BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NAC - AFC AJAX za 18 nov 20:45

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 18 november 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehm ja...... misschien omdat??
Omdat Bosz daar zit?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 november 2017 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 23:21 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Omdat Bosz daar zit?
Hahaha dat maakt het plezier alleen.maar groter dat ze verliezen!
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 18 november 2017 - 23:29   quote  deeplink  
nou psv nog ff verliezen morgen, pracht weekend!
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 november 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 22:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus het is nu allemaaal hossana en keizer is een topper ? of ga je altijd over 1 nachtijs ? ben blij met deze avond hoor vergis je niet. maar ondanks de score wat uiteraad top is vond ik het veld spel helemaal niet zo top..
Komt onze negativist weer aan.... Wie riep nog voor de eerste pot dat Keizer niks was???? En 15 punten uit de laatste 6 potten is prima.

Nogmaals kap een ander te beschuldigen met je eigen gedrag man
p111
 p111 - zondag 19 november 2017 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 21:14 schreef ???15-05-2011 het volgende:

[..]

Loop naar de hel, graftak
Jij moet een ban krijgen mafkees
p111
 p111 - zondag 19 november 2017 - 01:27   quote  deeplink  
Een geweldige pot eindelijk
AkaS
 AkaS - zondag 19 november 2017 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 22:35 schreef Loetje het volgende:
Wat een kutwedstrijd, wat een wanvertoning. Ik eiste vooraf minimaal 12 goals van Keizer. Nu mag hij oprotten....
Nee man Loetje, Keizer is geweldig. Een tactisch meesterbrein. En deze uitslag is het bewijs, zijn gelijk.

En iedereen die denkt dat hij onervaren, onbekwaam en alles behalve consequent is, zit er volkomen naast en zijn azijnzeikerds die alleen maar zoeken naar negataviteit.

Bah om gek van te worden, zijn het wel Ajax supporters..?

Denk het niet hoor en dat ze al meer dan 30 jaar naar naar het stadion komen en god weet waar naar toe meegereisd zijn tijdens Europese uitwedstrijden zegt geen ene flikker. Neppe supporters zijn het...

Een echte supporter heeft geen kritiek en staat achter zijn club en de personen die deze club vertegenwoordigen, toch. Ja joh.

Lang leve Keizer en die corpulente brildragende man naast hem op de bank! Hopen dat ze nog lang blijven met hun sloophamer, echt Ajax dna hebben ze. Hier moeten we trots op zijn en hopen dat ze nog heel lang voor onze club behouden kunnen blijven.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 23:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Komt onze negativist weer aan.... Wie riep nog voor de eerste pot dat Keizer niks was???? En 15 punten uit de laatste 6 potten is prima.

Nogmaals kap een ander te beschuldigen met je eigen gedrag man
dat zeg ik nog... zo goed was de pot niet hoor..
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 01:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Jij moet een ban krijgen mafkees
laat em maar lekker.. elke klapmongool kan zien dat ajax alles behalve top is.. winst vind ik prachtig.. de uitslag ook.. maar zo goed was het niet eens
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 november 2017 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 01:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee man Loetje, Keizer is geweldig. Een tactisch meesterbrein. En deze uitslag is het bewijs, zijn gelijk.

En iedereen die denkt dat hij onervaren, onbekwaam en alles behalve consequent is, zit er volkomen naast en zijn azijnzeikerds die alleen maar zoeken naar negataviteit.

Bah om gek van te worden, zijn het wel Ajax supporters..?

Denk het niet hoor en dat ze al meer dan 30 jaar naar naar het stadion komen en god weet waar naar toe meegereisd zijn tijdens Europese uitwedstrijden zegt geen ene flikker. Neppe supporters zijn het...

Een echte supporter heeft geen kritiek en staat achter zijn club en de personen die deze club vertegenwoordigen, toch. Ja joh.

Lang leve Keizer en die corpulente brildragende man naast hem op de bank! Hopen dat ze nog lang blijven met hun sloophamer, echt Ajax dna hebben ze. Hier moeten we trots op zijn en hopen dat ze nog heel lang voor onze club behouden kunnen blijven.
Fijn om te lezen dat je de kritiek goed opneemt en jezelf probeert te verbeteren.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 23:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha dat maakt het plezier alleen.maar groter dat ze verliezen!
zegt genoeg over hoe triest je eigenlijk bent dat jeje daar nog druk om maakt.. je was toch ook dortmund supporter en daar wel de trainer afvallen en negatief zijn ? je moet hem een kans geven toch ? of geld dat alleen voor "echte" ajax mensen met ajax dna ?
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 01:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee man Loetje, Keizer is geweldig. Een tactisch meesterbrein. En deze uitslag is het bewijs, zijn gelijk.

