BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 4 maart 2018) 14.30 uur.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Is niet aan je berichten te zien. Enige dat ik lees is een hoop frustratie.
Integendeel man, interpreteren gaat je ook al niet zo goed af. Benoem alleen wat je doet, heb ik verder niks voor nodig
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.... Nogmaals, wil je het nummer?
Ben je nou echt serieus zo dom als jij je voordoet?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 maart 2018 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Je reageerde er destijds anders zelf op. Dus ik voel me niks belangrijk ofzo kerel.
Is goed jongen, jij gelijk!! Pffffff
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou kerel dan moet je echt even helpen want ik heb geen idee waar je het over hebt.
Jij viel meerdere mensen niet aan om hun kind omdat ze al aanpakte over gedrag van je? Uit respect voor die 3 mensen zal ik het daar bij laten. Maar toevallig dat je geheugen dan een zeef is.

Je bent nogmaals niet voor niets op het andere forum weggegaan.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Zegt de man die dit zo ongeveer heeft uitgevonden.
Op Ziyech? Jij op de rest. Klopt exact wat Warrior en AkaS zeggen over je. Slikken gaat je echt niet af.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Zegt het mannetje. Dat lekker samenklit tegen andere bezoekers hier. Zeker kerel. Je hebt helemaal gelijk.
Verschil tussen samenspannen en een dezelfde mening ook al niet helder meer?

Manneke toch
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga je weer.
Zeg maar wat er niet aan klopt.

Ik vraag aan aw of zijn hekel aan Ziyech te maken heeft met het feit dat ie Marrokaans is. Daar reageert aw op dat dit een rare insinuatie is.

Vervolgens erachter aw op iemand anders met de vraag of zijn hekel aan Youness komt doordat het een Duitser is.

En daar reageer ik op. Is dat zo raar Loetje?
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben je nou echt serieus zo dom als jij je voordoet?
Vraag ik me al vanaf dag 1 bij jou af. Maar inderdaad, je bent echt zo dom. Een gast die alles berzint om op internet een jongen te zijn die alles heeft maar en beeld schetst wat nooit kan. Dus wie is er hier nou dom dan?
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Integendeel man, interpreteren gaat je ook al niet zo goed af. Benoem alleen wat je doet, heb ik verder niks voor nodig
Nee joh. Je hebt het over aftrekken op Ziyech posters en meer van dat soort onzin. En dat is wat jij allemaal ziet?
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeg maar wat er niet aan klopt.

Ik vraag aan aw of zijn hekel aan Ziyech te maken heeft met het feit dat ie Marrokaans is. Daar reageert aw op dat dit een rare insinuatie is.

Vervolgens erachter aw op iemand anders met de vraag of zijn hekel aan Youness komt doordat het een Duitser is.

En daar reageer ik op. Is dat zo raar Loetje?
Dat is een hele rare vraag aangezien die vraag al lang beantwoord is op zowel jou als Brandje.

Daarbij val je spelers zelf structureel aan behalve Ziyech en beweer je dat wij dit doen.

Vandaag was die weer schuldig aan 2 tegengoals en dan ben je hypocriet als je dan niet persoonlijk wordt terwijl je dat op iedereen buiten Ziyech wel doet.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee joh. Je hebt het over aftrekken op Ziyech posters en meer van dat soort onzin. En dat is wat jij allemaal ziet?
Valt verder niet op aan je wil je zeggen?
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij viel meerdere mensen niet aan om hun kind omdat ze al aanpakte over gedrag van je? Uit respect voor die 3 mensen zal ik het daar bij laten. Maar toevallig dat je geheugen dan een zeef is.

Je bent nogmaals niet voor niets op het andere forum weggegaan.
Je kan iedere keer een ander forum erbij halen. Maar je hebt geen idee waar dat was. Je hebt geen idee dat ik daar slechts een week of twee was en alles bij elkaar slechts een paar Posts had geplaatst. Je hebt gewoon echt geen idee man.

Maar ik wil toch echt graag wel weten waar je het over hebt
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Verschil tussen samenspannen en een dezelfde mening ook al niet helder meer?

Manneke toch
Samenklitten op het moment dat het persoonlijk wordt. Niet geheel toevallig dat juist dan de ander ook opduikt. Al jaren zo.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan iedere keer een ander forum erbij halen. Maar je hebt geen idee waar dat was. Je hebt geen idee dat ik daar slechts een week of twee was en alles bij elkaar slechts een paar Posts had geplaatst. Je hebt gewoon echt geen idee man.

