BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Traore 10 miljoen da s een koopje

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 augustus 2017 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 00:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alsof jij überhaupt vaak bent hier! Volgens mij alleen in de vakanties. Maar ja, sommigen uiten graag zaken zonder feiten!
Lees altijd wel mee, maar heb gewoonweg geen tijd om te posten. Ik hoef mijn mening niet per se te ventileren; er zijn anderen die het veel beter kunnen verwoorden en dan bepaal ik voor mezelf of ik het daarmee eens ben of niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2017 door Hasjkoph --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 augustus 2017 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2017 - 17:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Man, leer toch eens je club kennen... Zo reageerde je nog niet zo lang geleden..

Nou prima... Volgens mij is zijn naam Younes en niet Youness!
Verder heeft hij in zijn debuut jaar geen seizoen gedraaid waar je u tegen zegt, maar gewoon bij jong Ajax gespeeld met af en toe wat wedstrijdjes in Ajax 1 onder FdB.

Verder heeft hij 1x een echt goede wedstrijd gespeeld en een paar net bovengemiddeld. Rest gewoon voorspelbaar, niet effectief en eigenlijk gewoon om te janken zo slecht.

Ik hoop dat hij wat meer diepte in zijn spel gaat brengen en wat afwisselender zijn acties gaat maken, echter ben ik bang dat zijn loopbaan als een nachtkaars uit zal gaan.

Tenzij Overmars gaat roepen dat hij echt Ajax dna heeft!
Kom op AkaS, jij kan veel en veel beter. Overigens is alle feitelijke kennis over Ajax gewoon via GOOGLE te vinden. Zo moeilijk is dat niet.

Bijvoorbeeld over YOUNES!!

En over Younes hoef jij jezelf niet druk te maken ouwe. Die heeft gewoon een goede staat in Duitsland en kan daar zo aan de slag als hij wil. En weet je waarom? Omdat ze daar niet gelijk iemand tot het bot afbranden als het even minder loopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 augustus 2017 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 00:10 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Lees altijd wel mee, maar heb gewoonweg geen tijd om te posten. Ik hoef mijn mening niet per se te ventileren; er zijn anderen die het veel beter kunnen verwoorden en dan bepaal ik voor mezelf of ik het daarmee eens ben of niet.
Weet ik gap. Nog steeds op studie in Leiden?
AkaS
 AkaS - donderdag 10 augustus 2017 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 00:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alsof jij überhaupt vaak bent hier! Volgens mij alleen in de vakanties. Maar ja, sommigen uiten graag zaken zonder feiten!
Ja en om mee te lullen met "gevestigde forumleden".
Ook dan kruipt hij uit zijn stuffhol.
Eide
 Eide - donderdag 10 augustus 2017 - 00:45   quote  deeplink  
BsDQV5DIgAEhfOf.jpg:large
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 augustus 2017 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2017 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

4 wedstrijden in jong Ajax. En meer dan 30 in het eerste. En dan ga jij wat over mijn clubkennis zeggen.

In ja. Mijn iPhone maakt er regelmatig wat anders van. Net zoals bij de meesten die met een mobiel online zijn.
mijn mobiel doet dat niet... wel als ik misschien een biertje heb gedronken :P
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 augustus 2017 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 00:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet ik gap. Nog steeds op studie in Leiden?
Yes, nog een jaartje en dan hopelijk een PhD.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 augustus 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 00:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja en om mee te lullen met "gevestigde forumleden".
Ook dan kruipt hij uit zijn stuffhol.
Precies.

Ik vind het wel grappig dat je mij nooit direct aanspreekt, maar altijd over mij moet praten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 augustus 2017 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 09:04 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Yes, nog een jaartje en dan hopelijk een PhD.
Ok beter man. Leiden blijft een mooie plaats. Maar 1 vraag en dan klink ik misschien stom, wat is PhD?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 augustus 2017 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 00:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja en om mee te lullen met "gevestigde forumleden".
Ook dan kruipt hij uit zijn stuffhol.
Ach mafkees, vind je nog steeds lief hoor! ;-)