En iedereen die denkt dat hij onervaren, onbekwaam en alles behalve consequent is, zit er volkomen naast en zijn azijnzeikerds die alleen maar zoeken naar negataviteit.

Bah om gek van te worden, zijn het wel Ajax supporters..?

Denk het niet hoor en dat ze al meer dan 30 jaar naar naar het stadion komen en god weet waar naar toe meegereisd zijn tijdens Europese uitwedstrijden zegt geen ene flikker. Neppe supporters zijn het...

Een echte supporter heeft geen kritiek en staat achter zijn club en de personen die deze club vertegenwoordigen, toch. Ja joh.

Lang leve Keizer en die corpulente brildragende man naast hem op de bank! Hopen dat ze nog lang blijven met hun sloophamer, echt Ajax dna hebben ze. Hier moeten we trots op zijn en hopen dat ze nog heel lang voor onze club behouden kunnen blijven.
We zullen het er maar op houden dat jij een meesterbrein hebt... Kuch kuch kuch... Echt, veel stommer worden ze niet
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 01:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat zeg ik nog... zo goed was de pot niet hoor..
Whahahahaahahhaa.... Zegt degene die Keizer al afschreef voor die er was...
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 01:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahahaahahhaa.... Zegt degene die Keizer al afschreef voor die er was...
niet keizer.. spijkerman en co... en blijf ik bij.. ook vanavond vond ik geen super goeie pot ondanks de uitslag.. nogmaals wel blij met de overwinning
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 01:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahahaahahhaa.... Zegt degene die Keizer al afschreef voor die er was...
wel jammer dat je weer via hier speelt man.. je hebt pb hoor je mag me ook appen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 01:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zegt genoeg over hoe triest je eigenlijk bent dat jeje daar nog druk om maakt.. je was toch ook dortmund supporter en daar wel de trainer afvallen en negatief zijn ? je moet hem een kans geven toch ? of geld dat alleen voor "echte" ajax mensen met ajax dna ?
Ik Dortmund supporter???? Whahahahahahaha never nooit niet.

Jij stelde toch cynisch dat ik mij druk maak om de Duitse competitie?? En ik stelde vervolgens de vraag "misschien omdat?" Maar ja die vraag kan je niet beantwoorden. Gewoonweg omdat je het niet weet. Maar als jij denkt dat ik Dortmund enkel niets gun vanwege Bosz dan denk ik eerder dat je zelf triest ben. Er is maar 1 club waar ik echt voor ben in Duitsland en dat is F.D. Maar Dortmund? Hahahahaha
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 23:02 schreef Eide het volgende:
Raar om te zeggen, maar Ajax speelde niet eens heel goed. Het was eindelijk eens heel doeltreffend. Desondanks een prima zege die niet eens geflatteerd was.
Eens. Hebben ook echt best wel wat kansen weggegeven
AkaS
 AkaS - zondag 19 november 2017 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 01:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

We zullen het er maar op houden dat jij een meesterbrein hebt... Kuch kuch kuch... Echt, veel stommer worden ze niet
Hahahaha veel stommer kom ik ze idd zelden tegen...
Behalve op dit forum, daarom kom ik hier zo graag :-)
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 08:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik Dortmund supporter???? Whahahahahahaha never nooit niet.

Jij stelde toch cynisch dat ik mij druk maak om de Duitse competitie?? En ik stelde vervolgens de vraag "misschien omdat?" Maar ja die vraag kan je niet beantwoorden. Gewoonweg omdat je het niet weet. Maar als jij denkt dat ik Dortmund enkel niets gun vanwege Bosz dan denk ik eerder dat je zelf triest ben. Er is maar 1 club waar ik echt voor ben in Duitsland en dat is F.D. Maar Dortmund? Hahahahaha
dat meende ik gelezen tehebben ;) dan zit ik ernaast

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 09:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat meende ik gelezen tehebben ;) dan zit ik ernaast
Goh echt waar???? Het enige wat ik mogelijk ooit heb aangegeven is dat ik sympathie had voor de manier hoe Dortmund financieel zichzelf ooit heeft teruggevochten. En dat met dank aan Bayern München de ze een lening van 2 miljoen gaf waarmee ze de niet betaalde salarissen konden betalen.

