BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bosz kom terug AUB !!!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bvg
 bvg - maandag 16 april 2018 - 14:23   quote  deeplink  
Beste Peter

Met een beetje goede woorden en een zakje geld (hebben we toch genoeg) zou jij dan aub weer terug willen komen bij ons AJAX.

We missen je echt wel hier, 'tis nu echt helemaal NIX.

Je had het echt goed voor elkaar vorig jaar

supporters AFC AJAX
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 14:58   quote  deeplink  
Spreek aub voor jezelf.

Van mij hoeft Bosz helemaal niet terug te komen. Ook toen werd er niks gewonnen, en speelden we tot aan Februari dramatisch voetbal.
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 14:59   quote  deeplink  
Alsjeblief zeg! Bosz was beter dan Ten Hag maar nog altijd helemaal niks. En hij had mazzel met Sanchez en Klaassen die er niet meer zijn. Laat alsjeblieft blijven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 15:01   quote  deeplink  
Heb net een pilletje gehad van de dokter. Nee doe toch maar geen Bosz.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 april 2018 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 14:23 schreef bvg het volgende:
Beste Peter

Met een beetje goede woorden en een zakje geld (hebben we toch genoeg) zou jij dan aub weer terug willen komen bij ons AJAX.

We missen je echt wel hier, 'tis nu echt helemaal NIX.

Je had het echt goed voor elkaar vorig jaar

supporters AFC AJAX
Neuk ff op met je domme bericht pik, misschien kan je voor jezelf spreken in het vervolg?
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 15:23   quote  deeplink  
bvg.... Barmelijk vieze geitenwollensokken?
Eide
 Eide - maandag 16 april 2018 - 16:18   quote  deeplink  
Rot op met je Bosz. Die leugenachtige huichelaar mag nooit meer binnen komen bij onze club.
AkaS
 AkaS - maandag 16 april 2018 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 16:18 schreef Eide het volgende:
Rot op met je Bosz. Die leugenachtige huichelaar mag nooit meer binnen komen bij onze club.
Ik dacht ook zo, maar wat dacht je van dit scenario...

Bosz kon niet door een deur met Spijkerman en Bergkamp, teveel bemoeienissen.
Bosz geeft aan op dergelijke wijze niet verder te willen...

Sar beloofd dat Bosz zijn eigen assisten ipv Spijkerman krijgt waarmee Bosz toezegt te blijven.

Sar beloofd maar er gebeurd niets... Bosz vraagt en Sar zegt komt goed....

Maar er gebeurd niets en er ontstaat onenigheid... en dan komt Dortmund plotseling...

Weet je wat ik zou denken in zo'n geval... Krijg allemaal maar de kolere met jullie leugens en kutspelletjes. Ik ben pleitte!

Bosz ook, heel legitiem en past binnen de tijdslijnen. Bosz heeft lang gedacht dat de belofte ingelost zou worden en ging er daarom vanuit dat hij bij Ajax zou blijven.
p111
 p111 - maandag 16 april 2018 - 16:37   quote  deeplink  
Graag v/d Brom of v/Schip. En even over Bosz hoeft voor mij niet terug,maar als ik nu moest kiezen dan kies 1000x eerder Bosz als verkrag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2018 door p111 --
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 16:51   quote  deeplink  
Ik wil Frank terug.
Met Clarence en Patrick als assistenten.

Over 2 jaar Reiziger doorschuiven.

Van Gaal als directeur. Blind eronder en vd Sar in een commerciële functie.

Jonk terug voor de jeugd
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 16:51   quote  deeplink  
Wat heeft iedereen met Van 't Schip en Van de Brom.... De ene kan dat een Ajax man zijn, maar amper wat gepresteerd en kent de druk van een trainer bij een grote club niet. Bovendien is PEC als een kaartenhuis in elkaar gestort.

Van de Brom geeft zelf aan niet te willen en zegt notabene zelf een peoplemanager te zijn en tactisch niet sterk te zijn...

Wil je weer talloos risico nemen, kies dan weer voor deze onzin.

Nu MOET je voor een trainer gaan waarbij je 95% kans hebt dat die slaagt, die hier durft te werken en Ajax echt weer op kan bouwen. Iemand die zoals sommige zeggen, kei en keihard is naar spelers en bestuur. Daar moet gewoon een beter budget voor komen en in mijn beleving is op Van Gaal en Koeman na op dit moment geen een trainer die Ajax op voorhand voor 95% zeker succes gaat geven. En die 2 komen niet.

