BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Hakim Ziyech topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 november 2017 - 12:26   quote  deeplink  
De man die volgens velen de belangrijkste schakel is in het elftal en onschendbaar lijkt in de opstelling van Keizer. Maar is dat wel terecht?

Vorig seizoen en ook dit seizoen enorm belangrijk met steekpasses, assists en goals. Dit seizoen al goed voor 3 goals en 7 assists en ook vorig seizoen goed voor 9 goals en 13 assists. Wanneer hij niet in de statistieken te vinden valt bij deze doelpunten is hij regelmatig aslnog belangrijk voor de assist wordt gegeven. Vaak wordt zijn betrokkenheid bij doelpunten gekenmerkt door zijn genialiteit en puur kijkend naar die statistieken doet Ziyech het al zeker prima.

Echter worden dit soort geweldige momenten ook afgewisseld met dramatische momenten. De wisselvalligheid zorgt ervoor dat Ziyech het meeste balverlies heeft geleden van alle spelers in de Eredivisie en ook was er de statistiek dat 120 achtereenvolgende doelpogingen buiten de zestien niks heeft opgeleverd.

Hiernaast krijgt hij de verantwoordelijk voor vele vrije trappen die 9 van de 10 keer niet op doel worden geschoten en voor corners die vaak te laag aankomen en dus makkelijk worden weggewerkt. Ook wordt hem verweten dat hij, als meer ervaren man, het elftal niet op sleeptouw neemt wanneer dit wel zou moeten en dat hij nog steeds niet de Ziyech is die we hebben gezien bij FC Twente.

Kortom, mag hij de wisselvalligheid zich veroorloven omdat hij belangrijk is bij de doelpunten die gemaakt worden? Of mogen we we degelijk kritisch zijn over zijn optredens en is het dan wel terecht dat er over zijn positie geen twijfel is?
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 12:32   quote  deeplink  
denk dat je de ziyech ook niet kan vergelijken met de ziyech van twente.. andere rol, meer taken.. meer meters..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 november 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 12:32 schreef nummer10 het volgende:
denk dat je de ziyech ook niet kan vergelijken met de ziyech van twente.. andere rol, meer taken.. meer meters..
Dat is mijn punt ook helemaal niet.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 12:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat is mijn punt ook helemaal niet.
ging me om dat stukje dat we ziyech nog niet zien van twente.. denk namelijk niet dat dit mogelijk is.. de rest heeft ziyech het meeste bal verlies dat klopt, maar ook heel veel onderscheppingen.. gewoon de man van de uitersten.. gewoon wel bij elke gevaarlijke aanval betrokken en dat blijft natuurlijk het belangrijkste in zijn rol
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 12:32 schreef nummer10 het volgende:
denk dat je de ziyech ook niet kan vergelijken met de ziyech van twente.. andere rol, meer taken.. meer meters..
He kijk nou. Hoe vaak ik dat al geroepen heeft als mensen hier riepen om versterkingen van subtoppers in Nederland!! Het spel van Ajax is zo anders dan het spel van de subtoppers. Heeft ook met ruimte te maken!! En nu? Nu kan je het ineens niet vergelijken???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 12:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ging me om dat stukje dat we ziyech nog niet zien van twente.. denk namelijk niet dat dit mogelijk is.. de rest heeft ziyech het meeste bal verlies dat klopt, maar ook heel veel onderscheppingen.. gewoon de man van de uitersten.. gewoon wel bij elke gevaarlijke aanval betrokken en dat blijft natuurlijk het belangrijkste in zijn rol
Maar ook bij enorm veel gevaarlijke tegenaanvallen betrokken door het domme balverlies wat hij soms lijdt!

Ik vind dat je wel degelijk kritisch mag zijn op het spel van hem. Het is gewoon te wisselvallig. En laten we over zijn corners en vrije trappen maar niet spreken, want die statistieken zijn werkelijk dramatisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar ook bij enorm veel gevaarlijke tegenaanvallen betrokken door het domme balverlies wat hij soms lijdt!

