BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tyrell Malacia “de lach van Zuid”///HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2022 - 16:59   quote  deeplink  
Vind de evt stap naar Lyon toch een beetje typisch. Tis wel een stapje omhoog, maar wel echt minimaal. Mooie stad verder ook, maar geen Europees voetbal. Vorig jaar middenmoot/subtop. Al hebben ze de potentie 2de te worden. Maar hij lijkt ook vooral voor Bosz te gaan, die er ook zomaar uit kan liggen als ze een paar keer verliezen.

En 15 miljoen lijkt me ook net wat laag. Al ligt het eraan wat de bonussen zijn.
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 16:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vind de evt stap naar Lyon toch een beetje typisch. Tis wel een stapje omhoog, maar wel echt minimaal. Mooie stad verder ook, maar geen Europees voetbal. Vorig jaar middenmoot/subtop. Al hebben ze de potentie 2de te worden. Maar hij lijkt ook vooral voor Bosz te gaan, die er ook zomaar uit kan liggen als ze een paar keer verliezen.

En 15 miljoen lijkt me ook net wat laag. Al ligt het eraan wat de bonussen zijn.
mee eens , vind het ook geen goede stap voor hem en zoals je zegt , verliest bosz 4x op rij gaat ie ook de laan uit
eigenlijk wel zonde , hij heeft teveel kwaliteit en groei mogelijkheden om voor lyon te kiezen , als hij iets meer geduld had gehad was er echt wel een mooie club voor hem gekomen die daarbij ook meer op tafel hadden gelegd voor feyenoord

gun hem het beste , een goed kereltje en een heerlijke speler , het ga je goed tyrell en ik hoop dat je ooit weer terug keert in de kuip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door kenny --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 juni 2022 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:06 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , vind het ook geen goede stap voor hem en zoals je zegt , verliest bosz 4x op rij gaat ie ook de laan uit
eigenlijk wel zonde , hij heeft teveel kwaliteit en groei mogelijkheden om voor lyon te kiezen , als hij iets meer geduld had gehad was er echt wel een mooie club voor hem gekomen die daarbij ook meer op tafel hadden gelegd voor feyenoord
Zou je denken ja. Het kan allemaal mooi uitpakken natuurlijk, maar het lijkt een relatief groot risico.
kenny
 kenny - vrijdag 24 juni 2022 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou je denken ja. Het kan allemaal mooi uitpakken natuurlijk, maar het lijkt een relatief groot risico.
dat is ook weer zo , kan ook heel goed gaan met hem daar en ook met bosz , toch denk ik dat hij genoeg kwaliteit heeft om hogerop te kunnen spelen
MMM
 MMM - vrijdag 24 juni 2022 - 17:36   quote  deeplink  
15 miljoen inclusief bonussen vind ik treurnis. Schande zelfs
R()b
 R()b - vrijdag 24 juni 2022 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 17:36 schreef MMM het volgende:
15 miljoen inclusief bonussen vind ik treurnis. Schande zelfs
Hondenfooi.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 juni 2022 - 18:29   quote  deeplink  
Succes in Lyon ,heb veel van je genoten in het shirt van Feyenoord .
Zet m op en kom ooit weer thuis lach van Zuid.
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 24 juni 2022 - 18:47   quote  deeplink  
Arnesen heeft een stijve poot , maar kan blijkbaar niet zijn poot stijf houden ... wat een fooi .. incl bonussen .....
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 25 juni 2022 - 12:06   quote  deeplink  
Het valt niet mee wat we voor Malacia hebben gekregen gezien het feit dat er zoveel interesse was van 'rijke'clubs. 15M inclusief bonussen voelt als een koopje. 18M had er ook ingezeten, maar Feijenoord heeft blijkbaar haast.
Ikke nie
 Ikke nie - zaterdag 25 juni 2022 - 12:43   quote  deeplink  
Ik vind lyon niet echt een stap hogerop. Ik gun hem vooral een betere competitie eigenlijk
ar
 ar - zaterdag 25 juni 2022 - 16:14   quote  deeplink  
Waar de speler naartoe gaat moet ie lekker zelf weten, als Feyenoord daar maar beter van wordt vind ik.
En in dit geval is het uiteraard wat te zuinig. 18 miljoen ex bonussen had beter geklonken.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2022 - 03:45   quote  deeplink  
15 miljoen voor een jongen die prima man op man verdedigt, snel is, nog 2 jaar contract had, aanvallend weinig vernuft heeft, druistig, geen overzicht, matige lange pass, weinig bepalend in assists en goals. En speelt bij Feyenoord. Geen Europese top.

