BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 29 april 2018, 14.30 uur) 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Let op: Volgend seizoen wordt Ajax met een gigantische voorsprong kampioen: 102 punten (34 x 3) met een doelsaldo van 170-0 ;-)
Hahahaha whisfull thinking!
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 april 2018 - 15:39   quote  deeplink  
Mooie goal zeg!
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2018 - 15:39   quote  deeplink  
Zieke goal!
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:36 schreef Loetje het volgende:
Jep en door 169 eigen goals.
Minstens! Haha. En bovendien buitenspel.
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha whisfull thinking!
Mwoah... een beetje... ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:39 schreef Jaccio het volgende:
Mooie goal zeg!
Een afscheidscadeautje van Justin. Ik vrees toch echt dat hij Ajax nu al gaat verlaten. Pfff 18 jaar pas, dus hij zal wel bestemd zijn om ergens de bank warm te gaan houden. Zeer onverstandig!
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 april 2018 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een afscheidscadeautje van Justin. Ik vrees toch echt dat hij Ajax nu al gaat verlaten. Pfff 18 jaar pas, dus hij zal wel bestemd zijn om ergens de bank warm te gaan houden. Zeer onverstandig!
Onverstandig?
Je bent nog mild..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een afscheidscadeautje van Justin. Ik vrees toch echt dat hij Ajax nu al gaat verlaten. Pfff 18 jaar pas, dus hij zal wel bestemd zijn om ergens de bank warm te gaan houden. Zeer onverstandig!
Die gozer moet met beide beentjes op de grond terug gezet worden. Als dat moet gebeuren doordat hij op de bank komt te zitten ergens is dat niet anders. Blijkbaar denkt hij dat hij al een ster is. Mogelijk over een paar jaar verhuurd aan een Vitesse ofzo!
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Onverstandig?
Je bent nog mild..
Ik wilde het woord "uilskuiken" niet gebruiken... Kluivertje heeft toch ook die klojang van een Raiola als zaakwaarnemer?
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 april 2018 - 15:49   quote  deeplink  
Kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat Kluivert echt weg zou gaan.. Kan toch gewoon niet?
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die gozer moet met beide beentjes op de grond terug gezet worden. Als dat moet gebeuren doordat hij op de bank komt te zitten ergens is dat niet anders. Blijkbaar denkt hij dat hij al een ster is. Mogelijk over een paar jaar verhuurd aan een Vitesse ofzo!
Ik vrees met grote vrezen dat het aan zijn zaakwaarnemer (Raiola ??) te danken is. Alweer...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik wilde het woord "uilskuiken" niet gebruiken... Kluivertje heeft toch ook die klojang van een Raiola als zaakwaarnemer?
Maar uiteindelijk ben je toch je eigen baas??? Dus blijkbaar kan dat jong niet voor zichzelf opkomen. Of hij denkt dat hij verder is dan dat hij werkelijk is.
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:50   quote  deeplink  
En Nick Viergever naar PSV...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrees met grote vrezen dat het aan zijn zaakwaarnemer (Raiola ??) te danken is. Alweer...
Heb je in een andere reactie al gezegd hoe ik daarover denk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:50 schreef Pietje het volgende:
En Nick Viergever naar PSV...
Was al een tijdje bekend toch?
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 april 2018 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrees met grote vrezen dat het aan zijn zaakwaarnemer (Raiola ??) te danken is. Alweer...
Maar aan de andere kant is Patrick Kluivert zijn vader. Die alles al heeft meegemaakt en ongetwijfeld goed advies zal geven.
Gaat hij weg, dan is het echt Justin zelf die dat zo beslist.
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk ben je toch je eigen baas??? Dus blijkbaar kan dat jong niet voor zichzelf opkomen. Of hij denkt dat hij verder is dan dat hij werkelijk is.
Ik heb geen idee, gap. Maar ik denk dat wanneer je pas 18 jaar bent, je veel te veel luistert naar je zaakwaarnemer. Althans dat vermoed ik.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk ben je toch je eigen baas??? Dus blijkbaar kan dat jong niet voor zichzelf opkomen. Of hij denkt dat hij verder is dan dat hij werkelijk is.
Ik denk echt heel simpel. 1 miljoen of 5 miljoen per jaar.
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant is Patrick Kluivert zijn vader. Die alles al heeft meegemaakt en ongetwijfeld goed advies zal geven.
Gaat hij weg, dan is het echt Justin zelf die dat zo beslist.
Is mogelijk. Maar ik vertrouw die Raiola niet. Nooit gedaan zelfs.
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk echt heel simpel. 1 miljoen of 5 miljoen per jaar.
En op de reservebank terecht komen... Het lot van heel veel jonge spelers die (te) vroeg zijn vertrokken. Maar ja... dat vervloekte geld...
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 april 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk echt heel simpel. 1 miljoen of 5 miljoen per jaar.
Voor het geld hoeft hij het niet echt te doen lijkt mij. Niet met die vader
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