Ik vind dat je wel degelijk kritisch mag zijn op het spel van hem. Het is gewoon te wisselvallig. En laten we over zijn corners en vrije trappen maar niet spreken, want die statistieken zijn werkelijk dramatisch.
klopt zkr.. maar toch werd er gister weer uit gescoort..
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

He kijk nou. Hoe vaak ik dat al geroepen heeft als mensen hier riepen om versterkingen van subtoppers in Nederland!! Het spel van Ajax is zo anders dan het spel van de subtoppers. Heeft ook met ruimte te maken!! En nu? Nu kan je het ineens niet vergelijken???
dat ajax ziyech haalde snap ik wel.. qua andere aankopen uit de subtop heb je zkr gelijk.. maar ziyech kan zoveel meer en beter dan wat hij nu laat zien.. en toch blijft hij zelfs nu gevaarlijk terwijl die niet op zijn top is
Jaccio
 Jaccio - zondag 19 november 2017 - 13:54   quote  deeplink  
We hebben ook gewoon geen betere optie. Speelt niet altijd goed, maar is zelfs dan nog vaak de belangrijkste man in het veld
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 13:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt zkr.. maar toch werd er gister weer uit gescoort..
Er is gisteren uit 1 vrije trap of corner van Ziyech gescoord. Volgens mij heeft hij toch wel wat meer vrije trappen en corners gisteren mogen nemen dan die ene? Ik vind het gewoon te matig voor iemand met een geweldige trap in de benen!
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 14:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er is gisteren uit 1 vrije trap of corner van Ziyech gescoord. Volgens mij heeft hij toch wel wat meer vrije trappen en corners gisteren mogen nemen dan die ene? Ik vind het gewoon te matig voor iemand met een geweldige trap in de benen!
gister trouwens ook nog een assist op huntelaar en de eerste goal waar hij ook een groot aandeel in had met het 1-2tje met kluivert.. dus toch goed voor 4 goals.. vrijetrappen en cornrs mee eens overigens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gister trouwens ook nog een assist op huntelaar en de eerste goal waar hij ook een groot aandeel in had met het 1-2tje met kluivert.. dus toch goed voor 4 goals.. vrijetrappen en cornrs mee eens overigens
Ik had het niet over assists. Ik had het over vrije trappen en corners. Die zijn gewoon belachelijk slecht. En rekenen niet je beste vak geweest??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:14   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik had het niet over assists. Ik had het over vrije trappen en corners. Die zijn gewoon belachelijk slecht. En rekenen niet je beste vak geweest??
de 0-1, de vrijtrap, assist huntelaar, en meende een corner.. is bij mij nog 4.. zonder corner als da schone is geweest dan 3 goals.. wat meer als prima is.. en ja corners en vrijetrappen moeten beter
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de 0-1, de vrijtrap, assist huntelaar, en meende een corner.. is bij mij nog 4.. zonder corner als da schone is geweest dan 3 goals.. wat meer als prima is.. en ja corners en vrijetrappen moeten beter
De pass op Kluivert is mooi maar als we zo gaan redeneren is straks iedereen bij elk doelpunt betrokken. Kijkend naar de directe assist is enkel de vrije trap en de voorzet op zijn conto te schrijven. De corner kwam vanaf Schöne vandaar.

Maar tel daarbij ook de vele slechte passes van Ziyech en hij komt gewoon op een schamel 5je uit gisteren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:42   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 12:26 schreef Hasjkoph het volgende:
De man die volgens velen de belangrijkste schakel is in het elftal en onschendbaar lijkt in de opstelling van Keizer. Maar is dat wel terecht?

Vorig seizoen en ook dit seizoen enorm belangrijk met steekpasses, assists en goals. Dit seizoen al goed voor 3 goals en 7 assists en ook vorig seizoen goed voor 9 goals en 13 assists. Wanneer hij niet in de statistieken te vinden valt bij deze doelpunten is hij regelmatig aslnog belangrijk voor de assist wordt gegeven. Vaak wordt zijn betrokkenheid bij doelpunten gekenmerkt door zijn genialiteit en puur kijkend naar die statistieken doet Ziyech het al zeker prima.

