BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord heeft nieuwe hoofdsponsor gevonden'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 april 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 15:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Ook die van ons als er straks geen poen meer is?
elk jaar vooruit betalen. Is t geld op, zoek je een nieuwe sponsor.
tomson
 tomson - vrijdag 07 april 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat er niet veel staan te trappelen.
En op een gegeven moment moet je toch knopen hakken...
Dat is het probleem idd. De reputatie van onze "braafjes" schrikt veel gevestigde namen af denk ik.
Net als dat bedrijven in de wielrennerij doodsbang zijn voor renners met doping associaties.
JanM
 JanM - vrijdag 07 april 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 14:56 schreef MMM het volgende:
Jammer van de grootte en 'groene energie' in het zwarte logo.

Wat een genie die Koevermans, 12 a 13 maanden bezig en dan hiermee komen. Lekker netwerk.
Er meteen uit donderen, lekker weer gaan tennissen
Waar baseer je dat op dan? Het enige dat officieel bekendgemaakt is is dat er een 4-jarige deal is gesloten en dat Feyenoord met heel veel bedrijven gesproken heeft en dit misschien wel de beste deal ooit is ...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 april 2017 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 15:24 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat is het probleem idd. De reputatie van onze "braafjes" schrikt veel gevestigde namen af denk ik.
Net als dat bedrijven in de wielrennerij doodsbang zijn voor renners met doping associaties.
Klopt, staat zo'n hersenloze met 'Hornbach' op zijn shirt te kopschoppen op iemand die weerloos op de grond ligt. (Yippie-Jaja-Yippie-Yippie-Yeah!)

Of met DAS op zijn shirt een steward zijn huid vol te schelden. (Het antwoord op alles waar u niet om heeft gevraagd)

Of met Hema op het shirt een supporter af te rossen (De normaalste zaak van de wereld)
JanM
 JanM - vrijdag 07 april 2017 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

elk jaar vooruit betalen. Is t geld op, zoek je een nieuwe sponsor.
Maar waarom positief reageren als je iemand ook bij de enkels af kunt zagen hè?
tomson
 tomson - vrijdag 07 april 2017 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 15:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt, staat zo'n hersenloze met 'Hornbach' op zijn shirt te kopschoppen op iemand die weerloos op de grond ligt. (Yippie-Jaja-Yippie-Yippie-Yeah!)

Of met DAS op zijn shirt een steward zijn huid vol te schelden. (Het antwoord op alles waar u niet om heeft gevraagd)

Of met Hema op het shirt een supporter af te rossen (De normaalste zaak van de wereld)
Haha... my point
MMM
 MMM - vrijdag 07 april 2017 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 15:28 schreef JanM het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op dan? Het enige dat officieel bekendgemaakt is is dat er een 4-jarige deal is gesloten en dat Feyenoord met heel veel bedrijven gesproken heeft en dit misschien wel de beste deal ooit is ...
Als je 12 a 13 maanden intensief zoekt naar een nieuwe sponsor, zijn hoofdtaak, vind ik dat je meer mag verwachten. De topbedrijven zullen vast niet in de rij staan maar dit valt mij tegen.

Ja Koevermans zal zeggen dat het een kutdeal is..
MMM
 MMM - vrijdag 07 april 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 15:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Opel was ook overgenomen. Denk dat dát er ook mee te maken heeft.
Merknaam zal misschien wel langzaam steeds zwakker worden.

Qurrent gaat ook de Kuip en Varkenoord van groene energie voorzien. "We gaan ook meedenken over de ontwikkeling van het nieuwe trainingscomplex", aldus het bedrijf, dat al drie jaar op rij tot groenste energieleverancier van Nederland is uitgeroepen.

