BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Matteo Cassierra topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 05 maart 2018 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 23:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en wederom waardeloos.. zelfs bij zijn goal raakte die de bal nie eens lekker volop..
Terwijl je zoveel aan hem kan hebben he.... Maar niet in dit systeem in de spits
nummer10
 nummer10 - maandag 05 maart 2018 - 07:49   quote  deeplink  
nahja daar verschillen we van mening.. maar in de spits al helemaal niet..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 maart 2018 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 23:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en wederom waardeloos.. zelfs bij zijn goal raakte die de bal nie eens lekker volop..
Dat maakt niet uit natuurlijk. Schoot hem goed in en onhoudbaar voor de keeper, maar zeker geen goede 1e spits.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 05 maart 2018 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 10:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit natuurlijk. Schoot hem goed in en onhoudbaar voor de keeper, maar zeker geen goede 1e spits.
Ik denk dat als hij die bal wel vol had geraakt, dat ie tegen de keeper opgekomen zou zijn.
Het had dan een zonaamde wereld redding geweest, dat dan weer wel......
maar helaas, hij ging er in ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2018 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 05 maart 2018 - 20:09   quote  deeplink  
Hoop trouwens dat Mateo Cassierra zondag tegen Heerenveen nu eindelijk wel in de basis mag beginnen en een eerlijke kans krijgt....
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 maart 2018 - 20:16   quote  deeplink  
Sierhuis is beter
Loetje
 Loetje - maandag 05 maart 2018 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 20:16 schreef infamous psv het volgende:
Sierhuis is beter
Dat moet ik nog zien D.
p111
 p111 - maandag 05 maart 2018 - 22:30   quote  deeplink  
geef eindelijk is die Cassiera zijn kans,als je weer met Siem komt dan moet die trainer echt op rotte.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 06 maart 2018 - 08:28   quote  deeplink  
Cassierra mag van mij in al de komende wedstrijden sowieso minimaal de hele tweede helft meespelen.
Dat zou al een eerste, en hele goede keuze op zich zijn. Waarom niet ?
We moeten toch ergens beginnen ! ! !
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 06 maart 2018 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 22:30 schreef p111 het volgende:
geef eindelijk is die Cassiera zijn kans,als je weer met Siem komt dan moet die trainer echt op rotte.
Siem had sowieso niet gehaald moeten worden, maar dat doet er nu niet meer toe.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 11:25 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Siem had sowieso niet gehaald moeten worden, maar dat doet er nu niet meer toe.
En toch al veel waarde gehad als invaller, met goals tegen Feyenoord Willem II en Excelsior.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 06 maart 2018 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 13:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

En toch al veel waarde gehad als invaller, met goals tegen Feyenoord Willem II en Excelsior.
Ja misschien wel, maar dat had een speler als Cassiera net zo goed kunnen zijn.
Ik vond zijn komst op zich wel prima, maar als back up voor middenveld. Niet meer voor de spits positie. Ben ik ook nooit fan van geweest daar.
Als iemand in Jong Ajax het zo goed doen, moet je zo'n speler belonen door hem te laten meedoen wanneer je nr 1 en 2 spitsen afgehaakt zijn. Wisselen met de Jong is 1 ding, maar laat die jongen dan iig starten en zich bewijzen. Zo maak je nu mogelijke talenten kapot, omdat ze het gevoel krijgen dat ze er nooit gaan komen, hoe ze ook presteren.
Dat je in een wedstrijd tegen feyenoord voor de Jong zou kiezen is gezien de ervaring misschien logisch, maar tegen de andere 2 die je noemt, had het best anders gemogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2018 door Peterhs --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 14:52 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja misschien wel, maar dat had een speler als Cassiera net zo goed kunnen zijn.
Ik vond zijn komst op zich wel prima, maar als back up voor middenveld. Niet meer voor de spits positie. Ben ik ook nooit fan van geweest daar.
Als iemand in Jong Ajax het zo goed doen, moet je zo'n speler belonen door hem te laten meedoen wanneer je nr 1 en 2 spitsen afgehaakt zijn. Wisselen met de Jong is 1 ding, maar laat die jongen dan iig starten en zich bewijzen. Zo maak je nu mogelijke talenten kapot, omdat ze het gevoel krijgen dat ze er nooit gaan komen, hoe ze ook presteren.
Dat je in een wedstrijd tegen feyenoord voor de Jong zou kiezen is gezien de ervaring misschien logisch, maar tegen de andere 2 die je noemt, had het best anders gemogen.
Inderdaad, als invaller vind ik de Jong perfect omdat hij doelpunten toevoegt aan je middenveld.
Voor de basis moet je echt naar anderen kijken inderdaad, zeker in de spitspositie als je hebt lopen wat je er nu hebt lopen.
Als van de Beek geblesseerd zou zijn zou ik wel begrijpen dat de Jong eerste keus is omdat er niet direct een ander uit Jong Ajax is die daar kon voetballen. Tenzij je je hele opstelling omgooit en Frenkie op het middenveld gooit. Maar dat is een andere situatie natuurlijk.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 maart 2018 - 15:44   quote  deeplink  
Het is sowieso apart he. Je hebt 4 behoorlijke spitsen. Dolberg vorig jaar erg goed, je hebt Huntelaar en daarachter nog Cassierra en Sierhuis. En dan kom je als oplossing bij Siem de Jong uit. Dat vind ik echt raar
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 15:44 schreef Loetje het volgende:
Het is sowieso apart he. Je hebt 4 behoorlijke spitsen. Dolberg vorig jaar erg goed, je hebt Huntelaar en daarachter nog Cassierra en Sierhuis. En dan kom je als oplossing bij Siem de Jong uit. Dat vind ik echt raar
Ik denk dat men Siem gehaald heeft voor de beide posities. En aangezien die het daar zeer behoorlijk heeft gedaan in het verleden vermoed ik dat men daarop heeft gegokt.