Echter worden dit soort geweldige momenten ook afgewisseld met dramatische momenten. De wisselvalligheid zorgt ervoor dat Ziyech het meeste balverlies heeft geleden van alle spelers in de Eredivisie en ook was er de statistiek dat 120 achtereenvolgende doelpogingen buiten de zestien niks heeft opgeleverd.

Hiernaast krijgt hij de verantwoordelijk voor vele vrije trappen die 9 van de 10 keer niet op doel worden geschoten en voor corners die vaak te laag aankomen en dus makkelijk worden weggewerkt. Ook wordt hem verweten dat hij, als meer ervaren man, het elftal niet op sleeptouw neemt wanneer dit wel zou moeten en dat hij nog steeds niet de Ziyech is die we hebben gezien bij FC Twente.

Kortom, mag hij de wisselvalligheid zich veroorloven omdat hij belangrijk is bij de doelpunten die gemaakt worden? Of mogen we we degelijk kritisch zijn over zijn optredens en is het dan wel terecht dat er over zijn positie geen twijfel is?
Ik ben wel fan van dit soort spelers. Altijd risico in het spel. Maar als er dingen lukken zijn het vaak direct kansen of goals.

Enige dat ik hem kwalijk neem is het blijven nemen van directe vrije trappen en dat snelle schieten. Daar is ie gewoon niet goed en het is ook een kwaliteit om je zwaktes te herkennen en onderkennen.

Verder denk ik wel gewoon onze beste speler op het moment.
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar ook bij enorm veel gevaarlijke tegenaanvallen betrokken door het domme balverlies wat hij soms lijdt!

Ik vind dat je wel degelijk kritisch mag zijn op het spel van hem. Het is gewoon te wisselvallig. En laten we over zijn corners en vrije trappen maar niet spreken, want die statistieken zijn werkelijk dramatisch.
Ik vind dat een fout van keijzer. Ik vind dat je niet schone kan opstellen met zyech ervoor.
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de 0-1, de vrijtrap, assist huntelaar, en meende een corner.. is bij mij nog 4.. zonder corner als da schone is geweest dan 3 goals.. wat meer als prima is.. en ja corners en vrijetrappen moeten beter
Corner was van schone.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat een fout van keijzer. Ik vind dat je niet schone kan opstellen met zyech ervoor.
Dat zeker, maar als de trainer dat wel doet en je weet als speler dat je medespeler naar voren speelt en niet de snelste is in de omschakeling moet je niet onnodige risico's nemen. Dan staat namelijk de ploeg verkeerd. En helaas doet Ziyech dat geregeld. En daarin vind ik hem niet slim.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:57   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De pass op Kluivert is mooi maar als we zo gaan redeneren is straks iedereen bij elk doelpunt betrokken. Kijkend naar de directe assist is enkel de vrije trap en de voorzet op zijn conto te schrijven. De corner kwam vanaf Schöne vandaar.

Maar tel daarbij ook de vele slechte passes van Ziyech en hij komt gewoon op een schamel 5je uit gisteren!
Sorry. Maar twee assists en de een voorassists speel je geen onvoldoende. Hij was gister niet goed. Maar wel een voldoende
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar twee assists en de een voorassists speel je geen onvoldoende. Hij was gister niet goed. Maar wel een voldoende
Dat vind jij, ik ben het daar niet mee eens. Aangezien ik hem ook aanzienlijk wat dramatische passes heb zien geven. En dat waren er meer dan de 2 assist en 1 voorassist die hij heeft gegeven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 15:59   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat zeker, maar als de trainer dat wel doet en je weet als speler dat je medespeler naar voren speelt en niet de snelste is in de omschakeling moet je niet onnodige risico's nemen. Dan staat namelijk de ploeg verkeerd. En helaas doet Ziyech dat geregeld. En daarin vind ik hem niet slim.
Een speler die dat soort omzettingen in zijn eigen spel kan doorvoeren. Zou deze winter opgehaald worden door Barca.

