BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mooi mooiste herineringen na 50 jaar Feyenoord supporter.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - woensdag 17 januari 2018 - 22:16   quote  deeplink  
Ik ben uit 1955 en was 10 toen ik met mijn vader meeging en al snel hadden wij een seizoenkaart op vak Q. Ik zat daar ook toen we in 1969 de Europacup wonnen. Toen mocht je alle rondes op je seizoenkaart. Een van mijn mooiste herinneringen was de overwinning op de toen huidige Europacup houder AC Milaan in de ik dacht 2e ronde. Het hele stadion zingend naar huis dat hadden we toen nog nooit meegemaakt. Ik heb te single nog van het commentaar van Theo Koomen. Zo van Jansen verhei een schot over nee nee hij zit er in en over de goal van van Hanegem. De kopgoal. Hij dook als een snoek. Kippenvel De finale met goals van Israel en de beauty van Ove Kindvall. Het jaar dat daarop volgde de mooie overwinning op Estudiantes de la Plate. Met de goal van Joop van Daale wiens brilletje werd vernield tijdens de wedstrijd. Uiteraard de kampioenschappen van 1999 en 2017 beide balkonscènes op de Coolsingel. Eveneens kippenvel dat toen we 2e werden en de bus terugkwam bij het stadion er 25 30 duizend mensen de bus op stonden te wachten.Eveneens een bewijs hoe hondstrouw ons publiek ik na de 10-0 nederlaag tegen Psv moesten we op woensdag thuis tegen het met alle respect nietige VVV UITVERKOCHT. Ik denk nog steeds als de neuzen zoiets meegemaakt zouden hebben ik denk misschien 5000. Bijzondere goals de vrije trap van van van Hooijdonk tegen ik dacht Freiburg uit zowat van de cornervlag zo in het Kruis. De eveneens schitterende vrije trap van van Hooijdonk tegen Dortmund. Mocht 3 maal overgenomen worden. De goal van Obiku uit tegen de neuzen. De hattrick vn Quidetti tegen de neuzen thuis. De 4-3 van Manu na een voorsprong van 3-0 werd het 3-3 en scoorde Manu in de laatste seconde. kippenvel. De goal in de laatste seconde van de reguliere wedstrijd in de europacup tegen PSV. Maar de mooiste goal die mij het meeste deed was de 1-0 van Dirk tegen Heracles in de kampioenswedstrijd ik zat er schuin boven met mijn zoon. Wat ik toen meemaakte om mij heen was absurd. zo mooi. Van vroeger staan mij ook nog steeds de rushes van Coen mij voor ogen. Het kampioenschap met Gullit en Cruijff met Andre Hoekstra die toen per wedstrijd zo vaak werd diep gestuurd. Andre liep zich echt te pletter. De slidings van Theo Lazeroms en Rinus Isreal soms over meer dan 10 15 meter schitterend. Ja vrienden ik ben nog zoveel vergeten maar ik lag hier gisterenavond aan te denken. Ik houd echt van feyenoord en eveneens van Rotterdam. Al speelt het 18e onderwatervoetbalteam uit Rotterdam dan moeten die altijd van mij winnen. Alle teams op welk sportgebied ook moeten van mij verliezen uit 020. Misschien beetje kinderachig.

