BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan de Jong Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 05 oktober 2018 - 21:47   quote  deeplink  
De smaak van Martin bedoel je.
Trots
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 oktober 2018 - 21:52   quote  deeplink  
Nee, Gio heeft de JC-schaal gehaald.
Martin heeft van Trencin verloren.

Tunnel.
van geil
 van geil - vrijdag 05 oktober 2018 - 21:55   quote  deeplink  
Andersom kun je hetzelfde zeggen
Alleen mijn uitleg klopt.Die van jou raakt kant nog wal, luchtfietsen noem je dat zelf.
We hebben 2 voetballers , jij roept al jaren om mooi voetbal .
Wordt nu eens wakker , daar heb je voetballers voor nodig .
Dat je desondanks toch prijzen haalt is echt bijzonder.
Complimenten voor coach en spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 oktober 2018 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 oktober 2018 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2018 - 21:55 schreef van geil het volgende:
Andersom kun je hetzelfde zeggen
Alleen mijn uitleg klopt.Die van jou raakt kant nog wal, luchtfietsen noem je dat zelf.
We hebben 2 voetballers , jij roept al jaren om mooi voetbal .
Wordt nu eens wakker , daar heb je voetballers voor nodig .
Dat je desondanks toch prijzen haalt is echt bijzonder.
Complimenten voor coach en spelers.
Had Koeman bij Feyenoord voetballers nodig om als collectief, dominant en herkenbaar voetbal te spelen?
Schei toch uit, je wilt/kunt het niet zien.

Ik roep om voetbal met een gedachte, met smoel, mooi voetbal vraagt geld, geluk, goede keuzes en goeie jeugd.
van geil
 van geil - vrijdag 05 oktober 2018 - 23:08   quote  deeplink  
Lees het Koeman topic nog eens , RUK voetbal
En 0 ,, jaja 0 prijzen .
Dominant voetbal , Hahahahahahaha heb je dat gedroomd .
Vaak een lucky Pelle
We speelden 1 seizoen redelijk dominant de laatste decennia, dat was onder Gio , toen werden we kampioen .
En tegen toen veel sterkere tegenstanders als de jaren onder Koeman

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 oktober 2018 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 oktober 2018 - 00:46   quote  deeplink  
Alles simpel te weerleggen.
Maar het heeft geen zin.
Dus ga door met lachen.
Voor anderen:
Met veel minder budget, veel lagere begroting, 2 keer 2e en 3e, Pelle met aangevers om hem heen.
Lucky Pelle....Sjeezus.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 oktober 2018 - 08:12   quote  deeplink  
Ik ben een zwevende kiezer hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 oktober 2018 - 08:59   quote  deeplink  
;)
MMM
 MMM - zaterdag 06 oktober 2018 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2018 - 14:56 schreef CobusIII het volgende:

[..]

hebben we. We hebben geen fatsoenlijke trainer (al is hij wel fatsoenlijk).
Fatsoenlijk is voor mij een team dat tot de laatste dag meedoet om de titel. Die hebben we niet.

Dat Gio er voetballend te weinig uithaalt eens
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 oktober 2018 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2018 - 09:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Fatsoenlijk is voor mij een team dat tot de laatste dag meedoet om de titel. Die hebben we niet.

Dat Gio er voetballend te weinig uithaalt eens
Maar als dat niet lukt wil ik strijd zien, elke meter gras vreten en dat mis ik ook.
MMM
 MMM - zaterdag 06 oktober 2018 - 10:16   quote  deeplink  
Tegen Vitesse in de 1e helft zeker.