Maar er was in Duitsland en vooral bij Dortmund al veel twijfel rondom het aantrekken van Bosz. Gaandeweg verstomde die twijfel door de resultaten in de eerste wedstrijden. Echter zwol de twijfel weer aan toen de club zichzelf kansloos maakte in Europa en ook in de competitie van 5 punten voorsprong ineens naar 9 punten achterstand gaat. In Dortmund spreken ze onder de supporters van een crisis en als aankomend weekend verloren wordt van hun grootste rivaal Schalke zal de crisis alleen nog maar meer gaan toenemen.

Bosz heeft niet het krediet wat Klopp toen had en vooral zijn eigenwijze houding begint hem nu op te breken. Ook de verwijdering van zijn sterspeler door te laat komen wordt gezien als een middel dat gebruikt is om de crisis af te wenden.

Maar snap je nou nog niet waarom de Duitse competitie mij boeit?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 10:21   quote  deeplink  
Maar toch plaats ik even een kritische kanttekening bij Ajax gisterenavond. Als je de laatste 15 minuten van de eerste en de laatste 15 van de tweede helft gewoon had door gegaan met voetballen hadden de dubbele cijfers niet ondenkbaar geweest lijkt mij? Daarnaast vond ik Ziyech echt wisselvallig? Ik vraag me echt af waaraan dat ligt? Ik heb altijd gedacht dat hij bekend stond om zijn vrije trappen, maar snap überhaupt niet dat ze hem nog een vrije trap laten nemen?? Elke vrije trap vliegt gewoon in de muur? Daarnaast vond ik het verdedigend soms echt ontoelaatbaar. Over een paar weken wacht psv met zijn snelle spelers. Die maken gehakt van je als je zo flets verdedigd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 10:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar toch plaats ik even een kritische kanttekening bij Ajax gisterenavond. Als je de laatste 15 minuten van de eerste en de laatste 15 van de tweede helft gewoon had door gegaan met voetballen hadden de dubbele cijfers niet ondenkbaar geweest lijkt mij? Daarnaast vond ik Ziyech echt wisselvallig? Ik vraag me echt af waaraan dat ligt? Ik heb altijd gedacht dat hij bekend stond om zijn vrije trappen, maar snap überhaupt niet dat ze hem nog een vrije trap laten nemen?? Elke vrije trap vliegt gewoon in de muur? Daarnaast vond ik het verdedigend soms echt ontoelaatbaar. Over een paar weken wacht psv met zijn snelle spelers. Die maken gehakt van je als je zo flets verdedigd.
kijk jij verwoord het wat beter.. daar doelde ik op met vond het veld spel niet goed.. veel bal verlies en kregen gewoon alle ruimte om te voetballen.. hoeveel doelpunten zijn er gister geweest uit ECHT uitgespeelde kansen ? en verdedigend heb je compleet gelijk
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 01:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wel jammer dat je weer via hier speelt man.. je hebt pb hoor je mag me ook appen
Kap alsjeblieft met dat hypocriete gedoe van je! Jij zeikt de hele club af en zeikt zelfs gisteren. En dan huilen als je aangepakt wordt. Bahbah!
AkaS
 AkaS - zondag 19 november 2017 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 10:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar toch plaats ik even een kritische kanttekening bij Ajax gisterenavond. Als je de laatste 15 minuten van de eerste en de laatste 15 van de tweede helft gewoon had door gegaan met voetballen hadden de dubbele cijfers niet ondenkbaar geweest lijkt mij? Daarnaast vond ik Ziyech echt wisselvallig? Ik vraag me echt af waaraan dat ligt? Ik heb altijd gedacht dat hij bekend stond om zijn vrije trappen, maar snap überhaupt niet dat ze hem nog een vrije trap laten nemen?? Elke vrije trap vliegt gewoon in de muur? Daarnaast vond ik het verdedigend soms echt ontoelaatbaar. Over een paar weken wacht psv met zijn snelle spelers. Die maken gehakt van je als je zo flets verdedigd.
Joh, ik zou me geen zorgen maken we hebben een toptrainer die zeker wel een goede tactiek heeft om die boertjes te verslaan. En als de basis niet loopt, tovert hij vast wel wat briljante wissels uit zijn kale plaat...

