BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 25 februari 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 15:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zag jij na rust mentaliteit? Dat duurde nog 20 minuten. Wisselt niet en zet Siem in de spits wat niet werkt. Dus behoorlijk gefaald. Spelers falen al jaren.
Dat schreef ik ook, Loetje: zijn wisselbeleid daar zijn we het over eens hoor, dat deugt van geen kant. En over Siem de Jong... Nou ik kan me nog een tijd herinneren, in zijn eerste periode bij Ajax, waarin hij ook als spits fungeerde en ik diverse keren schreef dat ik hem geen (goede) spits vind... Toen kreeg ik het halve forum over me heen. Ik zag het niet goed toen, werd mij gezegd. En nog altijd vind ik Siem de Jong geen goede spits! Toegegeven: Hij maakte nogal eens een belangrijk doelpunt, maar ondanks dat vond ik hem niet sterk.

En nee, ik zag na de rust (ik heb de laatste 20 minuten moeten missen door een dramatisch overlijden van een buurvrouw) beslist ook geen goede mentaliteit.

Geloof me, ik baal er net zo van als jij en alle andere Ajacieden.

En wat ik niet begrijp is het verval ten aanzien van de gretigheid van vorige week...
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 25 februari 2018 - 16:14   quote  deeplink  
Nu in 7 potjes al 2x 0-0....hoe lang is het geleden dat wij dat hebben gepresteerd? Ten Hag is wel erg behoudend en wil vooral niks tegenkrijgen...lijkt me toch ook belangrijk dat je goals maakt. Spel onder Keizer was niet altijd best maar wel aanvallender en leuker om naar te kijken. Weer een tussenjaar....zucht.
Sjakie Meulemans
 Sjakie Meulemans - zondag 25 februari 2018 - 16:21   quote  deeplink  
Waar dit weekend in de topper tegen Feyenoord mogelijk puntverlies voor PSV werd verwacht, loopt der achterstand van Ajax op koploper PSV op tot 7 punten. Dag kampioenschap!
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 16:23   quote  deeplink  
Ontsnapt van de familie Flodder?
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 14:26 schreef Loetje het volgende:
Whahahaahahahahaahaha Ziyech.... Me dag is ineens weer goed. Whahahaahahahahahahaa
Stel je niet zo aan man. Dacht dat je een volwassen vent was.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 14:31 schreef Loetje het volgende:
7 wedstrijden bezig en titel verneukt. En geregeld op tactische keuzes. Keizer werd na een pot al afschreven. Ten Hag nu niet meer dan terecht ook. Kuttrainer
Zoveel kansen krijgen vandaag is toch gewoon niet punten verliezen op basis van tactiek. Als je er zo veel krijgt behoor je te winnen.

Ik ben ook nog geen fan van ten Hag en vind ook dat de tactiek niet goed is. Maar als je zoveel kansen krijgt moet je winnen.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 14:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij geilt er gewoon op he. Wat een triest mannetje ben jij. Hoe feller we op je reageren hoe harder dat pikkie van je wordt zeker!!!
Kun je ook normaal doen. Ik vind dat hij vandaag bij de betere spelers hoorde. Dat wil niet zeggen dat ik hem fantastisch vond of iets dergelijks.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 14:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep.... Men trekt zich liever af op een Ziyech poster.
Wat zijn dit voor domme opmerkingen kerel. Waar slaat het op joh
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man. Dacht dat je een volwassen vent was.
Aanstellen? Zegt Rempie die Ziyech geil was terwijl hij op 2 kansen na alles fout deed wat maar kon. Dat werkt op de lachspieren
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoveel kansen krijgen vandaag is toch gewoon niet punten verliezen op basis van tactiek. Als je er zo veel krijgt behoor je te winnen.

Ik ben ook nog geen fan van ten Hag en vind ook dat de tactiek niet goed is. Maar als je zoveel kansen krijgt moet je winnen.
Tactiek die 65 minuten lang niet werkt... Zo lastig is het niet hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 17:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat zijn dit voor domme opmerkingen kerel. Waar slaat het op joh
Dat vraag ik me bij iedere post van jou over Ziyech af.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 17:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Aanstellen? Zegt Rempie die Ziyech geil was terwijl hij op 2 kansen na alles fout deed wat maar kon. Dat werkt op de lachspieren
Ik heet gewoon Remco Loetje. Dat bedoel ik dus met normaal doen.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 17:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat vraag ik me bij iedere post van jou over Ziyech af.
Dat heet een mening over voetbal.

