BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sam Larsson - Samba Sam - de topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 augustus 2017 - 13:49   quote  deeplink  
Welkom.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 13:53   quote  deeplink  
Larsson op 10. Zie ik wel gebeuren. Vooral hopen dat chemie tussen hem, team en Legioen de rest doet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 14:04   quote  deeplink  
Credits ook naar Guidetti.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 14:36   quote  deeplink  
VI Rebound: het Sam Larsson-mysterie

Sam Larsson is kersvers speler van Feyenoord, maar de stap van SC Heerenveen naar een topclub kwam veel later dan de dribbelaar gehoopt had. In februari onderzocht VI-verslaggever Reon Boeringa waarom de Zweedse linksbuiten nog steeds in Friesland speelde. Het bleek een raadsel, net als de hoofdpersoon zelf.
‘Steeds vaker wordt mij gevraagd waarom Sam nog niet bij een topclub beland is. En ik geef telkens hetzelfde antwoord. Namelijk dat ik dat zelf ook niet begrijp.’ Aan het woord is Dwight Lodeweges, de trainer die Larsson anderhalf seizoen onder zijn hoede had bij SC Heerenveen.
Lodeweges is al fan van Larsson vanaf het moment dat hij medio 2014 met de Zweed ging werken na diens komst van IFK Göteborg. Hij typeert hem niet alleen als een geweldige voetballer, maar ook als een prettig persoon. Als iemand die je als Eredivisie-topclub in alle opzichten uitstekend erbij kunt hebben.
Afgelopen zomer werd er al flink getrokken aan Samba Sam, maar Heerenveen was niet te vermurwen. Vorige maand leek het moment voor een transfer alsnog daar. Zowel Ajax als PSV was in de markt voor aanvallende versterking en met een aantal prima optredens in december en januari zette Larsson zijn kandidatuur voor een stap omhoog kracht bij. Zo scoorde hij op 10 december twee keer tegen Excelsior, draaide hij op 14 januari negentig minuten lang de ADO Den Haag-defensie dol en gaf hij twee weken later tegen PSV de assist van het seizoen op Reza Ghoochannejhad.
Mensen die hem goed kennen, omschrijven Larsson als zeer ambitieus en doelgericht
Maar de gepaste en ook wel verwachte beloning voor zijn ontwikkeling bleef uit. Ajax ging in zee met de Braziliaan David Neres, PSV hield zijn geld uiteindelijk op zak en vanuit het buitenland hapte er ook niemand toe. En dus was Larsson er even helemaal klaar mee, begin februari. Hij had geen zin in een interview en pakte tegen FC Utrecht zelfs de eerste rode kaart van zijn hele carrière.
Larsson moet zich destijds gefrustreerd hebben gevoeld. Mensen die hem goed kennen, omschrijven hem als zeer ambitieus en doelgericht. Als iemand die zijn carrière strak gepland heeft en, ondanks zijn uitgesproken dankbaarheid voor het podium dat Heerenveen hem biedt, bepaald niet in een pompeblêdenpyjama slaapt.
Sam Larsson slalomt langs Tom Trybull (links) en Thomas Meissner van ADO Den Haag.
Sam Larsson slalomt langs Tom Trybull (links) en Thomas Meissner van ADO Den Haag.
SCHAAKWEDSTRIJD