Misschien kunnen sommige onder jullie nog wat andere zaken verzinnen. Ik ben ook nog de boottocht vergeten die vanuit Rotterdam naar benfica voer helemaal vol supporters. De aanslag op Coen waarop iedereen het voor hem op nam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 januari 2018 - 00:20   quote  deeplink  
Mooi man//held!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 januari 2018 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 januari 2018 - 12:07   quote  deeplink  
Beste bijdragen van de afgelopen tijd,ik hou er van grote!!
legrande
 legrande - donderdag 18 januari 2018 - 17:46   quote  deeplink  
Bedankt Leon. Ben nog steeds blij ondanks mijn wat slechtere gezondheid nog vele wedstrijden te kunnen volgen. Eerst zondag de neuzen. 1-3
Peter V.
 Peter V. - donderdag 18 januari 2018 - 17:56   quote  deeplink  
De Theo de Jong-wedstrijd tegen @j€x, toen ze net wereldkampioen waren. 2x in een kletsnatte Kuip, geweldig
Peter V.
 Peter V. - donderdag 18 januari 2018 - 17:59   quote  deeplink  
En natuurlijk de 3-2 tegen Twente, in een bomvolle Kuip in mei 74. Eddie Treijtel griste een flessie Heineken uit de handen van m'n pa op de Groene Hilledijk...
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 januari 2018 - 17:59   quote  deeplink  
Met mijn vader in 1970 naar Feyenoord met een blikken toeter, een man die met koetjes repen in zijn tasje kwam om deze te verkopen .suppoosten met witte petten. En dan de sfeer. Nemen ze me nooit meer af dat gevoel en mijn trouw aan mijn club
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 januari 2018 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 17:46 schreef legrande het volgende:
Bedankt Leon. Ben nog steeds blij ondanks mijn wat slechtere gezondheid nog vele wedstrijden te kunnen volgen. Eerst zondag de neuzen. 1-3
Nou ik hoop dat je nog heel veel wedstrijden mag aanschouwen grote !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 januari 2018 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 17:59 schreef Peter V. het volgende:
En natuurlijk de 3-2 tegen Twente, in een bomvolle Kuip in mei 74. Eddie Treijtel griste een flessie Heineken uit de handen van m'n pa op de Groene Hilledijk...
Mooie sentimenten Peter!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 januari 2018 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 17:59 schreef piet de paler het volgende:
Met mijn vader in 1970 naar Feyenoord met een blikken toeter, een man die met koetjes repen in zijn tasje kwam om deze te verkopen .suppoosten met witte petten. En dan de sfeer. Nemen ze me nooit meer af dat gevoel en mijn trouw aan mijn club
Top Piet!
ar
 ar - donderdag 18 januari 2018 - 18:22   quote  deeplink  
Uefa cup finale.
Ik zag vrijwel niets door het Bengaalse vuur, en was ook flink in de olie..
Geweldige wedstrijd!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 januari 2018 - 19:15   quote  deeplink  
Geweldig stuk..
legrande
 legrande - donderdag 18 januari 2018 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou ik hoop dat je nog heel veel wedstrijden mag aanschouwen grote !
Ik ga mijn stinkende best doen Leon. Heb ook al weer kaartjes voor de bekerwedstrijd op mijn eigen plekkie vakkie E tegen PSV met mijn zoon. Die pakken we ook thuis dan nog 1 te gaan voor weer een finale. Hoop dan tegen Az.
VVout
 VVout - donderdag 18 januari 2018 - 20:22   quote  deeplink  
Heel lang in Sportdorp gewoont en de sfeer rondom de Kuip alleen al als je Zondag wakker werd. De eerste bezoekers die trots als een pauw een parkeerplaatsje gescoord had en de aankomst van de agenten die de aanstormende mensenmassa en het verkeer in het gareel moesten houden. Hagenezen die moesten rennen voor hun gezondheid omdat ze dachten de wijk in te kunnen. De feestjes achteraf her en der en bij ons in de Put. Echt waanzinnig mooie tijd gehad daar, maar zo als het een Rotterdammer betaamd ben ik nu uit de veilige haven vertrokken maar elke keer als ik de Maas afvaar en de Brienenoord onder vaar dan slaat mijn hart weer ff over. Hij staat er nog die mooie Kuip met daarachter mijn roots waar mijn leven begon. Kippenvel mannen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 januari 2018 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 19:29 schreef legrande het volgende:

[..]

