BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (Zondag 17 december, 14:30 uur); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 17 december 2017 - 17:41   quote  deeplink  
Nette en realistische reacties van beide trainers achteraf. Mooi hoe Vd Brom toegeeft dat zijn CV dat gewoon niet goed aanpakt bij de penalty.
Eide
 Eide - zondag 17 december 2017 - 17:53   quote  deeplink  
DRQjzCPUQAEpUMO?format=jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 december 2017 - 18:49   quote  deeplink  


Te beseffen dat deze gozer nog steeds maar 18 is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 december 2017 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2017 - 17:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

We presteren dus beter. Toen speelde we dezelfde wedstrijden en wonnen we enkel van PEC.
En ons doelsaldo is flink verbeterd. Weliswaar hebben drie tegendoelpunten meer, maar hebben we ook 16 meer doelpunten gemaakt.
Loetje
 Loetje - zondag 17 december 2017 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2017 - 18:56 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En ons doelsaldo is flink verbeterd. Weliswaar hebben drie tegendoelpunten meer, maar hebben we ook 16 meer doelpunten gemaakt.
Kansen genoeg en het spel wordt ook steeds beter. Op het Europees voetbal na is het echt niet minder dan vorig jaar hoor.
Eide
 Eide - zondag 17 december 2017 - 20:45   quote  deeplink  
Ajax had vorig seizoen na 17 wedstrijden 37 punten en een doelsaldo van +22. Dit seizoe heeft Ajax 38 punten en +35.
Eide
 Eide - zondag 17 december 2017 - 20:58   quote  deeplink  
Topscorer van Ajax op dit moment: Lasse Schöne. Neres MVP van de Eredivise met 7 goals en 9 assists. Neres ook de assistkoning, op de voet gevolgd door Ziyech met 8 assists. Frenkie de Jong, met weining speelminuten, al op 6 assists.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 december 2017 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2017 - 20:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kansen genoeg en het spel wordt ook steeds beter. Op het Europees voetbal na is het echt niet minder dan vorig jaar hoor.
de laatste 3 wedstrijden word het veld spel indd beter en word er meer druk gezet, en is de vechtlust weer terug.. ook de bal gaat nu weer sneller naar voren dan daarvoor.. en wat me opvalt is dat ik spijkerman minder in beeld zie en het lijkt alsof hij zich er minder mee bemoeit.. nahja zal wel aan mij liggen.. ben igg blij met de vertoning de laatste 3 potten.. hopen dat ze het volhouden en doorzetten naar nog beter..
Eide
 Eide - zondag 17 december 2017 - 21:26   quote  deeplink  
Overigens za de wedstrijd nog wel een staartje krijgen voor AZ. Na de pungel vsn Schöne waren er antisemitische spreekkoren op de tribunes. FCUtrecht kreeg voor dezelfde teksten 10.000 euro boete en een aantal lege vakken in het stadion. FC Utrecht wurmde zich daar toen zeer laf onderuit.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 december 2017 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2017 - 21:26 schreef Eide het volgende:
Overigens za de wedstrijd nog wel een staartje krijgen voor AZ. Na de pungel vsn Schöne waren er antisemitische spreekkoren op de tribunes. FCUtrecht kreeg voor dezelfde teksten 10.000 euro boete en een aantal lege vakken in het stadion. FC Utrecht wurmde zich daar toen zeer laf onderuit.
zal az ook wel doen
remco k
 remco k - zondag 17 december 2017 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2017 - 21:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de laatste 3 wedstrijden word het veld spel indd beter en word er meer druk gezet, en is de vechtlust weer terug.. ook de bal gaat nu weer sneller naar voren dan daarvoor.. en wat me opvalt is dat ik spijkerman minder in beeld zie en het lijkt alsof hij zich er minder mee bemoeit.. nahja zal wel aan mij liggen.. ben igg blij met de vertoning de laatste 3 potten.. hopen dat ze het volhouden en doorzetten naar nog beter..
Vanmiddag nog een vol shot van Spijkerman in overleg met Keijzer. Man man man
nummer10
 nummer10 - zondag 17 december 2017 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2017 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Vanmiddag nog een vol shot van Spijkerman in overleg met Keijzer. Man man man
niet alles gezien, sommigen werken op zondag.. maybe wel een duidelijk singnaal van het th dat ze zo moeten spelen.. weet ik ervan.. daarom zei ik ook zal wel aan mij liggen.. igg blij met de inzet
Loetje
 Loetje - zondag 17 december 2017 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2017 - 21:26 schreef Eide het volgende:
Overigens za de wedstrijd nog wel een staartje krijgen voor AZ. Na de pungel vsn Schöne waren er antisemitische spreekkoren op de tribunes. FCUtrecht kreeg voor dezelfde teksten 10.000 euro boete en een aantal lege vakken in het stadion. FC Utrecht wurmde zich daar toen zeer laf onderuit.
Daar moet je gewoon zo enorm hard over ingrijpen. Zeker als je ziet welke dingen het de laatste tijd allemaal te weeg brengt en met alles wat er gebeurd. Dit kan echt niet.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 december 2017 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2017 - 23:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar moet je gewoon zo enorm hard over ingrijpen. Zeker als je ziet welke dingen het de laatste tijd allemaal te weeg brengt en met alles wat er gebeurd. Dit kan echt niet.
eens...... heel erg eens eigenlijk.... maar moet ik wel zeggen dat ik meer de kant kies van de niet isreal zeg maar... maar gewoon zulken dingen is not done