Tien dagen na de eerste interview-aanvraag komt er alsnog groen licht van Frieslands Most Wanted. Larsson vindt het leuk dat Voetbal International interesse in hem heeft. Over voetbal praat hij graag, maar zich blootgeven doet hij liever niet. Geconfronteerd met anekdotes van oude bekenden glimlacht hij vriendelijk, om vervolgens te zwijgen. ‘Het zou kunnen dat ik humor heb, open en sociaal ben. Maar daar wil ik verder niet zo veel over zeggen. Alleen de mensen die dicht bij mij staan, zien de echte Sam.’
Het interview heeft daardoor zo nu en dan iets van een schaakwedstrijd. Larsson zegt soms niets met veel woorden, dan weer een heleboel met ontzettend weinig. Zoals wanneer hij hoort over de opmerking van Lodeweges. ‘Ah, heeft Dwight dat gezegd? Ja, Dwight is een goede vent.’
Hans Vonk had ons er al voorzichtig voor gewaarschuwd. Als technisch directeur haalde hij Larsson in 2014 weg bij IFK Göteborg. Vonk leerde hem vervolgens kennen als een speler met twee gezichten: open en warm naar de mensen in zijn omgeving, naar buiten toe cool, stoïcijns en soms een beetje afstandelijk. We zien wat hij bedoelt. Larsson weegt zijn antwoorden zorgvuldig, laat stiltes vallen en lijkt soms te genieten van het rookgordijn dat hij daarmee creëert. Het is een soort realtime imagebuilding, à la Zlatan Ibrahimovic.
Als we dat aan hem voorleggen, is er weer die glimlach, het korte antwoord (‘Ja, dat zou kunnen’) en daarna de stilte. Toch wordt de manier waarop Larsson langs de vragen dribbelt geen moment storend. Omdat juist deze manier van reageren meer over hem zegt dan welk antwoord ook. Net als zijn uitspraak dat hij deel uitmaakt van een nieuwe generatie zelfbewuste Zweden. ‘We zijn er in ons land achter gekomen dat je niet zoveel opschiet met verlegenheid en met netjes op je beurt wachten. Je moet voor jezelf opkomen. Zo is de wereld in 2017.’
Met twee treffers is Sam Larsson op 10 december de matchwinner tegen Excelsior.
Met twee treffers is Sam Larsson op 10 december de matchwinner tegen Excelsior.
MASKER

We vragen Larsson naar zijn jeugd, specifiek naar het moment waarop hij te horen kreeg dat hij profvoetballer kon worden. Maar die herinnering wordt geserveerd met dermate veel nonchalance dat het de vraag oproept of het daadwerkelijk zo gebeurd is, of dat hij graag wil dat het zo wordt opgeschreven. ‘Ik kwam terug van het voetbalveld, toen zei mijn vader dat hij was gebeld door iemand van Göteborg, dat ze me graag wilden hebben. Ik reageerde zo van: Oké, prima. Ik was blij, maar ik had het wel zien aankomen. Ik wist dat het een kwestie van tijd was, voordat ik gevraagd zou worden door een grote club. Ik vond ook dat ik het verdiende. Dit bedoel ik verder niet arrogant, hè.’
Als we over zijn familie doorvragen, laat Larsson zijn masker ineens even zakken. Hij vertelt dat hij zijn ouders soms erg mist. Zijn broer, voetballer in Turkije, ziet hij ook maar twee keer per jaar. ‘Ik hou echt van mijn broer. Hij heeft twee kinderen, die zie ik ook bijna nooit. Ik merk dat ik steeds meer een familieman aan het worden ben, nu ik langer in het buitenland speel. Dat ik mijn broer weinig zie, ben ik wel gewend, hij is al jong uit huis gegaan. Maar ik vind het wel moeilijk dat ik mijn vader en moeder weinig zie.’
Ma Larsson is lerares op een basisschool, pa Larsson heeft een belangrijke functie bij de Zweedse post. ‘Wat hij daar precies doet, kan ik je niet uitleggen. Dat kan hij zelf namelijk ook niet.’ Met terugwerkende kracht roemt hij de keuze van zijn ouders het bij twee kinderen te houden. ‘Ze zijn duidelijk voor kwaliteit gegaan, niet voor kwantiteit.’ Larsson spreekt verder van een rustige, onbezorgde jeugd, waarin zijn ouders hem erg vrij lieten. ‘Maar voor mij was er geen andere keuze dan voetballen. Want dat is wat mijn broer deed en alles wat hij deed, wilde ik ook.’
Dan gaat Larssons telefoon. Hij moet echt even reageren en maakt daarna met een paar korte antwoorden kenbaar dat het gespreks-onderwerp familie wat hem betreft wel afgesloten is.
‘Een mooie transfer maken, dat is mijn doel. Het liefst naar Italië of Spanje’
Sam Larsson
GEEN COMMENTAAR