Dat heeft ook voordelen. Qurrent is een ambitieuze partij. Ben benieuwd.
Ja dat Opel is overgenomen vind ik ook teleurstellend. Door Peugeot..
van geil
 van geil - vrijdag 07 april 2017 - 17:13   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=9102&abbr=feyenoordprimeur&ref=hn_feyenoord
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 april 2017 - 18:33   quote  deeplink  
Een uitdaging, zonder meer.
van geil
 van geil - vrijdag 07 april 2017 - 18:46   quote  deeplink  
Werk goed gedaan ? werk niet goed gedaan ? Als de bedragen kloppen, is een ding zeker, het valt gewoon vies tegen.
Wat de reden ook is.
ar
 ar - vrijdag 07 april 2017 - 19:07   quote  deeplink  
Maar iedereen is laaiend enthousiast.
Dus het zal wel ergens goed zitten?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 april 2017 - 19:08   quote  deeplink  
Of voor de bühne.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 april 2017 - 19:09   quote  deeplink  
6 miljoen vind ik acceptabel.
tomson
 tomson - vrijdag 07 april 2017 - 19:10   quote  deeplink  
Het addertje is gevonden ?

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Schaamteloos-supporter-Boudewijn-Poelmann-sponsort-Feyenoord-met-Postcodeloterijgeld-194483
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 april 2017 - 19:16   quote  deeplink  
Prima.
ar
 ar - vrijdag 07 april 2017 - 19:21   quote  deeplink  
Laat maar lekker gaan
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 april 2017 - 19:25   quote  deeplink  
Zo'n opruiend artikel, dat ik het waarheidsgehalte nog betwijfel.
VVout
 VVout - vrijdag 07 april 2017 - 19:26   quote  deeplink  
Het betere gra(a)f werk, zit vast een neus achter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 april 2017 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 april 2017 - 19:27   quote  deeplink  
We krijgen al jaren geld vanuit de vriendenloterij :)
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 07 april 2017 - 19:29   quote  deeplink  
Opvallend verhaal. Je zou bijna denken dat iemand geld moet witwassen
van geil
 van geil - vrijdag 07 april 2017 - 19:43   quote  deeplink  
Dus er gaat nog 29 procent kansspelbelasting af.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 april 2017 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 09:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Vind het geen gezicht. Hoort gewoon simpel zwart te zijn
Nou dat skirtje van Man U met Ruud v Nistelrooy toch wel legendarisch. .
Maar zwart is beter idd ,en dat is het gelukkig ook geworden.
tomson
 tomson - vrijdag 07 april 2017 - 22:58   quote  deeplink  
Koevermans bij powned..zoals powned dat altijd kan het bloed onder mn nagels uit .. blwegh
van geil
 van geil - vrijdag 07 april 2017 - 23:00   quote  deeplink  
Van de ratten besnuffeld!
Fart
 Fart - vrijdag 07 april 2017 - 23:01   quote  deeplink  
Haha
tomson
 tomson - zaterdag 08 april 2017 - 08:49   quote  deeplink  
https://www.powned.tv/artikel/feyenoord-krijgt-amsterdamse-sponsor
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 08 april 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 19:25 schreef FR-Henk het volgende:
Zo'n opruiend artikel, dat ik het waarheidsgehalte nog betwijfel.
Verhaal klopt in grote lijnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2017 door CobusIII --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 08 april 2017 - 10:17   quote  deeplink  
Allemaal overstappen naar Qurrent...
VVout
 VVout - zaterdag 08 april 2017 - 13:33   quote  deeplink  
Met een beetje inzet op pv overstappen, gewoon iedereen zijn dak vol en een bufferpak in zijn kast.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 08 april 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 10:17 schreef CobusIII het volgende:
Allemaal overstappen naar Qurrent...
Dubieus bedrijf. Dubieuze sponsor. Maar ja Koevermans is ook dubieus natuurlijk.
ar
 ar - zaterdag 08 april 2017 - 15:11   quote  deeplink  
Als we maar vooruitgang zien.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 08 april 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 15:07 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dubieus bedrijf. Dubieuze sponsor. Maar ja Koevermans is ook dubieus natuurlijk.
valt wel mee hoor....investeringen stichting doen, daar zijn ze transparant over. De focus van Qurrent is gericht op duurzaamheid....maar het blijft een profit-organisatie. Ze spelen een rol in de kanteling naar groene energie ipv fossiele energie. je zou zelfs kunnen zeggen dat de beginselen van Qurrent ideologisch van aard zijn (groene wereld). Dat is de reden dat Stichting Doen investeert in Qurrent.
Wel kan je vraagtekens bij de financiële draagkracht van Qurrent zetten. Ze hebben nog weinig marktaandeel en nog niet zo lang geleden stond het er financieel niet florissant voor (al gaat het wel beter nu denk ik). De deal met Feyenoord geeft ze natuurlijk wel veel exposure...
van geil
 van geil - zaterdag 08 april 2017 - 16:16   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=9111&abbr=feyenoordprimeur&ref=hn_feyenoord
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 april 2017 - 17:15   quote  deeplink  
5 tot 6 miljoen max.
Redelijk.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 april 2017 - 18:27   quote  deeplink  
Geen bron. Gissen.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 08 april 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 16:05 schreef CobusIII het volgende:

