranderde. ''Na een wedstrijd met Oranje onder 20 belde mijn vader. 'Niet schrikken, ma ligt in het ziekenhuis'. Ik dacht dat het niets ernstigs zou zijn, maar ze bleek een hersenbloeding te hebben gehad. Het was de eerste keer in mijn leven dat ik mijn vader heb zien huilen, zo bang was hij zijn vrouw te verliezen. Dat heeft me echt geraakt.''

Inmiddels gaat het wat beter met zijn moeder, al blijft de situatie zwaar. ''Het gaat met ups en downs, maar wel beter dan in het begin. Toen ik haar voor het eerst zag liggen; ze kon niet lopen, haar linkerkant was verlamd. Dat is nu beter, al merk je wel dat als ze vermoeid raakt, ze slechter loopt en vergeetachtiger wordt. Juist dat doet me verdriet.''

In de tijd dat zijn moeder hard aan het revalideren was kwam zijn opa te overlijden. ''Hij was nog geen zeventig jaar, altijd in het stadion om mij te zien spelen. Maar dat ging op een gegeven moment niet meer. Hartproblemen zorgden ervoor dat hij de trappen van De Kuip niet op kon. Altijd gezond geleefd, mijn opa. Hij liep overal naartoe, liet zijn auto staan. En dan: dubbele hartaanval en hij is nooit meer hersteld. Als het je tijd is, is het blijkbaar je tijd.''

De tijd van onbezorgdheid is voorbij. ''Onbezorgd, dat is wel een mooi woord, want zo is je leven inderdaad als je nooit iets overkomt. Nou, die onbezorgdheid is voorbij. Dan moet je afscheid nemen van je opa. Het hele proces dat hij ziek is geweest, ben ik niet naar het ziekenhuis gegaan. In plaats daarvan, gingen we liever FaceTimen.''

Malacia legt ook uit waarom hij niet ging. ''Het is mijn tekortkoming, hoor, maar ziekenhuizen, die trek ik niet. Net zoals begrafenissen. Ga ik niet heen, van niemand niet, familie ook niet. Nadat ik bij die van mijn oma ben geweest, heb ik ze jarenlang overgeslagen, tot die van mijn opa. Toen moest ik wel, van mezelf.''

Niet alleen bij zijn opa voelde Malacia de verplichting om te gaan. ''De begrafenis van Carlo de Leeuw. Ben ik ook gegaan en heb ik me echt groot moeten houden. Wat een verdriet. Ik kende hem zo lang, zo vrolijk, altijd aanwezig. Hij gaf je een fijn gevoel. Moeilijk om dan bij zo’n uitvaart te zijn, omdat ik die mensen wil herinneren zoals ze waren.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 juni 2020 - 11:54   quote  deeplink  
Stade Reims is geïnteresseerd in Tyrell Malacia. Dat meldt het Franse Foot Mercato. De linksback van Feyenoord staat op de nominatie om de vertrekkende Hassane Kamara op te volgen.
MMM
 MMM - woensdag 24 juni 2020 - 13:42   quote  deeplink  
Iedereen is te koop voor een bepaalde prijs natuurlijk.

Behalve Berghuis.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 juni 2020 - 14:04   quote  deeplink  
d:-)))
ar
 ar - woensdag 24 juni 2020 - 17:43   quote  deeplink  
Doe dan maar Haps.
De iets betere voetballer vind ik, maar de helft geblesseerd.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 24 juni 2020 - 18:01   quote  deeplink  
Wat zou acceptabel zijn? 7 miljoen?
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 24 juni 2020 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 18:01 schreef yoghurt17 het volgende:
Wat zou acceptabel zijn? 7 miljoen?
Blijf dromen!!
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 24 juni 2020 - 18:48   quote  deeplink  
nee niet verkopen deze jongen is er nog lang niet klaar voor laat hem eerst nog maar eens 2 a 3 jaar een basisplaats hebben dan is het nog vroeg genoeg om te gaan.
kenny
 kenny - woensdag 24 juni 2020 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 17:43 schreef ar het volgende:
Doe dan maar Haps.
De iets betere voetballer vind ik, maar de helft geblesseerd.
zo denk ik er ook over
kenny
 kenny - woensdag 24 juni 2020 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 13:42 schreef MMM het volgende:
Iedereen is te koop voor een bepaalde prijs natuurlijk.

Behalve Berghuis.
nee hoor ook berghuis , hij zal het niet hardop zeggen maar hijzelf hunkert naar een mooie transfer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 juni 2020 - 20:56   quote  deeplink  
Malacia word op zijn positie buitencategorie ,Berghuis niet al
is hij zonder meer onze beste speler .
pat
 pat - woensdag 24 juni 2020 - 21:00   quote  deeplink  
Ty blijft en gaat niet weg onder de 20 miljoen let op mijn woorden
pat
 pat - woensdag 24 juni 2020 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
Malacia word op zijn positie buitencategorie ,Berghuis niet al
is hij zonder meer onze beste speler .
+1908
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 juni 2020 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2020 - 21:00 schreef pat het volgende:
Ty blijft en gaat niet weg onder de 20 miljoen let op mijn woorden
Ik hoop het !
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2020 - 22:07   quote  deeplink  
20.000.001 geboden
pat
 pat - woensdag 24 juni 2020 - 23:52   quote  deeplink  
Kijk leon, ik heb gelijk, nu al meer dan 20 miljoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 25 juni 2020 - 09:09   quote  deeplink  
Hahaha
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 juni 2020 - 17:24   quote  deeplink  
Hoe kan een stad als Porto wat armer is dan een kerkrat, uit een land wat aan de geelhonger ligt,en constant aan EU infuus moeg
met een ploeg wat nu niet bepaald bulkt van het geld, zoveel,geld uit geven.
Dit kan toch niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2020 - 18:26   quote  deeplink  
Je ziet t
de bluffer
 de bluffer - donderdag 25 juni 2020 - 18:35   quote  deeplink  
Als Porto met een mooi bedrag komt dan toe slaan, en Verdonk vast leggen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2020 - 18:37   quote  deeplink  
Hahahahaaaaaaaaaaaaaahahshafgjccu

Manmanman

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tyrell Malacia “de lach van Zuid”///HELD-topic









0.0152249