Dus ga het maar eens verder zoeken en stop met die onzin en al helemaal met het 'Ajax spel '... Is er al 20 jaar niet meer.
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 16:51 schreef Jaccio het volgende:
Ik wil Frank terug.
Met Clarence en Patrick als assistenten.

Over 2 jaar Reiziger doorschuiven.

Van Gaal als directeur. Blind eronder en vd Sar in een commerciële functie.

Jonk terug voor de jeugd
Van Gaal Directeur en Jordi Cruijff eronder. Blind en 4 andere in de RvC.

En Van Gaal zal geen trainer meer worden, maar ik denk oprecht dat hij hier wel voor te polsen is.
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 16:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van Gaal Directeur en Jordi Cruijff eronder. Blind en 4 andere in de RvC.

En Van Gaal zal geen trainer meer worden, maar ik denk oprecht dat hij hier wel voor te polsen is.
Kan ik ook prima mee leven.
Als de trainer die er komt, het liefste FdB, maar de vrijheid krijgt het team samen te stellen zoals hij dat wilt.
Geen gierig gedoe.
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 17:16   quote  deeplink  
Frank heeft jarenlang de club rustig gehouden en nooit gezeken terwijl hij heel lang amper een cent mocht uitgeven. Dat is knap. Maar van mij hoeft het even niet.
Eide
 Eide - maandag 16 april 2018 - 17:41   quote  deeplink  
@Akas
Dat alles doet niets af aan zijn gedrag in aanloop naar zijn vertrek. Twee weken voor Dortmund aanklopte was alles koek en ei. Sterker nog, hij verklaarde hoe dan ook te blijven. Toen kwam Dortmund en plots kon de heer Bosz met allerlei mensen niet door een deur. Nee hoor, nooit meer terug.

Doe mij maar Thomas Tuchel of een andere goede buitenlandse coach. Ajax kan het Nederlandse trainersgilde failliet verklaren. Buiten de grenzen gaan ze allemaal nat, laat ze in Nederland ook maar nat gaan.
Ajax30
 Ajax30 - maandag 16 april 2018 - 19:09   quote  deeplink  
(Peter Bosz) komt toch niet terug
Ajax30
 Ajax30 - maandag 16 april 2018 - 19:10   quote  deeplink  
Geef ERIK TEN HAG nog een (SEIZOEN)
AkaS
 AkaS - maandag 16 april 2018 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 17:41 schreef Eide het volgende:
@Akas
Dat alles doet niets af aan zijn gedrag in aanloop naar zijn vertrek. Twee weken voor Dortmund aanklopte was alles koek en ei. Sterker nog, hij verklaarde hoe dan ook te blijven. Toen kwam Dortmund en plots kon de heer Bosz met allerlei mensen niet door een deur. Nee hoor, nooit meer terug.

Doe mij maar Thomas Tuchel of een andere goede buitenlandse coach. Ajax kan het Nederlandse trainersgilde failliet verklaren. Buiten de grenzen gaan ze allemaal nat, laat ze in Nederland ook maar nat gaan.
Is toch precies wat ik aangeef, op dat moment vertrouwde hij nog op de toezeggingen van v.d. Sar.

Maar ook met jou eens wat betreft de keuze voor een buitenlandse trainer. Kan weleens heel verfrissend zijn.
AkaS
 AkaS - maandag 16 april 2018 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 19:10 schreef Ajax30 het volgende:
Geef ERIK TEN HAG nog een (SEIZOEN)
moet jouw nickname niet kakkerlak30 zijn?!
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 16:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van Gaal Directeur en Jordi Cruijff eronder. Blind en 4 andere in de RvC.

En Van Gaal zal geen trainer meer worden, maar ik denk oprecht dat hij hier wel voor te polsen is.
Cruijff gaat niet onder van Gaal werken.
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 19:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Is toch precies wat ik aangeef, op dat moment vertrouwde hij nog op de toezeggingen van v.d. Sar.

