BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 020 - Feyenoord (zondag 21 januari 2018, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 januari 2018 - 17:06   quote  deeplink  
Ga de wedstrijd maar ff opnieuw spelen op fifa2018...eindigt het weekend toch nog positief.
MMM
 MMM - zondag 21 januari 2018 - 17:08   quote  deeplink  
Ach, Gio weet het allemaal zo goed.

Maak me er niet druk om. Had dit al ingecalculeerd, altijd hetzelfde liedje.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 januari 2018 - 17:14   quote  deeplink  
Zouteloze tactiek.
Geen plan B na de 2-0, Vilhena en El én Toornstra doen maar wat.
Berghuis en Jorgensen konden gewoon niets klaar maken.
Keuze Boëtius snap ik niet.

Malacia dan wel weer geweldig.
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 januari 2018 - 17:42   quote  deeplink  
Ziyech had er overigens ook uit gemoeten....niet dat het veel had uitgemaakt. het geeft wel aan hoe Kuipers in de wedstrijd zit..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 januari 2018 - 17:45   quote  deeplink  
Kuipers is kut. Maar met bv. Nijhuis zou Feyenoord ook kut zijn gebleven.
van geil
 van geil - zondag 21 januari 2018 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 16:34 schreef Leon FR1908 het volgende:
Kwaliteitsverschil en voetbalgogme
Dat is het gewoon, een enorm kwaliteitsverschil , en zolang Feyenoord dat weigert in te zien , en maar blijft investeren in stofzuigers op het middenveld en middelmaat blijft halen zal dat nooit verbeteren .
Vorig seizoen was een incident waarbij werkelijk alles meezat , en spelers een niveau behaalden die de meesten nooit meer zullen benaderen.
Het middenveld was echt bizar slecht ..
Zeker de spil in het spel , El, doe daar in de as een Tapia achter , tja dat is echt geen top 2 en zelfs geen top 3/4.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2018 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 januari 2018 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 17:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat is het gewoon, een enorm kwaliteitsverschil , en zolang Feyenoord dat weigert in te zien , en maar blijft investeren in stofzuigers op het middenveld en middelmaat blijft halen zal dat nooit verbeteren .
Vorig seizoen was een incident waarbij werkelijk alles meezat , en spelers een niveau behaalden die de meesten nooit meer zullen benaderen.
Het middenveld was echt bizar slecht ..
Zeker de spil in het spel , El, doe daar in de as een Tapia achter , tja dat is echt geen top 2 en zelfs geen top 3/4.
Wat ik het ergste vond, is dat El zich aan het verstoppen was bij de opbouw. Hij wilde de bal niet. Dat geeft de centrale verdedigers minder opties om de bal kwijt te kunnen.
ras
 ras - zondag 21 januari 2018 - 18:03   quote  deeplink  
Jaar in jaar uit slaag je er niet in om hier te winnen in Amsterdam, onderhand al 12 jaar niet. Red Bull Salzburg, Rosenborg winnen hier gemakkelijk en feyenoord verliest hier al 12 jaar lang. Onbegrijpelijk gewoon en gemis aan voetbalintelligentie want dit kan niet gewoon zijn. Hoe kun je hier jaar in jaar uit verliezen, want dit is echt niet meer uit te leggen en zo bijzonder vind ik heel dat Ajax niet. Zonde dat je hier nooit de motivatie kunt opbrengen om bijvoorbeeld van toen die 8-2 eens te revancheren. 4-1 thuis in Rotterdam was toen bescheiden het antwoord, maar ik mis vechtlust, de wil om hier eens goed vooruit te voetballen en gewoon te tonen wij zijn hier de baas. Droevig, droevig gewoon 12 jaar zeg tjonge tsjonge en Amsterdam maar lachen. Een grote schande gewoon.
Alexi
 Alexi - zondag 21 januari 2018 - 18:18   quote  deeplink  
Ik krijg er echt 110% de schijt van !!
Wanneer maken we daar nou eens een vuist!?
Wanneer gaan we daar nou eens laten zien wie de terechte Landskampioen is?!
Laat nou eens zien dat er niet te sollen valt met de Rotterdammers! Godver! Wanneer begrijpen ze nu eens als Technischestaf en alles wat er op het veld staat met een Feyenoord shirt dat er gewonnen moet worden in en tegen 020!??? Voor ons, de 12e man!? Niks geen respect vooral daar niet!!!!
Alexi
 Alexi - zondag 21 januari 2018 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 18:03 schreef ras het volgende:
Jaar in jaar uit slaag je er niet in om hier te winnen in Amsterdam, onderhand al 12 jaar niet. Red Bull Salzburg, Rosenborg winnen hier gemakkelijk en feyenoord verliest hier al 12 jaar lang. Onbegrijpelijk gewoon en gemis aan voetbalintelligentie want dit kan niet gewoon zijn. Hoe kun je hier jaar in jaar uit verliezen, want dit is echt niet meer uit te leggen en zo bijzonder vind ik heel dat Ajax niet. Zonde dat je hier nooit de motivatie kunt opbrengen om bijvoorbeeld van toen die 8-2 eens te revancheren. 4-1 thuis in Rotterdam was toen bescheiden het antwoord, maar ik mis vechtlust, de wil om hier eens goed vooruit te voetballen en gewoon te tonen wij zijn hier de baas. Droevig, droevig gewoon 12 jaar zeg tjonge tsjonge en Amsterdam maar lachen. Een grote schande gewoon.
Mee eens!
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 januari 2018 - 18:25   quote  deeplink  
We helpen ajaks ook weer aan een landstitel....heel jammer..
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 januari 2018 - 20:14   quote  deeplink  
Zelfs Onana roept dat ze wisten dat Feyenoord nul druk ging zetten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2018 door Stylzz --
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 20:21   quote  deeplink  
Ik las het ook
Hilarisch
van geil
 van geil - zondag 21 januari 2018 - 20:31   quote  deeplink  
Als ze dat doen worden ze weggepoetst , spelers voelen en zien dat zelf ook.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 januari 2018 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 20:31 schreef van geil het volgende:
Als ze dat doen worden ze weggepoetst , spelers voelen en zien dat zelf ook.
Niet helemaal mee eens. Maar t verschil tussen druk zetten of als makke schapen achteruit lopen is wel heel groot
MMM
 MMM - zondag 21 januari 2018 - 21:04   quote  deeplink  
Laatste 23 Klassiekers, 1 gewonnen.