Ik snap het bedrag wel. Vraag me echt af of hij een niveau hoger aan kan.
VVout
 VVout - zondag 26 juni 2022 - 09:44   quote  deeplink  
Ben bang dat zijn lach daar gaat verstommen en dit doodzonde vinden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2022 - 10:51   quote  deeplink  
Ja net zoals Mephis Depay daar op handen werd gedragen en een transfer naar Barcelona verdiende.
En eerlijk gezegd vind ik Malacia net zo stabiel als Depay ,wat mensen ook van hem mogen vinden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 juni 2022 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 10:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja net zoals Mephis Depay daar op handen werd gedragen en een transfer naar Barcelona verdiende.
En eerlijk gezegd vind ik Malacia net zo stabiel als Depay ,wat mensen ook van hem mogen vinden.
Leon dat kan
Alleen Depay speelt in een top competitie, is al lange tijd international, speelt CL
En Feyenoord ( ook al willen we meer) is Feyenoord dus 10 milj minder
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2022 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 11:52 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Leon dat kan
Alleen Depay speelt in een top competitie, is al lange tijd international, speelt CL
En Feyenoord ( ook al willen we meer) is Feyenoord dus 10 milj minder
Nee mensen vonden het een aantal jaar terug ook raar dat Depay naar Lyon ging .
Je kan inderdaad appels niet met peren vergelijken maar persoonlijk denk ik
dat deze stap voor hem beter is dan dat hij naar Man United was gegaan.
Wat voor de transfersom wel beter had uitgepakt als hij naar Man united was gegaan.
Zijn persoonlijke keuze en lijkt weloverdacht .
Ik hoop en waarom zouden we dat niet allemaal doen is dat hij zal slagen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 juni 2022 - 12:40   quote  deeplink  
Idd
van geil
 van geil - zondag 26 juni 2022 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 12:40 schreef piet de paler het volgende:
Idd
Volgens mij de vieste stad van Frankrijk
VVout
 VVout - zondag 26 juni 2022 - 20:12   quote  deeplink  
Ben er eens gestrand na een sneeuwstorm. Wat een ongezellige grijze bende is dat daar zeg. Chinees gegeten in een van de meest marginale restaurants waar je echt niet vrolijk van word, maar was het zat en had gewoon honger. Nee daar zal ik niet snel weer stoppen.
van geil
 van geil - zondag 26 juni 2022 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 20:12 schreef VVout het volgende:
Ben er eens gestrand na een sneeuwstorm. Wat een ongezellige grijze bende is dat daar zeg. Chinees gegeten in een van de meest marginale restaurants waar je echt niet vrolijk van word, maar was het zat en had gewoon honger. Nee daar zal ik niet snel weer stoppen.
Echt n hele gore stinkstad
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2022 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 20:17 schreef van geil het volgende:

[..]

Echt n hele gore stinkstad
Dijon is erger.

https://youtu.be/WQoxywhcP4o
van geil
 van geil - zondag 26 juni 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dijon is erger.

https://youtu.be/WQoxywhcP4o
Ook zo'n gore stad.
Altijd hard voorbij als we naar Spanje rijden.
Frankrijk heeft veel gore stinksteden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2022 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 18:26 schreef van geil het volgende:

[..]