Ik ga mijn stinkende best doen Leon. Heb ook al weer kaartjes voor de bekerwedstrijd op mijn eigen plekkie vakkie E tegen PSV met mijn zoon. Die pakken we ook thuis dan nog 1 te gaan voor weer een finale. Hoop dan tegen Az.
Ik denk nog de enige kans op een prijs ,dan zou tegen Psv het weleens de wedstrijd van t jaar kunnen worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 januari 2018 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 20:22 schreef VVout het volgende:
Heel lang in Sportdorp gewoont en de sfeer rondom de Kuip alleen al als je Zondag wakker werd. De eerste bezoekers die trots als een pauw een parkeerplaatsje gescoord had en de aankomst van de agenten die de aanstormende mensenmassa en het verkeer in het gareel moesten houden. Hagenezen die moesten rennen voor hun gezondheid omdat ze dachten de wijk in te kunnen. De feestjes achteraf her en der en bij ons in de Put. Echt waanzinnig mooie tijd gehad daar, maar zo als het een Rotterdammer betaamd ben ik nu uit de veilige haven vertrokken maar elke keer als ik de Maas afvaar en de Brienenoord onder vaar dan slaat mijn hart weer ff over. Hij staat er nog die mooie Kuip met daarachter mijn roots waar mijn leven begon. Kippenvel mannen.
Sportdorp ,tja dichterbij de hemel kom je niet
legrande
 legrande - donderdag 18 januari 2018 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk nog de enige kans op een prijs ,dan zou tegen Psv het weleens de wedstrijd van t jaar kunnen worden.
Neuzen thuis verslaan staat bij mij ook heel erg hoog hoor. hihi
Peter V.
 Peter V. - donderdag 18 januari 2018 - 21:38   quote  deeplink  
Zo veel mooie herinneringen:
Henk Wery schiet voor vak F/G een bal door het zijnet tegen MVV en de scheidsrechter keurt m goed.
Toen ook al magie van de Kuip

of Leo v/d Kroft (wie kent m nog?) keurt bij 0-1 een zuivere goal van @j€x af en even later maakt Feyenoord 1-1 (begin'71). Vier maanden later pakt Feyenoord de titel door in de Olympische betonbak met 1-3 te winnen (2x Knakkie en Ove Kindvall)
legrande
 legrande - donderdag 18 januari 2018 - 21:45   quote  deeplink  
Mooi he je ziet de beelden weer voor je. Top
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 januari 2018 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 21:38 schreef Peter V. het volgende:
Zo veel mooie herinneringen:
Henk Wery schiet voor vak F/G een bal door het zijnet tegen MVV en de scheidsrechter keurt m goed.
Toen ook al magie van de Kuip

of Leo v/d Kroft (wie kent m nog?) keurt bij 0-1 een zuivere goal van @j€x af en even later maakt Feyenoord 1-1 (begin'71). Vier maanden later pakt Feyenoord de titel door in de Olympische betonbak met 1-3 te winnen (2x Knakkie en Ove Kindvall)
Geinige dingen.