En bovendien is Veltman onze meest ervaren verdediger, aanvoerder en hij beschikt over geweldige statistieken.... ;-) Komt allemaal goed joh.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 12:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kap alsjeblieft met dat hypocriete gedoe van je! Jij zeikt de hele club af en zeikt zelfs gisteren. En dan huilen als je aangepakt wordt. Bahbah!
nieuwbrilletje kopen loetje.. ik mag vinden dat het spel niet goed was.. en waarom was het niet goed ? nog teveel balverlies, nog teveel passes wat niet goed zijn.. nog teveel kansen voor NAC omdat het achterin niet goed stond.. dit heeft alles temaken met vertrouwen van een trainer.. waardoor ? teveel wisselingen.. kijk naar wober, waarom word hij eruit gehaald voor een viergever.. dat soort dingen bedoel ik.. tuurlijk ben ik blij met de overwinning zoals iedereen.. maar vond het nog niet goed.. dat zeggen ermeer hier overigens maar daar zie ik je niet op reageren.. jammer man
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 12:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nieuwbrilletje kopen loetje.. ik mag vinden dat het spel niet goed was.. en waarom was het niet goed ? nog teveel balverlies, nog teveel passes wat niet goed zijn.. nog teveel kansen voor NAC omdat het achterin niet goed stond.. dit heeft alles temaken met vertrouwen van een trainer.. waardoor ? teveel wisselingen.. kijk naar wober, waarom word hij eruit gehaald voor een viergever.. dat soort dingen bedoel ik.. tuurlijk ben ik blij met de overwinning zoals iedereen.. maar vond het nog niet goed.. dat zeggen ermeer hier overigens maar daar zie ik je niet op reageren.. jammer man
Gaaap! Ik reageer alleen op mensen die niks onderbouwen. Mensen die dat wel doen hebben een meningen die respecteer ik. Medianeuken doe ik niet aan en reageer ik graag op
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 23:02 schreef Eide het volgende:
Raar om te zeggen, maar Ajax speelde niet eens heel goed. Het was eindelijk eens heel doeltreffend. Desondanks een prima zege die niet eens geflatteerd was.
Pas op eide.. je moet goed onderbouwen met feiten waarom je het niet goed vond.. en Remco niet alleen zeggen dat dit komt omdat nac nog teveel kansen kreeg.. DUIDELIJK uitleggen waarom... ;);)
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 13:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaaap! Ik reageer alleen op mensen die niks onderbouwen. Mensen die dat wel doen hebben een meningen die respecteer ik. Medianeuken doe ik niet aan en reageer ik graag op
Gaaaaaap
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 13:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gaaaaaap
Slaap lekker, hebben we even rust.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Pas op eide.. je moet goed onderbouwen met feiten waarom je het niet goed vond.. en Remco niet alleen zeggen dat dit komt omdat nac nog teveel kansen kreeg.. DUIDELIJK uitleggen waarom... ;);)
Ah gut, heeft het cynisme-knopje de weg naar je hersens weer gevonden? Of wil je dat ik dat ook even onderbouw! Kijk dan even je reacties terug van vannacht en vanochtend!
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 14:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ah gut, heeft het cynisme-knopje de weg naar je hersens weer gevonden? Of wil je dat ik dat ook even onderbouw! Kijk dan even je reacties terug van vannacht en vanochtend!
toch vrij veel positief... enige wat ik zeg is dat het spel nog niet goed was en dat als we zo spelen het tegen een betere tegenstander gewoon afleggen.. iets wat jij ook zegt.. anyway op maar de volgende pot.. hoop dat we nu groei te zien krijgen...
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 15:04   quote  deeplink  
Ajax - FC Utrecht 1-2, NAC - Ajax 0-8...

Maar de groei moet zichtbaar worden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

toch vrij veel positief... enige wat ik zeg is dat het spel nog niet goed was en dat als we zo spelen het tegen een betere tegenstander gewoon afleggen.. iets wat jij ook zegt.. anyway op maar de volgende pot.. hoop dat we nu groei te zien krijgen...
Maar jij gaat beginnen over onderbouwen tegen anderen. Terwijl ze dat gewoon doen. Ach weet je, ben weer tijd aan het verdoen met je! Denk aan je PB.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:04 schreef Loetje het volgende:
Ajax - FC Utrecht 1-2, NAC - Ajax 0-8...

