BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ridgeciano Haps topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 07:25   quote  deeplink  
6 miljoen man man man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2020 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 07:26   quote  deeplink  
Word vandaag gekeurd las ik..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 07:26 schreef RenatoBos het volgende:
Word vandaag gekeurd las ik..
Feyenoord lijkt de gewenste defensieve versterkingen binnen te hebben. Voetbal International en De Telegraaf melden maandagavond laat namelijk dat de Rotterdammers rond zijn met sc Heerenveen en AZ over de komst van Jeremiah St. Juste en Ridgeciano Haps. Het duo wordt naar verluidt dinsdag al gekeurd.

De Rotterdammers lijken vaart achter de komst van het tweetal te hebben gezet zodat zij meteen mee kunnen naar het trainingskamp dat de club aankomende week belegt in Oostenrijk. St. Juste wordt volgend seizoen de stand-in van Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden die in het kampioensjaar het centrale duo achterin vormden. De 21-jarige jeugdinternational lijkt op termijn de opvolger van laatstgenoemde te gaan worden.

Martin van Geel zag Terence Kongolo onlangs voor miljoenen naar AS Monaco vertrekken en heeft met Haps meteen een vervanger weten te strikken. Naast Feyenoord werd de back van AZ ook in verband gebracht met PSV, dat op zoek is naar een opvolger van Jetro Willems. De regerend landskampioen lijkt echter aan het langste eind te trekken.

Feyenoord betaalt 6 miljoen euro voor Haps, terwijl St. Juste Heerenveen ruim 4,5 miljoen euro oplevert. Beide verkopende clubs accepteren wel dat de Rotterdammers het bedrag niet in één keer overmaken: Feyenoord smeert de transfersom over een langere tijd uit. De twee verdedigers zijn na Sofyan Amrabat en Jean-Paul Boëtius miljoenenaanwinst nummer drie en vier. Kevin Diks werd eerder al op huurbasis overgenomen van Fiorentina.

Lees meer op www.voetbalzone.nl
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juli 2017 - 07:30   quote  deeplink  
Bedrag is gegokt denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 07:31   quote  deeplink  
Zou kunnen, die vroegen toch eerst 10..(?)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juli 2017 - 07:31   quote  deeplink  
Zoiets
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 07:32   quote  deeplink  
Of zou Vejinovic de prijs hebben kunnen drukken..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 07:38   quote  deeplink  
Ja dus, eerst lezen Renato..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 07:48   quote  deeplink  
Wiki meld dat ie een contract voor twee seizoenen heeft afgedongen..(?)
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 18 juli 2017 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 07:48 schreef RenatoBos het volgende:
Wiki meld dat ie een contract voor twee seizoenen heeft afgedongen..(?)
Onwaarschijnlijk
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 08:19   quote  deeplink  
Dat lijkt me ook, 4 jaar is toch minimaal meestal..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 18 juli 2017 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 08:19 schreef RenatoBos het volgende:
Dat lijkt me ook, 4 jaar is toch minimaal meestal..
Wiki is publiek, dus iedereen kan er wat opgooien
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 10:12   quote  deeplink  
Das waar..
kenny
 kenny - dinsdag 18 juli 2017 - 10:16   quote  deeplink  
goede aankoop beste back van nederland , al heeft hij dipje gehad mede ook door blesure
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 18 juli 2017 - 10:17   quote  deeplink  
Prima aamkoop. Logisch ook. Gaan we veel plezier van hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 10:47   quote  deeplink  
Okay, ik laat me verrassen..
van geil
 van geil - dinsdag 18 juli 2017 - 10:52   quote  deeplink  
Heeft hij ook een moeder ?
R()b
 R()b - dinsdag 18 juli 2017 - 10:56   quote  deeplink  
Welkom ben erg benieuwd.
Bijna 5 Augustus.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 10:52 schreef van geil het volgende:
Heeft hij ook een moeder ?
Dat was vanochtend ook mijn eerste gedachte..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 11:10   quote  deeplink  
De keuring voor beider heren is aan de gang..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 12:34   quote  deeplink  
Een dubbelslag voor Feyenoord op de transfermarkt. De landskampioen neemt Ridgeciano Haps van AZ en Jeremiah St. Juste van sc Heerenveen over. De verdedigers gaan vanmiddag allebei direct mee op trainingskamp naar Oostenrijk.
ar
 ar - dinsdag 18 juli 2017 - 12:39   quote  deeplink  
Nou, welkom bij de mooiste club des lands!
Succes, en dit forum houdt jullie in de gaten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 12:40   quote  deeplink  
Zo is het

Welkom ridgeciano..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 12:40   quote  deeplink  
En nou niet gaan janken he ar..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 12:40   quote  deeplink  
FEYENOORD SLAAT DEFENSIEVE DUBBELSLAG

2lb244i.jpg

Feyenoord vertrekt met twee extra spelers richting het trainingskamp in Oostenrijk. Met de komst van Ridgeciano Haps, die overkomt van AZ, en Jeremiah St. Juste (sc Heerenveen) heeft de club een defensieve dubbelslag geslagen op de transfermarkt. Beide verdedigers ondertekenden dinsdag net na het middaguur een contract in De Kuip en stappen later vanmiddag met hun nieuwe ploeggenoten het vliegtuig in.

