BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF: Tete naar Lyon!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 10 juli 2017 - 10:25
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax en Olympique Lyon akkoord over Tete (Ajax Clubsite)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 juli 2017 - 10:42   quote  deeplink  
Ajax, Olympique Lyon en Kenny Tete hebben overeenstemming bereikt over de transfer van de speler naar de Franse club. De verdediger stond nog tot en met 30 juni 2018 onder contract bij Ajax.

Tete werd op 9 oktober 1995 geboren in Amsterdam. De verdediger speelde sinds 2005 in de jeugdopleiding van Ajax. Op 5 februari 2015 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal in de wedstrijd Ajax - AZ (0-1). In totaal speelde de back 55 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax en scoorde daarin één keer.
remco k
 remco k - maandag 10 juli 2017 - 11:41   quote  deeplink  
Erg jammer hoe dit is gelopen. En ik kan niet anders concluderen dat dit door zijn zaakwaarnemer komt. Is in potentie met afstand de beste back van Nederland.. Hopelijk voor hem en het NL voetbal gaat dar er nu uitkomen bij Lyon..

Een hele mooie club, maar of hij daar wel veel speeltijd gaat krijgen.. Geen idee..
AkaS
 AkaS - maandag 10 juli 2017 - 12:21   quote  deeplink  
Zouden ze in Lyon niet weten dat Veltman opbouwend veeeeel sterker is... Hahahahahahaha

Zelfs Crystal Palace moet hem niet. En volgens mij ligt de schuld niet bij Raiola.Die wilde hem al eerder verkopen en toen wilde Tete bij Ajax blijven voor zijn ontwikkeling. En kijk hoe hij is beloont voor zijn Loyaliteit!!!

Ik wens Tete een mooie loopbaan via Lyon naar Madrid of Barcalona!

En Veltman...zijn loopbaan zie ik verpieteren en of wellicht nog wat pakken in China of ergens in een woestijn. Helaas voor deze sympathieke Joël.
remco k
 remco k - maandag 10 juli 2017 - 12:42   quote  deeplink  
Bij Ajax spelen is je carriere zien verpieteren?
p111
 p111 - maandag 10 juli 2017 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 12:21 schreef AkaS het volgende:
Zouden ze in Lyon niet weten dat Veltman opbouwend veeeeel sterker is... Hahahahahahaha

Zelfs Crystal Palace moet hem niet. En volgens mij ligt de schuld niet bij Raiola.Die wilde hem al eerder verkopen en toen wilde Tete bij Ajax blijven voor zijn ontwikkeling. En kijk hoe hij is beloont voor zijn Loyaliteit!!!

Ik wens Tete een mooie loopbaan via Lyon naar Madrid of Barcalona!

En Veltman...zijn loopbaan zie ik verpieteren en of wellicht nog wat pakken in China of ergens in een woestijn. Helaas voor deze sympathieke Joël.
Slaat nergens op
Scout2
 Scout2 - maandag 10 juli 2017 - 13:08   quote  deeplink  
Jammer Zonde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 juli 2017 door Scout2 --
Scout2
 Scout2 - maandag 10 juli 2017 - 13:23   quote  deeplink  
Door tête te laten gaan zet ik toch wel mijn vraagtekens bij ajax.
Willen ze achteruit in plaats van vooruit, hadden hem moeten behouden.
Koste wat het kost.
Jaccio
 Jaccio - maandag 10 juli 2017 - 13:41   quote  deeplink  
Geweldig voor die jongen. Gaat laten zien hoe dom het is geweest van Ajax om een ander de voorkeur te geven.
Succes Kenny, het is je gegund.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 juli 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 12:21 schreef AkaS het volgende:
Zouden ze in Lyon niet weten dat Veltman opbouwend veeeeel sterker is... Hahahahahahaha

Zelfs Crystal Palace moet hem niet. En volgens mij ligt de schuld niet bij Raiola.Die wilde hem al eerder verkopen en toen wilde Tete bij Ajax blijven voor zijn ontwikkeling. En kijk hoe hij is beloont voor zijn Loyaliteit!!!