Maar ook met jou eens wat betreft de keuze voor een buitenlandse trainer. Kan weleens heel verfrissend zijn.
Sorry. Maar als je bepaalde toezeggingen ruim voor aanvang voorbereiding nog niet hebt dan ga je niet in twee weken zonovergoten de zeik dat je vertrekt. Dan lieg je de boel gewoon bij elkaar.
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 20:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Cruijff gaat niet onder van Gaal werken.
Tuurlijk niet. Neemt niet weg dat dat wel 2 goede mensen op de juiste plek zijn.
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 20:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Neemt niet weg dat dat wel 2 goede mensen op de juiste plek zijn.
Zeker. Dat helemaal eens.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 april 2018 - 23:02   quote  deeplink  
Wij, supporters kunnen lullen wat we willen, maar Ten Hag blijft gewoon!
En laten we eerlijk zijn, in de wetenschap dat van Gaal en Cruyff niet komen. Ook Peter bosz komt niet terug.
Weer een nieuwe trainer voor de groep werkt volgens mij ook niet. Keizer hadden ze nooit weg moten sturen, maar nu weer een nieuwe trainer??
Laten we als supporter nu eens ACHTER de club en trainer staan en pas oordelen na het komend seizoen......
Dit seizoen was in juli 2017 al een verloren seizoen.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2018 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 23:03   quote  deeplink  
Ik denk echt dat de supporters al genoeg geslikt hebben gappie. De club is degene die het af laat weten.
AkaS
 AkaS - dinsdag 17 april 2018 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 23:02 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wij, supporters kunnen lullen wat we willen, maar Ten Hag blijft gewoon!
En laten we eerlijk zijn, in de wetenschap dat van Gaal en Cruyff niet komen. Ook Peter bosz komt niet terug.
Weer een nieuwe trainer voor de groep werkt volgens mij ook niet. Keizer hadden ze nooit weg moten sturen, maar nu weer een nieuwe trainer??
Laten we als supporter nu eens ACHTER de club en trainer staan en pas oordelen na het komend seizoen......
Dit seizoen was in juli 2017 al een verloren seizoen.....
wat een onzin, weg met Ten Hag!
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 april 2018 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2018 - 00:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

wat een onzin, weg met Ten Hag!
Het is nooit onzin dat wij achter de club moeten staan gap, maar de club moet zich ook eens een met ons gaan scharen en de club leiden zoals het hoort.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 17 april 2018 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2018 - 00:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

wat een onzin, weg met Ten Hag!
Wij supporters weten het altijd beter, maar hebben totaal geen zicht op wat er binnen de club werkelijk gebeurd.
En ja ik heb ontzettend veel respect voor de de jongens die met ajax op staan en naar bed gaan, met ze mee gaan naar alle uit wedstrijden. altijd een steun zijn en protesteren als het slecht gaat, dat mag ook.
Zeg jij nu dan even wie de trainer moet worden en garandeer dan ook gelijk dat we kampioen worden in het nieuwe seizoen. Dat kan namelijk niemand.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 17 april 2018 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 23:02 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wij, supporters kunnen lullen wat we willen, maar Ten Hag blijft gewoon!
En laten we eerlijk zijn, in de wetenschap dat van Gaal en Cruyff niet komen. Ook Peter bosz komt niet terug.
Weer een nieuwe trainer voor de groep werkt volgens mij ook niet. Keizer hadden ze nooit weg moten sturen, maar nu weer een nieuwe trainer??
Laten we als supporter nu eens ACHTER de club en trainer staan en pas oordelen na het komend seizoen......
Dit seizoen was in juli 2017 al een verloren seizoen.....
Sorry gap, maar ik ga niet pas over 1 seizoen oordelen als ik zie dat deze trainer nu al niet de groep in het gareel kan brengen. Volgend jaar moeten er prijzen gepakt worden en dat zie ik onder Ten Hag niet gebeuren. Volgend seizoen wegsturen omdat hij het niet redt en dan vervolgens weer een trainer 1.5 jaar geven om iets op te bouwen????
remco k
 remco k - dinsdag 17 april 2018 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2018 - 07:15 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wij supporters weten het altijd beter, maar hebben totaal geen zicht op wat er binnen de club werkelijk gebeurd.
En ja ik heb ontzettend veel respect voor de de jongens die met ajax op staan en naar bed gaan, met ze mee gaan naar alle uit wedstrijden. altijd een steun zijn en protesteren als het slecht gaat, dat mag ook.
Zeg jij nu dan even wie de trainer moet worden en garandeer dan ook gelijk dat we kampioen worden in het nieuwe seizoen. Dat kan namelijk niemand.....
Volgens mij kan iedereen zien wat er gebeurt binnen de club.