Een andere mening dan jij hebt maar wel gewoon een mening op basis van wat ik zie.

Daar kan je toch gewoon normaal op reageren en niet zo kinderachtig.
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heet een mening over voetbal.

Een andere mening dan jij hebt maar wel gewoon een mening op basis van wat ik zie.

Daar kan je toch gewoon normaal op reageren en niet zo kinderachtig.
Een mening die nog grappiger is dan Comedy Central. En daar reageer ik op met mijn mening dat ik er werkelijk waar van in een scheur lig
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heet gewoon Remco Loetje. Dat bedoel ik dus met normaal doen.
Rempie vind ik ook wel wat hebben. Maar stop alsjeblieft met de heilige uithangen, zelfden hier iemand jarenlang zo niet normaal zien doen als jij.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 18:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Rempie vind ik ook wel wat hebben. Maar stop alsjeblieft met de heilige uithangen, zelfden hier iemand jarenlang zo niet normaal zien doen als jij.
Nogmaals. Je overdrijft echt verschrikkelijk en dat weet je donders goed.
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals. Je overdrijft echt verschrikkelijk en dat weet je donders goed.
Nee jij overdrijft met je Ziyech dat die de beste man was. Het was weer een groot drama met hem. En dat is nog heel zacht uitgedrukt.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee jij overdrijft met je Ziyech dat die de beste man was. Het was weer een groot drama met hem. En dat is nog heel zacht uitgedrukt.
Ik vond hem samen met van de beek de beste bij Ajax. Maar aangezien ik heel Ajax matig vond hoeft dat niet te betekenen dat ik vind dat ze heel goed speelden.

Maar “ een groot drama”. En dan zeggen dat dit zacht uitgedrukt is slaat nergens op en is gewoon flink overdrijven. Je doet net alsof hij vandaag de slechtste speler was van alle eredivisiewedstrijden bij elkaar.
p111
 p111 - zondag 25 februari 2018 - 20:00   quote  deeplink  
Als ze beginnen zoals de laatste 10 minuten dan verlies je geen punt van die fuck ooievaars.En dat is wat ik de trainer verwijt als je zulke luie schijtbakken hebt lopen dan moet je maatregelen nemen.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 25 februari 2018 - 20:02   quote  deeplink  
1e helft was een drama...veel te rustig begin, geen speltempo, ADO kon iedere keer adem halen...
waarom niet feller beginnen, meer tempo en tegenstander vanaf 1e minutt stuk spelen...
buitenspelers nemen bal aan en spelen alleen maar weer terug...
Trainer en spelers, dit is jullie aan te rekenen...en directie en bestuur ook

Ajax onwaardig...op de tribune zie je het gewoon fout gaan. de laatste 10 minuten pompen daar moet je niet van afhankelijk zijn...

Als Ajax 3e jaar op rij 2e gaat worden...dan complete directie en bestuur vervangen...die zijn niet in staat om topsport klimaat en bijbehorende mentaliteit in team te krijgen...

11 maart witte zakdoekjes mee !!!!
p111
 p111 - zondag 25 februari 2018 - 20:08   quote  deeplink  
Dit is de uitspraak van onze trainer mijn god waarom hebben wij weer zo,n kutlul als trainer.
============================================================================================
Ajax morste zondagmiddag in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag belangrijke punten in de race om het kampioenschap. Toch is Ajax-trainer Erik ten Hag na afloop van het doelpuntloze duel overwegend tevreden.
p111
 p111 - zondag 25 februari 2018 - 20:10   quote  deeplink  
Overwegend tevreden is hij over deze wedstrijd !!! hoe lachwekkend ben je dan !!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2018 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 februari 2018 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee jij overdrijft met je Ziyech dat die de beste man was. Het was weer een groot drama met hem. En dat is nog heel zacht uitgedrukt.
Hij was zelfs zo goed dat hij een nieuw record vestigde. Hij verloor 47 keer de bal. Een recordaantal sinds 2010/2011.
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 20:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij was zelfs zo goed dat hij een nieuw record vestigde. Hij verloor 47 keer de bal. Een recordaantal sinds 2010/2011.
Ik las het ja. Dat is wel overdreven veel risico.