Met name Cassiera is onbegrijpelijk dat ie niet de kans kreeg voor afgelopen weekend.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 maart 2018 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat men Siem gehaald heeft voor de beide posities. En aangezien die het daar zeer behoorlijk heeft gedaan in het verleden vermoed ik dat men daarop heeft gegokt.

Met name Cassiera is onbegrijpelijk dat ie niet de kans kreeg voor afgelopen weekend.
Oh zonder twijfel. Echter speelde De Boer even stom gezegd wel eens een soort 4-6-0 systeem. De bele voorhoede waren praktisch allemaal middenvelders zoals je weet. Nu zie je toch en dat is geheel logisch, dat De Jong met buitenspelers aan de flanken het toch moeilijker heeft als spits.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oh zonder twijfel. Echter speelde De Boer even stom gezegd wel eens een soort 4-6-0 systeem. De bele voorhoede waren praktisch allemaal middenvelders zoals je weet. Nu zie je toch en dat is geheel logisch, dat De Jong met buitenspelers aan de flanken het toch moeilijker heeft als spits.
Ik had hem er ook niet opgesteld. Ik zou absoluut voor Cassiera hebben gekozen.

Overigens vind ik Siem wel een goede toevoeging op deze selectie.

Van mij hoeft het even allemaal niet zo mooi. Ik wil ook weleens wat prijzen zien
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 maart 2018 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik had hem er ook niet opgesteld. Ik zou absoluut voor Cassiera hebben gekozen.

Overigens vind ik Siem wel een goede toevoeging op deze selectie.

Van mij hoeft het even allemaal niet zo mooi. Ik wil ook weleens wat prijzen zien
Het huidige voetbal vraagt ook gewoon zakelijker voetbal wat gebasseerd is op momenten in een wedstrijd. Dat zie je Europees heel goed.

Natuurlijk verwacht ik van Ajax 5 goals tegen Willem II. Maar 1-0 zijn gewoon evenmin 3 punten die je naar een titel kan leiden.

Siem is zeker van waarde, routine, kent de club en zelfs wanneer die in de fik staat en je kunt hem op meerdere plekken neerzetten. Maar de manier hoe het tot stand gekomen is, is natuurlijk belachelijk aangezien hij ten eerste eerder beschikbaar was in de transferperiode en Klaassen al snel weg was. Dan denk ik toch wel 'deze keuze heb je toch klaarliggen'.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 19:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het huidige voetbal vraagt ook gewoon zakelijker voetbal wat gebasseerd is op momenten in een wedstrijd. Dat zie je Europees heel goed.

Natuurlijk verwacht ik van Ajax 5 goals tegen Willem II. Maar 1-0 zijn gewoon evenmin 3 punten die je naar een titel kan leiden.

Siem is zeker van waarde, routine, kent de club en zelfs wanneer die in de fik staat en je kunt hem op meerdere plekken neerzetten. Maar de manier hoe het tot stand gekomen is, is natuurlijk belachelijk aangezien hij ten eerste eerder beschikbaar was in de transferperiode en Klaassen al snel weg was. Dan denk ik toch wel 'deze keuze heb je toch klaarliggen'.
De zomerse transferperiode is er toch al een om niet heel trots op te zijn als Ajax zijnde.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 maart 2018 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 20:01 schreef remco k het volgende:

[..]