Volgens mij de vieste stad van Frankrijk
Er is een hoop erger binnen en buiten Frankrijk. Ben er een jaar of 5 terug geweest, mooi centrum, best een prima stad om te zitten.
van geil
 van geil - zondag 26 juni 2022 - 21:02   quote  deeplink  
Ik vind t echt een gore stad, zwaar verontreinigde lucht, overal industrieafval op muren daken en straten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2022 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 20:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Er is een hoop erger binnen en buiten Frankrijk. Ben er een jaar of 5 terug geweest, mooi centrum, best een prima stad om te zitten.
Wel mee eens ,vind bijna elke stads centrum leuk van de Franse steden .
Zelfs die van Lille al is die stad de reis niet waard omdat je dan beter naar Gent ofzo kan gaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2022 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wel mee eens ,vind bijna elke stads centrum leuk van de Franse steden .
Zelfs die van Lille al is die stad de reis niet waard omdat je dan beter naar Gent ofzo kan gaan.
Vind de meeste Franse steden ook goed te doen idd. Lille ook. Maar door het hele land zijn er genoeg. Ook mindere. Maar het is ook een kwestie van smaak, ik snap Van Geil, er is niet veel voor nodig om er met hele andere ogen naar te kijken.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 juni 2022 - 22:33   quote  deeplink  
Franse steden zijn net zo goor of schoon als in Nederland.
Lyon heeft een prachtige oude stad, Bordeaux, Straatsburg, Grenoble (laatste 20 jaar sterk vooruit gegaan), Avignon (top!), Lille is aardig voor 3 dagen, Montpellier is super, Annecy (wat kleiner), Nice, etc.
Tsja, en overal heb je industrie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2022 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 21:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind de meeste Franse steden ook goed te doen idd. Lille ook. Maar door het hele land zijn er genoeg. Ook mindere. Maar het is ook een kwestie van smaak, ik snap Van Geil, er is niet veel voor nodig om er met hele andere ogen naar te kijken.
De buitenranden van de steden zijn best gevaarlijk ,zelfs die van Lille .
Maar goed de hoeveelheid aan monumenten is zo verschrikkelijk groot dat ze soms financieel niet te onderhouden zijn ,je ziet werkelijk overal geschiedenis om je heen.
En ja ik snap van Geil ook wel ,Fransen zijn lastig om mee om te gaan al als je even volhoud het ook wel weer meevalt ..

Wat ik ook zo opvallend vind is bv op het mooiste plekje van Cherbourg bouwen de Fransen gewoon een kerncentrale haha
van geil
 van geil - zondag 26 juni 2022 - 23:18   quote  deeplink  
Het goorste land van Europa.Lyon de smerigste stad die ik zag.
Ook Vlaamse en Nederlandse touringcars rijden er hard doorheen.
De toiletten en het merendeel van de hotels zijn schandalig qua hygiëne.
Wij slaan het met gas erop over.
The Provence heeft wat schone gebieden, maar met dat ruk-volk erbij, nee laat maar.
Vol gas erdoorheen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 juni 2022 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 22:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De buitenranden van de steden zijn best gevaarlijk ,zelfs die van Lille .
Maar goed de hoeveelheid aan monumenten is zo verschrikkelijk groot dat ze soms financieel niet te onderhouden zijn ,je ziet werkelijk overal geschiedenis om je heen.
En ja ik snap van Geil ook wel ,Fransen zijn lastig om mee om te gaan al als je even volhoud het ook wel weer meevalt ..