Wat ik niet begrijp bij Ajax en vaak ook bij andere clubs. Is dat men toch altijd de gehele wedstrijd dit soort spelers blijft zoeken. Ook als toch echt blijkt dat een speler niet goed in een wedstrijd zit.

Aanvallend vond ik hem echt een voldoende halen maar zoveel balverlies is niet normaal. Maar waarom zoekt men hem dan zo veel. Waarom alles blijven inleveren bij Ziyech.
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 februari 2018 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik las het ja. Dat is wel overdreven veel risico.

Wat ik niet begrijp bij Ajax en vaak ook bij andere clubs. Is dat men toch altijd de gehele wedstrijd dit soort spelers blijft zoeken. Ook als toch echt blijkt dat een speler niet goed in een wedstrijd zit.

Aanvallend vond ik hem echt een voldoende halen maar zoveel balverlies is niet normaal. Maar waarom zoekt men hem dan zo veel. Waarom alles blijven inleveren bij Ziyech.
Omdat hij de enige is die het lef heeft om het te blijven proberen. Iedereen in het elftal verwacht dat het van hem komt. Als alles van jou moet komen, ga je het ook proberen en dan maak je gewoon meer fouten dan de rest. En ik moet eerlijk zeggen dat als hij niet zou spelen, het verdomde saai zou worden. Nog saaier dan het was vandaag.

Nee, voor mij persoonlijk was Ziyech de beste van het veld vandaag. Mijn persoonlijke mening.
Speelde absoluut geen 7 of 8, maar was gewoon de enige waaraan ik zag dat er iets op het spel stond vandaag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2018 door Jaccio --
remco k
 remco k - zondag 25 februari 2018 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 21:07 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Omdat hij de enige is die het lef heeft om het te blijven proberen. Iedereen in het elftal verwacht dat het van hem komt. Als alles van jou moet komen, ga je het ook proberen en dan maak je gewoon meer fouten dan de rest. En ik moet eerlijk zeggen dat als hij niet zou spelen, het verdomde saai zou worden. Nog saaier dan het was vandaag.

Nee, voor mij persoonlijk was Ziyech de beste van het veld vandaag. Mijn persoonlijke mening.
Speelde absoluut geen 7 of 8, maar was gewoon de enige waaraan ik zag dat er iets op het spel stond vandaag.
Ik vond hem met Vd beek samen de twee beste spelers vandaag. Maar zeker geen dikke voldoende. Eerder een zesje voor beide heren.

47 is namelijk echt gewoon te veel.
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem samen met van de beek de beste bij Ajax. Maar aangezien ik heel Ajax matig vond hoeft dat niet te betekenen dat ik vind dat ze heel goed speelden.

Maar “ een groot drama”. En dan zeggen dat dit zacht uitgedrukt is slaat nergens op en is gewoon flink overdrijven. Je doet net alsof hij vandaag de slechtste speler was van alle eredivisiewedstrijden bij elkaar.
Laat even duidelijk zijn dat jij dat overdrijven vind. Ga dat niet invullen voor mij want vond héél die gozer een drama zoals wel vaker. Dat je überhaupt na zo'n wanvertoning het woord 'beste' durft te noemen. Dat zegt meer over jou dan over wie dan ook. Want Ziyech was net zon drama als heel Ajax vandaag.
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 februari 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem met Vd beek samen de twee beste spelers vandaag. Maar zeker geen dikke voldoende. Eerder een zesje voor beide heren.

47 is namelijk echt gewoon te veel.
47 is veel, maar vind het ook wat zeggen over de rest.
'Geef maar aan Hakim, die verzint wel wat'

En wij maar klagen als Hakim het dan ook daadwerkelijk probeert.
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik las het ja. Dat is wel overdreven veel risico.