En nu weer gewoon lekker inhoudelijk over voetbal graag!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 augustus 2017 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 00:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja en om mee te lullen met "gevestigde forumleden".
Ook dan kruipt hij uit zijn stuffhol.
Kom op AkaS, ik ken Hasjkoph wat beter als alleen vandaag. Wij hebben die "kleine" echt niet nodig hoor om mee te lullen. Hij irriteert zich net als enkele anderen aan het gedrag van een aantal hier, en daar hoor ik ook bij. Laten we gewoon op het forum inhoudelijk discussiëren over voetbal en laten we het bashen van elkaar lekker achter de schermen of in apart topic doen. Nu storen mensen zich daaraan, en dat begrijp ik ook nog eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 augustus 2017 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 00:45 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Tijd om het boksringtopic weer naar boven te halen. Of hadden we die niet? Dan is het tijd er 1 te fabriceren. Zo blijven de topics verschoond en kan je daar elkaar afzeiken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 augustus 2017 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2017 - 22:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kijk, dit vind ik nou jammer. Het gebeurd hier continu tegen Bobby. En ik hoef ik maar iets te posten en Remco klapt er tegenaan. Zodra het hard tegen hard gaat komt o.a. onze hasjbrok zijn benen breken om bij te vallen en niet te vergeten onze enige echte knuffelsenior!
Nee, ik heb laatst een stuk tekst getypt, waar ik nu nog een kromme duim van heb, met de vraag of jullie kunnen stoppen met die kinderachtige discussies...

Waar inderdaad remco wordt bijgestaan door anderen hier, lijkt het erop dat jij juist steeds meer expres de kant van Bobby verdedigd, ook als er niets aan de hand is.

Naja, zelf weten...ik irriteer me er gewoon aan en ga steeds meer reageren en dus eigenlijk meedoen, al kies ik geen kant, want ik vind het van beide kanten erg kinderachtig en zinloos.

Ooooo jij hebt dit gezegd over hem en nu ga ik dat terug doooennn.
Ik ga het zeggeeeh...
Jaccio
 Jaccio - donderdag 10 augustus 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 10:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee, ik heb laatst een stuk tekst getypt, waar ik nu nog een kromme duim van heb, met de vraag of jullie kunnen stoppen met die kinderachtige discussies...

Waar inderdaad remco wordt bijgestaan door anderen hier, lijkt het erop dat jij juist steeds meer expres de kant van Bobby verdedigd, ook als er niets aan de hand is.

Naja, zelf weten...ik irriteer me er gewoon aan en ga steeds meer reageren en dus eigenlijk meedoen, al kies ik geen kant, want ik vind het van beide kanten erg kinderachtig en zinloos.

Ooooo jij hebt dit gezegd over hem en nu ga ik dat terug doooennn.
Ik ga het zeggeeeh...
Ben ik met je eens.
Het is vrij storend als interessante discussies zo een nare wending nemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 augustus 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 10:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee, ik heb laatst een stuk tekst getypt, waar ik nu nog een kromme duim van heb, met de vraag of jullie kunnen stoppen met die kinderachtige discussies...

Waar inderdaad remco wordt bijgestaan door anderen hier, lijkt het erop dat jij juist steeds meer expres de kant van Bobby verdedigd, ook als er niets aan de hand is.

Naja, zelf weten...ik irriteer me er gewoon aan en ga steeds meer reageren en dus eigenlijk meedoen, al kies ik geen kant, want ik vind het van beide kanten erg kinderachtig en zinloos.

Ooooo jij hebt dit gezegd over hem en nu ga ik dat terug doooennn.
Ik ga het zeggeeeh...
Helemaal eens, al was ik er zelf ook schuldig aan. Maar mijn ogen zijn ook geopend. En nu weer inhoudelijk over voetbal.
p111
 p111 - donderdag 10 augustus 2017 - 10:56   quote  deeplink  
Het blijft moeilijk omdat het geen EO topic is,we zijn allemaal Ajacieden met een passie de een wat meer als de ander,de een wordt kwaad als we verliezen de ander gaat annaliseren.Helaas gaan een hoop leden en ikzelf ook schuldigen zoeken.En als we dat dan neerzetten in de topic,gaan andere met de kwaadheid in hun kop daar weer op reageren,helaas maar ook wel natuurlijk gaat dat niet altijd met vriendelijke woorden,ik denk dat je dat er nooit uit krijgt.Hopelijk houden we het wel een beetje bij sarcasme en wordt het niet asociaal.
remco k
 remco k - donderdag 10 augustus 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 09:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Precies.