Vaker van dit soort quotes!
Peter V.
 Peter V. - donderdag 18 januari 2018 - 22:32   quote  deeplink  
Wat te denken van een prachtige zaterdagavond in september 1979, 2x Jantje Peters, 2x Petur Petursson. 4-0 tegen onze vriendjes, ongeëvenaard.
Peter V.
 Peter V. - donderdag 18 januari 2018 - 22:33   quote  deeplink  
Maar ook geweldige potjes tegen AZ een jaar of 10 geleden. 3-2 in een kolkende Kuip.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 januari 2018 - 22:35   quote  deeplink  
Dat zou ik dan bewuster meegemaakt moeten hebben. Zit al in mijn vergeetboek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 januari 2018 - 22:45   quote  deeplink  
Ik vind het ook lastig ..
Me eerste wedstrijd was met me stiefopa achterop t fietsie.
Daarna met maatjes als 12 jarige piepen in de trein en bij de brug onder het
hek door omdat we geen centjes hadden.
Dan tijdens een AD toernooi overklimmen vanaf het uitvak naar vak S
Daarna een paar keer een seizoenskaart gehad alleen het voetbal was niet om aan te gluren.Hooguit 10.000 supporters bij de thuiswedstrijden.
Bekerfinales die me maatje moet vertellen want er sta me er nog vrij weinig van bij.
Sinds 2 jaar geen seizoenskaart meer en daarvoor 13 of 14 jaar wel.
Ik heb meer vernederingen meegemaakt dan glorie jaren hahaha
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 19 januari 2018 - 20:13   quote  deeplink  
Nou Leon,
ik hou me een beetje vast aan de titel van dit Topic, maar kan uiteraard ook wel e.e.a. opsommen over wedstrijden waarbij je de neiging had om achterstevoren te gaan zitten.
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 19 januari 2018 - 20:14   quote  deeplink  
Maar het zoet blijft leuker: Paultje Bosvelt april 2003 halve finale beker.....
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 januari 2018 - 20:18   quote  deeplink  
Guidetti die scoort, zijn shirt uittrekt en tweede geel pakt. Die blik van Koeman hahaha
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 19 januari 2018 - 21:12   quote  deeplink  
Richard Buddingh tegen die 2 of 3x scoort tegen @j€x. En natuurlijk de legandarische bekerfinale in 1980 met Carlo de Leeuw.
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 19 januari 2018 - 21:13   quote  deeplink  
Prachtige potjes tegen Espanyol en RWDM met Nico Jansen en de spits, wat een held die Snoetje.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 januari 2018 - 21:14   quote  deeplink  
Is er hier ook nog iemand onder de 55+?
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 19 januari 2018 - 21:15   quote  deeplink  
Ook mooie momenten: tegenstanders die in de stress schieten: Bertus Quaars van PSV die uit frustratie de grensrechter een kopstoot geeft.
van geil
 van geil - vrijdag 19 januari 2018 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 januari 2018 - 20:18 schreef MightyAce het volgende:
Guidetti die scoort, zijn shirt uittrekt en tweede geel pakt. Die blik van Koeman hahaha
Voor Stylzz
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 19 januari 2018 - 21:16   quote  deeplink  
ik zwijg Stylzz
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 januari 2018 - 21:18   quote  deeplink  
Ik vind al die herinneringen knap.
Ik herinner me niet eens meer wat ik vorige week deed
van geil
 van geil - vrijdag 19 januari 2018 - 21:24   quote  deeplink  
Daar had Renato laatst een theorie over.
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 19 januari 2018 - 21:54   quote  deeplink  
maar deze wandaad valt in het niet bij de kopstoot die grensrechter Gerrit Griek december 1975 uitdeelde aan PSV-er Bertus Quaars. Reden voor de KNVB om deze agressieve grens uit de vaart te nemen. Voorgoed? Nee, nog één keer keerde de Amsterdammer terug aan de zijlijn. En waar anders dan bij HFC Haarlem.

Quaars ging neer en kreeg rood
Waarschijnlijk meegesleept door de grimmige sfeer in het veld liet Gerrit Griek zich tijdens de topper Feyenoord-PSV lelijk gaan. Bij een score van 1-0 in het voordeel van de Rotterdammers keurde arbiter Theo Boosten acht minuten voor tijd de gelijkmaker van Bertus Quaars af. Voor de woedende Eindhovense middenvelder het sein verhaal te halen bij grensrechter Griek. En toen was er het incident: plotseling lag Quaars op de grond en betastte een groggy Griek zijn voorhoofd. Scheidsrechter Boosten stuurde Quaars, de veronderstelde boosdoener, van het veld.

