BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitfluiters Ajax, zijn dat supporters of zijn dit randdebielen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 15:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus als jij erachter komt dat ik je niet hebt gebeld en jij mij dus compleet ten onrechte beschuldigd hierover vind jij het niet nodig je excuses te maken?

Dat zegt veel over je kerel, heel veel..

Misschien dat jij je eens gaat afvragen waarom zelfs jouw grote held op dit forum je compleet uitkotste terwijl jij dacht dat jij zijn grote lieve vriend was..
Ah gaan we Peet erbij halen? Gelukkig sprak ik hem dagelijks en wisten wij alles van elkaar hoe we over elkaar dachten. Dus daar raak je me niet mee. Bovendien wist ik precies hoe die over je dacht en verder laat ik het daarbij.

Maargoed, je hebt mij inderdaad gebeld dus hoef ik mijn excuses sowieso niet te maken!

Daarbij, ik zal maar zwijgen hoe het grotendeel van het forum over jou denkt, krijg er immers dsgelijks pbtjes over

Daarbij ben jij iemand die iemand zijn vertrouwelijke informatie opvroeg om vervolgens iemand zin CV te gaan misbruiken. Evenals je mensen ging aanvallen op hun kind en dat heb je bij veel mensen gedaan, omdat je het op de man niet aankon.

Je liegt over je leeftijd, je liegt over alles wat je deed en doet, je past avatar aan voor een kakkie, je bent uitgekotst op je oude forum omdat je mensen met de dood bedreigd hebt! Daarbij heb je het gedrag van een stalker. En kan nog wel even doorgaan, maar dat komt nog wel als het moet.

Maar dit moest me raken of? Weer niet gelukt, dit is leedvermaak van een ventje die zichzelf nof harder voor lul zet als wie dan ook. O wacht, ga je het nu over mij weer zeggen? Wat leuk!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 maart 2018 - 16:02   quote  deeplink  
Kan iemand even popcorn halen?
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 16:02 schreef Ajax we love you het volgende:
Kan iemand even popcorn halen?
Neem een beetje van me
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 maart 2018 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 16:02 schreef Ajax we love you het volgende:
Kan iemand even popcorn halen?
In maart 2011 genoot je ook zichtbaar! Door te zeggen dat je Ajax-supporters haatte!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 maart 2018 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

In maart 2011 genoot je ook zichtbaar! Door te zeggen dat je Ajax-supporters haatte!
Ik heb een hekel aan die fluiters in het Ajax stadion idd en dat blijf ik zeggen en ja ik haat ze. Ik walg van ze. Ik sla ze het liefst uit het stadion. Dat zijn geen Ajax-supporters in mijn ogen. Dat is mijn mening en daar blijf ik bij.

Ik vind het wel leuk om reacties uit te lokken bij mensen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2018 door Ajax we love you --
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 18:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik had een hekel aan die fluiters idd en dat blijf ik zeggen en ja ik haat ze. Ik walg van ze. Ik sla ze het liefst uit het stadion. Dat zijn geen Ajax-supporters in mijn ogen. Dat is mijn mening en daar blijf ik bij.

Ik vind het wel leuk om reacties uit te lokken bij mensen.
Reacties uitlokken is heerlijk, maar waarom randdebiel als woord voor die gasten gebruiken als ke vervolgens zelf zegmaar dat ook doet?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 maart 2018 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 18:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Reacties uitlokken is heerlijk, maar waarom randdebiel als woord voor die gasten gebruiken als ke vervolgens zelf zegmaar dat ook doet?
Het zijn emoties bij mij, ik kan zo kwaad worden als ik dat gefluit hoor en geloof me ik kan mezelf dan niet beheersen.
Ik snap wel dat randdebiel niet de juiste term is. Daarbij schuilt er achter elk persoon een verhaal waarom hij of zij dit doen en daar ben ik best benieuwd naar. Ik zou graag met hun in discussie willen gaan om ze misschien tot inzicht te laten komen dat uitfluiten geen zin heeft tijdens een wedstrijd en dat ze het anders moeten aanpakken. Je wilt toch niet de tegenstander sterker laten worden in je eigen stadion? want dat is wat je doet als je gaat fluiten. Soms denk ik dat mensen fluiten om het fluiten, gewoon omdat het lollig is in hun ogen, stoer van kijk mij.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 18:32 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het zijn emoties bij mij, ik kan zo kwaad worden als ik dat gefluit hoor en geloof me ik kan mezelf dan niet beheersen.
Ik snap wel dat randdebiel niet de juiste term is. Daarbij schuilt er achter elk persoon een verhaal waarom hij of zij dit doen en daar ben ik best benieuwd naar. Ik zou graag met hun in discussie willen gaan om ze misschien tot inzicht te laten komen dat uitfluiten geen zin heeft tijdens een wedstrijd en dat ze het anders moeten aanpakken. Je wilt toch niet de tegenstander sterker laten worden in je eigen stadion? want dat is wat je doet als je gaat fluiten. Soms denk ik dat mensen fluiten om het fluiten, gewoon omdat het lollig is in hun ogen, stoer van kijk mij.
Klasse reactie man!