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 december 2017 door nummer10 --
Eide
 Eide - maandag 18 december 2017 - 05:36   quote  deeplink  
AZ heeft al tijdens de wedstrijd ingegrepen. Prima dus van de club AZ waardoor dat staartje misschien wel mee zal vallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 december 2017 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 december 2017 - 07:58   quote  deeplink  
Goed gedaan van AZ. Toch vind ik het niet bij de supporters passen. Komt op mij over als een nette club.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 december 2017 - 09:43   quote  deeplink  
Ach, had je anders verwacht. De supporters daar zijn net je ex. Zaten ooit op de tribune in Amsterdam, maar toen de liefde bekoelde gingen ze er slecht over praten!
Eide
 Eide - maandag 18 december 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2017 - 07:58 schreef NatjosFC het volgende:
Goed gedaan van AZ. Toch vind ik het niet bij de supporters passen. Komt op mij over als een nette club.
HET identificerend kenmerk van een groep AZ supporters is dat ze vroeger Ajacied waren tot Scheringa veel geld in AZ stopte. Toen AZ succesvol werd stapte ze over en werd het mode virulent anti-Ajax te zijn.

Daarmee is Ajax thuis voor veel AZ-ers de wedstrijd van het jaar. Het is de Noord-Hollandse derby tegen het "grote, arrogante buurman". Hierin zit wel zo'n typisch fenomeen waar eigenlijk alleen Ajax mee te maken heeft. Voor de een forse hoeveelheid Eredvisieclubs is Ajax "de wedstrijd van het jaar". Feyenoord, PSV, Utrecht, ADO, AZ... eigenlijk alle clubs die geen eigen beladen streekderby hebben kijken naar Ajax als (alweer aanhalingstekens) "de grote vijand".

Tja, hoge bomen vangen veel wind en het is makkelijk om alle vermeende negatieve aspecten van een club enorm uit te vergroten. Bovendien is zoiets een self licking icecream cone. Je roept iets en zodra er ook maar iets aan die verwacht voldoet roep je zie je nu wel!!11!. Het slaat allemaal nergens op, maar helaas zitten de voetbaltribunes volgestampt met verstandelijk relatief beperkte mensen.
Eide
 Eide - maandag 18 december 2017 - 10:27   quote  deeplink  
Toch nog even over de stand.

Ajax had vorig seizoen na 17 speelrondes dus 37 punten en kwam in totaal tot 81 punten. In de 2 seizoenshelft haalde Ajax toen dus 44 punten. Feyenoord had toen na 17 wedstrijden 42 punten en kwam uiteindelijk tot 82 punten.

Nu staat Ajax op 38 punten en PSV op 43 punten. Qua resultaten draait PSV dus een beter seizoen dan Feyenoord vorig jaar. Als de 2e seizoenshelft van PSV even goed wordt als de eerste seizoenshelft komen het op 86 punten. Ajax moet dan dus minimaal 48 punten halen uit 17 wedstrijden om een gelijke eindstand af te dwingen. Ofwel, er mogen in die zuiver hypothetische variant maar 3 punten worden verspeeld.

Het bovenstaande geeft vooral aan hoe goed de resultaten van PSV dit seizoen tot dusver zijn. Er zitten 102 punten in een seizoen, 51 per seizoenshelft. PSV verspeelde tot vorige week slechts 3 punten (tegen H'veen). Het geeft ook aan dat de eerste seizoenshelft van PSV bijna net zo goed was als de 2e seizoenshelft van Ajax vorig jaar, toen Ajax echt vreselijk goed voetbalde.