Ik wens Tete een mooie loopbaan via Lyon naar Madrid of Barcalona!

En Veltman...zijn loopbaan zie ik verpieteren en of wellicht nog wat pakken in China of ergens in een woestijn. Helaas voor deze sympathieke Joël.
Blijkbaar hebben de trainers wel meer vertrouwen in Veltman ten opzichte van Tete? En daarnaast zijn de statistieken van Veltman ook gewoon erg goed?
remco k
 remco k - maandag 10 juli 2017 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 13:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben de trainers wel meer vertrouwen in Veltman ten opzichte van Tete? En daarnaast zijn de statistieken van Veltman ook gewoon erg goed?
de 5 trainers die beide spelers onder hun hoede hebben gehad, hebben allemaal gekozen voor Veltman..

Ik denk ook dat Tete meer potentie heeft en vindt ook dat hij zeker een grote periode vorig seizoen gewoon de voorkeur had moeten krijgen.

Maar al die 5 de trainers, die zijn toch echt niet allemaal gek??

Bosz, Keijzer, Blind, Grim en Advocaat.
AkaS
 AkaS - maandag 10 juli 2017 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 12:42 schreef remco k het volgende:
Bij Ajax spelen is je carriere zien verpieteren?
Hahaha Remco, ik dacht dat jij het wel zou begrijpen.... Ik moet echt even mezelf ertoe zetten om te reageren want een beetje dom en suggestief is jouw reactie voor mijn gevoel wel.

Ik verwacht niet dat welke club van welke serieuze competitie in Veltman een versterking ziet. Het dna waar Overmars over raaskalde zal elders niet gezien worden vermoed ik. Tegen fc balophetdak 7 wanneer hij geen seconde onder druk komt te staan, komt hij leuk mee.

Zodra hij aan de bak moet, is hij weg!

Ik verwacht dat hij ook binnen Ajax voorbij gestreeft zal worden en zijn basisplaats zal verliezen.

Aan het einde van het seizoen zal hij met zijn dna tussen zijn benen nog wat geld opstrijken in China of ergens in een zandbak.

Clubs als Lyon of Tottenham gaan hem echt niet nemen!

Dat bedoel ik met verpieteren.

Heel misschien pakt FdB hem als rcv en krijgt hij zodoende een kans als Blind bij Man.U al heeft Blind echt balgevoel en weet hij onder druk bijna altijd de juiste oplossing te vinden en hiermee zijn gebrek aan snelheid te compenseren. Dit gogme heeft Veltman helaas niet!
AkaS
 AkaS - maandag 10 juli 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 13:23 schreef Scout2 het volgende:
Door tête te laten gaan zet ik toch wel mijn vraagtekens bij ajax.
Willen ze achteruit in plaats van vooruit, hadden hem moeten behouden.
Koste wat het kost.
helemaal mee eens!
AkaS
 AkaS - maandag 10 juli 2017 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 13:41 schreef Jaccio het volgende:
Geweldig voor die jongen. Gaat laten zien hoe dom het is geweest van Ajax om een ander de voorkeur te geven.
Succes Kenny, het is je gegund.
ook mee eens. 100%
AkaS
 AkaS - maandag 10 juli 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 14:06 schreef remco k het volgende:

[..]

de 5 trainers die beide spelers onder hun hoede hebben gehad, hebben allemaal gekozen voor Veltman..

Ik denk ook dat Tete meer potentie heeft en vindt ook dat hij zeker een grote periode vorig seizoen gewoon de voorkeur had moeten krijgen.

Maar al die 5 de trainers, die zijn toch echt niet allemaal gek??

Bosz, Keijzer, Blind, Grim en Advocaat.
Vriendjespolitiek.

Ik heb heel wat oudspelers en trainers voorbij zien komen op tv gedurende het EL avontuur en allemaal zouden ze kiezen voor Tete !!!

Ik wil Veltman ook niet afbranden( al zal dat hem aan zijn reet roesten) maar ik irriteer mij eraan dat sommige types oneindig veel kansen krijgen en anderen niet.