Het wordt zelfs van hem verwacht dat ie die risico’s neemt omdat je anders de angel uit zijn spel haalt.
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat vind jij, ik ben het daar niet mee eens. Aangezien ik hem ook aanzienlijk wat dramatische passes heb zien geven. En dat waren er meer dan de 2 assist en 1 voorassist die hij heeft gegeven.
Maar ik heb liever iemand die al die risico’s dan wel neemt en dat daar dan ook nog drie goals uit komen.

Als hij die foute oasses gister niet zou hebben had ie een dikke 9 gespeeld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar ik heb liever iemand die al die risico’s dan wel neemt en dat daar dan ook nog drie goals uit komen.

Als hij die foute oasses gister niet zou hebben had ie een dikke 9 gespeeld.
Gelukkig hoeven wij het niet eens te zijn. Ik verwacht veel meer van hem.
remco k
 remco k - zondag 19 november 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelukkig hoeven wij het niet eens te zijn. Ik verwacht veel meer van hem.
Ik verwacht ook meer. We denken er echt niet zo verschillend over.
p111
 p111 - zondag 19 november 2017 - 16:38   quote  deeplink  
Op dit moment niet in topvorm maar toch liever zo,n speler als 80 spelers die alleen maar breed en terug speelt.
Pietje
 Pietje - zondag 19 november 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 12:26 schreef Hasjkoph het volgende:
De man die volgens velen de belangrijkste schakel is in het elftal en onschendbaar lijkt in de opstelling van Keizer. Maar is dat wel terecht?

Vorig seizoen en ook dit seizoen enorm belangrijk met steekpasses, assists en goals. Dit seizoen al goed voor 3 goals en 7 assists en ook vorig seizoen goed voor 9 goals en 13 assists. Wanneer hij niet in de statistieken te vinden valt bij deze doelpunten is hij regelmatig aslnog belangrijk voor de assist wordt gegeven. Vaak wordt zijn betrokkenheid bij doelpunten gekenmerkt door zijn genialiteit en puur kijkend naar die statistieken doet Ziyech het al zeker prima.

Echter worden dit soort geweldige momenten ook afgewisseld met dramatische momenten. De wisselvalligheid zorgt ervoor dat Ziyech het meeste balverlies heeft geleden van alle spelers in de Eredivisie en ook was er de statistiek dat 120 achtereenvolgende doelpogingen buiten de zestien niks heeft opgeleverd.

Hiernaast krijgt hij de verantwoordelijk voor vele vrije trappen die 9 van de 10 keer niet op doel worden geschoten en voor corners die vaak te laag aankomen en dus makkelijk worden weggewerkt. Ook wordt hem verweten dat hij, als meer ervaren man, het elftal niet op sleeptouw neemt wanneer dit wel zou moeten en dat hij nog steeds niet de Ziyech is die we hebben gezien bij FC Twente.

Kortom, mag hij de wisselvalligheid zich veroorloven omdat hij belangrijk is bij de doelpunten die gemaakt worden? Of mogen we we degelijk kritisch zijn over zijn optredens en is het dan wel terecht dat er over zijn positie geen twijfel is?
In deze discussie ga ik mee met Remco. Ik vind Ziyech een prachtige speler. Hij heeft een totaal andere rol (gekregen) dan hij bij FC Twente had.
Bij Ajax zie je hem ook constant praten; ik vermoed dat hij jongere spelers permanent begeleidt of corrigeert.