[..]

valt wel mee hoor....investeringen stichting doen, daar zijn ze transparant over. De focus van Qurrent is gericht op duurzaamheid....maar het blijft een profit-organisatie. Ze spelen een rol in de kanteling naar groene energie ipv fossiele energie. je zou zelfs kunnen zeggen dat de beginselen van Qurrent ideologisch van aard zijn (groene wereld). Dat is de reden dat Stichting Doen investeert in Qurrent.
Wel kan je vraagtekens bij de financiële draagkracht van Qurrent zetten. Ze hebben nog weinig marktaandeel en nog niet zo lang geleden stond het er financieel niet florissant voor (al gaat het wel beter nu denk ik). De deal met Feyenoord geeft ze natuurlijk wel veel exposure...
Voordeel van de twijfel dan wat mij betreft. Maar heb er vraagtekens bij.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 april 2017 - 20:13   quote  deeplink  
Qurrent verliest abonnees als shirtsponsor Feyenoord

2vb3p7r.jpg

Energieleverancier Qurrent wordt overspoeld met negatieve reacties op de sponsordeal met Feyenoord die het deze week bekend maakte. Op de klantenservice zijn vandaag tientallen extra medewerkers ingezet om alle telefoontjes en klachten op sociale media te beantwoorden.

Het gaat niet alleen om boze klanten die fan zijn van Ajaks of een andere voetbalclub (zoals kabelbedrijf Ziggo zich 2,5 jaar geleden de woede van abonnees uit onder meer Rotterdam op de hals haalde toen het  zijn shirtsponsorschap van Ajaks aankondigde), of om Feyenoordfans die niet zitten te wachten op een Amsterdoms bedrijf als shirtsponsor.

Veel klanten van Qurrent klagen dat het sponsoren van een eredivisieclub niks te maken heeft met duurzame energie. Qurrent, dat is opgericht door Stichting DOEN, het Klimaatbureau en de Natuur- en Milieufederaties,  profileert zich als de groenste energieleverancier van Nederland. Het is een coöperatie die niet streeft naar winst maar naar een duurzame energievoorziening. Met een shirtsponsorschap à 4,5 miljoen euro per jaar slaat Qurrent de plank volgens veel klanten volledig mis.

Tientallen coöperatieleden (klanten zijn automatisch lid van de coöperatie) dreigen hun contract op te zeggen of niet te verlengen.

Miljoenenbal
 ,,De grasmat daargelaten heeft een voetbalclub geen enkele groene uitstraling,'' reageert bijvoorbeeld klant Harry Meussen. ,,Er zijn veel manieren om naamsbekendheid te verwerven zonder je principes te verloochenen.''

,,Een duurzaam energiebedrijf heeft niks te maken met voetbal, en al helemaal niet met het miljoenenbal dat eredivisie heet,'' reageert een klant uit Utrecht op het klantenforum van Qurrent. ,,Dikke auto's en ver vliegen voor een trainingskamp is juist het omgekeerde van wat jullie zouden moeten betogen.'' 

,,Wat baal ik ongelooflijk van jullie sponsoractie. Ja, ik ben Feyenoordfan, maar ik had zo gehoopt nu eens bij een idealistische club te zitten. En kom alsjeblieft niet aan met die kletspraat dat groeien geld kost,'' zegt een ander.