We besluiten het over een andere boeg te gooien en gooien een stapel papieren op tafel met lijstjes van statistiekenbureau Opta (zie kader), waarin Larsson in vrijwel elk denkbaar klassement tot de Eredivisie-top behoort. De Zweedse technicus kijkt zijn ogen uit. ‘Is dit echt waar, sta ik overal zo hoog? Dat is echt heel mooi. Ik weet wel dat ik me goed ontwikkeld heb, maar ik wist niet dat ik zo hoog scoorde.’ Vervolgens roept hij zijn ploeggenoot Morten Thorsby erbij. ‘Kom eens kijken, Morten, kun je zien wat ik allemaal kan.’
We stippen aan dat bijna alle andere voetballers in de lijstjes voor een topclub spelen of speelden, maar Larsson niet. Voelt hij zich als iemand die op school is blijven zitten met een 8 op zijn rapport? Larsson lacht hard om de metafoor. En zegt dan, bloedserieus: ‘Geen commentaar.’

COMPLIMENT

Toch moet het hem frustreren dat hij met zulke cijfers nog altijd niet verder gekomen is dan het Abe Lenstra Stadion. ‘Ik snap je vraag. En jij snapt mijn antwoord als ik zeg dat ik geen macht over die situatie heb’, verwijzend naar zijn contract tot medio 2018, waarin ook nog een optie voor een extra jaar is opgenomen. ‘Ik zie het maar als compliment dat er veel clubs zijn die mij willen hebben en dat Heerenveen mij zo graag wil behouden. Zo was het vorige maand al voor de derde transfer-periode op rij.’
‘Ik ben een complete en volwassen voetballer geworden. Ik zal Heerenveen daar altijd dankbaar voor zijn’
Sam Larsson
Dat Larsson zich klaar voelt voor de volgende stap in zijn loopbaan, daar windt hij geen doekjes om. ‘Ik heb me enorm ontwikkeld in Heerenveen en ik heb nu nog vier maanden om alles en iedereen ervan te overtuigen dat ik klaar ben voor een stap hogerop. Een mooie transfer maken, dat is mijn doel. Het liefst naar Italië of Spanje. Toen ik hier kwam, was ik een leuke voetballer zonder eindproduct. Maar ik ben efficiënter geworden, een complete en volwassen speler geworden. Ik zal Heerenveen daar altijd dankbaar voor zijn.’

OP WEG NAAR DE EREDIVISIE-ELITE

Sinds zijn komst naar Friesland, medio 2014, is Larsson niet alleen uitgegroeid tot een van de smaakmakers van SC Heerenveen, maar ook van de Eredivisie. Gemeten vanaf het moment van zijn transfer naar Heerenveen, staat Larsson in alle voor een speler op zijn positie relevante toplijstjes die Opta bijhoudt. Vooral wat betreft succesvolle dribbels en gecreëerde kansen, scoort de Zweed buitengewoon goed, maar ook op gebied van assists en doelpunten kan Larsson zich meten met de Eredivisie-elite. Daarmee toont hij aan klaar te zijn voor de stap naar de Eredivisie-top, waar hij mogelijk op diverse onderdelen nog hoger zal scoren, omdat hij dan dichter bij het doel van de tegenstander speelt dan in Friesland het geval is.

Assists
Speler Minuten Aantal
1 Hakim Ziyech 7.823 33
2 Luuk de Jong 7.771 25
3 Davy Klaassen 7.187 22
4 Sam Larsson 6.356 20
5 Jetro Willems 5.645 18
6 Edouard Duplan 5.735 18
7 Dabney dos Santos 4.500 17
8 Lasse Schöne 4.838 17
9 Jens Toornstra 5.457 17
10 Luciano Narsingh 5.437 16

Succesvolle dribbels
Speler Minuten Aantal
1 Sam Larsson 6.356 194
2 Hakim Ziyech 7.823 176
3 Iliass Bel Hassani 6.102 148
4 Amin Younes 3.607 141
5 Luciano Narsingh 5.437 136
6 Anwar El Ghazi 4.552 133
7 Brahim Darri 3.713 128
8 Valeri Qazaishvili 5.172 117
9 Adnane Tighadouini 3.932 113
10 Brandley Kuwas 4.027 113