Tete, Riedewal, Bazoer en in mindere mate ElGhazi....van Talenten klaar voor de top, afgebrand binnen Ajax en verkocht als flop ;-)

Volgens mij ligt dit niet aan hun kwaliteit als speler maar wel aan het pulletje van de heren Overmars, Sar en anderen binnen het TH.
p111
 p111 - maandag 10 juli 2017 - 16:57   quote  deeplink  
Wij zien maar een klein gedeelte van zijn optreden en de trainers bijna gaelijks dus zal wel een reden voor zijn.
Eide
 Eide - maandag 10 juli 2017 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 16:57 schreef p111 het volgende:
Wij zien maar een klein gedeelte van zijn optreden en de trainers bijna gaelijks dus zal wel een reden voor zijn.
Ik denk dat het met name voort komt uit niet willen wachten op z'n kans. Los van persoonlijke meningen is het aan de trainer om te bepalen wie de 11 besten zijn, of welke 11 het plan van de trainer het best uitvoeren. Dan kan je op de bank komen.

Als de speler voor je dan blijft, of je ziet geen kansen je erlangs te vechten is er maar één optie. Ik ben er van overtuigd dat Ajax hem er graag bij had gehouden maar Tete kiest voor zichzelf, of in ieder geval voor wat in zijn perceptie het best is.
remco k
 remco k - maandag 10 juli 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 16:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha Remco, ik dacht dat jij het wel zou begrijpen.... Ik moet echt even mezelf ertoe zetten om te reageren want een beetje dom en suggestief is jouw reactie voor mijn gevoel wel.

Ik verwacht niet dat welke club van welke serieuze competitie in Veltman een versterking ziet. Het dna waar Overmars over raaskalde zal elders niet gezien worden vermoed ik. Tegen fc balophetdak 7 wanneer hij geen seconde onder druk komt te staan, komt hij leuk mee.

Zodra hij aan de bak moet, is hij weg!

Ik verwacht dat hij ook binnen Ajax voorbij gestreeft zal worden en zijn basisplaats zal verliezen.

Aan het einde van het seizoen zal hij met zijn dna tussen zijn benen nog wat geld opstrijken in China of ergens in een zandbak.

Clubs als Lyon of Tottenham gaan hem echt niet nemen!

Dat bedoel ik met verpieteren.

Heel misschien pakt FdB hem als rcv en krijgt hij zodoende een kans als Blind bij Man.U al heeft Blind echt balgevoel en weet hij onder druk bijna altijd de juiste oplossing te vinden en hiermee zijn gebrek aan snelheid te compenseren. Dit gogme heeft Veltman helaas niet!
Leuk wat jij denkt. Maar binnen Ajax lopen er op dit moment geen hele grote talenten op die positie. En het grote talent Tete is het niet gelukt het bij 5 verschillende trainers van Veltman te winnen.

Tsjaa. En dan kan jij mijn reactie wel dom vinden. 1 vind ik dat nogal denigrerend en 2. De feiten liegen niet.
remco k
 remco k - maandag 10 juli 2017 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 16:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Vriendjespolitiek.

Ik heb heel wat oudspelers en trainers voorbij zien komen op tv gedurende het EL avontuur en allemaal zouden ze kiezen voor Tete !!!

Ik wil Veltman ook niet afbranden( al zal dat hem aan zijn reet roesten) maar ik irriteer mij eraan dat sommige types oneindig veel kansen krijgen en anderen niet.

Tete, Riedewal, Bazoer en in mindere mate ElGhazi....van Talenten klaar voor de top, afgebrand binnen Ajax en verkocht als flop ;-)

Volgens mij ligt dit niet aan hun kwaliteit als speler maar wel aan het pulletje van de heren Overmars, Sar en anderen binnen het TH.
Allemaal mannen die de groep niet door en door kennen.