Wat ik ook zo opvallend vind is bv op het mooiste plekje van Cherbourg bouwen de Fransen gewoon een kerncentrale haha
hahaha, ja das typisch Frankrijk. En klopt wat je verder zegt, tis maar net welk deel van Frankrijk je ziet. En dat verschilt per streek/stad/dorp/straat. Ik kom er graag, maar het is heel makkelijk om er net wat anders tegenaan te kijken. En dan kan je zomaar alleen de mindere kanten zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2022 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 23:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, ja das typisch Frankrijk. En klopt wat je verder zegt, tis maar net welk deel van Frankrijk je ziet. En dat verschilt per streek/stad/dorp/straat. Ik kom er graag, maar het is heel makkelijk om er net wat anders tegenaan te kijken. En dan kan je zomaar alleen de mindere kanten zien.
Ik denk dat dit een mooie omschrijving is van hoe je Frankrijk kan beleven.
De laatste keer dat ik er was geweest was het geen succes want er waren zeer strenge maatregels .Dat had verders niks met Frankrijk te maken ,ik kom er ook graag maar
zal mij er nooit thuis voelen zoals in Griekenland
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2022 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2022 - 23:18 schreef van geil het volgende:
Het goorste land van Europa.Lyon de smerigste stad die ik zag.
Ook Vlaamse en Nederlandse touringcars rijden er hard doorheen.
De toiletten en het merendeel van de hotels zijn schandalig qua hygiëne.
Wij slaan het met gas erop over.
The Provence heeft wat schone gebieden, maar met dat ruk-volk erbij, nee laat maar.
Vol gas erdoorheen.
Snap het wel maar vind Catalanen nou ook niet de schoonste en vriendelijkste mensen.
Al vind ik Spanje verders ook wel leuk ,zeker het zuidelijke gedeelte rond Malaga
CobusIII
 CobusIII - maandag 27 juni 2022 - 09:25   quote  deeplink  
Frankrijk is het mooiste land van Europa, kom er graag. Aardige mensen, mooie taal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2022 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 09:25 schreef CobusIII het volgende:
Frankrijk is het mooiste land van Europa, kom er graag. Aardige mensen, mooie taal.
Cobus Frankrijk is als de vier jaar getijden,alles zit erin.
CobusIII
 CobusIII - maandag 27 juni 2022 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 09:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Cobus Frankrijk is als de vier jaar getijden,alles zit erin.
Mijn ervaringen met Griekenland waren niet zo ok. Je moet ook een beetje geluk hebben en niet de toeristische plekken bezoeken. Ik geloof dat het goed toefen is in Griekenland. Ik hoor er goede verhalen over. Ik heb gewoon pech gehad toen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2022 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 10:02 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Mijn ervaringen met Griekenland waren niet zo ok. Je moet ook een beetje geluk hebben en niet de toeristische plekken bezoeken. Ik geloof dat het goed toefen is in Griekenland. Ik hoor er goede verhalen over. Ik heb gewoon pech gehad toen.
Dat kan heel goed gebeuren Cobus en ik denk dat je gelijk ook een goed punt maakt.
Ik hou nogal van rust dus als ik bv naar Kreta gaat dan zoek ik op internet het meest rustigste gedeelte van het eiland op ,wat vaak nog het mooiste is ook.
Ook neem ik nooit een hotel met meer dan 40 kamers omdat dat vaak familie hotels zijn van plaatselijke mensen.
Ik ben misschien wat bevoorrecht omdat ik er al mijn hele leven kom omdat ik er familie had wonen.
Maar als je bv naar Gersonisos op Kreta gaat dan proberen ze je ook elke restaurant in te praten en je dingen aan te smeren .Ook word je makkelijker bestolen en heb je minder contact met de plaatselijke bevolking ,dan is je vakantie toch minder leuk.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 juni 2022 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 09:25 schreef CobusIII het volgende:
Frankrijk is het mooiste land van Europa, kom er graag. Aardige mensen, mooie taal.
Aardige mensen????????
MightyAce
 MightyAce - maandag 27 juni 2022 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 11:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Aardige mensen????????
Misschien de toeristen?
CobusIII
 CobusIII - maandag 27 juni 2022 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 11:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Aardige mensen????????
Zeker, ik kom er heel vaak, maar eigenlijk nooit problemen gehad. het enige is dat de oudere alleen Frans spreken. maar dat lijkt mij redelijk in je eigen land.
Als je op drukke toeristische plekken gaat zitten dan heb je er altijd wel eens een hufter tussen zitten, maar dat heb je overal.
Wat mij opvalt en dan vooral in de kleine steden en dorpen is dat het er altijd mooi en verzorgd uitziet met oog voor schoonheid. In Nederland moet het altijd efficient en functioneel zijn en het mag niks kosten. Daarnaast zijn Nederlanders wel een hufterig volkje hoor.
kriebel70
 kriebel70 - maandag 27 juni 2022 - 12:19   quote  deeplink  
Het word steeds minder , nu al 12 miljoen , en dan wat bonusjes
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 juni 2022 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 12:19 schreef kriebel70 het volgende:
Het word steeds minder , nu al 12 miljoen , en dan wat bonusjes
Eigenlijk nog hetzelfde toch 12 miljoen met bonussen oplopend tot 15 miljoen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 juni 2022 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eigenlijk nog hetzelfde toch 12 miljoen met bonussen oplopend tot 15 miljoen.
ja dat was wat al gemeld was en waar Feyenoord dus niet mee akkoord leek te gaan
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 juni 2022 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juni 2022 - 11:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Aardige mensen????????
Ik kan ook vaak niet opschieten met Parijzenaars, maar ik adviseer iedereen om gewoon de kleinere steden te bezoeken
Dit zijn echt aardige mensen.
En al die fabeltjes over dat ze weigeren engels te spreken......veel ouderen spreken het gewoon niet.
Om dat ze hun eer en cultuur al eeuwenlang wilen beschermen.
Om dat ik met een accent spreek, krijg ik alleen waardering en als ik vertel dat ik voor Frankrijk vocht kan ik niet meer kapot.
Engelsen vindt ik arroganter, die weigeren en kunnen geen andee taal, en zijn wars van het vaste land.
De echte europeanen zijn Duitsers, en Fransen .
Zo en nu weer over Malacia.....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 juni 2022 - 23:39   quote  deeplink  
GKrabbendam lult geregeld uit z'n nek, maar hier niet:

Feyenoord en het Olympique Lyon van Peter Bosz naderen momenteel een akkoord over de transfer van de 22-jarige voetballer. De Rotterdamse club zou zo'n vijftien miljoen euro gaan ontvangen voor Malacia, waarin de Stadionclub twaalf miljoen euro als vast bedrag gaat ontvangen en drie miljoen aan eventuele bonussen. Dat is echter geen bedrag waar alle supporters van de nummer drie van het vorige Eredivisie-seizoen vrolijk van worden.

"Wat hadden ze dan gedacht? Dat je 25 miljoen euro voor zo'n speler zou krijgen?", reageert een verbaasde Martijn Krabbendam bij het programma Voetbalpraat van ESPN. "Het is gewoon een redelijk marktconforme som voor een jongen die net international is geworden en in de Conference League heeft gespeeld. That's it", aldus de journalist van Voetbal International.

Hoewel de selectie van Feyenoord zich in het afgelopen seizoen flink in de etalage heeft gezet, komen de bedragen die Feyenoord ontvangt voor vertrekkende spelen nog niet in de buurt van een club als Ajax. Volgens Krabbendam is het duidelijk wat er nodig is om dat ook te bereiken. "Dan moeten ze goed spelen in de Champions League. Daar spelen ze nog niet. Dat is wel het doel, daar willen ze naartoe. Als je daar goed speelt, gaat je waarde meer omhoog dan dat je het goed doet in de Conference League."
kriebel70
 kriebel70 - dinsdag 28 juni 2022 - 00:08   quote  deeplink  
tijd om dat soort figuren te weren .. weer 5 regels en een aantal malen 020 erbij halen , lijkt wel espn elke avond ..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2022 - 08:30   quote  deeplink  
Weer een dag dichter naar 1 juli ;)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 28 juni 2022 - 09:20   quote  deeplink  
De meeste Rijnmond en Rotterdamse Journalisten zijn ( jullie geloven mij niet) Sparta fans.
Maar we moeten stoppen denk ik met ons calimero gedrag.
Minder geld wil niet altijd zeggen minder kwaliteit op het veld, echter wel minder keuze en kwaliteit op de bank.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2022 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2022 - 09:20 schreef piet de paler het volgende:
De meeste Rijnmond en Rotterdamse Journalisten zijn ( jullie geloven mij niet) Sparta fans.
Maar we moeten stoppen denk ik met ons calimero gedrag.
Minder geld wil niet altijd zeggen minder kwaliteit op het veld, echter wel minder keuze en kwaliteit op de bank.
Niet de meeste Piet, wel een paar hele duidelijke
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2022 - 10:17   quote  deeplink  
Ach als ze met feiten komen is dat niet zo van belang.
En als ze ongefundeerde aannames neerleggen zijn het aandachtsklojo's die geld voor hun mediabedrijf binnenhalen, Feyenoorder of niet.
Sensi
 Sensi - dinsdag 28 juni 2022 - 16:25   quote  deeplink  
United gaat voor de transfer liggen? Zou het dan toch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tyrell Malacia “de lach van Zuid”///HELD-topic









0.0216298