De zomerse transferperiode is er toch al een om niet heel trots op te zijn als Ajax zijnde.
Kan hier van alles op gaan zeggen maar denk dat dit al een prima understatement is. Afgelopen zomer is echt alles mis gegaan wat er mis kon gaan.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 09 maart 2018 - 19:28   quote  deeplink  
Zit niet bij de selectie van jong.
Misschien heeft ten Hag eindelijk het licht gezien?
AkaS
 AkaS - vrijdag 30 maart 2018 - 09:40   quote  deeplink  
Komend seizoen zal Dolberg hopelijk weer blessurevrij en zal bij goed spel 1e spits zijn.
Huntelaar gaat vermoedelijk nog een jaartje verlengen en zal ook zijn invalbeurtjes krijgen.

Sierhuis komt eraan...

Dan rest er heel weinig voor Matteo Cassierra en zal deze spits van 5 mln afdruipen zonder dat hij ooit een echte kans heeft gekregen om te tonen welke waarde hij voor Ajax kan hebben. Zelfs niet in de periode dat zowel Dolberg als Huntelaar niet konden spelen...

Echt wederom een teken van zwak beleid van onze nieuwe trainer....

Younes beloont hij door een paar minuutjes voor tijd te willen laten invallen.
Cassierra beloont hij voor zijn goede jong Ajax spel door hem te passeren ten faveure van Siem de Jong die al jaren geen schim meer is van de Siem die wij kennen bij Ajax.

Zo zonde... Net als het hele seizoen.... Wordt nog wat met het seizoen dat komen gaat!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 maart 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 maart 2018 - 09:40 schreef AkaS het volgende:
Komend seizoen zal Dolberg hopelijk weer blessurevrij en zal bij goed spel 1e spits zijn.
Huntelaar gaat vermoedelijk nog een jaartje verlengen en zal ook zijn invalbeurtjes krijgen.

Sierhuis komt eraan...

Dan rest er heel weinig voor Matteo Cassierra en zal deze spits van 5 mln afdruipen zonder dat hij ooit een echte kans heeft gekregen om te tonen welke waarde hij voor Ajax kan hebben. Zelfs niet in de periode dat zowel Dolberg als Huntelaar niet konden spelen...

Echt wederom een teken van zwak beleid van onze nieuwe trainer....

Younes beloont hij door een paar minuutjes voor tijd te willen laten invallen.
Cassierra beloont hij voor zijn goede jong Ajax spel door hem te passeren ten faveure van Siem de Jong die al jaren geen schim meer is van de Siem die wij kennen bij Ajax.

Zo zonde... Net als het hele seizoen.... Wordt nog wat met het seizoen dat komen gaat!
Eens.
Dat hij Siem de eerste keer opstelde kan ik heel misschien nog inkomen. Maar na de prestatie die hij leverde was de tweede keer echt de beurt aan de Cassierra.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 april 2018 - 16:24   quote  deeplink  
Bedankt voor je bewezen diensten en succes bij een club die je wel waardeert!
nummer10
 nummer10 - maandag 02 april 2018 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2018 - 16:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
Bedankt voor je bewezen diensten en succes bij een club die je wel waardeert!
ook sierhuis nu al boven hem (doet het natuurlijk ook top)... maar heeft die jongen comlubiaanse drugs lopen handelen op de toekomst ofzo, waarom die zijn kans niet echt krijgt .. heel vreemd allemaal.. en hoe zit het met die rechtsback ? want die wat we nu hebben kan me ook nog niet overtuigen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 april 2018 - 18:06   quote  deeplink  
cd46a5fab2.png
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 april 2018 - 18:06   quote  deeplink  
Als het al niet klaar was is het nu wel klaar lijkt me.
Jaccio
 Jaccio - maandag 09 april 2018 - 18:50   quote  deeplink  
Balen voor die jongen. Weggeplukt worden uit Colombia en dan niet eens een kans krijgen.
Benieuwd wat zijn volgende stap wordt. Zou voor elke ploeg in nl gewoon een aanwinst zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 april 2018 - 19:44   quote  deeplink  
Tja, Ten Hag ......... leuk dat je de loopacties van Siem als reden geeft maar we kunnen niet weten wat Cassiera in dit geval zou hebben gedaan omdat jij hem geen kans geeft! Diepzinnig gelul van je dus!
Jaccio
 Jaccio - maandag 09 april 2018 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 19:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tja, Ten Hag ......... leuk dat je de loopacties van Siem als reden geeft maar we kunnen niet weten wat Cassiera in dit geval zou hebben gedaan omdat jij hem geen kans geeft! Diepzinnig gelul van je dus!
Heb je die loopacties van Siem gezien?
Want dat is het antwoord
p111
 p111 - maandag 09 april 2018 - 20:18   quote  deeplink  
Nee ik zoek al jaren naar die loopacties van Siem.Wat een kut antwoord van die boer,laat gvd die Cassiera is gewoon een aantal wedstrijden invallen lullo.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 april 2018 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 20:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heb je die loopacties van Siem gezien?
Want dat is het antwoord
Nee, ik heb ze niet gezien maar die kale ziet wel meer wat wij niet zien!
nummer10
 nummer10 - maandag 09 april 2018 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 22:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, ik heb ze niet gezien maar die kale ziet wel meer wat wij niet zien!
hahaha ok hier sluit ik me bij aan..
p111
 p111 - maandag 09 april 2018 - 23:16   quote  deeplink  
Cassiera al weer 2x gescoord.Misschien waren zijn looplijnen vanavond wel goed ? dan krijgt hij misschien wat minuten tegen de lampjes.
Loetje
 Loetje - maandag 09 april 2018 - 23:21   quote  deeplink  
En Siem en Cassierra zijn bovendien ook goed te vergelijken voor Ten Haggie.