Maar ik roep nergens dat Tete de mindere is of dat hij niet had moeten blijven of weet ik veel wat je allemaal denkt. Maar ga nou niet doen alsof Veltman een waardeloze back is. Dat slaat namelijk helemaal nergens op.
Jaccio
 Jaccio - maandag 10 juli 2017 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 14:06 schreef remco k het volgende:

[..]

de 5 trainers die beide spelers onder hun hoede hebben gehad, hebben allemaal gekozen voor Veltman..

Ik denk ook dat Tete meer potentie heeft en vindt ook dat hij zeker een grote periode vorig seizoen gewoon de voorkeur had moeten krijgen.

Maar al die 5 de trainers, die zijn toch echt niet allemaal gek??

Bosz, Keijzer, Blind, Grim en Advocaat.
Blind, Grim en Advocaat moesten wel omdat Tete bij Ajax niet speelde.
Ze zouden alle geloofwaardigheid verliezen als ze een speler opstellen zonder ritme, zeker in de situatie waarin het nl elftal zich nu bevindt.

Bosz koos voor Veltman. Waarom is mij een raadsel, maar hij deed het. En daarom koos de rest ook voor Veltman
nummer10
 nummer10 - maandag 10 juli 2017 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 21:00 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Blind, Grim en Advocaat moesten wel omdat Tete bij Ajax niet speelde.
Ze zouden alle geloofwaardigheid verliezen als ze een speler opstellen zonder ritme, zeker in de situatie waarin het nl elftal zich nu bevindt.

Bosz koos voor Veltman. Waarom is mij een raadsel, maar hij deed het. En daarom koos de rest ook voor Veltman
onzin die nemen wel vaker onbegrijpelijke keuzes... veltman zijn cijfers liegen gewoon niet..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 11 juli 2017 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 23:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onzin die nemen wel vaker onbegrijpelijke keuzes... veltman zijn cijfers liegen gewoon niet..
Onzin zeer zeker niet.
Het is al jaren zo dat de bondscoaches zeggen dat ze enkel spelers oproepen die wedstrijdritme hebben.
Als je dus niet speelt en Veltman wel, zal je dus uitgesloten zijn.
Hoe ik verder denk over beide spelers en of de bondscoach wel voor hem had gekozen indien hij had gespeeld zullen we niet weten, maar het afdoen als een onzin uitspraak is dus pas echt onzin.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 juli 2017 - 09:59   quote  deeplink  
tjah peterhs... ik zie wel vaker spelers erin staan die amper hebben gespeelt of zijn opgeroepen
AkaS
 AkaS - dinsdag 11 juli 2017 - 10:58   quote  deeplink  
Tjonge jonge... gaan we nu schermen met cijfertjes????
Zijn we soms vergeten wat we met eigen ogen hebben waargenomen???

Veltman heb ik bijna alleen zien schutteren dit seizoen bij Ajax.
Niet doordekken.
Verkeerde kant dekken.
Zomaar in de voeten van de tegenstander passen.
Voorbij gelopen op snelheid.
Mannetje laten lopen.
Domme gele kaarten pakken.

En opbouwend... assists??? Goals????

Komop zeg er lopen er hier een paar te slapen of hebben last van misplaatste loyaliteit t.a.v. de hoge heren die zich graag omringen met jaknikkers en zo hun hachie veilig stellen!
Eide
 Eide - dinsdag 11 juli 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 10:58 schreef AkaS het volgende:

Veltman heb ik bijna alleen zien schutteren dit seizoen bij Ajax.
Niet doordekken.
Verkeerde kant dekken.
Zomaar in de voeten van de tegenstander passen.
Voorbij gelopen op snelheid.
Mannetje laten lopen.
Domme gele kaarten pakken.

En opbouwend... assists??? Goals????

Komop zeg er lopen er hier een paar te slapen of hebben last van misplaatste loyaliteit t.a.v. de hoge heren die zich graag omringen met jaknikkers en zo hun hachie veilig stellen!
https://www.vi.nl/pro/analyse/hierom-krijgt-veltman-de-voorkeur-boven-tete-en-snapt-niemand-daar-wat-van

Even ter illustratie dat er toch wel degelijk mensen zijn die iets heel anders zien en dat bovendien kunnen onderbouwen.

