BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote OFF topic - topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 09 september 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 18:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een stoer gelul hier! Sukkeltjes!
Blij dat je het wel stoer vind. Vond ik zelf ook wel ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 september 2017 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 19:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Blij dat je het wel stoer vind. Vond ik zelf ook wel ;)
Jouw reactie vond ik dan weer het niveau van een doetje hebben!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 09 september 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 18:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een stoer gelul hier! Sukkeltjes!
Je moet ergens voor compenseren
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 10 september 2017 - 10:13   quote  deeplink  
Wacht even, als de bal tegen je voet komt krijg je dan een strafcorner tegen???
Eide
 Eide - zondag 10 september 2017 - 13:29   quote  deeplink  
Alleen als je een heel kort rokje draagt.
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 00:04   quote  deeplink  
Bij welke winkel komt een blinde nooit?

Bij de Kijkshop....
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 22:16   quote  deeplink  
Warrior, je bent echt een rampgeval! En je weet waarom... En heb je er moeite mee...

Droog je tranen....;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 23:25   quote  deeplink  
Speciaal voor jouw Loetje! ;-)

Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 23:30   quote  deeplink  
Ik weet wat het is. Gelukkig weigert de plug-in! Je bent een paardenlul!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 12 november 2017 - 10:50   quote  deeplink  
Dit is maar even een opsomming van wat punten zoals ik er over denk, speciaal voor de "negatieve" personen, zodat ook zij weten hoe het in een "positief" brein werkt.

》Ajax speelt niet zoals ik dat graag zie.
》Ajax staat er sportief gezien (dit seizoen) niet heel lekker voor.
》Ajax gaat dit jaar niet de titel pakken.
》Ik vind het vreselijk een seizoen zonder prijzen.
》Ik zie dat bepaalde spelers niet renderen op hun positie of waar dan ook op het veld.
》Ik kom niet graag in de ArenA, de sfeer is niet zoals ik gewend ben.
》Keizer maakt af en toe best rare keuzes wat betreft opstelling/wissels.

》Ik zal Ajax nooit afbranden, ook niet als het eens minder loopt.
》Ik zal Keizer nooit vragen OP TE ROTTEN, want hij is er ook maar opeens neergezet.
》Keizer doet echt zijn stinkende best om dit team op de rit te krijgen, alleen is dat niet makkelijk.
》De voorbereiding was geen voorbereiding, maar een soort van rouwproces waarbij veel te jonge mensen teveel ellende moesten meemaken.
》Na zo'n gebeurtenis zou je als supporter respect moeten tonen en dan niet alleen de fucking eerste 2 weken, maar de rest van het seizoen. Begrip moeten hebben dat er dit seizoen niet voor de prijzen wordt gespeeld en dus niet twee weken na die vreselijke gebeurtenis gaan vragen of er ff 4 spelers + trainer willen oprotten!
》Ik accepteer dit seizoen en überhaupt alle seizoenen van Ajax, ongeacht de eindklassering, ik ben namelijk Ajacied en hou van mijn club en spelers en staf en mede supporters.
》Ik kijk mijn wedstrijden op het Leidse plein in de kroeg, waar ik mijn vreugd en frustraties deel met mede supporters en na iedere wedstrijd, ongeacht de uitslag, proost en achter mijn club blijf staan.
》Ajax is en blijft de mooiste, beste en grootste club van Nederland.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 02 januari 2018 - 19:37   quote  deeplink  
Wat een kut topic!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 februari 2018 - 01:25   quote  deeplink  
Scout West-ham ontslagen wegens Racisme

De Daily Mail bracht woensdag het verhaal naar buiten dat West Ham United bewust zo weinig mogelijk Afrikaanse spelers binnenhaalt, omdat ze ‘chaos’ veroorzaken als ze niet aan spelen toekomen. The Hammers maken bekend dat er een onderzoek is ingesteld naar de aantijgingen en dat de beschuldigingen serieus worden genomen. Hoofdscout Tony Henry is inmiddels geschorst.

