BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Cheick Touré topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 juni 2020 - 16:28   quote  deeplink  
Hij gaat presteren in de kkd en dan mag hij misschien wel een contract tekenen bij Volendam...........
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 juni 2020 - 17:15   quote  deeplink  
Volendam. Altijd gezellig.
Nick en Simon, BZN, Cats.
Lekker snuiven.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 juni 2020 - 17:54   quote  deeplink  
Annie schilder neuken ( schijnt hoop lawaai te maken )
van geil
 van geil - zondag 21 juni 2020 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2020 - 17:54 schreef piet de paler het volgende:
Annie schilder neuken ( schijnt hoop lawaai te maken )
Valt mee , alleen bij anaal schreeuwt ze aardig.
van geil
 van geil - zondag 21 juni 2020 - 18:47   quote  deeplink  
Er zijn natuurlijk ook al wat paaltjes ingeramt.
VVout
 VVout - zondag 21 juni 2020 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2020 - 15:51 schreef MMM het volgende:

[..]

De -21 competitie is natuurlijk totaal niet interessant en volledig niveauloos. Dan kan je beter in de KKD spelen.

Loyaliteit of kiezen voor je eigen toekomst? Tsja.
Als hij Feyenoord O21 op een hoger plan kan brengen is dit een prestatie die hij elders nog eerst maar eens waar moet maken. Zeker heeft hij hier dan een kans om in één te belanden, geen excuus mogelijk.
MMM
 MMM - zondag 21 juni 2020 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2020 - 19:00 schreef VVout het volgende:

[..]

Als hij Feyenoord O21 op een hoger plan kan brengen is dit een prestatie die hij elders nog eerst maar eens waar moet maken. Zeker heeft hij hier dan een kans om in één te belanden, geen excuus mogelijk.
In een flut competitie word je niet beter.
van geil
 van geil - zondag 21 juni 2020 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2020 - 20:52 schreef MMM het volgende:

[..]

In een flut competitie word je niet beter.
Een competitie die nog niet eens bestaat .
VVout
 VVout - maandag 22 juni 2020 - 06:18   quote  deeplink  
En het oordeel al vast.staat zo ik zie en O21 beter te laten zijn als de rest niets voorstelt.
netsurfer
 netsurfer - maandag 22 juni 2020 - 13:20   quote  deeplink  
Uitgecheickt? Was ooit veelbelovend, maar dat is alweer lang geleden. Mooie club gevonden om af te bouwen, niets mis mee.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 juli 2023 - 13:31   quote  deeplink  
Cheick Touré gold ooit als een van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van Feyenoord. Giovanni van Bronckhorst gaf zelfs op 16-jarige leeftijd de kans aan de aanvaller om zijn debuut te maken in het eerste elftal. Helaas slaagde Touré er uiteindelijk niet in om door te breken in De Kuip, maar hij heeft de club nooit uit het oog verloren.

''Feyenoord zit gewoon in mijn hart en het is de club die ik het meest support in Nederland'', vertelt Touré, die zeven seizoenen in het shirt van Feyenoord speelde, in gesprek met Voetbalzone. ''Er spelen nog altijd veel ex-teamgenoten van mij met wie ik goed bevriend ben. Het was daarom extra mooi om het kampioensjaar te volgen. Vanwege het tijdsverschil van zes uur ben ik vaak vroeger uit bed gegaan om de wedstrijden te kijken.''

Touré speelde in de jeugd onder meer samen met Orkun Kökcü, Lutsharel Geertruida en Tyrell Malacia.''Dat was echt geweldig, ook omdat de oudere jongens ons direct in de armen sloten. Ik heb nog heel vaak contact met Tonny Vilhena en Jeremiah St. Juste, die mijn carrière nog altijd volgen. Wie de beste speler is met wie ik op het veld heb gestaan bij Feyenoord? Robin van Persie, met afstand. Het was bizar om hem bezig te zien met de bal. Alles was zo verfijnd en soepel.''

Antoni Milambo is met 16 jaar en 131 dagen de jongste debutant ooit voor Feyenoord, gevolgd door Georginio Wijnaldum. Touré bezet de derde plaats. Hij kijkt nog altijd met veel plezier terug op zijn debuut. ''Dat moment dat je een volle Kuip ziet vanaf de zijlijn is niet te omschrijven. Mijn benen raakten al vol voordat ik een stap op het veld had gezet. Uiteindelijk heb ik alsnog heel erg van het moment kunnen genieten. Niemand pakt dat van mij af.''

Vertrek Feyenoord
Uiteindelijk kwam Touré voor een lastige keuze te staan. De aanvaller moest ervaring opdoen op een hoger niveau en dat kon Feyenoord met het beloften elftal niet bieden. ''Vooral in die tijd deed PSV dingen heel anders dan Feyenoord. Nu zie ik dat het een stuk beter gaat in Rotterdam, er worden logische keuzes gemaakt. Waarschijnlijk had het in die tijd ook te maken met financiën, maar Feyenoord heeft wel de boot gemist door niet te kiezen voor een beloftenelftal in de Keuken Kampioen Divisie. Dat heeft wel invloed gehad op meerdere carrières. Gelukkig zie ik nu dat Feyenoord meer investeert in de jeugd en dat vind ik oprecht mooi om te zien.''

Touré vertrok alweer bij Jong PSV en tekende na een mislukte stage bij Willem II bij een club uit Amerika. ''Ik speel mijn wedstrijden momenteel voor Austin II, in de MLS Next Pro. Dat is het derde niveau van de Amerikaanse voetbalpiramide. Wel train ik vaak met het eerste mee, want er is veel overlap tussen beide selecties. We trainen op dezelfde tijd en de velden zijn naast elkaar. Daardoor zie ik ook meer perspectief richting het eerste elftal.'' De oud-Feyenoorder heeft een duidelijk stappenplan voor ogen: ''Dan speel ik weer in de Eredivisie, uiteraard op de backpositie! Dan gaan de voetballiefhebbers een heel andere Touré zien dan ze gewend zijn.''

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Cheick Touré topic









0.0088570