Wat ik niet begrijp bij Ajax en vaak ook bij andere clubs. Is dat men toch altijd de gehele wedstrijd dit soort spelers blijft zoeken. Ook als toch echt blijkt dat een speler niet goed in een wedstrijd zit.

Aanvallend vond ik hem echt een voldoende halen maar zoveel balverlies is niet normaal. Maar waarom zoekt men hem dan zo veel. Waarom alles blijven inleveren bij Ziyech.
Omdat je ook de andere kant te zien krijgt en dit verbaasde me wederom niet. Aanvallend 2 kansen gecrieerd en de rest talloze keren nagelaten een speler vrij voor de keeper te zetten. En dat alles bij elkaar is gewoon zeer onacceptabel!
Loetje
 Loetje - zondag 25 februari 2018 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 21:07 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Omdat hij de enige is die het lef heeft om het te blijven proberen. Iedereen in het elftal verwacht dat het van hem komt. Als alles van jou moet komen, ga je het ook proberen en dan maak je gewoon meer fouten dan de rest. En ik moet eerlijk zeggen dat als hij niet zou spelen, het verdomde saai zou worden. Nog saaier dan het was vandaag.

Nee, voor mij persoonlijk was Ziyech de beste van het veld vandaag. Mijn persoonlijke mening.
Speelde absoluut geen 7 of 8, maar was gewoon de enige waaraan ik zag dat er iets op het spel stond vandaag.
Zie het veel meer gasten proberen hoor, deden het allemaal slecht, heel slecht vandaag
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 26 februari 2018 - 02:18   quote  deeplink  
Ten Hag past niet bij jullie... hij is geen type ajax trainer
AkaS
 AkaS - maandag 26 februari 2018 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 02:18 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ten Hag past niet bij jullie... hij is geen type ajax trainer
helemaal mee eens. zou goed bij jullie passen! :-)
AkaS
 AkaS - maandag 26 februari 2018 - 08:10   quote  deeplink  
v.d. Beek en Tagliafico vond ik prima.
vlak daaronder v.d Ligt en Ziyech.
rest was veel minder.

maar het allerminste was die schorre kip.
wat een kuttrainer!
remco k
 remco k - maandag 26 februari 2018 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 21:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat even duidelijk zijn dat jij dat overdrijven vind. Ga dat niet invullen voor mij want vond héél die gozer een drama zoals wel vaker. Dat je überhaupt na zo'n wanvertoning het woord 'beste' durft te noemen. Dat zegt meer over jou dan over wie dan ook. Want Ziyech was net zon drama als heel Ajax vandaag.
Pot verwijt de ketel.
remco k
 remco k - maandag 26 februari 2018 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 21:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat je ook de andere kant te zien krijgt en dit verbaasde me wederom niet. Aanvallend 2 kansen gecrieerd en de rest talloze keren nagelaten een speler vrij voor de keeper te zetten. En dat alles bij elkaar is gewoon zeer onacceptabel!
Ik zie het normaal prima en weet dat ie gemiddeld rond de 30 keer balverlies lijdt. Daar heb ik geen issue mee maar dit is gewoon te veel.
p111
 p111 - maandag 26 februari 2018 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 21:22 schreef Jaccio het volgende:

[..]

47 is veel, maar vind het ook wat zeggen over de rest.
'Geef maar aan Hakim, die verzint wel wat'

En wij maar klagen als Hakim het dan ook daadwerkelijk probeert.
Hij moet is proberen ook een gewone simpele pas te geven,vlak voor tijd kon hij de bal aan Neres geven die zo het strafschop gebied in kon lopen,maar nee hij hield de bal bij zich en gaf een heel moeilijke bal tussen 5 man door wat uiteraard mislukte.Misschien is het voor hem belangrijker geworden om de super moeilijke pas te geven waar iedereen het over heeft inplaats van een simpele pas (a la Eriksen)waar een doelpunt uit komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2018 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 februari 2018 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 10:32 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij moet is proberen ook een gewone simpele pas te geven,vlak voor tijd kon hij de bal aan Neres geven die zo het strafschop gebied in kon lopen,maar nee hij hield de bal bij zich en gaf een heel moeilijke bal tussen 5 man door wat uiteraard mislukte.Misschien is het voor hem belangrijker geworden om de super moeilijke pas te geven waar iedereen het over heeft inplaats van een simpele pas (a la Eriksen)waar een doelpunt uit komt.
Inderdaad. Continu maar kiezen voor de lastigste pass zodat iedereen hem een ster vind. Soms moet je gewoon kunnen schakelen en gaan voor een iets gemakkelijkere keuze. En dat was gisteren niet voor het eerst.
Pietje
 Pietje - maandag 26 februari 2018 - 15:15   quote  deeplink  
We kunnen er lang of kort over praten, het was niet best gisteren. Wie de beste was of wie de slechtste was, het maakt mij niet uit, want Ajax had gisteren "gewoon" moeten winnen van ADO.

