BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Hulde aan de KNVB!!! Mijn tips voor Eredivisie speelronde 25

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 15 februari 2008 - 13:16   quote  deeplink  
Wat een mooi weekeinde komt er weer aan in de vaderlandse competitie, en wat een mooie week was het voor PSV. Lazovic begint dan nu toch echt door te breken op internationaal niveau. En dat is goed voor hem. Als hij nou eens stopt met dat dwaze vallen wordt hij de topspits die Rob Baan al in hem zag.

Het gaat in de competitie nu met name om de plaatsen 2 tot en met 5. Sportdwaas is een groot voorstander van de play-offs. De nivellering in het vaderlandse voetbal die uiteindelijk tot een kwaliteitsimpuls van het voetbal in Nederland zal leiden komt voort uit het feit dat alle clubs tot laat in de competitie ergens voor spelen. Hulde aan de KNVB! Nog zeker 10 clubs doen mee om de strijd voor de plaatsen 2 tot en met 5. De overige 8 proberen de play-offs voor degradatie te ontlopen. Met andere woorden elke club speelt nog ergens voor. Salonremises kan slechts die club zich permitteren die ver voor staat op plaats 1.

Hulde, Hulde aan de KNVB.

Volgens de meerderheid van degenen die de poll op mijn site hebben ingevuld zal Feyenoord na hard werken plaats 5 halen. 1 iemand denkt dat dit niet lukt. Sportdwaas is de eerste die zal erkennen dat deze poll niet representatief is. Maar goed hier de voorspelling als immer ingegeven door gevoel en hoop.

Ajax-Sparta
Geen problemen hier voor Ajax. Schuttersfestijn. Is Kuffour de Leonard van Ajax
Mijn tip: 8-2 voor Ajax

Willem II-PSV
Willem II moet, PSV niet zo. Brabantse puntendeling lijkt in de maak.
Mijn tip: 0-0

Roda JC-FC Twente
De koempels klimmen op de ranglijst. Twente is niet in vorm
Mijn tip: 2-1 voor Roda JC

Heracles-Heerenveen
Uiteindelijk heeft Harrenfaen dan toch de beste zaalvoetballers. Wordt een soort kaatsuitslag
Mijn Tip: 2-6 voor Harrenfaen

NEC-Excelsior
Met van Hooydonk als assistent en NEC in de wolken is een gelijkspel in Nijmegen haalbaar voor de Rotterdammers
Mijn Tip: 2-2

Groningen-AZ
Put the money where the mouth is. Louis moet AZ wel eens laten lAZerussen anders is zijn baan toch in gevaar.
Mijn tip: 2-2

Utrecht-VVV Venlo
U mag het zeggen.
Mijn Tip: 3-2

De Graafschap-NAC
Na deze wedstrijd zal iedereen zich afvragen waarom de Feyenoord huurlingen vorige week op de bank zaten.
Mijn tip: 4-1 voor de Graafschap

Feyenoord-Vitesse
Dit wordt een harde wedstrijd. Feyenoord moet winnen en zal dat ook doen.
Mijn tip: 4-2 voor Feyenoord

In ander nieuws:
Joran van der Sloot wordt niet gearresteerd maar Peter R. de Vries verklaart de zaak journalistiek opgelost. Nou daar hebben we wat aan.

In Amerika buigt het congres zich over het gebruik van Human Growth Hormones door baseball spelers in het algemeen en Roger Clemens de hall of fame pitcher in het bijzonder. Er wordt lekker met modder gegooid.

Tja het feit dat je zoveel geld met spelletjes kan verdienen nodigt uit tot vals spelen. Als iedereen het doet vindt Sportdwaas het een beetje goed.

http://sportdwaas.blogspot.com

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Hulde aan de KNVB!!! Mijn tips voor Eredivisie speelronde 25









0.0068800