Laf triest pleuriszooitje blijven we.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2018 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 januari 2018 - 21:15   quote  deeplink  
Mwah, waren afgelopen seizoenen ook vette pech wedstrijden bij. Hadden we terecht moeten winnen.
En 020 heeft het al decennia financieel beter voor elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2018 door FR-Henk --
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 21:18   quote  deeplink  
Slechts 1....
Leg het maar uit.. onbegrijpelijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 januari 2018 - 21:19   quote  deeplink  
Jezus was een kutwedstrijd was dit zeg. Ongelofelijk dat je jezelf zo presenteert.
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 21:19   quote  deeplink  
T in da house
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 januari 2018 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 21:19 schreef ar het volgende:
T in da house
;)

Het ergste is eigenlijk nog dat je het al van ver zag aankomen. En na 10 minuten in de wedstrijd wist je definitief hoe laat het was. Tot aan het commentaar van Gio na de wedstrijd, alles kon je alles uittekenen van tevoren.
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 21:28   quote  deeplink  
Kun je nagaan.
Als jij het zo ervaart, en vele met jou, is de koek op.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 januari 2018 - 21:29   quote  deeplink  
Als je doelt op het gebrek aan tactisch anticiperen met een verrassende basis.
Ja dan klopt dat.
Maarrr...Is het niet al heel lang same as before.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 januari 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 21:28 schreef ar het volgende:
Kun je nagaan.
Als jij het zo ervaart, en vele met jou, is de koek op.
Ik vrees het ook Ar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 januari 2018 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 17:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat is het gewoon, een enorm kwaliteitsverschil , en zolang Feyenoord dat weigert in te zien , en maar blijft investeren in stofzuigers op het middenveld en middelmaat blijft halen zal dat nooit verbeteren .
quote:

Het middenveld was echt bizar slecht ..
Bizar hoe weinig voetbal Feyenoord daar heeft. En we zeiden het van de zomer al dat ook dit jaar daar weer specifieke kwaliteiten ontbreken.

