BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 februari 2020 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 februari 2020 - 15:46 schreef pat het volgende:

[..]

je hebt gelijk kerel, daarnaast is dit werkelijk het stomste wat je kan doen want je krijgt er geen enkele gelijkwaardige speler voor terug. nico hoor ik voorbij komen, nico was toen 27 get your facts straight... en kom op mensen, we hebben een eigen product dat blijft en wil en dan verkopen we em voor noppes? nee gewoon volgend jaar en de eufa cup en het jaar erna cashen en dik ook.
we moeten niet bang worden omdat het in het verleden een x niet is gelukt, jullie gooien em wel heel snel in de verkoop. ik wil nog van em genieten.
trouwens dit verhaal geld ook voor malacia, senesi en bijlow.

geld kan je nu pakken op sinistera en een klein bedrag, zeg 7 tot 9 mijoen voor berhuis mits die een klote ek speelt. speelt die op het ek goed dan knokken ze om hem.
Is Berghuis geselecteerd dan?
windoweyes
 windoweyes - woensdag 05 februari 2020 - 17:20   quote  deeplink  
We hebben momenteel een aardig lijstje met groei-briljanten in het team. Als je er één voor rond de 17M weet te verkopen kan je je team versterken en de rest behouden. Hier Europa mee in en je komt in de positie om minimaal 30M voor de over gebleven spelers te vragen. Ik denk dat je er dan aardig bovenop bent, als club.
van geil
 van geil - woensdag 05 februari 2020 - 18:58   quote  deeplink  
Groningen gaat ook meedelen denk ik.
VVout
 VVout - woensdag 05 februari 2020 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 februari 2020 - 17:14 schreef Positivo het volgende:

[..]

We pakken onder Dick de dubbel CL en cashen ;-)
Die eerste drie dingen teken ik voor, dan heb je ook spelers nodig om er wat mee te doen en kan je na gunstige resultaten pas echt afrekenen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 februari 2020 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 februari 2020 - 18:58 schreef van geil het volgende:
Groningen gaat ook meedelen denk ik.
Die 5 % is te verwaarlozen denk ik.
Al had ik het zelf graag op mijn rekeningnummer gestort gekregen.
Positivo
 Positivo - woensdag 05 februari 2020 - 20:37   quote  deeplink  
Vindt Kokcu een middelmatig talent ,dan bedoel ik in vergelijkbare met bijvoorbeeld Haaland, die nu bij Borussia in de spits speelt. Vindt dat je dan blij mag zijn met 15 tot 20 miljoen. Hij mist wat snelheid en scorend vermogen. Met pak hem beet 20 miljoen kan je een elftal opstellen zonder Kokcu dat beter is als met Kokcu. Voetbal is handel geworden dus kan ik ermee leven Ozayup redde het ook niet bij Arsenal en vele meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2020 door Positivo --
van geil
 van geil - woensdag 05 februari 2020 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 februari 2020 - 19:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die 5 % is te verwaarlozen denk ik.
Al had ik het zelf graag op mijn rekeningnummer gestort gekregen.
Dan ben je bijna miljonair Leon :)
de bluffer
 de bluffer - donderdag 06 februari 2020 - 07:47   quote  deeplink  
Als het 100% waar is laat Arsenal nu teken voor 17 miljoen en bij Feyenoord laten spelen tot het einde van het seizoen.
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 06 februari 2020 - 09:25   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/53258-verschrikkelijk-veel-interesse-voor-kokcu.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 06 februari 2020 - 09:26   quote  deeplink  
30 miljoen gewoon,tyfes joden doen het ook
kenny
 kenny - donderdag 06 februari 2020 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 09:26 schreef SCF Leiden het volgende:
30 miljoen gewoon,tyfes joden doen het ook
inderdaad , je poot stijf houden 30milj is echt geen gek bedrag , hij wordt turks international en gaat het EK spelen van de zomer wat ook zijn waarde opkrikt , geen haast maken om hem te verkopen er is volop interesse zelfs barca volgt hem , al heb je een x de kans om zwaar geld te pakken moet je het niet nalaten en je laten afschepen met maar 17 milj

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2020 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 februari 2020 - 09:57   quote  deeplink  
Wat heeft de beste jongen gepresteerd dan om deze enorme bedragen te kunnen vragen?
MMM
 MMM - donderdag 06 februari 2020 - 10:15   quote  deeplink  
Precies. En wie zegt dat hij naar het EK gaat? Heeft nog geen interland gespeeld voor Turkije, alleen voor onder 21.