Ten slotte geeft het aan dat Keizer het, qua resultaat in de Eredivisie, beter heeft gedaan dan Bosz gedurende de eerste seizoenshelft.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 december 2017 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2017 - 21:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de laatste 3 wedstrijden word het veld spel indd beter en word er meer druk gezet, en is de vechtlust weer terug.. ook de bal gaat nu weer sneller naar voren dan daarvoor.. en wat me opvalt is dat ik spijkerman minder in beeld zie en het lijkt alsof hij zich er minder mee bemoeit.. nahja zal wel aan mij liggen.. ben igg blij met de vertoning de laatste 3 potten.. hopen dat ze het volhouden en doorzetten naar nog beter..
HAhaha, ja die Spijkerman leest onze posts, die man kan ik echt niet meer zien in de dug out. MIsschien Dat Marcel ook denkt, fuck you ik doe mijn eigen ding, want wie staat er op straat als het mis gaat? Spijkerman niet iig.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 december 2017 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2017 - 10:27 schreef Eide het volgende:
Toch nog even over de stand.

Ajax had vorig seizoen na 17 speelrondes dus 37 punten en kwam in totaal tot 81 punten. In de 2 seizoenshelft haalde Ajax toen dus 44 punten. Feyenoord had toen na 17 wedstrijden 42 punten en kwam uiteindelijk tot 82 punten.

Nu staat Ajax op 38 punten en PSV op 43 punten. Qua resultaten draait PSV dus een beter seizoen dan Feyenoord vorig jaar. Als de 2e seizoenshelft van PSV even goed wordt als de eerste seizoenshelft komen het op 86 punten. Ajax moet dan dus minimaal 48 punten halen uit 17 wedstrijden om een gelijke eindstand af te dwingen. Ofwel, er mogen in die zuiver hypothetische variant maar 3 punten worden verspeeld.

Het bovenstaande geeft vooral aan hoe goed de resultaten van PSV dit seizoen tot dusver zijn. Er zitten 102 punten in een seizoen, 51 per seizoenshelft. PSV verspeelde tot vorige week slechts 3 punten (tegen H'veen). Het geeft ook aan dat de eerste seizoenshelft van PSV bijna net zo goed was als de 2e seizoenshelft van Ajax vorig jaar, toen Ajax echt vreselijk goed voetbalde.

Ten slotte geeft het aan dat Keizer het, qua resultaat in de Eredivisie, beter heeft gedaan dan Bosz gedurende de eerste seizoenshelft.
Het geluk houdt een keer op in Eindhoven, ze spelen niet best hoor. Ik moet nog maar zien hoe dat gaat naar de winterstop. Ik vind Ajax wel steeds beter spelen en dat met een verdediging waarbij Alleen de Ligt dit niveau aankan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 december 2017 door Ajax we love you --
Eide
 Eide - maandag 18 december 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2017 - 13:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het geluk houdt een keer op in Eindhoven, ze spelen niet best hoor. Ik moet nog maar zien hoe dat gaat naar de winterstop. Ik vind Ajax wel steeds beter spelen en dat met een verdediging waarbij Alleen de Ligt dit niveau aankan.
Eens, maar de kakkies speelden vorig jaar ook behoorlijk wat beroerde wedstrijden waarbij ze met de hakken over de sloot een 1-0 of 2-1 uit het vuur sleepten. De kampioen is de ploeg die juist de slechte wedstrijden ook weet te winnen, en dat lukt PSV tot vorige week heel erg goed.
AkaS
 AkaS - maandag 18 december 2017 - 19:55   quote  deeplink  
Goedenavond beste forumtijgers!

Gefeliciteerd met de mooie overwinning..En omdat vele zullen denken
dat ik mijn ongelijk niet durf toe te geven...

Is het mij een zeer groot genoegen om mijn ongelijk hier toe te geven.

Tot mijn grote genoegen heb ik ongelijk en heeft Keizer wederom een winnend team de wei ingeschopt. Helaas heb ik door een kleine samenloop van... de wedstrijd niet kunnen zien. Maar uit winnen van AZ is gewoon een uitstekend resultaat.

Graag ben ik getuige van een verdere ontmanteling van mijn mening en verwachting en worden we toch tegen alle verwachtingen in kampioen!
Eide
 Eide - maandag 18 december 2017 - 21:00   quote  deeplink  
Weet je, dat Keizer af en toe rare wissels toepast is gewoon een waarheid. Hij krijgt ondertussen de ploeg behporlijk om de rails. Nu moet het alleen veel constanter worden.