Ik ben opzich ook tegen uitfluiten, moge dat heel duidelijk zijn en de meeste denken er hier zo over. Maar wanneer spelers het publiek echt gaan opzoeken, kun je natuurlijk wel een reactie verwachten van mensen die echt zo veel moeite doen bij hun club te zijn.

En beheersen, dat doe ik nooit. Zeg wat ik denk, zeg wat ik vind en achter me scherm heb ik de grootste lol. Moet kunnen en daar is een forum voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 13 maart 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 15:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Oh Oh oh Remco doe dat nou niet. Straks ga jij nog zeggen dat Nenam mij ook compleet uitkotste. Ik weet hoe Nenam over Loetje dacht en Loetje weet dat zelf ook. En zoals jij het stelt is het zeker niet. Dus alsjeblieft man, haal dat weg!! Heeft geen meerwaarde en is eigenlijk ook zeer ongepast!
Wat ongepast is. Is mijn zoontje erbij halen. Maar je hebt gelijk ondanks dat het waar is. De pb’s zijn er.

Ik wordt er een beetje moe van dat ik voor meneer mijn nek heb uitgestoken. Evenals voor nenam die godverdomme zelfs op gesprek had kunnen komen maar dat zelf afwees.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 19:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ongepast is. Is mijn zoontje erbij halen. Maar je hebt gelijk ondanks dat het waar is. De pb’s zijn er.

Ik wordt er een beetje moe van dat ik voor meneer mijn nek heb uitgestoken. Evenals voor nenam die godverdomme zelfs op gesprek had kunnen komen maar dat zelf afwees.
Man lieg niet! Want erna is er zoveel meer gebeurd.

En als je op die laptop blijft hameren, die deed het precies 1 dag!

Jou zoon is er niet bij gehaald, behalve in de context dat je alles bij elkaar liegt en met dagen komt die niet eens kunnen! En ik me afvraag of hij hetzelfde wordt. Zelfde als jij zonder redenen kinderen van gasten hier aanvalt. Dat is wat en hoe je bent en altijd geweest ben.

En weet heel goed hoe Peter eerst en erna over me dacht. Dat scheelt. En dat is niet wat kij formuleerde. Je liegt namelijk wederom.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 maart 2018 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 19:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ongepast is. Is mijn zoontje erbij halen. Maar je hebt gelijk ondanks dat het waar is. De pb’s zijn er.

Ik wordt er een beetje moe van dat ik voor meneer mijn nek heb uitgestoken. Evenals voor nenam die godverdomme zelfs op gesprek had kunnen komen maar dat zelf afwees.
Alsjeblieft man. Kap ermee! Je maakt me echt pissig als je nu over Nenam begint. Je weet namelijk niet eens waarom hij afwees. Je weet namelijk half niet wat er speelde. En ja, Nenam was even boos op Loetje, en Loetje weet waarom. Maar zeker niet in de laatste maanden voor zijn dood.

Maar alsjeblieft, KAP MET DEZE ONZIN!!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 19:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alsjeblieft man. Kap ermee! Je maakt me echt pissig als je nu over Nenam begint. Je weet namelijk niet eens waarom hij afwees. Je weet namelijk half niet wat er speelde. En ja, Nenam was even boos op Loetje, en Loetje weet waarom. Maar zeker niet in de laatste maanden voor zijn dood.

Maar alsjeblieft, KAP MET DEZE ONZIN!!!
Eens! Enkel waren het de laatste jaren al niet meer. Maar daar laat ik het ook bij.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 19:39   quote  deeplink  
Dat die lekker zijn eigen nabestaanden opzoekt. Zeker als je in een condoleancetopic schijnheilig reageert.

Gewoon een gozer met een persoonlijkheidsstoornis van niet normaal zo groot.
remco k
 remco k - dinsdag 13 maart 2018 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 19:39 schreef Loetje het volgende:
Dat die lekker zijn eigen nabestaanden opzoekt. Zeker als je in een condoleancetopic schijnheilig reageert.