Maar het begint altijd met voetballen, alleen maar strijd is echt Feyenoord gelul.
van geil
 van geil - zaterdag 06 oktober 2018 - 10:18   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=407376&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
Ook dit raakt weer kant nog wal.
Wij kopen bewust geen duurdere spelers om de jeugd door te laten stromen .
WTF , we kopen juist massa's goedkope spelers die de jeugd tegenhouden , in plaats van een of twee gerichte toppers op onbezette posities.
MMM
 MMM - zaterdag 06 oktober 2018 - 10:18   quote  deeplink  
Precies, dom gezwets weer
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 06 oktober 2018 - 10:41   quote  deeplink  
Prestaties mbt JC schaal vergelijken met EL-resultaten is bespottelijk. Leuk om van pisvee te winnen, maar tegen Trencin ging het er echt om en ging je er met 5-1 af. Dat is falen in de voorbereiding. De spelers die genoemd worden bij 020 zijn in mijn ogen ook gehyped. Als je frenkie in ons elftal zou laten spelen, wordt het niks. de Light heeft zoveel vertrouwen gekregen van zijn trainer dat het zich nu redelijk uitbetaalt. Hij mocht fout op fout stapelen vorig seizoen. Ziyech had van Feijenoord moeten zijn, maar de criminelen van Twente betaalden meer met frauduleus geld. Je reinste competitievervalsing. Al denk ik dat ook Ziyech niet geslaagd was bij Feijenoord om het simpele feit dat we geen herkenbaar spelsysteem hebben dat spelers houvast en vertrouwen geeft.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 06 oktober 2018 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2018 - 20:13 schreef van geil het volgende:
Vol met Tadicjes Ziyechjes Dolbergjes Frenkies Nerezjes Lightjes van de Beekies etc etc
Dat ziet inderdaad een blinde nog
Hoeveel prijzen hebben ze gewonnen? Hoeveel punten hebben ze nu?
Ondanks onze trainer hebben we meer gewonnen en hebben we evenveel punten..
Zij hebben een herkenbaar spelsysteem, maar geen mentaliteit. Spelen alleen maar goed als ze gemotiveerd zijn. Dat is goed voor de CL en de portemonnee.
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 06 oktober 2018 - 10:56   quote  deeplink  
Onzin verhaal, inderdaad. Ik kan me voor stellen dat als er een bepaalde veelbelovende jeugdspeler aan zit te komen, dat je dan geen speler van 8 mln op die positie neer zet. Maar op andere posities kan dat wel. Bij aanvang van dit seizoen op de linksback of de LCV positie, bijvoorbeeld. Jeugdspelers kunnen namelijk ook heel veel van dit soort spelers leren. Kijk naar een speler zoals RvP. Die heeft ons niet meer dan 8 mln gekost, maar die valt natuurlijk wel in die categorie.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 oktober 2018 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2018 - 10:18 schreef van geil het volgende:
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=407376&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
Ook dit raakt weer kant nog wal.
Wij kopen bewust geen duurdere spelers om de jeugd door te laten stromen .
WTF , we kopen juist massa's goedkope spelers die de jeugd tegenhouden , in plaats van een of twee gerichte toppers op onbezette posities.
Je bent wederom lachwekkend.
De Jong praat over de periode dat HIJ algemeen directeur is. Voor alles daarvoor is hij niet verantwoordelijk.
En -onder zijn bewind-:hoeveel spelers zijn er aangetrokken voor hoeveel geld? Weinig en weinig!
En dat wat aangetrokken is is om opengevallen posities aan te vullen.

Overigens: welke kansen krijgt jeugd onder deze trainer? Een giller.
van geil
 van geil - zaterdag 06 oktober 2018 - 20:53   quote  deeplink  
Ik zou het nog eens lezen, heeft het niet specifiek over het verleden.
En wat hij wel zegt over het verleden wil hij continueren .
Geen dure spelers kopen.( dus geen toppers, maar in de marge , en die marge kun je juist opleiden)
Heeft het over het algemene beleid van Feyenoord ten opzichte van de andere 2.
Op je vraag . er was geen geld .Dus kopen was geen optie
En een dure Clasie huren is niet echt ruimte maken voor jeugd .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 oktober 2018 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 06 oktober 2018 - 21:45   quote  deeplink  
Dure spelers kopen geeft geen enkele garantie....Kijk eens naar 020 in de afgelopen jaren. Weinig top, veel flop. Tadic is ok, maar Blind is geen 16M waard...
igor korneev
 igor korneev - woensdag 07 november 2018 - 22:13   quote  deeplink  
Het lijkt Jan de Jong het toch gaat lukken de 25 miljoen per jaar los te peuteren van de gemeente Rotterdam.
Toch wel indrukwekkend/onverwacht als dit lukt
igor korneev
 igor korneev - donderdag 08 november 2018 - 10:30   quote  deeplink  
Positief nieuws is niet interessant
Michellinkerd
 Michellinkerd - donderdag 08 november 2018 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 november 2018 - 10:30 schreef igor korneev het volgende:
Positief nieuws is niet interessant
Zeker wel interessant. Ik denk dat hij iets heeft opgestoken van Donald Trump. Gewoon met gestrekt been erin vliegen, zeker als je weet dat de andere partij ook iets te verliezen heeft. Blijkbaar heeft de gemneente zich gerealiseerd dat het hele project daar in Zuid gewoon geen kans van slagen heeft als Feyenoord zich terugtrekt? Net zoals die Noord Koreaan zich gerealiseerd heeft dat ze kans maken als hij de zaak op de spits dreef.