'Enkele opzeggingen'
Hoeveel mensen hun lidmaatschap al hebben opgezegd, kon directeur Richard Klatten van Qurrent zaterdag nog niet zeggen. Volgens hem gaat het om 'enkele' klanten. ,,We wisten van tevoren dat dit sponsorschap gemengde reacties zou oproepen. We hebben hier goed over nagedacht. Juist deze manier van sponsoring geeft ons een enorme naamsbekendheid. Die helpt ons om te groeien. En alleen door te groeien kunnen we echt impact creëren, en meer duurzame energieprojecten opstarten. Bovendien kunnen we zo de Feyenoordachterban mobiliseren. En we voorzien het nieuwe trainingscomplex van groene energie.''

Qurrent heeft nu 120.000 klanten. Dat moeten er mede door het sponsorschap van Feyenoord een half miljoen worden, stelt Klatten. Winst heeft Qurrent nog nooit gemaakt. Het sponsorschap wordt volgens hem betaald 'uit eigen middelen'. 

Amateurclubs
De boze leden van Qurrent zien betere opties met die miljoenen. Sponsor kleine sportclubs met zonnepanelen, suggereert een klant. Steun projecten die de samenleving steunen, stelt een ander voor. ,,Als jullie zo graag sponsorgeld over de balk willen smijten, dan zijn er ook  nog duizenden amateurverenigingen die het geld véél zinniger kunnen besteden.'' 
tomson
 tomson - zaterdag 08 april 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Nou dat gaat lekker dan.
van geil
 van geil - zaterdag 08 april 2017 - 22:59   quote  deeplink  
120,000 klanten , is dat niet heel erg weinig ?
En dan ook nog eens het bedrag van het negatieve eigen vermogen jaarlijks sponsoren ?
Als dit maar goed gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 april 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 22:59 schreef van geil het volgende:
120,000 klanten , is dat niet heel erg weinig ?
En dan ook nog eens het bedrag van het negatieve eigen vermogen jaarlijks sponsoren ?
Als dit maar goed gaat.
Een betere campagne als deze kunnen ze niet krijgen.
van geil
 van geil - zaterdag 08 april 2017 - 23:04   quote  deeplink  
Daar gaan ze inderdaad vanuit denk ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 april 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 23:04 schreef van geil het volgende:
Daar gaan ze inderdaad vanuit denk ik.
Ik heb nog 1 jaar te gaan bij de Nuon ,verders ben ik niet zo van het overstappen,
maar mocht interessant zijn ,dan ga ik het doen volgend jaar.
van geil
 van geil - zaterdag 08 april 2017 - 23:13   quote  deeplink  
Ik niet, heb daar ook nauwelijks invloed op, ons huis is onderdeel van een VVE.
Er zullen best huishoudens om die reden zich aansluiten, echter is dat meer voor de vorm.(of het moeten er echt veel zijn)
De echte winst pakkers lijken me industrie , kantoren etc.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2017 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 april 2017 - 06:55   quote  deeplink  
Qurrent kiest men op dit moment vooral uit ideologie.
Milo
 Milo - zondag 09 april 2017 - 10:55   quote  deeplink  
Als er maar geld binnen komt stromen;)
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 april 2017 - 11:41   quote  deeplink  
Gaan we dan ook zuiniger voetballen enin het groen?
MightyAce
 MightyAce - zondag 09 april 2017 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 11:41 schreef piet de paler het volgende:
Gaan we dan ook zuiniger voetballen enin het groen?
Ja komende zomer worden er zonnecellen geïnstalleerd op het belachelijke kapsel van Tonny.
ar
 ar - zondag 09 april 2017 - 13:13   quote  deeplink  
En iedereen een propellertje op de kop.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 april 2017 - 13:18   quote  deeplink  
En van pis bier gemaakt.......o nee dat gebeurd al

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door piet de paler --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord heeft nieuwe hoofdsponsor gevonden'









0.0087769