BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Superfeyenoord is magic! Standbeeld voor Mourinho en gehoord bij snackbar Picobello

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 22 juli 2017 - 15:26   quote  deeplink  
In snackbar Picobello werd ik aangesproken door 2 jongetjes. Heb je het gehoord van Appie Nouri, zijn hersenbeschadiging? Heel erg zei ik, wachtend op twee frites zonder en kwekkeboomkroketten.

Voor welke club ben je? Blijkbaar was ik voor de negenjarige niet aangedaan genoeg door het nieuws inzake Nouri. Voor Feyenoord natuurlijk en we worden weer kampioen. Wie vind je de beste speler van Feyenoord? Na enig nadenken besloot ik tot Jorgensen. Veel doelpunten en assists en altijd in de weer. Wat wil je nog meer.

Volgens de e-junior zou Jorgensen vertrekken en zijn Ajax had een Argentijn op het oog met veel skills en PSV is met Lozano ook niet te versmaden. Kramert vind ik ook een goeie spits counterde ik en hij stelde dat met JP Boetius een goede aanvaller teruggekeerd was op het oude nest (mijn woorden). Verdomd een echte kenner die 9e groeper. Helemaal overtuigd van St Juste en Haps ben ik niet zei ik om de jonge Ajax-supporter hoop te geven voor een seizoen zonder Nouri, Traoré, Riedewald, Klaassen en professor 5-seconden Bosz.

De midvoor en af en toe rechtsbuiten en nummer 10 van de E-2 riposteerde dat in FIFA 2000 (of iets dergelijks) St Juste en Haps zeer hoge ratings hebben. Dat was een enorme geruststelling.

De laatste vraag van het nette jongetje van de K-laan 43 was of ik als Feyenoorder wel eens gevochten had. Het speelde door mijn hoofd te gaan opscheppen. Nee,nee zei ik maar ik liet achterwege te vermelden geen hekel te hebben aan Joden en in de strijd tegen de extremistische Islam de nederzettingenpolitiek niet openlijk veroordeel.

In de wetenschap dat het 2e opeenvolgende kampioenschap het door mij aanbeden Feyenoord niet meer kan ontgaan toog ik huiswaarts. Frietjes waren te hard gebakken maar de kroketten waren top.

Verdere huishoudelijke mededelingen voor het legioen en het bestuur van Feijenoord:

Na het behalen van de 16e titel van de grootmacht uit Zuid zal er de maandag na het behaade kampioenschap een rondtocht in een open bus plaatsvinden door Groot-Rotterdam, Spijkenisse, Zoetermeer, Delft, Den Haag, Alphen a/d Rijn en Haarlem. Dinsdag volgt er een rondtocht door de Rotterdamse haven. De Coolsingel huldiging zal voorlopig beperkt blijven tot elk 5e kampioenschap en/of behaalde internationale bekers.

Tevens is de supportersvereniging Feyenoord Amsterdam Oost (SVFAO) sinds december 2016 in overleg met het B&W Amsterdam voor een sobere grachtentocht voor de voltallige selectie van Feyenoord1 om de vele supporters in de hoofdstad te bedanken. Alleen D66 ligt dwars.

De SVFAO, heeft inmiddels een plek gevonden voor het manshoge standbeeld van Mourinho. De sculptuur gegoten in brons naar een ontwerp van Sportdwaas zelf zal geplaatst worden bij de brug over de Prinsengracht bij de Reguliersstraat. Dit om erkentelijkheid te betuigen voor zijn inzet tot verhoging van de kwaliteit van het voetbal in het algemeen en het Nederlands voetbal in het bijzonder. Een en ander afhankelijk van succesvolle vergunning- en subsidieaanvragen.

Disclaimer:
Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met JP en Tapia voor de Quatruppel! Het wordt weer een prachtig jaar.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

3xwvtz0196a6hy7t-640x1920-g9p92v3t.png


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2017 door sportdwaas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Superfeyenoord is magic! Standbeeld voor Mourinho en gehoord bij snackbar Picobello









0.0060110