Gewoon een gozer met een persoonlijkheidsstoornis van niet normaal zo groot.
Ga nou geen dingen verzinnen kerel.
remco k
 remco k - dinsdag 13 maart 2018 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 19:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alsjeblieft man. Kap ermee! Je maakt me echt pissig als je nu over Nenam begint. Je weet namelijk niet eens waarom hij afwees. Je weet namelijk half niet wat er speelde. En ja, Nenam was even boos op Loetje, en Loetje weet waarom. Maar zeker niet in de laatste maanden voor zijn dood.

Maar alsjeblieft, KAP MET DEZE ONZIN!!!
Hey AW. Dit werd er door Loetje al bijgehaald hè. Over dat hele solliciteren.

En ik neem Nenam niks kwalijk daarover aangezien dat uitgesproken is destijds. en spreek totaal niet slecht over hem. Integendeel zelfs.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey AW. Dit werd er door Loetje al bijgehaald hè. Over dat hele solliciteren.

En ik neem Nenam niks kwalijk daarover aangezien dat uitgesproken is destijds. en spreek totaal niet slecht over hem. Integendeel zelfs.
En weer draaien
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga nou geen dingen verzinnen kerel.
En weer draaien.
remco k
 remco k - dinsdag 13 maart 2018 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 21:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

En weer draaien
Loetje. Ik geef je antwoorden op de vragen die je stelt. Als jij het op welke manier dan ook niet leest of niet wil lezen vind ik dat jammer maar daar kan ik niks aan doen.

Ik heb nooit iets tegen je gehad en hoe het hier nu gaat vind ik dan ook jammer en volgens mij onnodig.

Je beschuldigd mij dat ik ook altijd mensen op een bepaalde manier hebt aangepakt en dat is ook zeker zo en ben ik nooit voor weggelopen. Ik heb mijn eigen mening en die zal ik altijd houden zonder dat ik daar de hulp van anderen bij krijg of nodig heb. Dat neemt niet weg dat iemand ook kan veranderen. Mensen aanpakken zoals dat hier voorheen gebeurde gebeurt niet of nauwelijks meer. Ook jij geeft vaak zat aan anders te zijn dan voorheen en dat zal ook best zo zijn.

Ik denk dat we beiden moeten stoppen met dingen persoonlijk maken aangezien het dan gewoon iedere keer verkeerd gaat.
En andere mensen hebben daar nu last van. Sterker nog. Er blijven mensen weg van het forum om ons gezeik en daar heb ik geen zin meer in.

Dus laten we het voetbalinhoudelijk houden en elkaar verder gewoon met rust laten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Loetje. Ik geef je antwoorden op de vragen die je stelt. Als jij het op welke manier dan ook niet leest of niet wil lezen vind ik dat jammer maar daar kan ik niks aan doen.

Ik heb nooit iets tegen je gehad en hoe het hier nu gaat vind ik dan ook jammer en volgens mij onnodig.

Je beschuldigd mij dat ik ook altijd mensen op een bepaalde manier hebt aangepakt en dat is ook zeker zo en ben ik nooit voor weggelopen. Ik heb mijn eigen mening en die zal ik altijd houden zonder dat ik daar de hulp van anderen bij krijg of nodig heb. Dat neemt niet weg dat iemand ook kan veranderen. Mensen aanpakken zoals dat hier voorheen gebeurde gebeurt niet of nauwelijks meer. Ook jij geeft vaak zat aan anders te zijn dan voorheen en dat zal ook best zo zijn.

Ik denk dat we beiden moeten stoppen met dingen persoonlijk maken aangezien het dan gewoon iedere keer verkeerd gaat.
En andere mensen hebben daar nu last van. Sterker nog. Er blijven mensen weg van het forum om ons gezeik en daar heb ik geen zin meer in.

Dus laten we het voetbalinhoudelijk houden en elkaar verder gewoon met rust laten.
Kap er alsjeblieft gewoon mee jezelf de heilige voor te doen en werkelijk alle dingen om te draaien die je zelf doet en meestal mee begint. Dan zul je van mij dergelijke reacties ook gewoon niet krijgen. We zijn geen van beiden heilig. En dat is het laatste wat ik hier over zeg en laten we het voorlopig daar bij houden.

Laten we verder gaan als randdebielen zoals we genoemd worden.... ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 13 maart 2018 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 21:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kap er alsjeblieft gewoon mee jezelf de heilige voor te doen en werkelijk alle dingen om te draaien die je zelf doet en meestal mee begint. Dan zul je van mij dergelijke reacties ook gewoon niet krijgen. We zijn geen van beiden heilig. En dat is het laatste wat ik hier over zeg en laten we het voorlopig daar bij houden.