Al was wat we vandaag zagen bepaald niet het beste wat ze kunnen, maar dan nog. Het matige veldspel is inherent aan type voetballer dat speelt.

Zet Schöne en Ziyech ipv El Ahmadi/Vilhena en Toornstra op het middenveld en je bent kampioenskandidaat nummer 1, ben ik van overtuigd.
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 22:05   quote  deeplink  
Die lange ballen op Nicolai zat me ook tot hier.
Als dat na 20x niet lukt, kan het dan niet over een andere boeg?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 januari 2018 - 22:08   quote  deeplink  
Van de week Utrecht uit en dan zal het wel klaar zijn denk ik.
Krijg je Peter bosz
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Hahaha
Ik vind t best
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 januari 2018 - 22:12   quote  deeplink  
Ja ik ook maar love de persoon Gio
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 22:17   quote  deeplink  
O absoluut.
Echt een gentleman
MSG
 MSG - zondag 21 januari 2018 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 januari 2018 - 11:12 schreef RenatoBos het volgende:
Ben je gek, oprollen die hoerenzonen....0-6..!!!!
Iets met karma?
VVout
 VVout - zondag 21 januari 2018 - 22:39   quote  deeplink  
In ieder geval de goede instelling iets aan te gaan.
MSG
 MSG - zondag 21 januari 2018 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 13:23 schreef ar het volgende:
That's the spirit!
Dronken van geluk of chagrijn..
Ik ben wel dronken van geluk

happy-dance-o.gif
MSG
 MSG - zondag 21 januari 2018 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 13:25 schreef ar het volgende:
Heb er alle vertrouwen in.
0-4!
Heuujj heuujj!
Weet niet waar dat vertrouwen op gebasseerd was.
Op de 1-4 in De Kuip? op dat jullie nooit van Ajax winnen?
MSG
 MSG - zondag 21 januari 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 13:37 schreef RenatoBos het volgende:
Iedereen een fijne wedstrijd gewenst..

COME ON FEYENOORD..
happy-dance-o.gif

2-0

happy-dance-o.gif
ras
 ras - zondag 21 januari 2018 - 22:44   quote  deeplink  
Een wanprestatie geleverd weer in Amsterdam.Ik vermeldde al eerder dat Red Bull Salzburg, Rosenborg etceenvoudigweg van Ajax konden winnen en feyenoord al 12 jaar hier de boel gewoon verprutst, jaar in jaar uit, al 12 jaar dus niet. Zelfs onze subtop is dan nog beter. Ajax stelt echt totaal niets voor en ik herhaal wat een grote schande het is dat je hier nooit wat klaarmaakt en wanpresteert. Triest gewoon en onfeyenoord en nog veel en veel triester voor Willem van Hanegem, want naast het mooie t-shirt was een overwinning juist uitgerekend tegen Ajax zeker voor Willem op zijn plaats geweest. Normaal gesproken moet je hier in Amsterdam punten kunnen pakken en niet na 12 jaar. Net als dat na 18 jaar pas Feyenoord weer kampioen wordt, belachelijk gewoon en Feyenoord onwaardig. Dit kan en mag gewoon niet.
MSG
 MSG - zondag 21 januari 2018 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 15:43 schreef ar het volgende:

[..]