Henry, bij West Ham United als director of player recruitment verantwoordelijk voor het aantrekken van spelers, zou afgelopen week in een mail aan een zaakwaarnemer hebben laten weten dat hij het aantal Afrikaanse spelers wil beperken. Hij zou dit in de afgelopen transferwindow aan meerdere belangenbehartigers hebben laten weten en tegenover de Daily Mail geeft hij toe dat dit beleid van de club is, dat gesteund wordt door het bestuur.

“Er is niks racistisch aan. Het is gewoon dat Afrikaanse spelers soms een slechte houding kunnen hebben. We hadden problemen met Diafra Sakho. In onze ogen veroorzaken ze chaos als ze niet aan spelen toekomen. Het is niets tegen Afrikaanse mensen. Ik bedoel, kijk naar de Afrikaanse topspelers. Er is geen probleem met hen”, zegt Henry. “Er is niks discriminerends aan. Ik zou het ook kunnen zeggen als we Russische spelers aangeboden krijgen, want die aarden nooit in Engeland. Of Italianen, hoeveel Italiaanse spelers vinden hun draai in Engeland?”

Dit zogenaamde beleid kwam West Ham United op kritiek te staan van Kick It Out, een organisatie die racisme uit het voetbal probeert te weren: “Het is niet alleen onacceptabel, het valt ook niet binnen de wet. Je kan niet iemand opleggen om te discrimineren”, laat Lord Ouseley, voorzitter van Kick It Out, weten. West Ham United heeft aangekondigd een onderzoek in te stellen Henry is dus ook al geschorst. “We zitten in een proces waarin we alle feiten verzamelen. Alle medewerkers zijn getraind op gelijkheid en diversiteit.”

Update 2 februari 19.32 uur – West Ham ontslaat Henry na racistische opmerkingen
West Ham United heeft Tony Henry ontslagen nadat de voormalig director of player recruitment zich racistisch uitliet over Afrikaanse voetballers tegenover zaakwaarnemers, zo meldt de Premier League-club vrijdagavond. Henry zei dat hij geen Afrikaanse spelers meer wilde halen, omdat zij onder meer een slechte houding hebben en chaos veroorzaken binnen de club.

Artikel VZ

_______________________________________________________________________________________

Persoonlijk snap ik dit niet. Wat is hier precies het probleem? Persoonlijk vind ik dit geen racisme, maar het wordt wel zo gezien en de scout wordt zelfs ontslagen.

Ik snap dat je mensen niet mag weigeren op basis van hun etniciteit. Maar uiteindelijk heb jij als club toch te bepalen welke spelers wel en niet worden gehaald. En als een afrikaanse speler vanwege zijn levenstijl daar niet bijpast. Dan is dat toch volkomen terecht om die speler niet te halen? Of zeg ik nu heel racistische dingen. Ik begin echt de weg kwijt te raken van waar nu de grens van racisme ligt. Iemand die hier meer over kan vertellen?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 03 februari 2018 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 februari 2018 - 01:25 schreef NatjosFC het volgende:
Scout West-ham ontslagen wegens Racisme

De Daily Mail bracht woensdag het verhaal naar buiten dat West Ham United bewust zo weinig mogelijk Afrikaanse spelers binnenhaalt, omdat ze ‘chaos’ veroorzaken als ze niet aan spelen toekomen. The Hammers maken bekend dat er een onderzoek is ingesteld naar de aantijgingen en dat de beschuldigingen serieus worden genomen. Hoofdscout Tony Henry is inmiddels geschorst.

Henry, bij West Ham United als director of player recruitment verantwoordelijk voor het aantrekken van spelers, zou afgelopen week in een mail aan een zaakwaarnemer hebben laten weten dat hij het aantal Afrikaanse spelers wil beperken. Hij zou dit in de afgelopen transferwindow aan meerdere belangenbehartigers hebben laten weten en tegenover de Daily Mail geeft hij toe dat dit beleid van de club is, dat gesteund wordt door het bestuur.

