BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aanhangers Kakkes mishandelen een Ajaxsupporter

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - woensdag 14 februari 2018 - 17:06   quote  deeplink  
https://112vdg.nl/2018/02/14/aanhangers-feijenoord-mishandelen-supporter-ajax-hilversum/

Vond het toch even de moeite waard het te delen. Met velen tegen 1. De eerste keer niet dat ze weer bezig zijn daar.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 februari 2018 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 17:06 schreef Loetje het volgende:
https://112vdg.nl/2018/02/14/aanhangers-feijenoord-mishandelen-supporter-ajax-hilversum/

Vond het toch even de moeite waard het te delen. Met velen tegen 1. De eerste keer niet dat ze weer bezig zijn daar.
Ze missen een gen die gasten, of 2
remco k
 remco k - woensdag 14 februari 2018 - 17:57   quote  deeplink  
Ziek gedrag.
p111
 p111 - woensdag 14 februari 2018 - 18:21   quote  deeplink  
Ach debiel volk.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 15 februari 2018 - 11:36   quote  deeplink  
Tja je zal geen Feijenoorder vinden die een opleiding heeft afgemaakt of meer dan 2 hersencellen heeft. Ik denk dat ze al blij mogen zijn als ze hun naam kunnen spellen. Pure frustratie dat Ajax zoveel beter is dan hun kutclubje.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2018 - 16:56   quote  deeplink  
2016!!! Waar hebben we het over!!!! Dit is al zo lang bekend!!!
Einzelganger
 Einzelganger - donderdag 15 februari 2018 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 11:36 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja je zal geen Feijenoorder vinden die een opleiding heeft afgemaakt of meer dan 2 hersencellen heeft. Ik denk dat ze al blij mogen zijn als ze hun naam kunnen spellen. Pure frustratie dat Ajax zoveel beter is dan hun kutclubje.
Door corruptie ja.en beter nooit.knjb ajaks Bijlmer Zuid-Oost.ik haat ajaks dat klopt en jullie zijn zielig omdat jullie denken dat jullie wat voorstellen,maar ook jij bent niks fucking loser

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 februari 2018 door Einzelganger --
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 16:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
2016!!! Waar hebben we het over!!!! Dit is al zo lang bekend!!!
Nu een zaak van gemaakt door de politie en nu de beelden pas vrijgegeven
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 17:01 schreef Einzelganger het volgende:

[..]

Door corruptie ja.en beter nooit.knjb ajaks Bijlmer Zuid-Oost.ik haat ajaks dat klopt en jullie zijn zielig omdat jullie denken dat jullie wat voorstellen,maar ook jij bent niks fucking loser
Moet je niet naar de kakkiebestrijding? Nederlands gaat je ook al lastig af.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2018 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 17:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nu een zaak van gemaakt door de politie en nu de beelden pas vrijgegeven
Bullshit ouwe. Er is al eerder bekendheid aangegeven, echter nu door de Utrechtse politie omdat de kakkies in Utrecht op de trein zijn gestapt. Hoe kan ik anders deze casus al kennen? Daarnaast gebeuren dit soort zaken geregeld. Ook op Amersfoort, Utrecht en andere grotere stations waar supporters van beide groepen elkaar na de wedstrijd treffen is er weleens een opstootje. En andersom gebeurd het ook weleens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2018 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 17:01 schreef Einzelganger het volgende:

[..]

Door corruptie ja.en beter nooit.knjb ajaks Bijlmer Zuid-Oost.ik haat ajaks dat klopt en jullie zijn zielig omdat jullie denken dat jullie wat voorstellen,maar ook jij bent niks fucking loser
1-4 En 2-0 zegt genoeg! Dag kut-kakkie!!!
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 22:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bullshit ouwe. Er is al eerder bekendheid aangegeven, echter nu door de Utrechtse politie omdat de kakkies in Utrecht op de trein zijn gestapt. Hoe kan ik anders deze casus al kennen? Daarnaast gebeuren dit soort zaken geregeld. Ook op Amersfoort, Utrecht en andere grotere stations waar supporters van beide groepen elkaar na de wedstrijd treffen is er weleens een opstootje. En andersom gebeurd het ook weleens.
Mag je vinden ouwe. Ik vond het de moeite waard te delen. Doorscrollen kan altijd ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 16 februari 2018 - 01:48   quote  deeplink  
2 jochies uit rotjeknor zijn bekend, andere nog steeds 'op de vlucht' en waarschijnlijk afkomstig buiten rotterdam. Komt goed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 februari 2018 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 23:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mag je vinden ouwe. Ik vond het de moeite waard te delen. Doorscrollen kan altijd ;-)
Dus jij gaat nu alle mishandelingen delen? Want behoudens het feit dat beiden van een wedstrijd vandaan kwamen kan het ook gewoon een mishandeling als zovele in een uitgaansnacht wezen! Teveel bier op, stoer voor de vrouwtjes en de kop van de ander staat je niet aan. Dus dan ga je rammen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 16 februari 2018 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 17:01 schreef Einzelganger het volgende:

[..]

Door corruptie ja.en beter nooit.knjb ajaks Bijlmer Zuid-Oost.ik haat ajaks dat klopt en jullie zijn zielig omdat jullie denken dat jullie wat voorstellen,maar ook jij bent niks fucking loser
Haha, volgens mij is het meer KNFB, maar deze reactie zegt alweer genoeg.. Hier hebben we er 1 gevonden die zelfs 50% minder hersencellen heeft dan de gemiddelde Feyenoorder.... Welgeteld 1 hersencel :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 16 februari 2018 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 06:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus jij gaat nu alle mishandelingen delen? Want behoudens het feit dat beiden van een wedstrijd vandaan kwamen kan het ook gewoon een mishandeling als zovele in een uitgaansnacht wezen! Teveel bier op, stoer voor de vrouwtjes en de kop van de ander staat je niet aan. Dus dan ga je rammen.
Je komt wel heel erg veel op voor deze actie van die eikels? Heb je er iets mee te maken of weet je meer dan wij?
Maar ik geef toe misschien had het niets te maken met Ajax of feijenoord, maar als dat zo zou zijn, dan vraag ik me af waarom dit wel in opsporing verzocht wordt vermeld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 februari 2018 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 10:13 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je komt wel heel erg veel op voor deze actie van die eikels? Heb je er iets mee te maken of weet je meer dan wij?
Maar ik geef toe misschien had het niets te maken met Ajax of feijenoord, maar als dat zo zou zijn, dan vraag ik me af waarom dit wel in opsporing verzocht wordt vermeld.
Nee maat, heb er totaal niets mee te maken. Vind het gewoon onzin dat dit gedeeld wordt. Gebeurd elk weekend tientallen keren in het uitgaansleven. Ook daar zal clubvoorkeur soms de reden zijn. En de media maakt er vaak gewoon een Ajax-feijenoord verhaal van.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 februari 2018 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 06:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus jij gaat nu alle mishandelingen delen? Want behoudens het feit dat beiden van een wedstrijd vandaan kwamen kan het ook gewoon een mishandeling als zovele in een uitgaansnacht wezen! Teveel bier op, stoer voor de vrouwtjes en de kop van de ander staat je niet aan. Dus dan ga je rammen.
Alle? Weet niet hoor...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aanhangers Kakkes mishandelen een Ajaxsupporter









0.0089001