Ridgeciano Haps
De 24-jarige Ridgeciano Haps tekent bij Feyenoord een vijfjarig contract tot medio 2022. De linkervleugelverdediger maakte in het seizoen 2013-2014 zijn debuut voor AZ en speelde tot nu toe negentig wedstrijden in de Eredivisie.

Met Haps, die gaat spelen met rugnummer 5, heeft Feyenoord de gewenste opvolger voor de naar AS Monaco vertrokken Terence Kongolo binnen. ‘Op zijn positie is Ridgeciano een van de beste spelers van Nederland, zowel aanvallend als verdedigend,’ zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Dat heeft hij niet alleen in de Eredivisie maar ook in de Europa League laten zien. We zijn dan ook blij dat we hem nog ruim voor de start van het seizoen hebben kunnen vastleggen.’

Jeremiah St. Juste
Jeremiah St. Juste is een 20-jarige centrale verdediger, die wordt overgenomen van sc Heerenveen. De international van Jong Oranje tekent in De Kuip een vierjarig contract tot medio 2021 en gaat spelen met rugnummer 4. St. Juste maakte al op 18-jarige leeftijd zijn debuut voor Heerenveen en heeft inmiddels 69 Eredivisiewedstrijden achter zijn naam staan.

‘We halen met Jeremiah een zeer talentvolle jongen binnen die dus al de nodige ervaring heeft, maar de komende jaren ook nog enorm kan doorgroeien,’ aldus Van Geel. ‘Naast centraal in de verdediging kan Jeremiah eventueel ook als verdedigende middenvelder uit de voeten. Voor een trainer is het altijd prettig als spelers op meerdere posities kunnen spelen.’
ar
 ar - dinsdag 18 juli 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 12:40 schreef RenatoBos het volgende:
En nou niet gaan janken he ar..
Hahaha.. jij..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 12:42   quote  deeplink  
Ook van jou he..d:-)
ar
 ar - dinsdag 18 juli 2017 - 12:44   quote  deeplink  
:-*
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juli 2017 - 12:49   quote  deeplink  
Nou. Succes.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 13:22   quote  deeplink  
ELF WEETJES OVER RIDGECIANO HAPS

2hmzmkh.jpg

Ridgeciano Haps zette dinsdagmiddag zijn handtekening onder een vijfjarige verbintenis bij Feyenoord. Maak kennis met de verdediger aan de hand van elf weetjes.

1.
Ridgeciano Haps werd op 12 juni 1993 geboren in Utrecht. Vorige maand vierde hij zijn 24steverjaardag.

2.
Haps begon met voetballen bij Zwaluwen Vooruit in Utrecht, voordat hij een deel van de jeugdopleiding van Ajaks doorliep. Na een tussenstap bij Elinkwijk, ging hij spelen voor AZ. Haps kwam vervolgens nog een jaar uit voor AFC, voordat hij terugkeerde bij AZ.

3.
Op 28 september 2013 maakte Haps zijn debuut in de Eredivisie voor AZ. In de thuiswedstrijd tegen PSV (2-1) kwam hij kort na rust als invaller in het veld.

4.
Haps werd tijdens de tweede helft van het seizoen 2013-2014 door AZ verhuurd aan Go Ahead Eagles. Hij kwam in tien Eredivisieduels in actie voor de club uit Deventer.

5.
Op 20 februari 2016 maakte Haps zijn eerste doelpunt in de Eredivisie in de thuiswedstrijd met AZ tegen FC Groningen (4-1). In totaal scoorde hij tijdens het seizoen 2015-2016 drie keer in de Eredivisie.

6.
Haps ontwikkelde zich de afgelopen twee seizoenen tot vaste waarde in het elftal van AZ. In twee jaar tijd speelde hij zestig Eredivisiewedstrijden voor de club uit Alkmaar.

7.
Op 12 december 2013 maakte Haps zijn Europese debuut in de Europa League-wedstrijd PAOK Saloniki – AZ. In totaal speelde hij tot dusver twintig Europese wedstrijden, waarin hij één doelpunt maakte (op 8 december 2016 tegen Zenit St. Petersburg).