Gecreëerde kansen
Speler Minuten Aantal
1 Hakim Ziyech 7.823 261
2 Sam Larsson 6.356 190
3 Davy Pröpper 7.467 187
4 Luuk de Jong 7.771 168
5 Yassin Ayoub 6.424 163
6 Edouard Duplan 5.735 144
7 Andrés Guardado 5.896 143
8 Davy Klaassen 7.187 132
9 Jens Toornstra 5.457 129
10 Lasse Schöne 4.748 127

Goals en assists
Speler Minuten Aantal
1 Luuk de Jong 7.771 78
2 Hakim Ziyech 7.823 71
3 Davy Klaassen 7.187 52
4 Sébastien Haller 6.181 50
5 Arek Milik 3.738 43
6 Sam Larsson 6.356 41
7 Michiel Kramer 4.872 38
8 Wout Weghorst 6.610 36
9 Jens Toornstra 5.457 35
10 Lasse Schöne 4.838 34

Als we de cijfers van Larsson zelf onder de loep leggen, blijkt dat de dribbelaar zich sterk heeft ontwikkeld. Met nog twaalf Eredivisie-speelronden voor de boeg heeft hij nu zijn persoonlijk record wat assists betreft al geëvenaard. Ook lijdt het geen twijfel dat Samba Sam in het restant van deze jaargang zijn doelpunten-pr gaat verbeteren. Ook zijn onderliggende cijfers zijn uitstekend. Op gebied van gecreëerde kansen en doelpogingen noteert hij dit seizoen zijn beste gemiddelde per negentig minuten tot nu toe. Maar wat ook opvalt, is zijn uitstekende ontwikkeling qua dribbels. Nooit eerder ging hij zijn tegenstanders zo vaak en zo gemakkelijk voorbij als dit seizoen.

De ontwikkeling van Sam Larsson
Seizoen Goals Assists Doel-pogingen Kansen gecreëerd Succesvolle dribbels
2014/15 0,4 (tot. 8) 0,2 (tot. 4) 1,9 2,6 2,8
2015/16 0,2 (tot. 6) 0,2 (tot. 8) 2,1 2,7 2,3
2016/17 0,4 (tot. 7) 0,5 (tot. 8) 3,0 2,8 3,5

‘HIJ MOET VOOR EEN TUSSENSTOP IN NEDERLAND GAAN’

‘Heel veel mensen hebben bij Sam Larsson het beeld van een stoïcijnse, wat afstandelijke jongen. Maar dat is hij juist helemaal niet’, vertelt Hans Vonk, tot afgelopen zomer technisch directeur van SC Heerenveen. ‘Ik zal je een anekdote vertellen, waaruit blijkt wat voor iemand Sam daadwerkelijk is.’

Vonk omschrijft hoe hij vorig seizoen voor een scoutingstrip in Zweden was. Het was gedurende een interlandperiode en Larsson verbleef vanwege een oproep van de ploeg Onder-21 ook in zijn vaderland. ‘Ik had Sam verteld dat ik in Zweden was en in welk hotel ik zat, dat hij welkom was om een drankje te komen doen. Ik had het eigenlijk alleen uit beleefdheid doorgegeven, want normaliter komen spelers nooit af op zo’n uitnodiging. Die zijn met heel andere zaken bezig.’

Net als Vonk in de hotelbar heeft plaatsgenomen, zwaait de deur van het hotel open. ‘Stond Sam daar ineens, hij vond het leuk dat ik in Zweden was en kwam kletsen en een drankje doen. Ik was toen net in gezelschap van een paar collega’s van Ajax die toevallig ook in dat hotel verbleven, zij vonden het heel bijzonder dat Sam langskwam. Na afloop zeiden ze dat ze dat met een speler van Ajax nog nooit hadden meegemaakt. Maar zo is Sam, hè. Een heel sociale jongen, maar weinig mensen weten dat hij zo in elkaar steekt.’

