BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Veranderingen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kliko
 kliko - dinsdag 05 december 2017 - 19:53   quote  deeplink  
Wat ik zo byzonder, jammer vindt is dit ik volg ajax al 70 jaar ben nu 86 maar wat ik wil zeggen is dit,ajax met een goud team werdt in een jaar tijd met deze trainer want die ken ik al van telstar waar die ook al een watje was, zoals ik al zij hij verkloot dit elftal door onkunde hetgeen ik erg vindt de spelers weten absoluut niet wat hij van plan /of wil sorry mensen dit ajax wordt geen kampioen op deze vreemde manier
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 05 december 2017 - 20:15   quote  deeplink  
Ik heb er ook een hard hoofd in.
Vraag me dan ook steeds vaker echt serieus af wat de beleidsbepalers dachten toen ze Keizer aanstelden.
Waren ze gewoon naïef? Of gewoon gemakzuchtig misschien? Zullen ze gedacht hebben, zelfde spelers dus moet goed gaan?
Of ze moeten echt gedacht hebben dat hij zo goed is dat het hem wel lukt.

Tete weg, Sanchez weg en natuurlijk de situatie Nouri heeft natuurlijk zijn sporen nagelaten, maar ik ben bang dat ze niet in gaan grijpen en gewoon doorgaan op deze koers, met deze staf.
MBB
 MBB - dinsdag 05 december 2017 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 20:15 schreef Jaccio het volgende:
Ik heb er ook een hard hoofd in.
Vraag me dan ook steeds vaker echt serieus af wat de beleidsbepalers dachten toen ze Keizer aanstelden.
Waren ze gewoon naïef? Of gewoon gemakzuchtig misschien? Zullen ze gedacht hebben, zelfde spelers dus moet goed gaan?
Of ze moeten echt gedacht hebben dat hij zo goed is dat het hem wel lukt.

Tete weg, Sanchez weg en natuurlijk de situatie Nouri heeft natuurlijk zijn sporen nagelaten, maar ik ben bang dat ze niet in gaan grijpen en gewoon doorgaan op deze koers, met deze staf.
Ik kan me er goed in komen dat ze voor Keizer hadden gekozen. Echter wat ik niet begrijp, is dat ze in hadden moeten grijpen na het voorval met Nouri. Ik denk dat vrijwel geen enkele beginnende trainer zo'n jong team dan mee kan nemen. Als de directie ballen had gehad, hadden ze hem toen assistent gemaakt en een zeer ervaren coach aangesteld. Zo had Keizer geen gezichtsverlies hoeven lijden en had hij altijd nog later weer naar voren geschoven kunnen worden. Doordat ze hem hebben laten staan, is dat nu denk ik geen optie meer. Nu is de optie er in mijn ogen alleen nog maar om Bergkamp, Ouali, Spijkerman en Keizer te vervangen. Vd Sar heeft al taken moeten neerleggen, dus daar ben ik nu wel tevreden over.
MBB
 MBB - dinsdag 05 december 2017 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 19:53 schreef kliko het volgende:
Wat ik zo byzonder, jammer vindt is dit ik volg ajax al 70 jaar ben nu 86 maar wat ik wil zeggen is dit,ajax met een goud team werdt in een jaar tijd met deze trainer want die ken ik al van telstar waar die ook al een watje was, zoals ik al zij hij verkloot dit elftal door onkunde hetgeen ik erg vindt de spelers weten absoluut niet wat hij van plan /of wil sorry mensen dit ajax wordt geen kampioen op deze vreemde manier
Excuses als ik het verkeerd heb. Maar ik geloof je eigenlijk niet. Nu als 86-jarige hier vandaag een profiel openen om vervolgens een paar zinnen te schrijven waar per 4 woorden ongeveer een enorme spelfout in zit.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 05 december 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 21:01 schreef MBB het volgende:

[..]

Ik kan me er goed in komen dat ze voor Keizer hadden gekozen. Echter wat ik niet begrijp, is dat ze in hadden moeten grijpen na het voorval met Nouri. Ik denk dat vrijwel geen enkele beginnende trainer zo'n jong team dan mee kan nemen. Als de directie ballen had gehad, hadden ze hem toen assistent gemaakt en een zeer ervaren coach aangesteld. Zo had Keizer geen gezichtsverlies hoeven lijden en had hij altijd nog later weer naar voren geschoven kunnen worden. Doordat ze hem hebben laten staan, is dat nu denk ik geen optie meer. Nu is de optie er in mijn ogen alleen nog maar om Bergkamp, Ouali, Spijkerman en Keizer te vervangen. Vd Sar heeft al taken moeten neerleggen, dus daar ben ik nu wel tevreden over.
Maar op basis van wat kies je dan voor Keizer? Omdat hij het bij jong goed deed? Waar de druk absoluut niet aanwezig was. Je weet dat na zo een seizoen als met Bosz de druk immens gaat zijn omdat de verwachtingen zeer hoog gespannen zijn. Het is een zeer riskante keuze geweest van Ajax

Met de rest van je post ben ik het volledig eens.
Pietje
 Pietje - woensdag 06 december 2017 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 21:03 schreef MBB het volgende:

[..]

Excuses als ik het verkeerd heb. Maar ik geloof je eigenlijk niet. Nu als 86-jarige hier vandaag een profiel openen om vervolgens een paar zinnen te schrijven waar per 4 woorden ongeveer een enorme spelfout in zit.
Kun je nagaan hoe groot zijn frustraties zijn ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door Pietje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 december 2017 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 19:53 schreef kliko het volgende:
Wat ik zo byzonder, jammer vindt is dit ik volg ajax al 70 jaar ben nu 86 maar wat ik wil zeggen is dit,ajax met een goud team werdt in een jaar tijd met deze trainer want die ken ik al van telstar waar die ook al een watje was, zoals ik al zij hij verkloot dit elftal door onkunde hetgeen ik erg vindt de spelers weten absoluut niet wat hij van plan /of wil sorry mensen dit ajax wordt geen kampioen op deze vreemde manier
Hahaha en wie is dit nou weer?

86 jaren jong? Whahaha enough=enough ouwe!

Kssst, terug aan je sudoku lamstraal.

Wat een grap dit...

Kliko...yeah right!

Boudewijn, je hoort 't, in de kliko dit TOPic!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Veranderingen









0.0053730