8.
AZ-trainer John van den Brom maakte zich in november 2016 hard voor een uitverkiezing van Haps voor Oranje. ‘Ik maak hem elke dag mee en ben fan van hem, dat weet hij. Ik hoef niet te kiezen, maar wat mij betreft hoort hij erbij,’ sprak de trainer.

9.
Alleen Terence Kongolo won afgelopen seizoen meer duels in de Eredivisie dan Haps: 70,2 om 69,7 procent.

10.
Op zondag 1 oktober keert Haps met Feyenoord terug in Alkmaar. Die dag staat om 12:30 uur de uitwedstrijd tegen AZ op het programma.

11.
Ridgeciano Haps is te volgen op Instagram via @r.haps. 

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2017 door RenatoBos --
van geil
 van geil - dinsdag 18 juli 2017 - 13:34   quote  deeplink  
Succes
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 juli 2017 - 13:34   quote  deeplink  
Welkom. Goede backs zijn niet makkelijk te vinden. Ben benieuwd of hij kan brengen wat ie soms bij AZ ook kon brengen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 13:38   quote  deeplink  
Ik hoop op nog beter..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 13:42   quote  deeplink  
Bijna onze duurste aankoop ooit..

r9ohfn.jpg
ar
 ar - dinsdag 18 juli 2017 - 13:57   quote  deeplink  
Dat is hij niet waard vooralsnog.
Maar ja..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 14:02   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat ze eerst 10 vroegen..
van geil
 van geil - dinsdag 18 juli 2017 - 14:24   quote  deeplink  
Dat ontkenden ze. er was nooit een bedrag genoemd, er was niet eens naar gevraagd .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 14:48   quote  deeplink  
Das waar ook maar hij ging niet voor een schijntje weg als wij zulke bedragen voor onze verdedigers konden vangen, als ik me het goed herinnert..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 14:54   quote  deeplink  
HAPS: ‘HET GEVOEL BIJ FEYENOORD WAS DIRECT GOED’

jqruc1.jpg

Ridgeciano Haps kan niet wachten om aan de slag te gaan bij zijn nieuwe club. Dat vertelde de verdediger in gesprek met Feyenoord TV, kort nadat hij zijn handtekening had gezet onder een contract in De Kuip.

‘Het is leuk om direct mee te gaan op trainingskamp,’ zei Haps. ‘Het is ook een goede mogelijkheid om direct kennis te maken met de andere jongens en met de staf. Ik kan niet wachten om te beginnen.’

Haps vertelde dat Giovanni van Bronckhorst een belangrijke rol heeft gespeeld in zijn keuze voor Feyenoord. ‘Hij is ook linksback geweest, dus ik denk dat ik veel van hem kan leren. Er was ook interesse uit het buitenland, maar Feyenoord kwam direct met een goed plan. Mijn gevoel was gelijk goed, met in het achterhoofd het legioen waar ik heel graag voor wil spelen.’

Hij vertelde in het bijzonder uit te kijken naar het spelen in de Champions League. ‘Dat is het hoogste podium, het mooiste wat er is. Het is een jongensdroom om in die competitie te spelen.’


(https://youtu.be/x2mSp6hNFrM)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 14:55   quote  deeplink  
Klinkt positief maar ja das altijd zo..
tomson
 tomson - dinsdag 18 juli 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 13:42 schreef RenatoBos het volgende:
Bijna onze duurste aankoop ooit..

[ afbeelding ]
Martin is echt helemaal losgeslagen.
tomson
 tomson - dinsdag 18 juli 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 14:48 schreef RenatoBos het volgende:
Das waar ook maar hij ging niet voor een schijntje weg als wij zulke bedragen voor onze verdedigers konden vangen, als ik me het goed herinnert..
Lijkt me logisch.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 17:03   quote  deeplink  
Mij niet..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 10:52 schreef van geil het volgende:
Heeft hij ook een moeder ?
Ja, niet interessant geile..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juli 2017 - 17:29   quote  deeplink  
Ik vind Haps he-le-maal niks.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 17:31   quote  deeplink  
Sluit me hier ook bij aan, hopelijk hebben we het mis..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juli 2017 - 17:31   quote  deeplink  
De nieuwe Nelom.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 17:32   quote  deeplink  
Das wel heel dramatisch gebracht d:-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juli 2017 - 17:33   quote  deeplink  
In de statistieken scoort Nelom nu al beter.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juli 2017 - 17:36   quote  deeplink  
Serieus..(?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ridgeciano Haps topic









0.0090899