En zolang Feyenoord de groepsfase van een Europees toernooi niet door komt kun je bedragen als 30 miljoen nooit vragen
kenny
 kenny - donderdag 06 februari 2020 - 10:29   quote  deeplink  
ik zei al geen haast maken om te verkopen , 30 milj zal je nu niet krijgen maar over 1 a 2 jaar wel , dan is hij international en heeft europees wat wedstrijden in de benen dan denk ik zelfs dat je eerder nog 40 milj kan gaan denken

we moeten als feyenoord eens groter gaan denken en niet als een kruideniertje , momenteel staan we gewoon te boek als club waar je voor weinig kan shoppen
kenny
 kenny - donderdag 06 februari 2020 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 09:57 schreef Stylzz het volgende:
Wat heeft de beste jongen gepresteerd dan om deze enorme bedragen te kunnen vragen?
nog weinig maar het gaat om het talent wat deze jongen in zich heeft , arsenal volgt hem niet voor niks al 18 maanden , blijkbaar zijn zij overtuigd dat deze jongen een potentiele topspeler word en terecht denk ik
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 06 februari 2020 - 10:44   quote  deeplink  
Kocku niet voor minder dan 30 laten gaan. Ben het eens met jullie dat hij dat nog niet waard is. Gewoon langer vast leggen en laten spelen. Komt er een gek die t wel wil betalen dan heb je mazzel en anders nog plezier van de speler. Als je ja zegt tegen een bod van 20 of lager blijf je als Feyenoord zijnde de club van de koopjes, waar clubs voor weinig goede spelers weg kunnen halen. Van dat stigma moeten we af! Bij 020 haalt geen club het in zijn hoofd een bod van 20 of lager neer te leggen op zulke spelers.
kenny
 kenny - donderdag 06 februari 2020 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 10:44 schreef yoghurt17 het volgende:
Kocku niet voor minder dan 30 laten gaan. Ben het eens met jullie dat hij dat nog niet waard is. Gewoon langer vast leggen en laten spelen. Komt er een gek die t wel wil betalen dan heb je mazzel en anders nog plezier van de speler. Als je ja zegt tegen een bod van 20 of lager blijf je als Feyenoord zijnde de club van de koopjes, waar clubs voor weinig goede spelers weg kunnen halen. Van dat stigma moeten we af! Bij 020 haalt geen club het in zijn hoofd een bod van 20 of lager neer te leggen op zulke spelers.
klopt , maar bij 020 helpt het succes in de CL de hoge transfersommen , maar ze doen dit al jaar en dag ook in hun slechte jaren vingen ze de topbedragen

en inderdaad 17 milj lijkt heel leuk maar van de 17 hou je netto misschien 12 a 13 over , en van de 12 milj moet je al eerst een vervanger voor hem zoeken die minimaal gelijkwaardig is , dan hou je niet zo veel over hoor

het beste voor feyenoord en kokcu zelf is minimaal 1a 2 jaar te blijven en door te ontwikkellen en zo kunnen wij er ook nog ff van genieten
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 februari 2020 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 10:50 schreef kenny het volgende:

[..]

klopt , maar bij 020 helpt het succes in de CL de hoge transfersommen , maar ze doen dit al jaar en dag ook in hun slechte jaren vingen ze de topbedragen

en inderdaad 17 milj lijkt heel leuk maar van de 17 hou je netto misschien 12 a 13 over , en van de 12 milj moet je al eerst een vervanger voor hem zoeken die minimaal gelijkwaardig is , dan hou je niet zo veel over hoor

het beste voor feyenoord en kokcu zelf is minimaal 1a 2 jaar te blijven en door te ontwikkellen en zo kunnen wij er ook nog ff van genieten
Daar zit in mijn optiek een verkeerd beeld. Feyenoord moet geen vervanger kopen, maar opleiden, dus klaar hebben staan. Dus wat de beslissing moet zijn is 1. kan ik er een goed bedrag voor vangen en 2. heb ik de vervanger in huis. Die vervanger in huis mag best gekocht zijn, 2 a 3 jaar ervoor, maar die moet bij verkoop van een speler naar het niveau van die speler toegegroeid zijn of deze bijna benaderen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 06 februari 2020 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 10:50 schreef kenny het volgende:

[..]

