BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Scout Newcastle United

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 17 oktober 2017 - 23:09   quote  deeplink  
Hallo allen,

Vandaag was op weg naar huis met openbaar vervoer.
Vanwege weer eens gezeik door een kapotte Erasmusbrug moest ik via de metro de andere kant zien de bereiken.
De Rotterdammers onder ons weten exact waar de locaties zijn.
Afijn. Ik naar beneden bij de metro op Leuvehaven. Zoeken welk spoor ik moest hebben naar Wilhelminaplein.
Ik word aangesproken door een Engelsman en die moet naar de kuip. Ik zei, reis maar mee, want ik moet straks ook uitstappen met de tram daar dus dat komt goed uit. (Ik parkeer mijn auto daar in de buurt.)
We raakten een beetje aan de praat en als snel begreep ik dat hij voor de wedstrijd kwam van Feyenoord - Shaktar. Hij wilde ook nog naar O19 tegen Chelsea geloof ik? Maar weet ik veel dat dat stadion heel ergens anders was. (bij excelsior) Hij was toch al veel te laat voor die wedstrijd dus maakte verder niet uit.
Toen kwam de aap uit de mouw. Hij was scout bij Newcastle United, dus ik vond het wel grappig en interessant. Ik kon hem niet altijd even goed verstaan, maar het gesprek bleef iig lopen.
Zijn naam weet ik uiteindelijk niet, maar hij zou al een jaar of 4 scout zijn bij Newcastle. Heeft vroeger zelf ook professioneel gevoetbald. Ik weet dat hij in 19?8 gestopt is. Ik vermoed 1978.
Nu ben ik benieuwd of er onder jullie kenners zijn van Newcastle die misschien weten wie het is. Hij is sowieso grijs haha.
Ik heb een tijdje zitten speuren op internet en ik heb een vermoeden dat het Mick Tait geweest kan zijn.
Hij heeft nog iets gezegd over Wales, waar hij iets gedaan heeft, maar dit is mij niet duidelijk geworden wat dan.

Het was puur toeval dat ik hem trof en normaal heeft hij ook een agent die hem overal naartoe brengt, maar deze had zich ziek afgemeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 oktober 2017 door Peterhs --
netsurfer
 netsurfer - woensdag 25 oktober 2017 - 14:06   quote  deeplink  
Geen idee wie het is, maar ik hoop dat je hem met een kluitje in het riet hebt gestuurd. Wegwezen met die scouts, laten ze daar in Engeland zelf maar eens gaan opleiden.
MightyAce
 MightyAce - zondag 03 december 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2017 - 14:06 schreef netsurfer het volgende:
Geen idee wie het is, maar ik hoop dat je hem met een kluitje in het riet hebt gestuurd. Wegwezen met die scouts, laten ze daar in Engeland zelf maar eens gaan opleiden.
Nee, ff Nelom aan de man brengen
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 26 januari 2018 - 13:23   quote  deeplink  
Nu weten we dus wat die knakker kwam doen. Jorgensen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Scout Newcastle United









0.0059249