Zijn acties in het veld zijn vaak prachtig en ja, dat vele balverlies neem ik dan op de koop toe. Hij kan nog steeds beter en effectiever en ik ben er van overtuigd dat we een nog beter Hakim Ziyech nog gaan zien.
Brandje
 Brandje - zondag 19 november 2017 - 20:35   quote  deeplink  
Lachwekkend topic. Jammer dat je er niet bij verteld dat Hakim de meeste ballen veroverd van de hele Eredivisie. Duz meer als de alom geroemde El Ahmadi. Deze jongen verzet bergen met werk. Is daarbij bij heel veel goals betrokken. Scoort zelf, geeft een assist, scoort zelf of heeft de bal zelf verovert waarna een kans of doelpunt komt.
Dan komt er hier een wijsneus even topic openen om zijn kwaliteiten in twijfel te trekken en zich afvragen of hij wel terecht in de basis staat!!
Het spel van Hakim is zoals een speler van Ajax op die positie hoort te spelen maar er hoort, zoals Remco terecht zegt, iemand achter hem te staan om zijn balverlies op te vangen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 november 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 20:35 schreef Brandje het volgende:
Lachwekkend topic. Jammer dat je er niet bij verteld dat Hakim de meeste ballen veroverd van de hele Eredivisie. Duz meer als de alom geroemde El Ahmadi. Deze jongen verzet bergen met werk. Is daarbij bij heel veel goals betrokken. Scoort zelf, geeft een assist, scoort zelf of heeft de bal zelf verovert waarna een kans of doelpunt komt.
Dan komt er hier een wijsneus even topic openen om zijn kwaliteiten in twijfel te trekken en zich afvragen of hij wel terecht in de basis staat!!
Het spel van Hakim is zoals een speler van Ajax op die positie hoort te spelen maar er hoort, zoals Remco terecht zegt, iemand achter hem te staan om zijn balverlies op te vangen.
Fijn dat je het topic serieus neemt.
Volgensmij geef ik ook aan dat hij enorm belangrijk is voor het elftal, maar dat betekent niet dat je niet kritisch mag zijn op de rest van zijn spel. Ondanks dat hij belangrijk is, is zijn velspel niet zozeer iets om naar huis te schrijven. Daarom stel ik de vraag wat anderen hier van vinden. Persoonlijk houd ik van zijn spel en dat hij voornamelijk naar voren speelt, maar ik zie ook dat hij vaak genoeg simpele ballen dramatisch afgeeft. Verder ben ik het met je eens dat een Schöne niet geschikt is achter Ziyech; daar moet van de Beek staan.
AkaS
 AkaS - zondag 19 november 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben wel fan van dit soort spelers. Altijd risico in het spel. Maar als er dingen lukken zijn het vaak direct kansen of goals.

Enige dat ik hem kwalijk neem is het blijven nemen van directe vrije trappen en dat snelle schieten. Daar is ie gewoon niet goed en het is ook een kwaliteit om je zwaktes te herkennen en onderkennen.

Verder denk ik wel gewoon onze beste speler op het moment.
Niet schrikken, maar helemaal mee eens!
AkaS
 AkaS - zondag 19 november 2017 - 20:58   quote  deeplink  
Grappig.... Ziyech maakte ook de vergelijking met Traorè,
In het interview met hem afgelopen weekend...

Hij zou toch niet meelezen hier.... hahahahaha

In dat geval...Hakim: ik ben het helemaal met je eens dat die
Spijkerman geen rest verstand van voetbal heeft en dat zijn
Inbreng veel te groot is geworden met alle narigheid van dien.

Oké Hakim... als je naar de absolute top wil... even wat minder
Balverlies kerel ,-)

Mooie en goede post waar ik het ook helemaal mee eens ben.
Zeldzame speler wiens effect je gaat missen en beseffen als
hij er niet meer bij is.

Zoals ook bij Traorè het geval is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 november 2017 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Corner was van schone.
ok helder
nummer10
 nummer10 - zondag 19 november 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 20:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mooie en goede post waar ik het ook helemaal mee eens ben.
Zeldzame speler wiens effect je gaat missen en beseffen als
hij er niet meer bij is.

Zoals ook bij Traorè het geval is!
eens.. ook met brandje en remco overigens
remco k
 remco k - maandag 20 november 2017 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 20:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mooie en goede post waar ik het ook helemaal mee eens ben.
Zeldzame speler wiens effect je gaat missen en beseffen als
hij er niet meer bij is.