Griek geschorst, maar niet veroordeeld
Na afloop van het topduel kwam de aap uit de mouw. Quaars beweerde dat niet hij, maar de grens een kopstoot had uitgedeeld. Gaandeweg meldden zich meer en meer getuigen, die dat standpunt ondersteunden. Lees ook het verslag op sportgeschiedenis.nl. PSV en Quaars deden diezelfde zondag nog aangifte bij de politie. De KNVB handelde snel en doeltreffend en schorste Gerrit Griek voor drie jaar.
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 19 januari 2018 - 21:54   quote  deeplink  
Had het mis met die Quaars!
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 19 januari 2018 - 21:54   quote  deeplink  
Goed ventje die Gerrit!
(behalve dan dat ie uit A...... kwam)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 januari 2018 door Peter V. --
legrande
 legrande - zaterdag 20 januari 2018 - 07:46   quote  deeplink  
Ik dacht gisterenavond nog aan een wedstrijd die ik ook niet snel vergeet. De Europacupwedstrijd uit tegen Werder Bremen. Thuis hadden we 1-0 gewonnen dacht ik en we gingen met meer dan 100 bussen in colonne naar Bremen. En het werd me een wedstrijd. Werder maakte de 1-1 binnen een paar minuten en het hele stadion brulde Jetst geht es Loss. Maar al snel zongen wij dat voor de rest van de wedstrijd met Thaument en Larsson werd het 2-4 en ging de colonne bussen al zingend weer naar Nederland. Schiterend gezicht zo die bussen achter elkaar. Super
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 januari 2018 - 08:37   quote  deeplink  
Die wedstrijd herinneren de meeste supporters die mee waren juist door alles wat er omheen gebeurde.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 januari 2018 - 08:56   quote  deeplink  
Ik hoop datde mooiste herinnering zondag komt
Phyrexian
 Phyrexian - zaterdag 20 januari 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 januari 2018 - 07:46 schreef legrande het volgende:
Ik dacht gisterenavond nog aan een wedstrijd die ik ook niet snel vergeet. De Europacupwedstrijd uit tegen Werder Bremen. Thuis hadden we 1-0 gewonnen dacht ik en we gingen met meer dan 100 bussen in colonne naar Bremen. En het werd me een wedstrijd. Werder maakte de 1-1 binnen een paar minuten en het hele stadion brulde Jetst geht es Loss. Maar al snel zongen wij dat voor de rest van de wedstrijd met Thaument en Larsson werd het 2-4 en ging de colonne bussen al zingend weer naar Nederland. Schiterend gezicht zo die bussen achter elkaar. Super
Die kwam bij mij ook het eerste op.

Ik was net 16, dat seizoen was het eerste seizoen dat ik een seizoenskaart had met een groepje vrienden. Van onze ouders mochten we pas als we 16 waren op ons eigen houtje, daarvoor steeds af en toe met een vader naar de Kuip. Dit seizoen was de start van een lange reeks aan seizoenkaarten. Met de 4 gassies van 16 en 2 vaders met de bus naar Bremen.

Eerste uitwedstrijd die ik meemaakte. Niet alleen in Europees verband, uberhaupt eerste uitwedstrijd. Dus sowieso al speciaal. Na afloop kreeg ik ook voor het eerst een biertje van mijn vader. Daarvoor was ik een Shandy-dude, werd verder vrij streng opgevoed, geen alchohol tot mijn achttiende, maar die avond vond mijn vader het tijd voor mijn eerste biertje. En er zouden nog vele volgen (niet die avond, na 2 was ik volgens mij al dronken).

Werd overigens in de slotseconde nog 3-4, maar dat had volgens mij niemand meer door in het stadion, wij waren alleen maar aan het feesten, supporters Werder Bremen waren al weg.

Om zoveel redenen was dit seizoen, en met stip deze avond, een mijlpaal in mijn leven. En dan ook nog eens zo'n overwinning. Dankzij Larsson zijn doelpunten, maar vooral de ongrijpbare Taument die avond. Het weekend erop kocht mijn vader een Feyenoordshirt met Taument op de rug voor me (werd toen nog lelijk bedrukt bij een sportwinkel hier in Ridderkerk), het shirt hangt nu nog op zolder in de kast (moet hem nog eens inlijsten, ik pas hem helaas niet meer).
ar
 ar - zaterdag 20 januari 2018 - 09:00   quote  deeplink  
Vergeet het maar.
Eerder weer een slechte droom,met Kuipers in de hoofdrol.
@pjottr