Er wordt leiding gegeven op een manier die niks oplevert. Geen prijzen. Slecht voetbal.

Dus kunne. We concluderen dat het uitgestippelde beleid niet uitgevoerd wordt. Of dat het beleid niet hoed is. Beiden verantwoordelijkheden van de mensen binnen de club. En dus terecht dat men er een mening over heeft.
bvg
 bvg - dinsdag 17 april 2018 - 11:48   quote  deeplink  
We roepen allemáál wel vd Sar/Overmars eruit......maar er staan behoorlijk wat spelers in het veld.... en volgens mij verzaken die met zijn allen.
Het zijn toch de 11 in het veld die het moeten doen......heb de afgelopen tijd geen spelers gezien die er vol voor gingen.
Ohw Jawel in de pers......groot mondje, op het veld erg weinig overtuiging.
En dat heeft nix met vd Sar te maken.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 april 2018 - 12:25   quote  deeplink  
En met deze tekst open jij een topic over een nieuwe trainer? Lachwekkend
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 17 april 2018 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2018 - 11:48 schreef bvg het volgende:
We roepen allemáál wel vd Sar/Overmars eruit......maar er staan behoorlijk wat spelers in het veld.... en volgens mij verzaken die met zijn allen.
Het zijn toch de 11 in het veld die het moeten doen......heb de afgelopen tijd geen spelers gezien die er vol voor gingen.
Ohw Jawel in de pers......groot mondje, op het veld erg weinig overtuiging.
En dat heeft nix met vd Sar te maken.
Die discussie schiet niet echt op denk ik.
Je kunt namelijk iedereen wel als schuldige aanwijzen en ergens nog gelijk hebben ook.

Zo kun je het de hele vereniging wijten dat vd Sar zo lang zijn gang heeft kunnen gaan.

Je kunt vd Sar en Overmars het fiasco Bosz - Keizer - ten Hag verwijten.

Je kunt het ten Hag verwijten dat hij de groep niet achter zich krijgt.

Je kunt het de groep verwijten dat ze als slappe zakken rondlopen.

Je zou het zelfs de supporters kunnen verwijten dat ze niet veel eerder in opstand zijn gekomen.

Zo kun je door blijven gaan.
AkaS
 AkaS - dinsdag 17 april 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2018 - 11:48 schreef bvg het volgende:
We roepen allemáál wel vd Sar/Overmars eruit......maar er staan behoorlijk wat spelers in het veld.... en volgens mij verzaken die met zijn allen.
Het zijn toch de 11 in het veld die het moeten doen......heb de afgelopen tijd geen spelers gezien die er vol voor gingen.
Ohw Jawel in de pers......groot mondje, op het veld erg weinig overtuiging.
En dat heeft nix met vd Sar te maken.
en dan heb je nog een trainer die de tactiek bepaald en creatief aanvallende spelers vol pompt met opdrachten waardoor ze uit hun kracht gehaald worden!

Want die spelers waar jij het over hebt speelden vlak voor de komst van deze trainer anders prima.

Neres niet te stoppen en Kluivert maakte schiiterende doelpunten...
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 april 2018 - 13:37   quote  deeplink  
Ik verwijt Keizer op 2 rare wissels echt helemaal niets. Zo ziekelijk veel respect voor die man.
p111
 p111 - dinsdag 17 april 2018 - 13:39   quote  deeplink  
Het is gewoon simpel v/d Sar en Ten Ha er uit en uiteraard zijn ass.Het gaat geld kosten,maar daar kom je niet onderuit.Overmars mag blijven zitten en hopelijk komen zij met een nw algemeen directeur (Molenaar) en een goede trainer mijn namen zijn Brom/Schip of Frankie.Ik weet dat er mensen zin die dat ook niks vinden,maar het is ook maar mijn mening.
AkaS
 AkaS - dinsdag 17 april 2018 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2018 - 13:39 schreef p111 het volgende:
Het is gewoon simpel v/d Sar en Ten Ha er uit en uiteraard zijn ass.Het gaat geld kosten,maar daar kom je niet onderuit.Overmars mag blijven zitten en hopelijk komen zij met een nw algemeen directeur (Molenaar) en een goede trainer mijn namen zijn Brom/Schip of Frankie.Ik weet dat er mensen zin die dat ook niks vinden,maar het is ook maar mijn mening.
kan ik me prima in vinden!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bosz kom terug AUB !!!!!!









0.0122699