Voormalig SC Heerenveen-trainer Dwight Lodeweges onderschrijft dat. ‘Hij wil heel cool overkomen, maar in de groep was het juist een heel sociale jongen die graag en makkelijk contact maakt. Hij heeft ook een verschrikkelijk droog gevoel voor humor’, zegt de trainer. ‘Toen ik hem voor de zomerstop waarschuwde dat ik hem topfit wilde zien aan het begin van de voorbereiding, zei hij: Denk je nou echt dat ik een speler ben die moddervet terugkeert? In zijn eerste seizoen waren er weleens verhalen dat Sam niet helemaal fit was, dat hij er niet voor leefde. Maar die verhalen konden er niet verder naast zitten. Hij houdt namelijk zo verschrikkelijk veel van het spelletje, daar doet hij alles voor.’

Lodeweges herinnert zich de eerste training van Larsson op Friese bodem nog goed. ‘Als aankoop word je op zo’n moment door alle andere spelers aandachtig bekeken, op de spreekwoordelijke weegschaal gelegd. Om te kijken of je er wel wat van kan. Daar ging hij op een bewonderenswaardige manier mee om. Hij deed echt onvoorstelbare dingen. Joey van den Berg kwam na afloop naar mij toe en zei: “Deze jongen kan écht voetballen, wow! Hij is echt goed”. Dat gebeurt niet zomaar.’

‘Ik vind ook dat Sam zich geweldig ontwikkeld heeft. Hij heeft grote stappen gezet, ook als mens. Hij is een kerel geworden’, omschrijft Lodeweges. ‘Als hij fit is, kan hij alles met een bal. Ik had ook verwacht dat hij nu al bij een topclub zou spelen. Toen Memphis Depay vertrok bij PSV, rekende ik er wel een beetje op dat ze bij Sam uit zouden komen. Vorige maand dacht ik dat opnieuw toen Anwar El Ghazi vertrok bij Ajax.’

‘Misschien dat Sam wordt aangerekend dat hij soms wat speels overkomt op het veld’, vervolgt Lodeweges. ‘Een hakballetje hier, een trucje daar… Maar dat speelse is ook zijn kracht, want van daaruit beslist hij wedstrijden.’

Vonk denkt dat Larsson rijp is voor een transfer, maar stipt aan dat de Zweed niet alleen naar het sportieve en financiële plaatje moet kijken. ‘Sam is een gevoelige jongen die in een prettige omgeving moet voetballen. Als ik hem mag adviseren, zeg ik: Kies een club waar je een warm gevoel bij hebt, vooral bij de personen met wie je dagelijks gaat werken. Dat is voor hem een voorwaarde om te kunnen shinen. Bij Heerenveen merk je ook dat hij pas opbloeit als het allemaal lekker draait. Als het wat minder gaat, merk je dat aan Sam.’

Lodeweges is het daarmee eens. ‘Als ik Sam was, zou ik daarom ook voor een tussenstop in Nederland gaan. Sam is een gevoelspersoon, als hij naar een buitenlandse club gaat en daar niet alles speelt, gaat dat in zijn koppie zitten. Bij hem moet het in zijn hoofd allemaal goed zitten, pas dan kan hij uitblinken. Maar een hoger niveau kan hij zeker aan, daar heb ik geen enkele twijfel over. Ik vind het heel opmerkelijk dat hij nog steeds in Heerenveen speelt. Een speler met zijn kwaliteiten had de stap allang gemaakt moeten hebben.’
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 augustus 2017 - 15:53   quote  deeplink  
Geeft aan dat Heerenveen gemaakte afspraken niet nakwam, als voorspeld, waar of niet.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 21 augustus 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Tjah, ik ben nooit voorstander van werkweigering zoals Sam heeft gedaan. Maar we weten niet wat daar beloofd is achter de schermen. Dus ik geef hem het voordeel van de twijfel. En qua kwaliteiten hoeven we zeker niet bang te zijn, die jongen heeft uitstekende statistieken. Stuk voor stuk goede aankopen dit seizoen, al heb ik twijfels over Diks maar dat is een prima stand in voor Nieuwkoop.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 16:19   quote  deeplink  
Stuk is een invalshoek.
3 jaar bij Heerenveen, en zulke statistieken. Dat weerspreekt de vermeende arrogantie en onaangepaste gedragingen die deze jongen worden toegeschreven.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Die kop went wel, maar ik zie deze aankoop wel zitten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 augustus 2017 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 13:40 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Volgens mij zit je op het verkeerde forum.