Heeft die man een Poolse schoonvader die iedere week 9 liter vodka meeneemt daar?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 mei 2018 - 21:32   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=328286

Mooie instelling heeft die jongen
p111
 p111 - dinsdag 01 mei 2018 - 23:27   quote  deeplink  
Hij kan nu tegen Excelsior spelen
remco k
 remco k - woensdag 02 mei 2018 - 10:21   quote  deeplink  
Dolberg speelt sowieso.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 mei 2018 - 13:09   quote  deeplink  
Cassierra krijgt sowieso geen kans. Dus ik zou Sierhuis mooi zijn debuut gunnen in de 2e helft.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 24 augustus 2018 - 14:45   quote  deeplink  
Van Weert en Drost worden niet opgesteld bij Groningen, oftewel Cassierra mag gaan spelen morgen tegen De Graafschap. Hopelijk blijft hij daar staan de rest van het seizoen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 augustus 2018 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2018 - 14:45 schreef Hasjkoph het volgende:
Van Weert en Drost worden niet opgesteld bij Groningen, oftewel Cassierra mag gaan spelen morgen tegen De Graafschap. Hopelijk blijft hij daar staan de rest van het seizoen.
Dat hoop ik oprecht voor deze jongen! Eindelijk een eerlijke kans voor hem. Ook hoop ik dat hij het gaat waarmaken: voor hem, voor FC Groningen, maar ook voor Ajax.
Eide
 Eide - vrijdag 24 augustus 2018 - 15:30   quote  deeplink  
Groningen is een serieuze degradatiekandidaat dit seizoen. De sleet zit er al jaren in en dit jaar lijken ze rijp voor de slacht. Het zou mooi zijn als Casseirra toch positief weet op te vallen. Een goede spits kan een ploeg redden met goals.
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 augustus 2018 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2018 - 15:30 schreef Eide het volgende:
Groningen is een serieuze degradatiekandidaat dit seizoen. De sleet zit er al jaren in en dit jaar lijken ze rijp voor de slacht. Het zou mooi zijn als Casseirra toch positief weet op te vallen. Een goede spits kan een ploeg redden met goals.
Klopt en dat bedoelde ik ook eerder, dat het ook goed voor FC Groningen zou zijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 augustus 2018 - 16:30   quote  deeplink  
En hoe slecht Groningen het ook doet, het is wel een prachtige club die gewoon in de ED hoort. En dat geldt voor veel meer clubs
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 augustus 2018 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2018 - 16:30 schreef Loetje het volgende:
En hoe slecht Groningen het ook doet, het is wel een prachtige club die gewoon in de ED hoort. En dat geldt voor veel meer clubs
Je hebt helemaal gelijk!
Eide
 Eide - vrijdag 24 augustus 2018 - 16:44   quote  deeplink  
Mee eens, maar het loopt daar niet. Eigenlijk is elk seizoen slechter dan het seizoen ervoor. De bezoekers blijven weg. Groningen was een echte subtopper en is nu helaas een lelijk eendje geworden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 augustus 2018 - 16:47   quote  deeplink  
Het was vooral een gruwelijk mooie kathedraal om in te spelen. Begin van de Euroborg was het echt een groene hel. Maar kijk Twente maar. Dat bestuur bedonderd iedereen maar die supporters kunnen er niks aan doen. Horen ook gewoon in de ED. Roda, de grootste uit Limburg evenmin. Sparta, onze oudste club... Allemaal clubs die naar de klote gaan als gevolg van wanbeleid

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Matteo Cassierra topic









0.0175998