BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Manchester City - Feyenoord (Dinsdag 21 november 2017, 20:45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 21 november 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 november 2017 - 23:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voor 1 El Ahmadi is ruimte in je elftal. Je moet er alleen niet 2 of 3 hebben. Vilhena en Amrabat zijn hetzelfde type als Karim. Wil je vooruit, dan kan er eigenlijk maar 1 van die 3 spelen. Daarnaast moeten 2 echte voetballers staan.

Natuurlijk kan je een uitzondering maken tegen een sterke tegenstander. Maar 9 van de 10 keer heb je meer aan meer voetbal.
Ja, eens.
Maar op 6 moet een voetballer staan in het huidige voetbal , die naar voren denkt.
Vorig seizoen deden we niets anders als afbreken en druk zetten, en dat bracht eenmalig succes.
Tegenstanders spelen nu allemaal anders tegen ons, en we verzuipen vaak op het middenveld omdat er met El Vilhena en Toornstra 0 voetbal is.
Dit was zo voorspelbaar , maar er is totaal niet naar gehandeld .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 november 2017 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 november 2017 - 23:15 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja, eens.
Maar op 6 moet een voetballer staan in het huidige voetbal , die naar voren denkt.
Vorig seizoen deden we niets anders als afbreken en druk zetten, en dat bracht eenmalig succes.
Tegenstanders spelen nu allemaal anders tegen ons, en we verzuipen vaak op het middenveld omdat er met El Vilhena en Toornstra 0 voetbal is.
Dit was zo voorspelbaar , maar er is totaal niet naar gehandeld .
Volledig mee eens.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 november 2017 - 23:59   quote  deeplink  
Nu kunnen ze het wel, jammer van die goal van City..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 november 2017 - 06:43   quote  deeplink  
Heb toch gekeken, gemengd gevoel, waarom breng je het daar wel en noet tegen VVV? Trouwens als pep een vriendje is van Gio ik heb wel wat St Nicolaas huur presentjes gezien bij man c gezien
tomson
 tomson - woensdag 22 november 2017 - 06:50   quote  deeplink  
Laten we een competitie beginnen met de reserve elftallen van city:)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 november 2017 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 november 2017 - 22:49 schreef van geil het volgende:

[..]

Niet eens Ar , hij deed het al drie keer eerder, van Beek redde hem toen.
Gaf t ook al aan, bij omschakeling rende hij veel te ver naar voren en gedroeg zich dan als een middenvelder ipv centrale verdediger.
Maar daarmee speelde hij nog geen slechte wedstrijd.
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 22 november 2017 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 november 2017 - 19:55 schreef Dirk1 het volgende:
nou breekt mijn klomp onze almachtige Gio stelt Diks weer op nou dan weet ik genoeg ,dit word weer een dikke nederlaag maar ja een za ook nog even een nederlaag en dan komt er eindelijk een einde aan het tijdperk van Bronkhorst wat mij betreft.
nou ik moet zeggen dat het mij is meegevallen ,geen grote nederlaag aar city speelde duidelijk niet op volle kracht als ze eventjes gas gaven dan kwamen ze er makkelijk doorheen ze hebben gedaan wat ze moesten doen en dat was winnen,maar as za zullen we meer weten ik vrees met grote vrezen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 november 2017 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 november 2017 - 07:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gaf t ook al aan, bij omschakeling rende hij veel te ver naar voren en gedroeg zich dan als een middenvelder ipv centrale verdediger.
Maar daarmee speelde hij nog geen slechte wedstrijd.
Helemaal eens, dat is de nuance.
ar
 ar - woensdag 22 november 2017 - 09:02   quote  deeplink  
Exact
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 november 2017 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 november 2017 - 23:15 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja, eens.
Maar op 6 moet een voetballer staan in het huidige voetbal , die naar voren denkt.
Vorig seizoen deden we niets anders als afbreken en druk zetten, en dat bracht eenmalig succes.
Tegenstanders spelen nu allemaal anders tegen ons, en we verzuipen vaak op het middenveld omdat er met El Vilhena en Toornstra 0 voetbal is.
Dit was zo voorspelbaar , maar er is totaal niet naar gehandeld .
Is ook zo, de speelwijze is onveranderd, tegenstander kent de taktiek.
Maar vind je niet dat er ook vanuit dat taktisch oogpunt eerder door staf geanticipeerd had moeten worden?
Leonidas1
 Leonidas1 - woensdag 22 november 2017 - 17:06   quote  deeplink  
Ik heb gisteren een Feyenoord gezien waar ik van kon genieten. Veel strijdlust en inzet. Dit graag ook in de competitie laten zien!! Oh ja, wat mij betreft kan Gio gewoon blijven zitten.Ik ben nooit zo onder de indruk van die Pavloveactie om de trainer, na wat tegenslag, de laan uit te sturen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 november 2017 - 17:17   quote  deeplink  
Ik wacht af of je je mening gaat bijstellen
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 november 2017 - 17:18   quote  deeplink  
Gisteravond de nieuwe Punisher serie gekeken op Netflix. Scheelt een hoop frustratie
Leonidas1
 Leonidas1 - woensdag 22 november 2017 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 november 2017 - 17:17 schreef piet de paler het volgende:
Ik wacht af of je je mening gaat bijstellen
Ik ook, maar geldt dat ook niet voor jou? Als de omstandigheden het nodig maken is het bijstellen van een mening zeker wenselijk. Wat ik ook wenselijk vind is om bij tegenslag door te zetten.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 november 2017 - 17:36   quote  deeplink  
We zullen zien ik hoop dat ik ongelijk heb
Leonidas1
 Leonidas1 - woensdag 22 november 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 november 2017 - 17:36 schreef piet de paler het volgende:
We zullen zien ik hoop dat ik ongelijk heb
Ik hoop het ook Piet, het is heel vervelend om onze club op plaats 7 te zien staan.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 22 november 2017 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 november 2017 - 06:43 schreef piet de paler het volgende:
Heb toch gekeken, gemengd gevoel, waarom breng je het daar wel en noet tegen VVV? Trouwens als pep een vriendje is van Gio ik heb wel wat St Nicolaas huur presentjes gezien bij man c gezien
ik heb de wedstrijd niet gezien, maar tussen M C en VVV is
je krijgt tegen M C veel meer ruimte om te voetballen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Manchester City - Feyenoord (Dinsdag 21 november 2017, 20:45 uur)









0.0099310