Zoals ook bij Traorè het geval is!
Die laatste mis ik niet hoor. Met Neres meer dan prima op geanticipeerd. Nu al heel belangrijk vanaf rechts.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 21 november 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 20:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mooie en goede post waar ik het ook helemaal mee eens ben.
Zeldzame speler wiens effect je gaat missen en beseffen als
hij er niet meer bij is.

Zoals ook bij Traorè het geval is!
Dit was sarcastisch toch?

Traorè...hahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 22 november 2017 - 15:48   quote  deeplink  
8a8c6bbc34.png
JV
 JV - woensdag 29 november 2017 - 13:51   quote  deeplink  
wat hebben we toch irritante mensen in het publiek zitten achter mij zit ook zo een eikel
lekker je beste speler uitfluiten heel slim om hem weg te jagen
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 29 november 2017 - 14:42   quote  deeplink  
De fluiters zitten ook allemaal op de lange zijde. En dat zijn ook wel de supporters die als AZ bovenaan staat daar dan zitten.
p111
 p111 - woensdag 29 november 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 14:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er is gisteren uit 1 vrije trap of corner van Ziyech gescoord. Volgens mij heeft hij toch wel wat meer vrije trappen en corners gisteren mogen nemen dan die ene? Ik vind het gewoon te matig voor iemand met een geweldige trap in de benen!
Kijk even naar dat stiftje van Zyech naar Dolberg afgekopen zondag,een Dolberg in vorm had hem gemaakt dan had zijn stiftje de wereld overgegaan,dus een helehoop geweldige assisten verdwijnen in de prullebak als er niet uit gesccord word.
p111
 p111 - woensdag 29 november 2017 - 15:02   quote  deeplink  
Zijn vrijetrappen zijn ook wonderbaarlijk slecht voor iemand met zo,n traptechniek eigenlijk onbegrijpelijk.
Brandje
 Brandje - woensdag 29 november 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 15:02 schreef p111 het volgende:
Zijn vrijetrappen zijn ook wonderbaarlijk slecht voor iemand met zo,n traptechniek eigenlijk onbegrijpelijk.
Typisch Nederlands om te zeiken op wat niet goed gaat! Hoeveel vrije trappen heeft Ronaldo er in gelegd bij Portugal???
Hakim veroverd niet alleen de meeste ballen de Eredivisie maar heeft ook het hoogste aantal key passes.
Vroeger stonden we/ze bij Ajax op de banken voor zon speler maar tegenwoordig fluiten we ze uit.
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 november 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 14:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Kijk even naar dat stiftje van Zyech naar Dolberg afgekopen zondag,een Dolberg in vorm had hem gemaakt dan had zijn stiftje de wereld overgegaan,dus een helehoop geweldige assisten verdwijnen in de prullebak als er niet uit gesccord word.
en younes al een keer.. aldaniet een paar keer...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 06 december 2017 - 02:48   quote  deeplink  
Haha een Ziyech topic. Waarom wordt die gemaakt? Omdat hij goed speelt of dat hij juist slecht speelt.
En wat is slecht of wat is goed?

Goed is als je man in je broekzak hebt. Dat jij bepaald wat de ander doet ipv andersom? Men is niet bang voor Ziyech, de dominate en regisseur van Twente is hij niet. Hij loopt achter de tegenstander aan ipv andersom.

Goed is dat hij ballen veroverd, maar als je hem vervolgens weer inlevert. Heeft het team er niet zo heel veel aan, speler die vrijwel elke bal inlevert en soms veroverd.

Hij doet goede dingen en slechten dingen. Hij doet wat er gevraagd word, maar de supporters hebben een andere Ziyech gezien. Ik denk dat ze liever de Ziyech van Twente willen zien dan de Ziyech van Ajax.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 06 december 2017 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 02:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Haha een Ziyech topic. Waarom wordt die gemaakt? Omdat hij goed speelt of dat hij juist slecht speelt.
En wat is slecht of wat is goed?

Goed is als je man in je broekzak hebt. Dat jij bepaald wat de ander doet ipv andersom? Men is niet bang voor Ziyech, de dominate en regisseur van Twente is hij niet. Hij loopt achter de tegenstander aan ipv andersom.