Welkom Sam!
O Okay, apart..

Anyway, welkom Sam..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 augustus 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 16:23 schreef FR-Henk het volgende:
Die kop went wel, maar ik zie deze aankoop wel zitten.
Pas op hoor anders denken ze dat je op het verkeerde forum zit..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 augustus 2017 - 16:43   quote  deeplink  

(https://youtu.be/ZDFmRQGySB4)
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 augustus 2017 - 16:45   quote  deeplink  
Als je t me eind vorig seizoen gevraagd had, zou ik hem altijd boven Boëtius verkozen hebben
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 21 augustus 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O Okay, apart..

Anyway, welkom Sam..
Als een kutkop een selectiecriterium is.. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door ViezeFurr --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 augustus 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 16:51 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Apart? Ik zie je over één van onze spelers 3x zeggen dat 'ie een rotkop heeft. Maar goed, als het een harde werker was die niet technisch vaardig was dan had je hem waarschijnlijk sneller gemogen.
Als ik het drie keer heb gezegd zal ik er wel van overtuigd zijn..d:-)
Maar goed als je wil dat ik lieg wil ik voor jou wel 1 keer zeggen dat het een knap ventje is..
Persoonlijk had ik ook veel liever Lex Immers gezien natuurlijk..
Vind overigens wel dat je heerlijke conclusies trekt Furr..d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 augustus 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 16:51 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Als een kutkop een selectiecriterium is.. ;-)
Haha te laat d:-))
ar
 ar - maandag 21 augustus 2017 - 17:05   quote  deeplink  
Welkom Sam!
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 21 augustus 2017 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Haha te laat d:-))
Haha kak, het kwam nog niet goed over dat het een troll was. Maar je hebt wel oog voor de betere looks, dat moet ik je meegeven!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 augustus 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:06 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Haha kak, het kwam nog niet goed over dat het een troll was. Maar je hebt wel oog voor de betere looks, dat moet ik je meegeven!
Ik hoop dat ie de sterren van de hemel gaat spelen en als je op de gele zijde iemand HUP UGLY hoort roepen ben ik het he..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Sam trekt eerder een smoel alsof ie elke ochtend diarree heeft gegeten.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
Volgens van Duren van VI zou hij rond de 5 miljoen gekost moeten hebben.
Schijnt tevens goed bevriend te zijn met St. Juste.

En nou genoeg erover. Ik zie het zitten met deze jongen.
ar
 ar - maandag 21 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
Henk gadverdamme..
ar
 ar - maandag 21 augustus 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:45 schreef FR-Henk het volgende:
Volgens van Duren van VI zou hij rond de 5 miljoen gekost moeten hebben.
Schijnt tevens goed bevriend te zijn met St. Juste.

En nou genoeg erover. Ik zie het zitten met deze jongen.
Ik lees ook louter goede reacties.. waar dan ook.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 17:50   quote  deeplink  
Zit de ar in de naam,
komt ar eraan.
piet de paler
 piet de paler - maandag 21 augustus 2017 - 17:55   quote  deeplink  
Ik zie die reacties weer van die 020 gerichte pers. zoals hij krijgt geen basis plaats, niet goed genoeg voor 020 maar Grachtenpand
Bewoners, het is prettig om spelers te kunnen wisselen. Ik word moe van al die sportprogrammas met die 020 muizemuiltjes. Die Leo Driessen man man wat een onzettende oetlul, Sam Larson is coor Mederlandse begrippen een goede voetballer punt uit
ar
 ar - maandag 21 augustus 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 17:50 schreef FR-Henk het volgende:
Zit de ar in de naam,
komt ar eraan.
De nieuwe held op zeker Henk.
ar
 ar - maandag 21 augustus 2017 - 18:50   quote  deeplink  
Heeft ie een mooi vrouwtje btw?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 19:09   quote  deeplink  
Of is ie homoseksuzeeuw?
ar
 ar - maandag 21 augustus 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Net wat interviews bekeken.
Het lijkt me wel een oprechte jongen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 augustus 2017 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 18:50 schreef ar het volgende:
Heeft ie een mooi vrouwtje btw?
http://spelersvrouw.nl/rebecca-landin-prachtige-vriendin-sam-larsson/
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 augustus 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:09 schreef FR-Henk het volgende:
Of is ie homoseksuzeeuw?
Ie ie wat..(?)
ar
 ar - maandag 21 augustus 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:09 schreef FR-Henk het volgende:
Of is ie homoseksuzeeuw?
Bij Renato grijpt ie mis Henk.
Hij vind hem een rotkop hebben..
Maar je weet nooit hé.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 20:19   quote  deeplink  
Ik bespeur geflirt.
Zweed en Zeeuw.
van geil
 van geil - maandag 21 augustus 2017 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Echte liefde natuurlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 augustus 2017 - 20:42   quote  deeplink  
Tis de diarree.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 augustus 2017 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 20:40 schreef van geil het volgende:

