BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 29 januari 2017, 14:30); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 16:07 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kluivert speelt leuk maar je ziet de 2e helft dat hij conditioneel nog te kort komt.

Verder is het niet zo zeer dat Younes slecht speelt maar hij voornamelijk gefixeerd is op scoren. Hierdoor loopt hij zichzelf continu voorbij. Bosz moet hiermee aan het werk.
Eens wat het scoren betreft. Maar hij speelt ook gewoon erg slecht in mijn optiek vandaag. Constant balverlies. Weinig acties die lukken en iedere keer hetzelfde doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 januari 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. En het houd ook een keer op met blijven laten staan.
Bosz moet hier met hem over praten want het is zeker geen slechte speler. Alleen het feit dat hij te graag wil scoren. Bosz moet hem beschermen. Laten staan zorgt alleen nog maar meer ervoor dat hij wil scoren. Wisselen geeft misschien een signaal af wat Younes even duidelijk maakt dat teambelang boven eigen belang komt te staan.
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Nouri een blessure trouwens ofzo?
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 16:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bosz moet hier met hem over praten want het is zeker geen slechte speler. Alleen het feit dat hij te graag wil scoren. Bosz moet hem beschermen. Laten staan zorgt alleen nog maar meer ervoor dat hij wil scoren. Wisselen geeft misschien een signaal af wat Younes even duidelijk maakt dat teambelang boven eigen belang komt te staan.
Juist.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 januari 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 16:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens wat het scoren betreft. Maar hij speelt ook gewoon erg slecht in mijn optiek vandaag. Constant balverlies. Weinig acties die lukken en iedere keer hetzelfde doen.
Hij werkt keihard. Maar ik denk dat het echt komt door het te gefixeerd zijn om te scoren.
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 16:15   quote  deeplink  
En weer zinloos voor eigen succes. Pfffff en dat met echt veel andere en betere mogelijkheden.
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 16:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij werkt keihard. Maar ik denk dat het echt komt door het te gefixeerd zijn om te scoren.
We zijn het gewoon eens kerel. Ik vind het ook geen slechte speler. Maar het houd gewoon even op voor hem. Gewoon even banken en dmv invalbeurten laten zien dat ie het wel kan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 januari 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

We zijn het gewoon eens kerel. Ik vind het ook geen slechte speler. Maar het houd gewoon even op voor hem. Gewoon even banken en dmv invalbeurten laten zien dat ie het wel kan.
Ik denk voornamelijk dat Bosz moet praten met hem. Banken niet, maar praten en kijken of het veranderd. En anders even laten scoren! ;-)
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 16:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk voornamelijk dat Bosz moet praten met hem. Banken niet, maar praten en kijken of het veranderd. En anders even laten scoren! ;-)
Er werd in de pers aangegeven dat ze veel met elkaar gesproken hebben. Dat werkt nu blijkbaar niet.

En op dit moment is hij gewoon niet goed genoeg, hij kan een stuk beter..

Maar hij krijgt nu al een pot of 25 de tijd van Bosz, dat is echt onnoemelijk lang, veel te lang zelfs..

Nee sorry, ik denk dat je het ook naar andere spelers toe niet eens kan maken om hem maar te laten staan..

Zelfs een zwaar vermoeide Kluivert was vlak voor zijn wissel nog beter en dreigender dan Youness.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2017 door remco k --
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 januari 2017 - 19:17   quote  deeplink  
Jammer dat Feyenoord wel aan het doelsaldo weet te werken
nummer10
 nummer10 - zondag 29 januari 2017 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Er werd in de pers aangegeven dat ze veel met elkaar gesproken hebben. Dat werkt nu blijkbaar niet.

En op dit moment is hij gewoon niet goed genoeg, hij kan een stuk beter..

Maar hij krijgt nu al een pot of 25 de tijd van Bosz, dat is echt onnoemelijk lang, veel te lang zelfs..

