BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Overmars: 'Wij gaan niet meer verhuren aan clubs met kunstgras'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 10 november 2017 - 17:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Overmars: 'Wij gaan niet meer verhuren aan clubs met kunstgras' (VoetbalZone)

???15-05-2011
 ???15-05-2011 - vrijdag 10 november 2017 - 17:21   quote  deeplink  
De eerste club die een echt statement maakt. Iedereen roept vporalsnog maar doet niks. Uitstekende keuze van Ajax.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 19:36   quote  deeplink  
indd een prima keuze.. maar wie van ajax wat echt ajax waardig is loopt bij een club met kunstgras nu eigenlijk ?
p111
 p111 - vrijdag 10 november 2017 - 20:29   quote  deeplink  
Frenkie de Jong moet in de winterstop vertrekken bij Ajax. Dat vindt FOX Sports-analist Arnold Bruggink. De jonge middenvelder hoort in zijn ogen elke week te spelen.

In Amsterdam is De Jong momenteel geen basisspeler. Tijdens de eerste helft van Jong Oranje -Jong Andorra, een wedstrijd die vrijdagavond wordt gespeeld in Doetinchem, genoot Bruggink van het talent. "Het is een speler die altijd vooruit denkt, hij wil iemand uitspelen. Het is een prachtige speler."

"Deze jongen móet voetballen", vervolgt de analist. "Ik weet dat hij dat heel graag bij Ajax wil doen, maar als Ajax hem zo lang buiten de basis houdt, dan moet-ie in de winterstop een halfjaar ergens anders gaan spelen. Geen Europese wedstrijden, geen extra wedstrijden... Het moet! Laat hem bijvoorbeeld sc Heerenveen op sleeptouw nemen. Bij wijze van."
p111
 p111 - vrijdag 10 november 2017 - 20:31   quote  deeplink  
Ik ga hier helemaal in mee,het is mij nog steeds onbegrijpelijk dat hij niet in de basis staat en daarom is Keizer in mijn ogen een grote nul.en daar ben ik al het hel seizoen mee bezig nu weer een Siempje in de basis inplaats van de beste middenvelder van Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 20:42   quote  deeplink  
Hoe krijg je het voor elkaar......... het is echt ongelijflijk!! Pffffff, 1 post geplaatst in het topic en gelijk weer negatief draaien! Pfffff
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 november 2017 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 19:36 schreef nummer10 het volgende:
indd een prima keuze.. maar wie van ajax wat echt ajax waardig is loopt bij een club met kunstgras nu eigenlijk ?
En dit bedoel ik dus!!! Totaal niet inhoudelijk op het verhaal wat Overmars aangeeft, maar gelijk weer negatief benaderen!! Verhuurde spelers van Ajax zijn namelijk nooit Ajax-waardig op dat moment anders zouden ze niet verhuurd worden!!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 november 2017 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 20:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dit bedoel ik dus!!! Totaal niet inhoudelijk op het verhaal wat Overmars aangeeft, maar gelijk weer negatief benaderen!! Verhuurde spelers van Ajax zijn namelijk nooit Ajax-waardig op dat moment anders zouden ze niet verhuurd worden!!!
leestekens ben je niet mee bekend ? het is een VRAAG wie er zijn verhuurd die op kunstgras spelen.. anders kan je het roepen maar wat is dan de meerwaarde als dit toch al niet gebeurt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 november 2017 door nummer10 --
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - zaterdag 11 november 2017 - 02:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

leestekens ben je niet mee bekend ? het is een VRAAG wie er zijn verhuurd die op kunstgras spelen.. anders kan je het roepen maar wat is dan de meerwaarde als dit toch al niet gebeurt..
Dat spelers uit jou eigen opleiding alleen spelen op gras wat de norm van jou club heeft... Lijkt me logisch
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 november 2017 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