Maar ik wil toch echt graag wel weten waar je het over hebt
Jij kan zoveel willen. Maar ik bepaal of ik namen van zeer geliefde oud forum genoten aan ga halen. Feit dat je het deed is voor mij al genoeg.

Al plaatste je daar maar 5 posts, met alles wat je hier geflikt hebt verbaasd het me gewoon niet. Waarom willen ze je anders bedreigen? Niet zomaar omdat je niks zegt lijkt me
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vraag ik me al vanaf dag 1 bij jou af. Maar inderdaad, je bent echt zo dom. Een gast die alles berzint om op internet een jongen te zijn die alles heeft maar en beeld schetst wat nooit kan. Dus wie is er hier nou dom dan?
Tsjaa. Ik denk dat dit toch echt jouw probleem is.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Samenklitten op het moment dat het persoonlijk wordt. Niet geheel toevallig dat juist dan de ander ook opduikt. Al jaren zo.
Dan let je toch weer niet op manneke. Nogmaals, verschil tussen samenspannen of dezelfde mening is wat anders.

Dat je dat niet ziet is enkel nog meer leedvermaak
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa. Ik denk dat dit toch echt jouw probleem is.
Dat jij dom bent, is dat mijn probleem of die van jou en de manier hoe je grootgebracht bent?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is een hele rare vraag aangezien die vraag al lang beantwoord is op zowel jou als Brandje.

Daarbij val je spelers zelf structureel aan behalve Ziyech en beweer je dat wij dit doen.

Vandaag was die weer schuldig aan 2 tegengoals en dan ben je hypocriet als je dan niet persoonlijk wordt terwijl je dat op iedereen buiten Ziyech wel doet.
Op bijvoorbeeld de fouten van de ligt de jong en anderen ben ik ook niet zo hard als op bijvoorbeeld schone. Je staat dus weer eens te liegen.

Maar goed. Ik ga film kijken. Jaja. Daar heb ik ook nog tijd voor. En je gaat het niet geloven. Die film is gehuurd bij de videotheek.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Op bijvoorbeeld de fouten van de ligt de jong en anderen ben ik ook niet zo hard als op bijvoorbeeld schone. Je staat dus weer eens te liegen.

Maar goed. Ik ga film kijken. Jaja. Daar heb ik ook nog tijd voor. En je gaat het niet geloven. Die film is gehuurd bij de videotheek.
Liegen nog wel, man je bewijst het tegendeel vandaag alweer. Je bent een leugenaar vanaf dag 1 hier en dat is wat jou karakter ook inhoudt. Ga je dat ook tijdens je opvoeding geven of?

Whahaha indd, je bent en blijf een leugenaar. Moet je ook zeker doen, lach er enkel om en het is kostelijk je dat voor te houden
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:37   quote  deeplink  
Kom je straks weer terug? Anders is me leedvermaak voorbij. Zou ik zonde vinden.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:40   quote  deeplink  
Ach jongen, ga je nou Prive bellen en ophangen omdat ik je me nummer eens gegeven heb? Wat jammer nou dat erbij staat dat de oproep uit Zwolle komt.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:42   quote  deeplink  
En het dan gek vinden dat je bedreigd werd via een ander forum. Whahahaaha tering he. Lach me kapot hier.
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 19:42   quote  deeplink  
Misschien een 'alles mag' topic aanmaken?
Kan er lekker ruzie gemaakt worden
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 19:43   quote  deeplink  
Zijn er genoeg man. Noem het meer een leedvermaak topic
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 maart 2018 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeg maar wat er niet aan klopt.

Ik vraag aan aw of zijn hekel aan Ziyech te maken heeft met het feit dat ie Marrokaans is. Daar reageert aw op dat dit een rare insinuatie is.

Vervolgens erachter aw op iemand anders met de vraag of zijn hekel aan Youness komt doordat het een Duitser is.

En daar reageer ik op. Is dat zo raar Loetje?
Jij hebt mij nog nooit gevraagd of het komt dat ik een hekel heb aan Ziyech vanwege het feit dat hij Marokkaans is. Ik ben dan ook benieuwd waar jij dat gevraagd hebt, ik kan het me namelijk niet herinneren. Dus ik wacht je berichtje wel af en dan zal ik daar eventueel op terugkomen als blijkt dat dit wel is gebeurd.