“Er is niks racistisch aan. Het is gewoon dat Afrikaanse spelers soms een slechte houding kunnen hebben. We hadden problemen met Diafra Sakho. In onze ogen veroorzaken ze chaos als ze niet aan spelen toekomen. Het is niets tegen Afrikaanse mensen. Ik bedoel, kijk naar de Afrikaanse topspelers. Er is geen probleem met hen”, zegt Henry. “Er is niks discriminerends aan. Ik zou het ook kunnen zeggen als we Russische spelers aangeboden krijgen, want die aarden nooit in Engeland. Of Italianen, hoeveel Italiaanse spelers vinden hun draai in Engeland?”

Dit zogenaamde beleid kwam West Ham United op kritiek te staan van Kick It Out, een organisatie die racisme uit het voetbal probeert te weren: “Het is niet alleen onacceptabel, het valt ook niet binnen de wet. Je kan niet iemand opleggen om te discrimineren”, laat Lord Ouseley, voorzitter van Kick It Out, weten. West Ham United heeft aangekondigd een onderzoek in te stellen Henry is dus ook al geschorst. “We zitten in een proces waarin we alle feiten verzamelen. Alle medewerkers zijn getraind op gelijkheid en diversiteit.”

Update 2 februari 19.32 uur – West Ham ontslaat Henry na racistische opmerkingen
West Ham United heeft Tony Henry ontslagen nadat de voormalig director of player recruitment zich racistisch uitliet over Afrikaanse voetballers tegenover zaakwaarnemers, zo meldt de Premier League-club vrijdagavond. Henry zei dat hij geen Afrikaanse spelers meer wilde halen, omdat zij onder meer een slechte houding hebben en chaos veroorzaken binnen de club.

Artikel VZ

_______________________________________________________________________________________

Persoonlijk snap ik dit niet. Wat is hier precies het probleem? Persoonlijk vind ik dit geen racisme, maar het wordt wel zo gezien en de scout wordt zelfs ontslagen.

Ik snap dat je mensen niet mag weigeren op basis van hun etniciteit. Maar uiteindelijk heb jij als club toch te bepalen welke spelers wel en niet worden gehaald. En als een afrikaanse speler vanwege zijn levenstijl daar niet bijpast. Dan is dat toch volkomen terecht om die speler niet te halen? Of zeg ik nu heel racistische dingen. Ik begin echt de weg kwijt te raken van waar nu de grens van racisme ligt. Iemand die hier meer over kan vertellen?
Veel, heel veel wordt tegenwoordig als racisme of discriminatie gezien.

Ik vind het niet slim van de scout, zeker gezien hij het op papier (mail) en dus bewijslast heeft geuit. Ik zie dit als een domme opmerking waarmee hij eigenlijk alle Afrikaanse mensen 'lastig' noemt, maar het is geen directe discriminatie in mijn ogen.

Kan ik dit wel veilig typen hier met deze avatar? :^)
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 maart 2018 - 18:54   quote  deeplink  
https://youtu.be/1RuZNPLNb2I

Gaaf man dit. Ga ik een keertje doen
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 18:54 schreef Jaccio het volgende:
https://youtu.be/1RuZNPLNb2I

Gaaf man dit. Ga ik een keertje doen
Dat is wel lachen ja. Zal wel prijzig zijn. Maar met de kleine man onbetaalbaar liikt me.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 maart 2018 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is wel lachen ja. Zal wel prijzig zijn. Maar met de kleine man onbetaalbaar liikt me.
Bij Man City betaal je voor een soortgelijk concept €8400 per jaar zag ik.
Das vrij pittig.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 28 maart 2018 - 14:02   quote  deeplink  
http://ontwerpen.ajaxseizoenkaart.nl/#/

Voor de creatievelingen onder ons (of degenen met creatieve kids/kleinkids)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote OFF topic - topic









0.0086560