leestekens ben je niet mee bekend ? het is een VRAAG wie er zijn verhuurd die op kunstgras spelen.. anders kan je het roepen maar wat is dan de meerwaarde als dit toch al niet gebeurt..
Een vraag, maar wel met het woord Ajax-waardig erin. Het is heel simpel, als je verhuurd wordt ben je meestal nog niet Ajax-waardig anders verhuren ze je namelijk niet. Dus ja, had Ajax-waardig weggelaten en het had een normale vraag geweest. Maar het gaat erom dat de club een statement maakt en blijkbaar wachten alle clubs met statements als de topclubs dat hebben gedaan. Veel kunstgrasvelden zijn namelijk van bijzonder slechte kwaliteit.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 november 2017 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 08:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een vraag, maar wel met het woord Ajax-waardig erin. Het is heel simpel, als je verhuurd wordt ben je meestal nog niet Ajax-waardig anders verhuren ze je namelijk niet. Dus ja, had Ajax-waardig weggelaten en het had een normale vraag geweest. Maar het gaat erom dat de club een statement maakt en blijkbaar wachten alle clubs met statements als de topclubs dat hebben gedaan. Veel kunstgrasvelden zijn namelijk van bijzonder slechte kwaliteit.
klopt.. statement vind ik prima zoals ik zei.. maar welke ajax spelers worden er daadwerkelijk verhuurd aan clubs met kunstgras
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 november 2017 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 10:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt.. statement vind ik prima zoals ik zei.. maar welke ajax spelers worden er daadwerkelijk verhuurd aan clubs met kunstgras
Kijk naar alle verhuurde spelers aan PEC afgelopen jaren als voorbeeld. Wellicht niet dit seizoen dat we spelers verhuren, maar afgelopen seizoenen hebben we zeker wat spelers elders neergestald.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 november 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 10:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt.. statement vind ik prima zoals ik zei.. maar welke ajax spelers worden er daadwerkelijk verhuurd aan clubs met kunstgras
In plaats van vragen misschien eens zelf opzoeken?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 november 2017 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 10:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

In plaats van vragen misschien eens zelf opzoeken?
ja maar kan me geen speler herrinderen die verhuurd is op kunst die daadwerkelijk terug is gekomen in ajax1 ? maar goed statement is prima en hoop dat iedereen dit gaat doen
p111
 p111 - zaterdag 11 november 2017 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 20:42 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar......... het is echt ongelijflijk!! Pffffff, 1 post geplaatst in het topic en gelijk weer negatief draaien! Pfffff
Wat is dat toch als je zo graag wil en ook ziet dat er gekozen wordt voor de oude garde, terwijl elke voetbal liefhebber ziet wat een geweldige voetballer Frenkie is en er geen kut mee gedaan wordt bij Ajax. Is het dan aub in godsnaam toegestaan om dan die trainer te bekritiseren ? of is dat weer negatief en moet ik mijn slabek dicht houden en als een schaap blijven toekijken ? .En ja ik ben ook blij met de uitspraak van Sar dat ze sneller gaan handelen en kopen en geld uitgeven, maar zeker zo belangrijk is wat je doet met je talenten op dit moment.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 november 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 12:20 schreef p111 het volgende:

[..]

Wat is dat toch als je zo graag wil en ook ziet dat er gekozen wordt voor de oude garde, terwijl elke voetbal liefhebber ziet wat een geweldige voetballer Frenkie is en er geen kut mee gedaan wordt bij Ajax. Is het dan aub in godsnaam toegestaan om dan die trainer te bekritiseren ? of is dat weer negatief en moet ik mijn slabek dicht houden en als een schaap blijven toekijken ? .En ja ik ben ook blij met de uitspraak van Sar dat ze sneller gaan handelen en kopen en geld uitgeven, maar zeker zo belangrijk is wat je doet met je talenten op dit moment.
Ik had het niet over jouw maat! Maar no problemo.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 november 2017 - 14:59   quote  deeplink  
Klaase WEER van Ajax leiding.
Goed statement en meteen openbaar maken.

A.K.A. Super gedaan Ajax!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 11 november 2017 - 15:04   quote  deeplink  
Heel goed gedaan van Ajax, om deze keuze te maken richting het hele Nederlandse voetbal, dus ook naar de KNVB toe. Geweldig gedaan.
p111
 p111 - zaterdag 11 november 2017 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 13:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik had het niet over jouw maat! Maar no problemo.
sorry maat,maar ik wil wel graag mijn onvrede uiten helaas !!!
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - zaterdag 11 november 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Onvrede is juist goed. Ook een teken van liefde dat je om je club geeft. Maar alles maar afzeiken en alles omdraaien, de oorsprong niet kennen en zeiken om het zeiken is wat anders
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 november 2017 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 16:02 schreef p111 het volgende:

[..]

sorry maat,maar ik wil wel graag mijn onvrede uiten helaas !!!
Dat mag je ook, maar jij kan soms ook tenminste nog iets positiefs benoemen!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 november 2017 - 19:50   quote  deeplink  
Ik ook he ;)

》BIER
》AJAX
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 03 januari 2018 - 01:44   quote  deeplink  
Slot!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Overmars: 'Wij gaan niet meer verhuren aan clubs met kunstgras'









0.0093309