Mijn mening is en blijft dat Tete terecht z'n plekje verloor aan de start van her seizoen en dat ik goed begrijp dat Bosz voor Veltman bleef kiezen. Tegelijkertijd ben ik ook van mening dat er meer toekomst in Tete schuilt als in Veltman, maar een coach kiest voor nu, niet voor straks. Ik had Tete heel erg graag zien blijven, maar Veltman heeft wel degelijk een solide seizoen gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juli 2017 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 11 juli 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 10:58 schreef AkaS het volgende:
Tjonge jonge... gaan we nu schermen met cijfertjes????
Zijn we soms vergeten wat we met eigen ogen hebben waargenomen???

Veltman heb ik bijna alleen zien schutteren dit seizoen bij Ajax.
Niet doordekken.
Verkeerde kant dekken.
Zomaar in de voeten van de tegenstander passen.
Voorbij gelopen op snelheid.
Mannetje laten lopen.
Domme gele kaarten pakken.

En opbouwend... assists??? Goals????

Komop zeg er lopen er hier een paar te slapen of hebben last van misplaatste loyaliteit t.a.v. de hoge heren die zich graag omringen met jaknikkers en zo hun hachie veilig stellen!
Er zijn hier mensen met een andere mening. Ga je dus eens diep schamen wat je laatste zin betreft vent.
remco k
 remco k - dinsdag 11 juli 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 13:04 schreef Eide het volgende:

[..]

https://www.vi.nl/pro/analyse/hierom-krijgt-veltman-de-voorkeur-boven-tete-en-snapt-niemand-daar-wat-van

Even ter illustratie dat er toch wel degelijk mensen zijn die iets heel anders zien en dat bovendien kunnen onderbouwen.

Mijn mening is en blijft dat Tete terecht z'n plekje verloor aan de start van her seizoen en dat ik goed begrijp dat Bosz voor Veltman bleef kiezen. Tegelijkertijd ben ik ook van mening dat er meer toekomst in Tete schuilt als in Veltman, maar een coach kiest voor nu, niet voor straks. Ik had Tete heel erg graag zien blijven, maar Veltman heeft wel degelijk een solide seizoen gespeeld.
Helemaal eens.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 juli 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 13:04 schreef Eide het volgende:

[..]

https://www.vi.nl/pro/analyse/hierom-krijgt-veltman-de-voorkeur-boven-tete-en-snapt-niemand-daar-wat-van

Even ter illustratie dat er toch wel degelijk mensen zijn die iets heel anders zien en dat bovendien kunnen onderbouwen.

Mijn mening is en blijft dat Tete terecht z'n plekje verloor aan de start van her seizoen en dat ik goed begrijp dat Bosz voor Veltman bleef kiezen. Tegelijkertijd ben ik ook van mening dat er meer toekomst in Tete schuilt als in Veltman, maar een coach kiest voor nu, niet voor straks. Ik had Tete heel erg graag zien blijven, maar Veltman heeft wel degelijk een solide seizoen gespeeld.
eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 11 juli 2017 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 10:58 schreef AkaS het volgende:
Tjonge jonge... gaan we nu schermen met cijfertjes????
Zijn we soms vergeten wat we met eigen ogen hebben waargenomen???

Veltman heb ik bijna alleen zien schutteren dit seizoen bij Ajax.
Niet doordekken.
Verkeerde kant dekken.
Zomaar in de voeten van de tegenstander passen.
Voorbij gelopen op snelheid.
Mannetje laten lopen.
Domme gele kaarten pakken.

En opbouwend... assists??? Goals????

Komop zeg er lopen er hier een paar te slapen of hebben last van misplaatste loyaliteit t.a.v. de hoge heren die zich graag omringen met jaknikkers en zo hun hachie veilig stellen!
Of je wat minder laten opnaaien door de publieke opinie en zelf een mening vormen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5928
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF: Tete naar Lyon!









0.0127151