En wiens schuld dat was? Ik zeg de aanvallers c.q. de aanvallende middenvelders. Want laten we wel wezen, hoeveel open en 100% kansen heeft Ajax wel niet gehad? Ik ben de tel kwijt geraakt... Daarbij weer forse pech gehad door een aantal keren de paal te raken en tot slot is ons ook weer eens een zekere (!) strafschop door de (eveneens) falende scheidsrechter door de neus geboord.
p111
 p111 - maandag 26 februari 2018 - 15:21   quote  deeplink  
Nou Pietje ik zeg de schuld van de trainer,bij Adriaansen hadden ze lopend naar huis gemoeten,dan hebben ze de volgende keer wel inzet getoond.
Pietje
 Pietje - maandag 26 februari 2018 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 15:21 schreef p111 het volgende:
Nou Pietje ik zeg de schuld van de trainer,bij Adriaansen hadden ze lopend naar huis gemoeten,dan hebben ze de volgende keer wel inzet getoond.
Het was inderdaad niet best p111, dat ben ik zeker met je eens. Zeker niet als je de druk op PSV wilde opvoeren die na ons moest spelen. Maar zoveel open kansen die ze kregen, de paal een paar keer, geen strafschop gekregen, die we zeker moesten hebben... Voor hetzelfde geld hadden we met 3 of 4-0 gewonnen. Door het missen van al die kansen zitten we nu met de frustraties.

Van het wisselbeleid van onze trainer snap ik ook niks, toegegeven, maar hij zit er net een paar maanden, van mij krijgt hij een eerlijke kans. Maar Erik ten Hag was gisteren niet de enige schuldige.
Sjakie Meulemans
 Sjakie Meulemans - maandag 26 februari 2018 - 16:00   quote  deeplink  
Wil je kampioen worden, dan mag je uit en thuis geen punten tegen ADO laten liggen.
p111
 p111 - maandag 26 februari 2018 - 17:04   quote  deeplink  
Het punt is dat ze pas de gashendel opengooien in de tweede helft,als je zo de eerste helft begint dan heb je ze in de tweede helft op de grond liggen en maak je het af.En ja dat neem ik deze trainer kwalijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 februari 2018 door p111 --
Loetje
 Loetje - maandag 26 februari 2018 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 08:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel.
Kan hem wederom omdraaien. Tsja...
Loetje
 Loetje - maandag 26 februari 2018 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie het normaal prima en weet dat ie gemiddeld rond de 30 keer balverlies lijdt. Daar heb ik geen issue mee maar dit is gewoon te veel.
Ik vond oprecht heel Ajax gisteren echt matig. Zelf vond ik De Ligt nog de betere van allemaal maar zelfs die vond ik niet voldoende waardig.
Loetje
 Loetje - maandag 26 februari 2018 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 16:00 schreef Sjakie Meulemans het volgende:
Wil je kampioen worden, dan mag je uit en thuis geen punten tegen ADO laten liggen.
Ben jij ontsnapt van de familie Flodder of ben je Maarten van Rossem? ;-)
remco k
 remco k - maandag 26 februari 2018 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 17:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan hem wederom omdraaien. Tsja...
Dat deed je al hè slimmerd. Daarom die opmerking.
Loetje
 Loetje - maandag 26 februari 2018 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat deed je al hè slimmerd. Daarom die opmerking.
En kon dat blijven doen...
remco k
 remco k - maandag 26 februari 2018 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 februari 2018 - 19:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

En kon dat blijven doen...
Oké man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag 0-0









0.0104279