Maar de groei moet zichtbaar worden
kinderhand is snel ..... zal wel komen omdat sinterklaas in het land is.. maar jij bent dik tevredwn over het spel.. top (y)
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar jij gaat beginnen over onderbouwen tegen anderen. Terwijl ze dat gewoon doen. Ach weet je, ben weer tijd aan het verdoen met je! Denk aan je PB.
wauw wat was dat onderbouwd die reacties.. en is prima pik fijne dag(y)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wauw wat was dat onderbouwd die reacties.. en is prima pik fijne dag(y)
Echt jij snapt het niet he, of wil het niet snappen dat kan ook natuurlijk!
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Pas op eide.. je moet goed onderbouwen met feiten waarom je het niet goed vond.. en Remco niet alleen zeggen dat dit komt omdat nac nog teveel kansen kreeg.. DUIDELIJK uitleggen waarom... ;);)
Je halve omgeving zal wel regelmatig in slaap vallen bij jouw of niet? Terung wat vermoeiend.
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kinderhand is snel ..... zal wel komen omdat sinterklaas in het land is.. maar jij bent dik tevredwn over het spel.. top (y)
Kinderhand? Zon uit overwinning is nog nooit een lichting van Ajax gelukt. Ook cruijf van basten litmanen Bergkamp enzovoorts niet.
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kinderhand is snel ..... zal wel komen omdat sinterklaas in het land is.. maar jij bent dik tevredwn over het spel.. top (y)
8-0, prima goals en nog veel gemiste kansen... Waarom zou ik dan zeiken.... Als ik depressief wil doen zoek ik wel een kliniek op
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

8-0, prima goals en nog veel gemiste kansen... Waarom zou ik dan zeiken.... Als ik depressief wil doen zoek ik wel een kliniek op
Of je gaat een avondje langs bij nummer10! ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 16:21   quote  deeplink  
Tyfusboeren! Zoveelste keer al
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Stinkhoerige boerengeluk noem je dat! En dan ook dat zelfingenomen lachen van die boertjes op het veld!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 16:25   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Stinkhoerige boerengeluk noem je dat! En dan ook dat zelfingenomen lachen van die boertjes op het veld!!
Die beweren dat wij arrogant zijn... Hadden niets in te brengen
Pietje
 Pietje - zondag 19 november 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die beweren dat wij arrogant zijn... Hadden niets in te brengen
En nu hoor je niemand "lucky PSV" zeggen. Mazzelaars zijn het al vele, vele jaren. Misschien een boze en verkeerde gedachte, maar Philips sponsort PSV, maar ook de KNVB. Een dubbele pet dus. Het zou zo maar kunnen dat...
Loetje
 Loetje - zondag 19 november 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

En nu hoor je niemand "lucky PSV" zeggen. Mazzelaars zijn het al vele, vele jaren. Misschien een boze en verkeerde gedachte, maar Philips sponsort PSV, maar ook de KNVB. Een dubbele pet dus. Het zou zo maar kunnen dat...
Staatskutclubje... En dat gebeurd al jaren daar! Structureel overwinningen omdat de tegenstander niet scoort.
Pietje
 Pietje - zondag 19 november 2017 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 17:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Staatskutclubje... En dat gebeurd al jaren daar! Structureel overwinningen omdat de tegenstander niet scoort.
Beroepsmazzelaars en dieven omdat ze overwinningen stelen. Niet één of twee keer, maar met grote regelmaat. Man, man, man. Wat baal ik. Twee weken geleden ook al tegen FC Twente in blessuretijd, nota bene een Tukker in eigen doel... Bah!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of je gaat een avondje langs bij nummer10! ;-)
kzou zeggen doe dat eens ;) maar gaan we het niet over voetbal hebben ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

8-0, prima goals en nog veel gemiste kansen... Waarom zou ik dan zeiken.... Als ik depressief wil doen zoek ik wel een kliniek op
zoals ik zei ben er blij mee.. maar goed veldspel ? enige wat ik hoop dat het beter word
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Je halve omgeving zal wel regelmatig in slaap vallen bij jouw of niet? Terung wat vermoeiend.
aaaa gossieeee hij snapt niet wat ;);) inhoud.. sarcasme is je dus vreemd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NAC - AFC AJAX za 18 nov 20:45









0.0097239