Wat mij de laatste wedstrijden opvalt is dat Ajax eerder, sneller en beter druk zet. Ik denk dat dat een tactische keuze is ingegeven door het Ajax van vorig seizoen. Dat we dat nu pas sinds speelronde 13 doen mag bijzonder heten.

Als een van de grootste voorstanders van Younes is Kluivert eerlijk gezegd wel een verademing. Kluivert brengt een dynamiek en snelheid die Ajax hard nodig had.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 december 2017 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2017 - 09:56 schreef Eide het volgende:

[..]

HET identificerend kenmerk van een groep AZ supporters is dat ze vroeger Ajacied waren tot Scheringa veel geld in AZ stopte. Toen AZ succesvol werd stapte ze over en werd het mode virulent anti-Ajax te zijn.

Daarmee is Ajax thuis voor veel AZ-ers de wedstrijd van het jaar. Het is de Noord-Hollandse derby tegen het "grote, arrogante buurman". Hierin zit wel zo'n typisch fenomeen waar eigenlijk alleen Ajax mee te maken heeft. Voor de een forse hoeveelheid Eredvisieclubs is Ajax "de wedstrijd van het jaar". Feyenoord, PSV, Utrecht, ADO, AZ... eigenlijk alle clubs die geen eigen beladen streekderby hebben kijken naar Ajax als (alweer aanhalingstekens) "de grote vijand".

Tja, hoge bomen vangen veel wind en het is makkelijk om alle vermeende negatieve aspecten van een club enorm uit te vergroten. Bovendien is zoiets een self licking icecream cone. Je roept iets en zodra er ook maar iets aan die verwacht voldoet roep je zie je nu wel!!11!. Het slaat allemaal nergens op, maar helaas zitten de voetbaltribunes volgestampt met verstandelijk relatief beperkte mensen.
Aha, bedankt voor de uitleg. Dat er veel AZ-supporters eerder Ajacied waren wist ik niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 19 december 2017 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 00:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Aha, bedankt voor de uitleg. Dat er veel AZ-supporters eerder Ajacied waren wist ik niet.
Meen je dat werkelijk? Je merkt het aan alles in dat stadion. Daarom zei ik ook dat je het moet vergelijken met je ex. Eerst is er liefde en als die over gaat ben je ineens slecht.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 december 2017 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 08:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Meen je dat werkelijk? Je merkt het aan alles in dat stadion. Daarom zei ik ook dat je het moet vergelijken met je ex. Eerst is er liefde en als die over gaat ben je ineens slecht.
Ja. Nooit geweten, totdat ik las wat jij en Eide zeiden. Ben ook niet zo oud als jullie he. Hoe lang geleden is dat van Scheringa? 10 jaar geleden oid? Toen was ik zelf 10.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 december 2017 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2017 - 15:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, maar de kakkies speelden vorig jaar ook behoorlijk wat beroerde wedstrijden waarbij ze met de hakken over de sloot een 1-0 of 2-1 uit het vuur sleepten. De kampioen is de ploeg die juist de slechte wedstrijden ook weet te winnen, en dat lukt PSV tot vorige week heel erg goed.
Met nadruk op "tot" ;-) Ik moet nog maar zien of ze de aankomende wedstrijden de volle punten gaan pakken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 december 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 09:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja. Nooit geweten, totdat ik las wat jij en Eide zeiden. Ben ook niet zo oud als jullie he. Hoe lang geleden is dat van Scheringa? 10 jaar geleden oid? Toen was ik zelf 10.
Ik weet nog dat na het seizoen 2008/2009 waar AZ kampioen werd, ineens relatief veel mensen zogenaamd al die tijd al voor AZ waren.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 december 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 15:54 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik weet nog dat na het seizoen 2008/2009 waar AZ kampioen werd, ineens relatief veel mensen zogenaamd al die tijd al voor AZ waren.
Hetzelfde bij Twente. Kijk naar PSV, je hoort ze nog niet als ze gelijk staan. Erna is ineens iedereen supporter. Bij Ajax hangt soms een kutsfeer en zijn ze heel negatief soms. Maar ze zijn wel altijd zichzelf. Dat is een verschil
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 19 december 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2017 - 19:55 schreef AkaS het volgende:
Goedenavond beste forumtijgers!