klopt , maar bij 020 helpt het succes in de CL de hoge transfersommen , maar ze doen dit al jaar en dag ook in hun slechte jaren vingen ze de topbedragen

en inderdaad 17 milj lijkt heel leuk maar van de 17 hou je netto misschien 12 a 13 over , en van de 12 milj moet je al eerst een vervanger voor hem zoeken die minimaal gelijkwaardig is , dan hou je niet zo veel over hoor

het beste voor feyenoord en kokcu zelf is minimaal 1a 2 jaar te blijven en door te ontwikkellen en zo kunnen wij er ook nog ff van genieten
Ben het deels met je eens, maar het gevaar is dan weer, dat als het minder gaat, die 17 miljoen niet meer geboden gaat worden, zijn al meer voorbeelden van. Maar ben het met je eens, de club moet heel simpel een beleid van doorselecteren voeren... Welke speler dan ook in de selectie, moet een prijs op staan, en als er geboden wordt, moet er gekozen worden uit vervangers, ofwel uit eigen jeugd, ofwel aankopen van andere club. Nu lijkt het altijd teveel of er een overval gepleegd wordt, maar als je voorbereid bent, is elke speler vervangbaar voor de juiste prijs.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 februari 2020 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daar zit in mijn optiek een verkeerd beeld. Feyenoord moet geen vervanger kopen, maar opleiden, dus klaar hebben staan. Dus wat de beslissing moet zijn is 1. kan ik er een goed bedrag voor vangen en 2. heb ik de vervanger in huis. Die vervanger in huis mag best gekocht zijn, 2 a 3 jaar ervoor, maar die moet bij verkoop van een speler naar het niveau van die speler toegegroeid zijn of deze bijna benaderen.
Wouter Burger tot 2x toe man van de wedstrijd bij Excelsior.
Even kijken hoe hij er t dit weekend vanaf brengt.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 06 februari 2020 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daar zit in mijn optiek een verkeerd beeld. Feyenoord moet geen vervanger kopen, maar opleiden, dus klaar hebben staan. Dus wat de beslissing moet zijn is 1. kan ik er een goed bedrag voor vangen en 2. heb ik de vervanger in huis. Die vervanger in huis mag best gekocht zijn, 2 a 3 jaar ervoor, maar die moet bij verkoop van een speler naar het niveau van die speler toegegroeid zijn of deze bijna benaderen.
Ideaal is dat je die zelf opleidt uiteraard. Maar als die niet in je jeugdopleiding zit, dan moet je gewoon een schaduwlijst paraat hebben voor iedere speler in je selectie. Lijkt mij niet zo moeilijk hoor... Komt er een bod van 17 miljoen, halen we die en die voor 7 miljoen... Zo moet het zijn... En als je ze al jong kunt halen, prima natuurlijk, maar de realiteit is dat de toptalenten niet bij ons komen, of al vroeg naar bijvoorbeeld Engeland verkassen. Dus combinatie van, opleiden en aankopen, maar niet op een paniekerige manier, maar gestructureerd.
kenny
 kenny - donderdag 06 februari 2020 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daar zit in mijn optiek een verkeerd beeld. Feyenoord moet geen vervanger kopen, maar opleiden, dus klaar hebben staan. Dus wat de beslissing moet zijn is 1. kan ik er een goed bedrag voor vangen en 2. heb ik de vervanger in huis. Die vervanger in huis mag best gekocht zijn, 2 a 3 jaar ervoor, maar die moet bij verkoop van een speler naar het niveau van die speler toegegroeid zijn of deze bijna benaderen.
helemaal mee eens , dit zou het mooist zijn maar dan moet er toch wel een en ander gaan veranderen op varkenoord , daar moet de lat echt een heeeel stuk omhoog , jammer genoeg brengen ze daar geen toptalenten voort en dat heeft niet alleen met het missen van de voetbalpyramide , kijk bijvoorbeeld maar eens naar alle oranje jeugd elftallen die staan bol met talenten uit 020 en AZ

ik heb er veel vertrouwen in dat arnesen daar ook orde op zaken gaat stellen en ook de scouting eens tegen het licht houd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2020 door kenny --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 februari 2020 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 februari 2020 - 21:39 schreef van geil het volgende:

[..]

Dan ben je bijna miljonair Leon :)
Dat zou lekker zijn ,daar zing ik het wel mee uit voorlopig .
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 februari 2020 - 19:50   quote  deeplink  
Wordt over verlenging gesproken.
Frstu
 Frstu - vrijdag 07 februari 2020 - 19:51   quote  deeplink  
15 miljoen is veel geld...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 februari 2020 - 19:58   quote  deeplink  
Als die jongen niet tekent dan is zijn ambitie kraakhelder.
Frstu
 Frstu - vrijdag 07 februari 2020 - 21:14   quote  deeplink  
Toch denk ik dat hij beter een wat vrijere rol heeft. Onder Advocaat is het vooral taken uitvoeren.