Kunnen we met z'n allen wel erg ongemakkelijk vinden, zo'n schreeuwer, maar Jan de Jong heeft al zijn moed bij elkaar geraapt en een 'Trumpje' gedaan. En het lijkt nog te werken ook......
van geil
 van geil - dinsdag 15 januari 2019 - 22:00   quote  deeplink  
Ik ben blij dat we een directeur hebben die gewoon transparant is,
Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar zijn speech was gewoon eerlijk en open .
Duidelijk en zonder verstoppertje te spelen zegt hij hoe het er voor staat.
Prima.
MMM
 MMM - dinsdag 15 januari 2019 - 22:18   quote  deeplink  
Ik vind het niks.
van geil
 van geil - dinsdag 15 januari 2019 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2019 - 22:18 schreef MMM het volgende:
Ik vind het niks.
Ik heb geen idee hiervandaan nog of hij inhoudelijk iets toevoegt.
Maar zoals hij gewoon de punten benoemd vind ik prima, dat zie je weinig meer in deze tijd, gewoon zeggen hoe het er voor staat.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 januari 2019 - 00:10   quote  deeplink  
Sluit ik me bij aan. Ik zie een overtuigende presentatie met uitspraken die keihard staan, zeker op het gebied van het nieuwe stadion (slagen of mislukken traject: het kost Feyenoord max 2.8 mljoen).
Hij toont ballen: hij kan op meerdere punten zwaar afgerekend worden.
De Dordrecht-Link is een extra brug tbv. Jeugd die toe is aan die stap verder vooruit.

Los daarvan: de Jong lijkt rookie-af en straalt directeurschap uit in woord en daad.
Dit gaat een goede richting uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2019 door FR-Henk --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 januari 2019 - 13:43   quote  deeplink  
Ik sluit mij aan bij jullie.
Heb wel vertrouwen in hem.
Heeft inderdaad geen blad voor de mond, zag je eigenlijk al met zijn eis voor jaarlijkse bijdrage van de gemeente voor de club van (uit t hoofd) 25 miljoen.
werd boos op gereageerd door de gemeente, maar een week later was er al een soort van toezegging.
MMM
 MMM - maandag 04 maart 2019 - 07:23   quote  deeplink  
Lekker je vriendje verdedigd, eikel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 maart 2019 - 07:39   quote  deeplink  
Directie hoort elkaar openbaar te steunen
MMM
 MMM - maandag 04 maart 2019 - 07:40   quote  deeplink  
Zal intern ook wel gebeuren. Vriendjespolitiek
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 maart 2019 - 07:43   quote  deeplink  
‘Wanneer iets niet uitlekt denkt men dat er niets gebeurt’.

Die vind ik mooi
R()b
 R()b - maandag 04 maart 2019 - 07:45   quote  deeplink  
10 uur later: Jaap Stam
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 maart 2019 - 07:49   quote  deeplink  
In de vragende vorm vooralsnog ;)
R()b
 R()b - maandag 04 maart 2019 - 07:51   quote  deeplink  
Ja precies, wie weet vanmiddag :)
igor korneev
 igor korneev - maandag 04 maart 2019 - 08:32   quote  deeplink  
Tot nu toe goede kerel
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 maart 2019 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2019 - 07:43 schreef Stylzz het volgende:
‘Wanneer iets niet uitlekt denkt men dat er niets gebeurt’.