Verder heb ik geen zin in een discussie tussen jullie 2 te belanden. Laat mij er dus ook buiten!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 04 maart 2018 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:42 schreef Jaccio het volgende:
Misschien een 'alles mag' topic aanmaken?
Kan er lekker ruzie gemaakt worden
Kheb hier al wel aardig wat gezien. Maar dit gaat wel ver man...
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:40 schreef Loetje het volgende:
Ach jongen, ga je nou Prive bellen en ophangen omdat ik je me nummer eens gegeven heb? Wat jammer nou dat erbij staat dat de oproep uit Zwolle komt.
Ik heb je niet gebeld. Heb heel je nummer niet
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Liegen nog wel, man je bewijst het tegendeel vandaag alweer. Je bent een leugenaar vanaf dag 1 hier en dat is wat jou karakter ook inhoudt. Ga je dat ook tijdens je opvoeding geven of?

Whahaha indd, je bent en blijf een leugenaar. Moet je ook zeker doen, lach er enkel om en het is kostelijk je dat voor te houden
Serieus ja. Mijn zoontje erbij betrekken?

Sneu man. Serieus sneu.
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij hebt mij nog nooit gevraagd of het komt dat ik een hekel heb aan Ziyech vanwege het feit dat hij Marokkaans is. Ik ben dan ook benieuwd waar jij dat gevraagd hebt, ik kan het me namelijk niet herinneren. Dus ik wacht je berichtje wel af en dan zal ik daar eventueel op terugkomen als blijkt dat dit wel is gebeurd.

Verder heb ik geen zin in een discussie tussen jullie 2 te belanden. Laat mij er dus ook buiten!
We hebben die discussie inderdaad gehad.

Maar ik ga ermee kappen. Mijn zoontje hierbij betrekken gaat me echt veel te ver.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 maart 2018 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben die discussie inderdaad gehad.

Maar ik ga ermee kappen. Mijn zoontje hierbij betrekken gaat me echt veel te ver.
Je zoontje??? Ik?? Waar???

Luister ouwe, ik zal nooit ergens mensen hun familie erbij halen. En een discussie bij mij zal in veel gevallen gewoon op een normale manier zijn. Net als deze. En als jij denkt dat Loetje en ik samenspannen heb je het volkomen mis.
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2018 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je zoontje??? Ik?? Waar???

Luister ouwe, ik zal nooit ergens mensen hun familie erbij halen. En een discussie bij mij zal in veel gevallen gewoon op een normale manier zijn. Net als deze. En als jij denkt dat Loetje en ik samenspannen heb je het volkomen mis.
Jij niet kerel. Heb ik je nooit op betrapt. Loetje.

En ik ben er klaar mee.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb je niet gebeld. Heb heel je nummer niet
Niet? Die heb je wel degelijk. Nog toevalliger is dat de oproep uit Zwolle komt en je de enige bent die ik ken daar die mijn nummer heeft. Je bent een grote leugen jij
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus ja. Mijn zoontje erbij betrekken?

Sneu man. Serieus sneu.
Jou karakter benoemen. Appel valt nooit ver van de boom
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 21:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij niet kerel. Heb ik je nooit op betrapt. Loetje.

En ik ben er klaar mee.
Nu janken terwijl je zelf iemand prive gaat bellen. Het is exact wat ik zeg, je bent perfect het slachtoffer spelen.
nummer10
 nummer10 - zondag 04 maart 2018 - 22:55   quote  deeplink  
doei kampioenschap... nahja had er al geen rekenschap mee gehouden.. ook onder keizer niet.. hoop dat tenhag het wel lukt uiteindelijk, alleen niet dit seizoen.. wat ik ook niet had verwacht overigens en heb echt het idee dat een aantal spelers incl trainer al gehaald was voor volgend seizoen.. laten we dat dan maar hopen..
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 22:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet? Die heb je wel degelijk. Nog toevalliger is dat de oproep uit Zwolle komt en je de enige bent die ik ken daar die mijn nummer heeft. Je bent een grote leugen jij
Rot toch op vent, als ik je überhaupt zou willen bellen en ik je nummer zou hebben zou ik niet ophangen..

wel bijzonder trouwens dat iemand je prive belt, maar jij wel kan zien waar het vandaan komt.. Geen idee dat dit kon.
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 22:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nu janken terwijl je zelf iemand prive gaat bellen. Het is exact wat ik zeg, je bent perfect het slachtoffer spelen.
Ik zou bij jou nooit slachtoffer zijn, je overschat je zelf schromelijk.
Loetje
 Loetje - maandag 05 maart 2018 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 08:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Rot toch op vent, als ik je überhaupt zou willen bellen en ik je nummer zou hebben zou ik niet ophangen..

wel bijzonder trouwens dat iemand je prive belt, maar jij wel kan zien waar het vandaan komt.. Geen idee dat dit kon.
Is niet zo moeilijk. Software doet alles. Voor mij was het in ieder geval glashelder.