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 januari 2018 door ar --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 januari 2018 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 januari 2018 - 09:00 schreef ar het volgende:
Vergeet het maar.
Eerder weer een slechte droom,met Kuipers in de hoofdrol.
@pjottr
Neeeeeeeeewe gaan winnen
En waarom? Alle kenners denken dan Feyenoord verliest en dan komt alles goed. Ze zijn beide even goed of slecht.
Lang 0 houden dan komt het goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 januari 2018 door piet de paler --
legrande
 legrande - zaterdag 20 januari 2018 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 januari 2018 - 08:59 schreef Phyrexian het volgende:

[..]

Die kwam bij mij ook het eerste op.

Ik was net 16, dat seizoen was het eerste seizoen dat ik een seizoenskaart had met een groepje vrienden. Van onze ouders mochten we pas als we 16 waren op ons eigen houtje, daarvoor steeds af en toe met een vader naar de Kuip. Dit seizoen was de start van een lange reeks aan seizoenkaarten. Met de 4 gassies van 16 en 2 vaders met de bus naar Bremen.

Eerste uitwedstrijd die ik meemaakte. Niet alleen in Europees verband, uberhaupt eerste uitwedstrijd. Dus sowieso al speciaal. Na afloop kreeg ik ook voor het eerst een biertje van mijn vader. Daarvoor was ik een Shandy-dude, werd verder vrij streng opgevoed, geen alchohol tot mijn achttiende, maar die avond vond mijn vader het tijd voor mijn eerste biertje. En er zouden nog vele volgen (niet die avond, na 2 was ik volgens mij al dronken).

Werd overigens in de slotseconde nog 3-4, maar dat had volgens mij niemand meer door in het stadion, wij waren alleen maar aan het feesten, supporters Werder Bremen waren al weg.

Om zoveel redenen was dit seizoen, en met stip deze avond, een mijlpaal in mijn leven. En dan ook nog eens zo'n overwinning. Dankzij Larsson zijn doelpunten, maar vooral de ongrijpbare Taument die avond. Het weekend erop kocht mijn vader een Feyenoordshirt met Taument op de rug voor me (werd toen nog lelijk bedrukt bij een sportwinkel hier in Ridderkerk), het shirt hangt nu nog op zolder in de kast (moet hem nog eens inlijsten, ik pas hem helaas niet meer).
Als je hier aan denkt dan zie je het weer oor je. Binnen 1 minuut was de kraam leeg die sigaretten en ander spul verkocht compleet leeggehaald. maar wat een feest was dat he.
ar
 ar - zaterdag 20 januari 2018 - 09:49   quote  deeplink  
Ik zie jullie allemaal zitten op varkie, aan een tafeltje ergens achterin, met een klein borreltje.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 januari 2018 - 10:27   quote  deeplink  
Na de dood van Fortuyn en het winnen van de uefa beker nog staads koude rillingen. De zwijgende meerderheid en rotterdammers waren 1
Heb het moeten volgen van grote afstand maar pinkte wel een graantje weg voor beide zaken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 januari 2018 door piet de paler --
legrande
 legrande - zaterdag 20 januari 2018 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 januari 2018 - 09:49 schreef ar het volgende:
Ik zie jullie allemaal zitten op varkie, aan een tafeltje ergens achterin, met een klein borreltje.
Ja echt voor de 55 plussers onder ons. Lekker hoor borreltje en oude verhalen ophoesten met recht ophoesten hahaha.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 januari 2018 - 10:34   quote  deeplink  
Moet e in mijn stamcafe komen alleen maar oude glorie
ar
 ar - zaterdag 20 januari 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 januari 2018 - 10:32 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja echt voor de 55 plussers onder ons. Lekker hoor borreltje en oude verhalen ophoesten met recht ophoesten hahaha.
:))

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mooi mooiste herineringen na 50 jaar Feyenoord supporter.









0.0114409