Die vind ik mooi
Ha, vond ik ook een goeie.
Taart in da face van de ongeduldige klaagmuurtjes.
igor korneev
 igor korneev - maandag 04 maart 2019 - 08:40   quote  deeplink  
Idd. Laat zich niet gek maken. Niet eens door een half lege kuip.geruststellend vind ik
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 maart 2019 - 08:42   quote  deeplink  
Maar....Moet wel iets gaan doen waar de supporter wat blijer van wordt.
MMM
 MMM - maandag 04 maart 2019 - 09:20   quote  deeplink  
Jan de Jong: “De écht grote talenten slaan Jong over.” Aha. Daarom hebben Frenkie de Jong, Bergwijn, Rosario, De Ligt, Van de Beek, Malen etc. tientallen wedstrijden in de Eerste Divisie gespeeld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 maart 2019 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2019 - 09:20 schreef MMM het volgende:
Jan de Jong: “De écht grote talenten slaan Jong over.” Aha. Daarom hebben Frenkie de Jong, Bergwijn, Rosario, De Ligt, Van de Beek, Malen etc. tientallen wedstrijden in de Eerste Divisie gespeeld.
Zag hem ook al voorbij komen, bizarre uitspraak als je ziet wat Ajax en PSV er aan hebben. En wijzelf in het verleden ook met samenwerkingsverbanden in de Eerste Divisie. Met name Excelsior. Dat niveau is erg prettig voor talenten om een volgende stap te maken, is keer op keer gebleken. En met een Jong team op dat niveau heb je de meeste controle over hun ontwikkeling.
tomson
 tomson - maandag 04 maart 2019 - 10:21   quote  deeplink  
WTF ?? " Feyenoord is als Robin Hood. We pakken punten bij de rijken en geven ze aan de armen."
MMM
 MMM - maandag 04 maart 2019 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2019 - 10:21 schreef tomson het volgende:
WTF ?? " Feyenoord is als Robin Hood. We pakken punten bij de rijken en geven ze aan de armen."
Ja leuk ingestudeerd thuis door Loekie. Wat een vertoning.
tomson
 tomson - maandag 04 maart 2019 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2019 - 10:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja leuk ingestudeerd thuis door Loekie. Wat een vertoning.
Die is toch wel na een paar wijntjes teveel bedacht...
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 maart 2019 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2019 - 10:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zag hem ook al voorbij komen, bizarre uitspraak als je ziet wat Ajax en PSV er aan hebben. En wijzelf in het verleden ook met samenwerkingsverbanden in de Eerste Divisie. Met name Excelsior. Dat niveau is erg prettig voor talenten om een volgende stap te maken, is keer op keer gebleken. En met een Jong team op dat niveau heb je de meeste controle over hun ontwikkeling.
Ik denk dat hij vooral bedoelt dat deze jongens ook zonder de KK divisie wel boven waren komen drijven.
En dat klopt wel, dit waren in de jeugd al jaren toptalenten. En ik denk dat dit echt uitzonderingen zijn. Wat er nu balt in de KK-divisie bij onze concurrenten is niet veel, maar ontwikkelen zich uiteraard natuurlijk wel beter dan die paar potjes die onze jongens ballen.
de bluffer
 de bluffer - maandag 04 maart 2019 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2019 - 07:45 schreef R()b het volgende:
10 uur later: Jaap Stam
Zeer goeie zaak
de bluffer
 de bluffer - maandag 04 maart 2019 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2019 - 10:21 schreef tomson het volgende:
WTF ?? " Feyenoord is als Robin Hood. We pakken punten bij de rijken en geven ze aan de armen."
wel sociaal goed bezig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 maart 2019 door de bluffer --
kenny
 kenny - maandag 04 maart 2019 - 11:07   quote  deeplink  
je kan deze man toch niet serieus nemen , lult alleen maar prietpraat , er is maar een geschikte kandidaat voor deze positie en dat is eenhoorn , maar nee feyenoord neemt deze janlul , ze noemen hem ook niet voor niets loeki de leeuw binnen feyenoord dat zegt al genoeg
van geil
 van geil - maandag 04 maart 2019 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2019 - 10:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zag hem ook al voorbij komen, bizarre uitspraak als je ziet wat Ajax en PSV er aan hebben. En wijzelf in het verleden ook met samenwerkingsverbanden in de Eerste Divisie. Met name Excelsior. Dat niveau is erg prettig voor talenten om een volgende stap te maken, is keer op keer gebleken. En met een Jong team op dat niveau heb je de meeste controle over hun ontwikkeling.
Eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 maart 2019 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2019 - 10:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat hij vooral bedoelt dat deze jongens ook zonder de KK divisie wel boven waren komen drijven.
En dat klopt wel, dit waren in de jeugd al jaren toptalenten. En ik denk dat dit echt uitzonderingen zijn. Wat er nu balt in de KK-divisie bij onze concurrenten is niet veel, maar ontwikkelen zich uiteraard natuurlijk wel beter dan die paar potjes die onze jongens ballen.
Tuurlijk, hij zal die uitspraak wel in een bepaalde context gezegd hebben, maar juist het feit dat een toptalent als De Jong daar nog zoveel baat bij heeft gehad, zou toch een belletje moeten doen rinkelen. En het lijkt me ook geen vrijbrief om allerlei zaken niet te doen omdat toptalenten er toch wel doorheen komen. Naast het gegeven dat je zo je kansen verkleint, bestaat je jeugdopleiding lang niet alleen uit toptalenten. Dat zijn er maar heel weinig en daar zitten vaak jaren tussen voordat er een echte parel doorkomt. Het is ook de kunst om je wat minder talentvolle spelers zo goed mogelijk ontwikkeld zodat ook zij op een gegeven moment hun waarde kunnen tonen in het eerste. Of voor mijn part elders.
igor korneev
 igor korneev - maandag 04 maart 2019 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2019 - 11:07 schreef kenny het volgende:
je kan deze man toch niet serieus nemen , lult alleen maar prietpraat , er is maar een geschikte kandidaat voor deze positie en dat is eenhoorn , maar nee feyenoord neemt deze janlul , ze noemen hem ook niet voor niets loeki de leeuw binnen feyenoord dat zegt al genoeg
Sterk betoog, qua spierballen taal dan.
Weinig inhoud in.
En die eekhoorn mag mooi mee knabbelen tijdens het lezen van onze spannende verhalen .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 maart 2019 door igor korneev --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan de Jong Topic









0.0141439