Ik vind het wel grappig dat je mij nooit direct aanspreekt, maar altijd over mij moet praten.
Toeval? Bobby doet dat ook.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 augustus 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 09:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok beter man. Leiden blijft een mooie plaats. Maar 1 vraag en dan klink ik misschien stom, wat is PhD?
Doctor of Philosophy. Over een jaar studeer ik af en dan ben ik doctorandus (oftewel mijn Masterdiploma) en dan heb ik misschien de kans om doctor te worden in de vorm van een vier jaar lange PhD. Maar de nadruk ligt op kans en eigenlijk ook of ik het uberhaupt wil.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 augustus 2017 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 17:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Doctor of Philosophy. Over een jaar studeer ik af en dan ben ik doctorandus (oftewel mijn Masterdiploma) en dan heb ik misschien de kans om doctor te worden in de vorm van een vier jaar lange PhD. Maar de nadruk ligt op kans en eigenlijk ook of ik het uberhaupt wil.
Jezus man, diep respect. Volgens mij stond jij aan het begin van je studie in Leiden toen wij elkaar daar in Leiden spraken! Is de volgende studie, mocht je die doen, ook in Leiden?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 augustus 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 18:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jezus man, diep respect. Volgens mij stond jij aan het begin van je studie in Leiden toen wij elkaar daar in Leiden spraken! Is de volgende studie, mocht je die doen, ook in Leiden?
Misschien wel, misschien niet. Wellicht blijf ik in Zweden, wellicht ga ik naar een ander land. Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Alles staat nog open en absoluut niets is zeker. Lekker vaag, maar dat is wel de realiteit.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 10 augustus 2017 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 10:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee, ik heb laatst een stuk tekst getypt, waar ik nu nog een kromme duim van heb, met de vraag of jullie kunnen stoppen met die kinderachtige discussies...

Waar inderdaad remco wordt bijgestaan door anderen hier, lijkt het erop dat jij juist steeds meer expres de kant van Bobby verdedigd, ook als er niets aan de hand is.

Naja, zelf weten...ik irriteer me er gewoon aan en ga steeds meer reageren en dus eigenlijk meedoen, al kies ik geen kant, want ik vind het van beide kanten erg kinderachtig en zinloos.

Ooooo jij hebt dit gezegd over hem en nu ga ik dat terug doooennn.
Ik ga het zeggeeeh...
Dat is ook precies de reden waarom ik ruim n jaar geleden ben gestopt met posten. Ik had t toen ook al meerdere malen aangegeven. Ik heb 't later nogeens geprobeerd, maar jammer genoeg blijft t kinderachtig gekibbel op elkaar. Respecteer toch eens elkaars mening. Je hoeft t niet met elkaar eens te zijn, maar iemands mening Is net zo goed/slecht als de jouwe.Daar Is t juist n forum voor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 augustus 2017 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 19:39 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Wellicht blijf ik in Zweden, wellicht ga ik naar een ander land. Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Alles staat nog open en absoluut niets is zeker. Lekker vaag, maar dat is wel de realiteit.
Hahaha zo ken ik je weer. Maar je hebt nog een heel schooljaar om daar over na te denken. Ik ken veel studenten die tussendoor nog een sabbatical van een jaar nemen. Is misschien ook een mogelijkheid?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 10 augustus 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 21:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha zo ken ik je weer. Maar je hebt nog een heel schooljaar om daar over na te denken. Ik ken veel studenten die tussendoor nog een sabbatical van een jaar nemen. Is misschien ook een mogelijkheid?
Eventueel, zeker. Maar heb ook een bron van inkomsten nodig, dus ik zal in ieder geval iets moeten haha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 augustus 2017 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 22:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Eventueel, zeker. Maar heb ook een bron van inkomsten nodig, dus ik zal in ieder geval iets moeten haha
Ik bedoelde met sabbatical ook een jaar er tussenuit van school. Niet dat je met je luie reet gelijk het hele jaar op het Scheveningse strand gaat liggen! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Traore 10 miljoen da s een koopje









0.0163459