Laten we verder gaan als randdebielen zoals we genoemd worden.... ;-)
Laten we dat eens doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 maart 2018 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey AW. Dit werd er door Loetje al bijgehaald hè. Over dat hele solliciteren.

En ik neem Nenam niks kwalijk daarover aangezien dat uitgesproken is destijds. en spreek totaal niet slecht over hem. Integendeel zelfs.
Maar ik wil gewoon dat het kapt!!! Er wordt nu over mensen gesproken die niet meer kunnen reageren. En er worden dingen geroepen die anderen kan kwetsen, omdat deze niet meer na te gaan zijn. En ik voel wel dat je kwaad spreekt, al zal jij dat niet zo bedoelen. Maar het maakt mij wel boos en verdrietig!
remco k
 remco k - woensdag 14 maart 2018 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar ik wil gewoon dat het kapt!!! Er wordt nu over mensen gesproken die niet meer kunnen reageren. En er worden dingen geroepen die anderen kan kwetsen, omdat deze niet meer na te gaan zijn. En ik voel wel dat je kwaad spreekt, al zal jij dat niet zo bedoelen. Maar het maakt mij wel boos en verdrietig!
Zie de post boven je.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 maart 2018 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 19:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alsjeblieft man. Kap ermee! Je maakt me echt pissig als je nu over Nenam begint. Je weet namelijk niet eens waarom hij afwees. Je weet namelijk half niet wat er speelde. En ja, Nenam was even boos op Loetje, en Loetje weet waarom. Maar zeker niet in de laatste maanden voor zijn dood.

Maar alsjeblieft, KAP MET DEZE ONZIN!!!
Ik heb in het echte begin ook een aanvaring met Peter gehad (trouwens met de hele harde kern hier) en ik vond hem destijds een eikel met zijn posts, maar dat was snel anders toen hij om mijn telefoonnummer vroeg en hij me een keer belde. Ik leerde een andere Peter kenne als op het forum. Ik begreep hem ook beter na die telefoontjes.

Als ik weer eens verdween, dan was het Peter die me belde om me terug te halen, zelfs toen iedereen weg was gegaan op dit forum, vanwege een issue met Boudewijn ofzo? Kreeg ik een telefoontje, kom naar onze nieuwe site... en daar ging ik weer, tot dat stopte en iedereen hier weer terug kwam. Het was een goedzak, die altijd interesse had over hoe het ging met anderen.

Ik dacht nog vlak voordat hij ons verliet, ik zal hem weer eens bellen, maar ik was te laat. Nu hij me niet meer kan bellen, zal ik hier toch blijven terugkomen en posten, omdat ik weet dat hij dat waardeerde, ook al heb ik vaak geen tijd en post ik soms gewoon heerlijke onzin.

Hoe dan ook zijn we allemaal Ajacieden en oude koeien uit de sloot halen heeft geen zin en hier ruzie maken met elkaar is ook niet echt geweldig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 maart 2018 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2018 - 14:38 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik heb in het echte begin ook een aanvaring met Peter gehad (trouwens met de hele harde kern hier) en ik vond hem destijds een eikel met zijn posts, maar dat was snel anders toen hij om mijn telefoonnummer vroeg en hij me een keer belde. Ik leerde een andere Peter kenne als op het forum. Ik begreep hem ook beter na die telefoontjes.

Als ik weer eens verdween, dan was het Peter die me belde om me terug te halen, zelfs toen iedereen weg was gegaan op dit forum, vanwege een issue met Boudewijn ofzo? Kreeg ik een telefoontje, kom naar onze nieuwe site... en daar ging ik weer, tot dat stopte en iedereen hier weer terug kwam. Het was een goedzak, die altijd interesse had over hoe het ging met anderen.

Ik dacht nog vlak voordat hij ons verliet, ik zal hem weer eens bellen, maar ik was te laat. Nu hij me niet meer kan bellen, zal ik hier toch blijven terugkomen en posten, omdat ik weet dat hij dat waardeerde, ook al heb ik vaak geen tijd en post ik soms gewoon heerlijke onzin.

Hoe dan ook zijn we allemaal Ajacieden en oude koeien uit de sloot halen heeft geen zin en hier ruzie maken met elkaar is ook niet echt geweldig.
Mooi geschreven! Leuke anekdote!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitfluiters Ajax, zijn dat supporters of zijn dit randdebielen









0.0074641