En op de reservebank terecht komen... Het lot van heel veel jonge spelers die (te) vroeg zijn vertrokken. Maar ja... dat vervloekte geld...
Is denk ik alleen een Nederlands ding dat die jonge gasten het niet redden. Uiteindelijk is 99.9% van de topspelers namelijk niet in Nederland opgeleid.
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2018 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:50 schreef Pietje het volgende:
En Nick Viergever naar PSV...
Ook dan ben je voor mij eem rat. Ook al ben je transfervrij.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:55 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Voor het geld hoeft hij het niet echt te doen lijkt mij. Niet met die vader
Toch helemaal niet interessant. Iniesta heeft ze ook wel op het droge en gaat boor de centen waarschijnlijk nog even naar China.
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2018 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrees met grote vrezen dat het aan zijn zaakwaarnemer (Raiola ??) te danken is. Alweer...
Jep. Maar ook hij hoeft hem niet verplicht als zaakwaarnemer.
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Is denk ik alleen een Nederlands ding dat die jonge gasten het niet redden. Uiteindelijk is 99.9% van de topspelers namelijk niet in Nederland opgeleid.
Daar heb je uiteraard gelijk in. Maar Justin zou daar een voorbeeld aan kunnen nemen en niet te vroeg vertrekken. Raiola zou hem moeten zeggen, dat hij voorlopig gewoon moet bijtekenen. Dan ben je een echte (!) zaakwaarnemer.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook dan ben je voor mij eem rat. Ook al ben je transfervrij.
Waarom. Die jongen gaat voor hem voor het hoogst haalbare. En dan is psv een mooi stap als je niet bij Ajax mag blijven.
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook dan ben je voor mij eem rat. Ook al ben je transfervrij.
Tja, in het rijtje Vermeer en (toch ook) Siem de Jong...
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar heb je uiteraard gelijk in. Maar Justin zou daar een voorbeeld aan kunnen nemen en niet te vroeg vertrekken. Raiola zou hem moeten zeggen, dat hij voorlopig gewoon moet bijtekenen. Dan ben je een echte (!) zaakwaarnemer.
Maar is het verstandig om in Nederland te blijven dan? Welke toppers levert Nederland nog af in Europa dan? Toch amper wat?
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom. Die jongen gaat voor hem voor het hoogst haalbare. En dan is psv een mooi stap als je niet bij Ajax mag blijven.
Niet MAG blijven? Ik heb steeds begrepen dat Viergever zelf niet wilde bijtekenen.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 15:59   quote  deeplink  
Mazraoui trouwens aanvallend wel veel meer aanwezig dan de andere jongens
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar is het verstandig om in Nederland te blijven dan? Welke toppers levert Nederland nog af in Europa dan? Toch amper wat?
Helaas. Maar hoe jonger je vertrekt, hoe groter de kans is dat je niet slaagt. Laat die jonge kereltjes lekker rijpen in Nederland bij hun eigen club en pas rond hun 23e pas vertrekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, gap. Maar ik denk dat wanneer je pas 18 jaar bent, je veel te veel luistert naar je zaakwaarnemer. Althans dat vermoed ik.
En zijn vader dan?? Die kan die jongen daar toch ook voor behoeden?
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom. Die jongen gaat voor hem voor het hoogst haalbare. En dan is psv een mooi stap als je niet bij Ajax mag blijven.
Meningsverschil. Ik vind hem een verrader. Punt!
Zonder het kwaad te bedoelen. Je doet het niet uit respect. Klaar. En hij wilde zelf niet bijtekenen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant is Patrick Kluivert zijn vader. Die alles al heeft meegemaakt en ongetwijfeld goed advies zal geven.
Gaat hij weg, dan is het echt Justin zelf die dat zo beslist.
Hahaha was ook mijn gedachte.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Niet MAG blijven? Ik heb steeds begrepen dat Viergever zelf niet wilde bijtekenen.
Viergever heeft zich juist een paar keer uitgelaten over het feit dat Ajax zich niet meldde voor een contractverlenging.

Nadat hem een mooie transfer werd ontzegt heeft hij zelf ook besloten uberhaubt niet meer bij te willen ereleden wordt er nu beweerd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk echt heel simpel. 1 miljoen of 5 miljoen per jaar.
Dan verdien je het om straks keihard met beide benen op aarde terug gezet te worden!
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2018 - 16:05   quote  deeplink  
Ajax doet maar wat...
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 april 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch helemaal niet interessant. Iniesta heeft ze ook wel op het droge en gaat boor de centen waarschijnlijk nog even naar China.
Ja maar die heeft alles al gewonnen wat er te winnen valt. Heeft werkelijk alles al gedaan op voetbalgebied en gaat nu even een welverdiende 'extra beloning' ophalen.

Kluivert heeft nog helemaal niks bereikt en heeft geld zat tot zijn beschikking. Die heeft nog 20 jaar om die 'extra beloning' op te gaan halen. Waarom nu al voor extra geld gaan en die droom om die speler van 160 miljoen te worden zo in gevaar brengen?
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Viergever heeft zich juist een paar keer uitgelaten over het feit dat Ajax zich niet meldde voor een contractverlenging.