Waarom verliezen we altijd in Amsterdam?
Angst.
Omdat ook Ajax altijd meer kwaliteit heeft
En Amsterdamse bluf wint het bijna altijd
van Rotterdamse pessimisme...
Els
 Els - zondag 21 januari 2018 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 22:47 schreef MSG het volgende:

[..]

Omdat ook Ajax altijd meer kwaliteit heeft
En Amsterdamse bluf wint het bijna altijd
van Rotterdamse pessimisme...
Maar zoveel kwaliteit heeft Ajax niet. Als je elke speler langs gaat, is het behalve Onana eigenlijk maar gewoon middelmaat. Europees uitgeschakeld, in de beker uitgeschakeld, 5 punten achter PSV. 't Is gewoon ook niet veel. Behalve de bluf en de sympathie van veel scheidsrechters is er eigenlijk niet zoveel. Ajax en veel andere ploegen zullen voolopig europees ook echt geen potten breken. Misschien dat PSV er iets van kan bakken.
Fart
 Fart - zondag 21 januari 2018 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 16:42 schreef Fart het volgende:
Enige wat ze in de laatste 3 jaar hebben gewonnen is de klassieker en kijk ze weer blij zijn.
Babbels alsof ze een Europacub hebben binnen gesleept
MSG
 MSG - zondag 21 januari 2018 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 22:52 schreef Els het volgende:

[..]

Maar zoveel kwaliteit heeft Ajax niet. Als je elke speler langs gaat, is het behalve Onana eigenlijk maar gewoon middelmaat. Europees uitgeschakeld, in de beker uitgeschakeld, 5 punten achter PSV. 't Is gewoon ook niet veel. Behalve de bluf en de sympathie van veel scheidsrechters is er eigenlijk niet zoveel. Ajax en veel andere ploegen zullen voolopig europees ook echt geen potten breken. Misschien dat PSV er iets van kan bakken.
Onzin! Bayern zat niet voor niets weer op de tribune voor De Ligt!
En Frenkie, Schone, Ziyech Die brengen pas voetbal in het elftal!
dat kunnen El Ahmadi, Vilhena, Toornstra niet op die manier, en dan
een vdBeek die er gewoon staat! Ajax heeft op het middenveld veel meer goals
dan Feyenoord heeft. Waarom Boetius is teruggehaald? met Larsson gewoon middelmaat
Berghuis voldoet nu. Veltman speelt dit seizoen goed, onze nieuwe Argentijn is een
aanwinst! En Europees? Vorig jaar de EL finale gehaald!! Dit seizoen Europees
wil ik het niet over hebben, onze Nouri kleine weken nadat het gebeurde moest Ajax
voorronde spelen, plus bepalende spelers weg. Maar dit Ajax is nu gegroeid
Psv is nu lucky psv, maar Ajax gaat gewoon de langste adem hebben met deze selectie
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 januari 2018 - 23:00   quote  deeplink  
En nu?
wil je applaus?
MSG
 MSG - zondag 21 januari 2018 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 23:00 schreef FR-Henk het volgende:
En nu?
wil je applaus?
happy-dance-o.gif
Fart
 Fart - zondag 21 januari 2018 - 23:04   quote  deeplink  
Stinkjoden hebben zo weinig met het eigen volk dat ze elders hun overwinning moeten vieren.
Succes supportertjes.
Els
 Els - zondag 21 januari 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 22:57 schreef MSG het volgende:

[..]