[..]

Echte liefde natuurlijk.
Ook een foto waar ze geen bril draagt?
tomson
 tomson - maandag 21 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ook een foto waar ze geen bril draagt?
https://www.instagram.com/p/BQxMMoElSml/
R()b
 R()b - maandag 21 augustus 2017 - 23:36   quote  deeplink  
Volgens mij moeten wij behoorlijk trots zijn dat Feyenoord een Larsson kan kopen.
Dit soort spelers gingen eerder naar ajax of psv.
Kom maar op met de C.L :D
Milo
 Milo - dinsdag 22 augustus 2017 - 02:42   quote  deeplink  
Een kleine welkom.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 22 augustus 2017 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 02:42 schreef Milo het volgende:
Een kleine welkom.
Had niet anders van jou verwacht ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 augustus 2017 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 23:36 schreef R()b het volgende:
Volgens mij moeten wij behoorlijk trots zijn dat Feyenoord een Larsson kan kopen.
Dit soort spelers gingen eerder naar ajax of psv.
Kom maar op met de C.L :D
Dat is zeker een goed punt.
Overigens denk ik inmiddels wel anders over hem na een aantal interviews.
Wat mij betreft meer dan welkom Samy.
Milo
 Milo - dinsdag 22 augustus 2017 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 08:03 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Had niet anders van jou verwacht ;)
Lul :)
van geil
 van geil - dinsdag 22 augustus 2017 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Niet te gleuven.
JanM
 JanM - dinsdag 22 augustus 2017 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 09:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is zeker een goed punt.
Overigens denk ik inmiddels wel anders over hem na een aantal interviews.
Wat mij betreft meer dan welkom Samy.
Sam(e) here ;-P
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 augustus 2017 - 12:28   quote  deeplink  
Ik zie Larsson op de 10 belanden. Eindelijk een creatieve bezetting.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 22 augustus 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 12:28 schreef FR-Henk het volgende:
Ik zie Larsson op de 10 belanden. Eindelijk een creatieve bezetting.
Ik hoop het eigenlijk. Het middenveld Vilhena-Toornstra-El Ahmadi vind ik, wanneer je het spel moet maken, een beetje te voorspelbaar en traag worden. Daar mag best iemand met een actie en een steekpass tussen.

Toornstra is ideale nummer 12, kan op meerdere posities de gaten, die door schorsingen, rust en blessures, zeker gaan ontstaan opvullen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 augustus 2017 - 12:56   quote  deeplink  
Volkomen mee eens. Toornstra eerder vervangbaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 augustus 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 12:28 schreef FR-Henk het volgende:
Ik zie Larsson op de 10 belanden. Eindelijk een creatieve bezetting.
Als je het bekijkt kan het haast niet anders.
van geil
 van geil - dinsdag 22 augustus 2017 - 18:56   quote  deeplink  
Gaat wel even duren, zei hij zelf ook al.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 augustus 2017 - 20:10   quote  deeplink  
paar weekjes had ie t over, das 2 weken, dat valt mee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 augustus 2017 - 20:18   quote  deeplink  
Precies, bovendien komt er een interlandperiode aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sam Larsson - Samba Sam - de topic









0.0103991