BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: ERIC BRISTOW (60) OVERLEDEN!

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - donderdag 05 april 2018 - 23:15   quote  deeplink  
https://www.google.nl/amp/s/www.thesun.co.uk/sport/5985118/eric-bristow-dead-age-60-five-time-world-darts-champion-dies-following-heart-attack/amp/

Hierboven de link. Het werd gemeld door The Sun en erna direct door de PDC zelf.

Afschuwelijk! Een absolute legende is heengegaan. Misschien wel de grootste aller tijden. Hij was toch lang de te kloppen man tlt Taylor het overnam.

Vaarwel, Eric!
VVout
 VVout - donderdag 05 april 2018 - 23:26   quote  deeplink  
RIP Eric, 60 pfff...
Loetje
 Loetje - donderdag 05 april 2018 - 23:34   quote  deeplink  
Enorm geschrokken!
VVout
 VVout - vrijdag 06 april 2018 - 01:18   quote  deeplink  
Het doet je wederom beseffen dat het in eens gedaan kan zijn en zo was het ook met mijn kok en goede vriend Pavol, van uit het niets toen ie thuis was een hartaanval 43 jaar man.
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 april 2018 - 01:28   quote  deeplink  
Jep. Een van de dingen waar je werkelijk 0 inlvoed op hebt. Talloze gezonde mensen die ineens weg zijn. Ene moment alles, andere moment niets. Toekomst maken, fantaseren en soms die toekomst plannen, tot het noodlot ineens ongenadig hard toeslaat. Alles over en uit en de leegte is zo enorm.

Mensen zeggen altijd, pluk de dag. Ik zeg altijd, pluk het moment. De vijand is er altijd en overal.

En 43, het is te zot voor woorden. Mijn toenmalig beste vriend kreeg hem op zijn 19e. Totaal niet voor te stellen. Me tante op 34 jarige leeftijd. Kwam van een gezellig uitje af. Het is niet eerlijk, maar niet te stoppen Wout!
VVout
 VVout - vrijdag 06 april 2018 - 22:40   quote  deeplink  
Jep, geniet zo veel je kan van ieder mogenlijk moment, de boog kan niet altijd gespannen staan. Wie ik ook hoor, overal hoor ik het steeds weer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: ERIC BRISTOW (60) OVERLEDEN!









0.0122699