Zondag zal trouwens Toornstra wel spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 maart 2020 - 17:29   quote  deeplink  
Parel!
van geil
 van geil - zondag 01 maart 2020 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 17:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Parel!
Daarvoor scoort hij te weinig.
piet de paler
 piet de paler - zondag 01 maart 2020 - 17:42   quote  deeplink  
Goede voetballer, maar nu al heeft hij moeite om zijn contract te verlengen, dus zal wel naar Fener of Galat gaan.
Hopelijk voor veel geld. Pappa wil het graag, ook zijn keuze voor het Turkse elftal.
Jammer
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 maart 2020 - 17:57   quote  deeplink  
Tweede helft slecht
Dirk1
 Dirk1 - zondag 01 maart 2020 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 17:57 schreef Stylzz het volgende:
Tweede helft slecht
eerste helft goed tweede minder,moet dominanter en gedurfder spelen .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 maart 2020 - 19:17   quote  deeplink  
Een absolute parel.
Milo
 Milo - zondag 01 maart 2020 - 20:57   quote  deeplink  
Kan geen corner nemen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 maart 2020 - 21:01   quote  deeplink  
Op die ene na
ar
 ar - zondag 01 maart 2020 - 21:10   quote  deeplink  
Wie wel.
Ze nemen ze allemaal op kniehoogte 1e paal
van geil
 van geil - zondag 01 maart 2020 - 21:11   quote  deeplink  
Cashen
Positivo
 Positivo - zondag 01 maart 2020 - 21:14   quote  deeplink  
Vond hem vandaag erg slordig in de passing
MMM
 MMM - maandag 02 maart 2020 - 08:38   quote  deeplink  
1e helft was smullen soms.
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 maart 2020 - 13:15   quote  deeplink  
Waar blijft zijn doorgroei? Vind hem niet stabieler worden.
piet de paler
 piet de paler - maandag 02 maart 2020 - 13:31   quote  deeplink  
Ik vind op dit moment Malacia zeer goed spelen , hij wordt onderschat denk ik.
Maar mond vol van kukczu maar wat vinden jullie van de ontwikkeling van deze jongen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2020 door piet de paler --
windoweyes
 windoweyes - maandag 02 maart 2020 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 13:15 schreef MightyAce het volgende:
Waar blijft zijn doorgroei? Vind hem niet stabieler worden.
Hij is net 19.
Vilhena begon pas aardig te voetballen op zijn 23ste.
Hetzelfde gold voor Amrabat, die afgelopen augustus 23 werd.
Als je dat door trekt, kan het best nog wel even duren voordat zo`n jongen stabiel wordt.
Alhoewel je altijd kunt hopen op een uitzondering, natuurlijk.
ar
 ar - maandag 02 maart 2020 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 19:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Een absolute parel.
Eens.
Snel opwaarderen die handel
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 maart 2020 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 14:52 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Hij is net 19.
Vilhena begon pas aardig te voetballen op zijn 23ste.
Hetzelfde gold voor Amrabat, die afgelopen augustus 23 werd.
Als je dat door trekt, kan het best nog wel even duren voordat zo`n jongen stabiel wordt.
Alhoewel je altijd kunt hopen op een uitzondering, natuurlijk.
op het moment dat zij stabiel worden, spelen ze niet meer bij Feyenoord...
Positivo
 Positivo - maandag 02 maart 2020 - 21:28   quote  deeplink  
Kokcu vond ik aardig maar niet zoals de pers deed voorkomen. Te vaak gaf hij op het cruciale moment een verkeerde bal of maakte hij een verkeerde keuze. Maar het is een groot talent.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 maart 2020 - 22:22   quote  deeplink  
De Parel van Zuid.
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 maart 2020 - 22:29   quote  deeplink  
Vinden ze bij Arsenal mooi, corners op kniehoogte
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2020 - 22:32   quote  deeplink  
Midget United ook.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 03 maart 2020 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2020 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
De Parel van Zuid.
Nou, zit inderdaad heel veel in... Alles kan beter natuurlijk, en moet uiteindelijk ook, maar hopelijk gebeurt dat de komende jaren bij ons, na een goede contract verbetering. En aan een ieder die nu alleen maar weer naar de zwakkere punten wijst, wees gvd blij met zo'n talent in je team, die ook nog eens van Varkenoord komt.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 maart 2020 - 18:12   quote  deeplink  
Snel verkopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic









0.0283429