Onzin! Bayern zat niet voor niets weer op de tribune voor De Ligt!
En Frenkie, Schone, Ziyech Die brengen pas voetbal in het elftal!
dat kunnen El Ahmadi, Vilhena, Toornstra niet op die manier, en dan
een vdBeek die er gewoon staat! Ajax heeft op het middenveld veel meer goals
dan Feyenoord heeft. Waarom Boetius is teruggehaald? met Larsson gewoon middelmaat
Berghuis voldoet nu. Veltman speelt dit seizoen goed, onze nieuwe Argentijn is een
aanwinst! En Europees? Vorig jaar de EL finale gehaald!! Dit seizoen Europees
wil ik het niet over hebben, onze Nouri kleine weken nadat het gebeurde moest Ajax
voorronde spelen, plus bepalende spelers weg. Maar dit Ajax is nu gegroeid
Psv is nu lucky psv, maar Ajax gaat gewoon de langste adem hebben met deze selectie
Ik denk het niet hoor, De Ligt heeft de meeste persoonlijke fouten met doelpunt tot gevolg van de Nederlandse velden op z'n naam staan, Ziyech is te flegmatiek en al slechter dan vorig jaar, Schöne is bejaard, dit is zijn laatste seizoen en hij zal de rest van de wedstrijden maar zelden schitteren. Neres zat in de zak van een tiener, Veltman is een matennaaier, zo iemand wil je eigenlijk niet in je elftal hebben. EL finale verloren, geen prijs is geen succes, dus laten we het daar maar niet over hebben. Laatste drie jaar geen landstitel, de laatste titel was onder de zeer verdedigend spelende coach, waardoor het publiek nog vaker wegbleef.
Een intern verdeeld Ajax waardoor het technisch hart opgeblazen is. Ik begrijp dat jij Ajax een warm hart toedraagt, maar ik zie die langste adem echt niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2018 door Els --
MSG
 MSG - zondag 21 januari 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 23:04 schreef Fart het volgende:
Stinkjoden hebben zo weinig met het eigen volk dat ze elders hun overwinning moeten vieren.
Succes supportertjes.
En dat terwijl ik net uit de stad komt haha heerlijk gevierd!
happy-dance-o.gif
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 januari 2018 - 23:06   quote  deeplink  
Is enige houvast in hun leventje.
ar
 ar - zondag 21 januari 2018 - 23:07   quote  deeplink  
Geef het geen podium
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 januari 2018 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 23:05 schreef MSG het volgende:

[..]

En dat terwijl ik net uit de stad komt haha heerlijk gevierd!
[ afbeelding ]
Fijn. Meer heb je ook niet.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 januari 2018 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 23:07 schreef ar het volgende:
Geef het geen podium
Ach, ff maar, ar. Gewoon blij maken. ;)
MSG
 MSG - zondag 21 januari 2018 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 23:05 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk het niet hoor, De Ligt heeft de meeste persoonlijke fouten met doelpunt tot gevoelg van de Nederlandse velden op z'n naam staan, Ziyech is te flegmatiek en al slechter dan vorig jaar, Schöne is bejaard, dit is zijn laatste seizoen en hij zal de rest van de wedstrijden maar zelden schitteren. Neres zat in de zak van een tiener, Veltman is een matennaaier, zo iemand wil je eigenlijk niet in je elftal hebben. EL finale verloren, geen prijs is geen succes, dus laten we het daar maar niet over hebben. Laatste drie jaar geen landstitel, de laatste titel was onder de zeer verdedigend spelende coach, waardoor het publiek nog vaker wegbleef.
Een intern verdeeld Ajax waardoor het technisch hart opgeblazen is. Ik begrijp dat jij Ajax een warm hart toedraagt, maar ik zie die langste adem echt niet.
Ow wat kortzichtig! Het hebben over de fouten die hij als 17jarige maakte
(Van fouten moet je leren) en nu als 18jarige al maanden de grote kracht achterin is!
en helemaal geen fouten meer maakt! En verder wat een onzin haha ja heel flegmatiek
overklaste we weer jullie. En Jorgensen is geen maat van Veltman, dus maatennaaier?
en hij raakte hem toch? maar altijd naar andere wijzen he, nooit kritisch op jezelf zijn.

En het hebben over 3 jaar geen titel haha terwijl Feyenoord 18jaar nodig had haha
Laatste 7 jaar gewoon 4 titels hoor, jullie in 44jaar of zoiets 4 titels.
Maar blijf maar vooral naar Ajax wijzen haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 020 - Feyenoord (zondag 21 januari 2018, 14:30 uur)









0.0211298