Nee sorry, ik denk dat je het ook naar andere spelers toe niet eens kan maken om hem maar te laten staan..

Zelfs een zwaar vermoeide Kluivert was vlak voor zijn wissel nog beter en dreigender dan Youness.
heb je een punt, maar wie had je erin willen gooien vandaag ?
Eide
 Eide - zondag 29 januari 2017 - 19:57   quote  deeplink  
Ik was vandaag met het gezin een dagje op stap. Ik heb zojuist de samenvatting gezien (en heel ongezellig via Twitter het scoreverloop gevolgd). De eerste goal zag er uit als een prachtige aanval. Een hoofdrol voor Dolberg.
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 19:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb je een punt, maar wie had je erin willen gooien vandaag ?
Cassiera op linksbuiten, viel in het begin van het seizoen ook regelmatig in op die positie en deed dat redelijk.. Ik had in ieder geval Kluivert vandaag laten staan..

Je had ook Nouri mee kunnen nemen en die laten invallen op linksbuiten. Je had Zyech rechtsbuiten kunnen zetten en dan Kluivert linksbuiten, en inderdaad Nouri op het middenveld.

Opties zat, maar Youness maar zinloos laten zwemmen en verzuipen is er in mijn beleving niet 1 van..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 januari 2017 door remco k --
nummer10
 nummer10 - maandag 30 januari 2017 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 20:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Cassiera op linksbuiten, viel in het begin van het seizoen ook regelmatig in op die positie en deed dat redelijk.. Ik had in ieder geval Kluivert vandaag laten staan..

Je had ook Nouri mee kunnen nemen en die laten invallen op linksbuiten. Je had Zyech rechtsbuiten kunnen zetten en dan Kluivert linksbuiten, en inderdaad Nouri op het middenveld.

Opties zat, maar Youness maar zinloos laten zwemmen en verzuipen is er in mijn beleving niet 1 van..
kluivert is 17 jaar en was op.. rustig brengen en optijd eruit halen in zoon pot is niks mis mee.. middenvelders gebruiken als buitenspelers ben ok zelf geen voorstander van.. maar cassiera was indd een optie geweest.. aan de andere kant schiet younes er wel 1 in heeft die misschien weer de smaak te pakken.. en als er al 1 wedstrijd was waar dit mogelijk was was het vandaag.. ik vermoed dan ook morgen eennversterking en dat younes kan gaan banken..
Stanley
 Stanley - maandag 30 januari 2017 - 06:20   quote  deeplink  
Kluivert is een echte Ajax voetballer, gewoon super. Eigenlijk zou hij niet moeten starten maar als invaller gebracht moeten worden. Je ziet dat het fysieke toch nog iets teveel vraagt van een 17 jarige gedurende 90 minuten.

Younes is inderdaad geen slechte speler, maar goed is hij ook niet. Ik zou hem in ieder geval niet als ajax basisspeler willen kwalificeren en hoop daarom op een goede aankoop.

Lekkere overwinning trouwens :-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 januari 2017 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2017 - 20:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Cassiera op linksbuiten, viel in het begin van het seizoen ook regelmatig in op die positie en deed dat redelijk.. Ik had in ieder geval Kluivert vandaag laten staan..

Je had ook Nouri mee kunnen nemen en die laten invallen op linksbuiten. Je had Zyech rechtsbuiten kunnen zetten en dan Kluivert linksbuiten, en inderdaad Nouri op het middenveld.

Opties zat, maar Youness maar zinloos laten zwemmen en verzuipen is er in mijn beleving niet 1 van..
Nouri is geblesseerd volgens mij.. Net als Cerny die net terug is. Ziyech rechtsbuiten hebben wel aan het begin wel kunnen zien dat dat ook niet het gewenste resultaat gaf. Indirect geef je met deze post wel toe dat we wel zwakker zijn geworden in de breedte als je zoveel moet gaan schuiven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 29 januari 2017, 14:30); 3 - 0









0.0164818