Goed is dat hij ballen veroverd, maar als je hem vervolgens weer inlevert. Heeft het team er niet zo heel veel aan, speler die vrijwel elke bal inlevert en soms veroverd.

Hij doet goede dingen en slechten dingen. Hij doet wat er gevraagd word, maar de supporters hebben een andere Ziyech gezien. Ik denk dat ze liever de Ziyech van Twente willen zien dan de Ziyech van Ajax.
Alleen is deze Ziyech van Ajax, zelf in deze vorm, vaak nog gewoon de belangrijkste man van het veld.. Afgezien van Onana dan.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 06 december 2017 - 13:33   quote  deeplink  
Ziyech mag dan wel een hele goede voetballer zijn. Alleen valt het mij op, dat zijn instelling niet maximaal is.
Daarom speelt hij ( na mijn mening ) veel te wisselvallig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door Onze Ajax --
Pietje
 Pietje - woensdag 06 december 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 02:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Haha een Ziyech topic. Waarom wordt die gemaakt? Omdat hij goed speelt of dat hij juist slecht speelt.
En wat is slecht of wat is goed?

Goed is als je man in je broekzak hebt. Dat jij bepaald wat de ander doet ipv andersom? Men is niet bang voor Ziyech, de dominate en regisseur van Twente is hij niet. Hij loopt achter de tegenstander aan ipv andersom.

Goed is dat hij ballen veroverd, maar als je hem vervolgens weer inlevert. Heeft het team er niet zo heel veel aan, speler die vrijwel elke bal inlevert en soms veroverd.

Hij doet goede dingen en slechten dingen. Hij doet wat er gevraagd word, maar de supporters hebben een andere Ziyech gezien. Ik denk dat ze liever de Ziyech van Twente willen zien dan de Ziyech van Ajax.
Hakim Ziyech heeft bij Ajax een totaal andere rol toebedeeld gekregen, al onder Peter Bosz, dan hij bij FC Twente (en sc Heerenveen) had. Je kunt het simpelweg niet vergelijken.

Je kunt je inderdaad afvragen "welke" Ziyech wij, de supporters, het lieftse zien spelen. Maar helaas hebben wij niks te vertellen. Zelfs zijn vrije trappen en corners komen niet aan. Het zal me ook niet verbazen als zijn enorme terugval te maken heeft met de "affaire" Nouri, want die twee waren (zijn) dikke maatjes!

Wat je wel duidelijk aan zijn lichaamstaal kunt zien, is dat hij in zijn rol bij Ajax niet erg gelukkig is. Dat kan Marcel Keizer cum suis toch ook niet ontgaan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door Pietje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 december 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 16:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hakim Ziyech heeft bij Ajax een totaal andere rol toebedeeld gekregen, al onder Peter Bosz, dan hij bij FC Twente (en sc Heerenveen) had. Je kunt het simpelweg niet vergelijken.

Je kunt je inderdaad afvragen "welke" Ziyech wij, de supporters, het lieftse zien spelen. Maar helaas hebben wij niks te vertellen. Zelfs zijn vrije trappen en corners komen niet aan. Het zal me ook niet verbazen als zijn enorme terugval te maken heeft met de "affaire" Nouri, want die twee waren (zijn) dikke maatjes!

Wat je wel duidelijk aan zijn lichaamstaal kunt zien, is dat hij in zijn rol bij Ajax niet erg gelukkig is. Dat kan Marcel Keizer cum suis toch ook niet ontgaan?
IK weet wel zeker dat Nouri hier een hele grote invloed in heeft en daarbij kan Keizer niet de juiste snaar raken en hem weer naar boven laten kijken, maar het uitfluiten van "supporters" dat vind ik zo triest. Ik blijf het zeggen, je bent geen supporter als jij je team uitfluit en daar ben ik het 100% met Zyech over eens. Hij weet zelf ook wel dat hij niet goed speelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Hakim Ziyech topic









0.0110502