En rot op? Rempie toch, ik begin pas.
Loetje
 Loetje - maandag 05 maart 2018 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 08:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou bij jou nooit slachtoffer zijn, je overschat je zelf schromelijk.
Overschatten? Whahahahaaha! Zegt degene die heel zijn leven bij elkaar gelogen heeft. Whahahaha dit is zo grappig.
Pietje
 Pietje - maandag 05 maart 2018 - 11:24   quote  deeplink  
Ha die Remco en Loetje,

Doe mij en (ik vermoed) vele anderen hier een plezier en stop deze oorlog op het openbaar forum. Ik kan proberen om het niet te lezen, maar doe het helaas toch. Ik vind het simpelweg en eufemistisch gezegd, niet bestemd voor iedereen. Gebruik dan de mogelijkheid om elkaar te PB'en.

Ik vind het echt vreselijk om te lezen hoe twee mede-Ajacieden (die ik beiden zeer graag mag!) elkaar voor rotte vis uitmaken en elkaar met de meest afschuwelijke verwensingen het leven zuur (proberen) te maken.

Dit forum is een plek om te discussiëren en niet om openlijk oorlog te voeren.

Ik weet echt niet wat er zich in het verleden tussen jullie heeft afgespeeld en dat wil ik niet weten ook. Dus, alsjeblieft, stop ermee!
Jaccio
 Jaccio - maandag 05 maart 2018 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 11:24 schreef Pietje het volgende:
Ha die Remco en Loetje,

Doe mij en (ik vermoed) vele anderen hier een plezier en stop deze oorlog op het openbaar forum. Ik kan proberen om het niet te lezen, maar doe het helaas toch. Ik vind het simpelweg en eufemistisch gezegd, niet bestemd voor iedereen. Gebruik dan de mogelijkheid om elkaar te PB'en.

Ik vind het echt vreselijk om te lezen hoe twee mede-Ajacieden (die ik beiden zeer graag mag!) elkaar voor rotte vis uitmaken en elkaar met de meest afschuwelijke verwensingen het leven zuur (proberen) te maken.

Dit forum is een plek om te discussiëren en niet om openlijk oorlog te voeren.

Ik weet echt niet wat er zich in het verleden tussen jullie heeft afgespeeld en dat wil ik niet weten ook. Dus, alsjeblieft, stop ermee!
+12
Dennis B.
 Dennis B. - maandag 05 maart 2018 - 12:39   quote  deeplink  
Alle resultaten zijn gevolg van het beleid van Marc Overmars: alle goede jongens z.s.m. verkopen! Marc moet als eerste weg en Veltman (schuldig voor 80% doelpunten) meemen. Ziyech speelt onder zijn niveau. Pas af en toe laat hij zien wat hij kan. Misschien moet hij ook weg.
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 11:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is niet zo moeilijk. Software doet alles. Voor mij was het in ieder geval glashelder.

En rot op? Rempie toch, ik begin pas.
Ik heb je niet gebeld, zou echt niet weten waarom, maar blijf dat lekker geloven.

Stoere taal man, nu nog eens een keer wat daden van je i.p.v. al die praatjes...
Loetje
 Loetje - maandag 05 maart 2018 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb je niet gebeld, zou echt niet weten waarom, maar blijf dat lekker geloven.

Stoere taal man, nu nog eens een keer wat daden van je i.p.v. al die praatjes...
Welke daden? Benoem enkel wat je flikt. En dat je alles bij elkaar liegt wat er te liegen valt. Dat jij dan zegt dat ik overschat ben vind ik dan door bovengenoemde redenen meer dan vermaak. Op die momenten besef je gewoon hoe enorme idioten er bestaan. En dat bevalt me wel.

En dat eerste, blijf het denken. Snap niet dat je zo opzichtig doet. Want je bent al lang door de mand gevallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2018 door Loetje --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 maart 2018 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 11:24 schreef Pietje het volgende:
Ha die Remco en Loetje,

Doe mij en (ik vermoed) vele anderen hier een plezier en stop deze oorlog op het openbaar forum. Ik kan proberen om het niet te lezen, maar doe het helaas toch. Ik vind het simpelweg en eufemistisch gezegd, niet bestemd voor iedereen. Gebruik dan de mogelijkheid om elkaar te PB'en.