Nadat hem een mooie transfer werd ontzegt heeft hij zelf ook besloten uberhaubt niet meer bij te willen ereleden wordt er nu beweerd.
Oké, dat eerste heb ik kennelijk gemist. Dan heb ik niks gezegd!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 15:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tja, in het rijtje Vermeer en (toch ook) Siem de Jong...
Waarom wordt Cruijff dan wel geëerd?
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Viergever heeft zich juist een paar keer uitgelaten over het feit dat Ajax zich niet meldde voor een contractverlenging.

Nadat hem een mooie transfer werd ontzegt heeft hij zelf ook besloten uberhaubt niet meer bij te willen ereleden wordt er nu beweerd.
Ajax wilde hem behouden en dat is Ajax goed recht aangezien hij gewoon onder contract stond.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 16:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helaas. Maar hoe jonger je vertrekt, hoe groter de kans is dat je niet slaagt. Laat die jonge kereltjes lekker rijpen in Nederland bij hun eigen club en pas rond hun 23e pas vertrekken.
En dan? Falen zoals ze nu allemaal op hun 23e of ouder doen?

Ik zeg niet dat men moet vertrekken. Maar laten we nu niet gaan doen alsof we nog fantastisch zijn in opleiden en spelers goed begeleiden zodat ze mee kunnen met de top of zelfs subtop. Die tijd is namelijk voorbij.

Ik vraag me echt af of het als speler nog wel zo verstandig is om hier te blijven.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 16:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Meningsverschil. Ik vind hem een verrader. Punt!
Zonder het kwaad te bedoelen. Je doet het niet uit respect. Klaar. En hij wilde zelf niet bijtekenen!
Dat kwam echt later pas nadat Ajax gewoon niet met hem in gesprek ging.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 16:05 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja maar die heeft alles al gewonnen wat er te winnen valt. Heeft werkelijk alles al gedaan op voetbalgebied en gaat nu even een welverdiende 'extra beloning' ophalen.

Kluivert heeft nog helemaal niks bereikt en heeft geld zat tot zijn beschikking. Die heeft nog 20 jaar om die 'extra beloning' op te gaan halen. Waarom nu al voor extra geld gaan en die droom om die speler van 160 miljoen te worden zo in gevaar brengen?
En zo zie je dat het geld het hele voetbal kapot maakt! Even 60 miljoen per seizoen verdienen in China. Pffffff
Pietje
 Pietje - zondag 29 april 2018 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 16:05 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan? Falen zoals ze nu allemaal op hun 23e of ouder doen?

Ik zeg niet dat men moet vertrekken. Maar laten we nu niet gaan doen alsof we nog fantastisch zijn in opleiden en spelers goed begeleiden zodat ze mee kunnen met de top of zelfs subtop. Die tijd is namelijk voorbij.

Ik vraag me echt af of het als speler nog wel zo verstandig is om hier te blijven.
Ik denk dan aan het rijpingsproces van jongeren in zijn algemeenheid. Een 23-jarige neemt andere beslissingen dan een 18-jarige. Overigens heb ik ook de wijsheid niet in pacht hoor, het is meer een gevoel: een jongere laat zich door andere zaken "verleiden" dan een volwassene.

Vandaar dat ik denk dat Justin gewoon bij Ajax moet blijven om een verkeerde keuze (geld) te voorkomen.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 16:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dan aan het rijpingsproces van jongeren in zijn algemeenheid. Een 23-jarige neemt andere beslissingen dan een 18-jarige. Overigens heb ik ook de wijsheid niet in pacht hoor, het is meer een gevoel: een jongere laat zich door andere zaken "verleiden" dan een volwassene.

Vandaar dat ik denk dat Justin gewoon bij Ajax moet blijven om een verkeerde keuze (geld) te voorkomen.
Maar is geld in deze een verkeerde keuze?

Je leven lang financiële onafhankelijk is wel lekker hoor om te weten als je 18 bent.
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2018 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kwam echt later pas nadat Ajax gewoon niet met hem in gesprek ging.
Ajax is wel degelijk in gesprek gegaan en had in Oktober al aangegeven dat ze in februari zouden gaan praten.
Jaccio
 Jaccio - zondag 29 april 2018 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 16:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En zo zie je dat het geld het hele voetbal kapot maakt! Even 60 miljoen per seizoen verdienen in China. Pffffff
Haha is toch te absurd voor woorden eigenlijk..
Geweldig als je het kunt verdienen hoor, maar dit gaat echt nergens meer over
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 16:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar is geld in deze een verkeerde keuze?

Je leven lang financiële onafhankelijk is wel lekker hoor om te weten als je 18 bent.
Als je zo denkt als 18 jarige profvoetballer dan kan je toch wel concluderen dat het geld het hele voetbal kapot maakt?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 29 april 2018, 14.30 uur) 3-0









0.0110330