Gefeliciteerd met de mooie overwinning..En omdat vele zullen denken
dat ik mijn ongelijk niet durf toe te geven...

Is het mij een zeer groot genoegen om mijn ongelijk hier toe te geven.

Tot mijn grote genoegen heb ik ongelijk en heeft Keizer wederom een winnend team de wei ingeschopt. Helaas heb ik door een kleine samenloop van... de wedstrijd niet kunnen zien. Maar uit winnen van AZ is gewoon een uitstekend resultaat.

Graag ben ik getuige van een verdere ontmanteling van mijn mening en verwachting en worden we toch tegen alle verwachtingen in kampioen!
Nou, hier komt ie dan...

Na vele keren vol tegen je in te zijn gegaan, moet ik je hier een pluim geven voor je eerlijkheid.

Klasse bericht en hopelijk meer positiefs later ;)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 december 2017 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 16:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hetzelfde bij Twente. Kijk naar PSV, je hoort ze nog niet als ze gelijk staan. Erna is ineens iedereen supporter. Bij Ajax hangt soms een kutsfeer en zijn ze heel negatief soms. Maar ze zijn wel altijd zichzelf. Dat is een verschil
Ja ja, de beruchte tukker since 2010. Vervelende lui zijn dat. Zie je veel hier int oosten.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 23:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja ja, de beruchte tukker since 2010. Vervelende lui zijn dat. Zie je veel hier int oosten.
ligt eraan waar je wegkomt in het oosten ;)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 december 2017 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 09:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ligt eraan waar je wegkomt in het oosten ;)
Zwollluuuhhh :D

Ik woon basicly naast Remco :p

En jij dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 december 2017 door NatjosFC --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 12:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zwollluuuhhh :D

Ik woon basicly naast Remco :p

En jij dan?
Zwolle? Tering, ben er bijna elke dag.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 december 2017 - 17:45   quote  deeplink  
Wat kom je doen dan?

Mooie stad eej? :D
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 december 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 17:45 schreef NatjosFC het volgende:
Wat kom je doen dan?

Mooie stad eej? :D
Arbeiten! En nee, geen mooie stad.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 december 2017 - 23:57   quote  deeplink  
Kom op man. Valt me tegen dit hoor. Zwolle jonge. Das nog eens wat. Mooie "gracht" ook om de binnenstad. Alles wat je hartje begeerd.

Behalve dan een mooi authentiek voetbalstadion met echt gras. :p
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 12:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zwollluuuhhh :D

Ik woon basicly naast Remco :p

En jij dan?
Almelo.. maar dat is geen mooie stad.. nahja sommige stukjes.. hahaha.. zwolle is indd prima, vimd me vrouw ook helaas met die winkels daar :/
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 23:57 schreef NatjosFC het volgende:
Kom op man. Valt me tegen dit hoor. Zwolle jonge. Das nog eens wat. Mooie "gracht" ook om de binnenstad. Alles wat je hartje begeerd.

Behalve dan een mooi authentiek voetbalstadion met echt gras. :p
Kom niet in de binnenstad. Blijf ik ver weg van. Allemaal rare blauw-wit gestreepte gekken daar! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 december 2017 - 07:57   quote  deeplink  
Pfffff... :(
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 december 2017 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Almelo.. maar dat is geen mooie stad.. nahja sommige stukjes.. hahaha.. zwolle is indd prima, vimd me vrouw ook helaas met die winkels daar :/
Aha, Almelo. Nog nooit geweest. Zal wel kut zijn dan.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Aha, Almelo. Nog nooit geweest. Zal wel kut zijn dan.
niet veel te beleven ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:57 schreef NatjosFC het volgende:
Pfffff... :(
Schijnbaar blijf ik er werken! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 07:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Aha, Almelo. Nog nooit geweest. Zal wel kut zijn dan.
Alleen al vanwege nummer10! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 december 2017 - 18:19   quote  deeplink  
Hahahha xD
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 17:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alleen al vanwege nummer10! ;-)
gezelligheid kent geen grenzen.. ;) forum blijft een forum ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 18:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gezelligheid kent geen grenzen.. ;) forum blijft een forum ;)
Ach joh, grapje moet kunnen! ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 19:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach joh, grapje moet kunnen! ;-)
klopt zker.. daarom wil ik ook op 0 beginnen.. nieuwe trainer nieuwe staf.. ben benieuwd !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (Zondag 17 december, 14:30 uur); 1 - 2









0.0127348