Ik vind het echt vreselijk om te lezen hoe twee mede-Ajacieden (die ik beiden zeer graag mag!) elkaar voor rotte vis uitmaken en elkaar met de meest afschuwelijke verwensingen het leven zuur (proberen) te maken.

Dit forum is een plek om te discussiëren en niet om openlijk oorlog te voeren.

Ik weet echt niet wat er zich in het verleden tussen jullie heeft afgespeeld en dat wil ik niet weten ook. Dus, alsjeblieft, stop ermee!
+1
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 maart 2018 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 12:39 schreef Dennis B. het volgende:
Alle resultaten zijn gevolg van het beleid van Marc Overmars: alle goede jongens z.s.m. verkopen! Marc moet als eerste weg en Veltman (schuldig voor 80% doelpunten) meemen. Ziyech speelt onder zijn niveau. Pas af en toe laat hij zien wat hij kan. Misschien moet hij ook weg.
Onderbouw even met statistieken dat Veltman schuldig is voor 80% van de tegendoelpunten. Of lul je zo maar wat?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 05 maart 2018 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 11:24 schreef Pietje het volgende:
Ha die Remco en Loetje,

Doe mij en (ik vermoed) vele anderen hier een plezier en stop deze oorlog op het openbaar forum. Ik kan proberen om het niet te lezen, maar doe het helaas toch. Ik vind het simpelweg en eufemistisch gezegd, niet bestemd voor iedereen. Gebruik dan de mogelijkheid om elkaar te PB'en.

Ik vind het echt vreselijk om te lezen hoe twee mede-Ajacieden (die ik beiden zeer graag mag!) elkaar voor rotte vis uitmaken en elkaar met de meest afschuwelijke verwensingen het leven zuur (proberen) te maken.

Dit forum is een plek om te discussiëren en niet om openlijk oorlog te voeren.

Ik weet echt niet wat er zich in het verleden tussen jullie heeft afgespeeld en dat wil ik niet weten ook. Dus, alsjeblieft, stop ermee!
-14! Gezellig man, ik heb dit gemist! ;-)
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 13:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Welke daden? Benoem enkel wat je flikt. En dat je alles bij elkaar liegt wat er te liegen valt. Dat jij dan zegt dat ik overschat ben vind ik dan door bovengenoemde redenen meer dan vermaak. Op die momenten besef je gewoon hoe enorme idioten er bestaan. En dat bevalt me wel.

En dat eerste, blijf het denken. Snap niet dat je zo opzichtig doet. Want je bent al lang door de mand gevallen.
Heb je überhaupt een idee wat je allemaal zegt?

Maar loetje. Mocht je hiermee verder willen gaan. Doe dat dan via PB. Ik reageer er hier in ieder gebal niet meer op.
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 11:24 schreef Pietje het volgende:
Ha die Remco en Loetje,

Doe mij en (ik vermoed) vele anderen hier een plezier en stop deze oorlog op het openbaar forum. Ik kan proberen om het niet te lezen, maar doe het helaas toch. Ik vind het simpelweg en eufemistisch gezegd, niet bestemd voor iedereen. Gebruik dan de mogelijkheid om elkaar te PB'en.

Ik vind het echt vreselijk om te lezen hoe twee mede-Ajacieden (die ik beiden zeer graag mag!) elkaar voor rotte vis uitmaken en elkaar met de meest afschuwelijke verwensingen het leven zuur (proberen) te maken.

Dit forum is een plek om te discussiëren en niet om openlijk oorlog te voeren.

Ik weet echt niet wat er zich in het verleden tussen jullie heeft afgespeeld en dat wil ik niet weten ook. Dus, alsjeblieft, stop ermee!
Je hebt gelijk pietje (en anderen)

Ik zal ermee stoppen.
Loetje
 Loetje - maandag 05 maart 2018 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 14:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je überhaupt een idee wat je allemaal zegt?

Maar loetje. Mocht je hiermee verder willen gaan. Doe dat dan via PB. Ik reageer er hier in ieder gebal niet meer op.
Moet je echt zelf weten. Ik zeg gewoon wat ik constateer. Als je dat via PB wilt, doe dat. Zul je netjes antwoord krijgen. Ik heb geen geheimen hier Remco.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 4 maart 2018) 14.30 uur.









0.0114021