BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 28 augustus 2018 - 08:33   quote  deeplink  
En nu nog Tapia verkopen
En Orkum Kökcü vast bij de selectie halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2018 door de bluffer --
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 28 augustus 2018 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 07:49 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Goedemorgen: Dan heb jij echt geen verstand van het voetbal
En jij net zoveel als mensen die dachten dat Tapia, Bilal, Larsson, Vejinovic, Kramer en Amrabat ( die ook allemaal net zo fanatastisch speelde bij hun kleine clubjes als Sol) ook zo even mee konden bij feyenoord. Jorgensen is echt niet zomaar even te vervangen door de spits van willem II.

Het is totaal anders om voor een club uit de top drie te spelen, lijkt me dat mensen zoals jij dat na al die mislukte aankopen van onderin toch echt wel een keer in moeten gaan zien.

En dan hoor ik ook nog eens bedragen van 5 a 6 miljoen.. nou voor 6 miljoen heb je echt goeie spitsen in het buitenland lopen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 augustus 2018 - 09:00   quote  deeplink  
Waarheid ligt, als zo vaak, in het midden.
Er is ook middelmaat gekomen dat zich wel degelijk kon optrekken aan een hoger niveau.
Denk aan vdH, El Ahmadi, Botteghin, maar ook St. Juste en Haps. Berghuis, draaide geweldig bij AZ, mislukte in GB. Wat is direct het verschil met een geweldig draaiende Fran Sol?

Je hebt pech of mazzel, risico blijft altijd. Er moet een goede kop op zitten en meervoudig talent in steken, passend in je selectie.
Vind wel dat bij scouten bij middelmaat een zorgvuldiger en langduriger scouting vraagt.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 28 augustus 2018 - 09:05   quote  deeplink  
Botteghin en ST Juste zijn een uitzondering gebleken. Al is Botteghin ook ver terug gezakt. Haps vind ik ook te veel geblesseerd wat ook met druk en het niveau te maken kan hebben. El Ahmadi deed het pas echt goed in zijn 2e seizoen na de ervaring van het buitenland. En Berghuis zelfde verhaal kwam ook vanuit het buitenland terug, je ziet gewoon dat ze dan makkelijker mee gaan. Daarom ben ik ook geen voorstander van het halen van eredivisie, maar spelers uit het buitenland en dat kunnen ook oud eredivisie spelers zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 augustus 2018 - 09:20   quote  deeplink  
Berghuis speelde amper, spelers uit andere competities zijn minder nadrukkelijk te volgen, het risico (aanpassing ander land bv.) blijft ook dan aanwezig.

Wel eens dat verhouding aankoop Nederland VS buitenland wat doorgeslagen is.
ar
 ar - dinsdag 28 augustus 2018 - 10:23   quote  deeplink  
Tete mag weg bij Lyon
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 28 augustus 2018 - 10:24   quote  deeplink  
Toch is hij sterker geworden, wellicht trainen op hoger niveau, serieuze concurrentie, de druk van de Premier League, hoger verwachtingspatroon. Allemaal zaken die hier in Nederland van mindere aard zijn. Is ook niet voor niets dat ze in landen als Engeland en Spanje lacherig doen over hoe wij hier in Nederland trainen.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 28 augustus 2018 - 10:32   quote  deeplink  
Als er nog een versterking wordt gehaald, dan zal dit voor de rechtsback positie zijn, denk ik. St. Juste kan dan naar de CV, waardoor je meer snelheid in het centrum van je verdediging gaat krijgen. Met de verkoop van Boëtius en Amrabat zou van Geel nog een aardig bedrag moeten hebben om dat voor elkaar te krijgen.
Milo
 Milo - dinsdag 28 augustus 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 10:23 schreef ar het volgende:
Tete mag weg bij Lyon
Ja ik zeg direct halen!
VVout
 VVout - dinsdag 28 augustus 2018 - 10:54   quote  deeplink  
Laat die tribuneklant met een heel fout verleden echt heel ver weg blijven van Feyenoord. Heeft zijn club als ras rioolbewoner voor geld verraden en zou het dan bij ons moeten doen?
kenny
 kenny - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 10:54 schreef VVout het volgende:
Laat die tribuneklant met een heel fout verleden echt heel ver weg blijven van Feyenoord. Heeft zijn club als ras rioolbewoner voor geld verraden en zou het dan bij ons moeten doen?
wat een gelul , deze jongen heeft zich altijd netjes gedragen bij dat 020 hij kreeg onbegrijpelijk geen speeltijd , deze jongen is in potentie een van de beste rechtsback van nederland alleen is hij verdedigend zeer sterk aanvallend minder
VVout
 VVout - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:11   quote  deeplink  
Als je geen speeltijd krijgt bij 2 clubs en weer op de tribune beland zet ik de vraagtekens eerder bij de speler zelf Kenny.
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:15   quote  deeplink  
Probeer Dervişoğlu van Sparta te halen. Vorig jaar als winger 1 op 1 en speelde afgelopen weekend alweer uitstekend.
kenny
 kenny - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:20   quote  deeplink  
die spits van trencin zou ik eerder halen dan fran sol , die fran sol doet het leuk bij willem 2 maar komt net te kort voor de top
ar
 ar - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 10:39 schreef Milo het volgende:

[..]

Ja ik zeg direct halen!
Type wat we nodig hebben.
kenny
 kenny - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:28   quote  deeplink  
ben alleen bang dat hij niet haalbaar is financieel gezien dan
Milo
 Milo - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 11:28 schreef kenny het volgende:
ben alleen bang dat hij niet haalbaar is financieel gezien dan
Niet geschoten is altijd mis...
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 11:20 schreef kenny het volgende:
die spits van trencin zou ik eerder halen dan fran sol , die fran sol doet het leuk bij willem 2 maar komt net te kort voor de top
Nee een spits halen die het alleen heeft laten zien als de tegenstander een foutenfestival heeft is lekker geloofwaardig.....
kenny
 kenny - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:54   quote  deeplink  
zeker ja in de 2 wedstrijden heeft hij me meer overtuigd dan fran sol
Milo
 Milo - dinsdag 28 augustus 2018 - 11:58   quote  deeplink  
We zijn de afgelopen jaren succesvol geweest met spitsen. Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2018 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 07:04 schreef Stylzz het volgende:
Of allebei niet en doen we t met Jorgensen Vente van Persie Larsson Mo Sinisterra etc
Is ook een mogelijkheid natuurlijk maar ik bedacht me eigenlijk ff twee namen waar Feyenoord wel mee naar voren zal komen mocht er nog wat bij gaan komen, twee voor de hand liggende namen toch
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 augustus 2018 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 10:39 schreef Milo het volgende:

[..]

Ja ik zeg direct halen!
Die was ook zo blij met zijn eigen fans
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 augustus 2018 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 11:15 schreef johan mansveld het volgende:
Probeer Dervişoğlu van Sparta te halen. Vorig jaar als winger 1 op 1 en speelde afgelopen weekend alweer uitstekend.
Dit soort aankopen zijn wijze aankopen.
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 28 augustus 2018 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 13:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dit soort aankopen zijn wijze aankopen.
Volgens Emile Schelvis sws.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 28 augustus 2018 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 13:26 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Volgens Emile Schelvis sws.
Ik heb m zien spelen ,handenbindertje.
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 28 augustus 2018 - 14:43   quote  deeplink  
Hij is nog zo lekker onbevangen. Schijt aan alles en iedereen en op snelheid er langs....
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 28 augustus 2018 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 08:48 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

En jij net zoveel als mensen die dachten dat Tapia, Bilal, Larsson, Vejinovic, Kramer en Amrabat ( die ook allemaal net zo fanatastisch speelde bij hun kleine clubjes als Sol) ook zo even mee konden bij feyenoord. Jorgensen is echt niet zomaar even te vervangen door de spits van willem II.

Het is totaal anders om voor een club uit de top drie te spelen, lijkt me dat mensen zoals jij dat na al die mislukte aankopen van onderin toch echt wel een keer in moeten gaan zien.

En dan hoor ik ook nog eens bedragen van 5 a 6 miljoen.. nou voor 6 miljoen heb je echt goeie spitsen in het buitenland lopen.
IK HEB NOOIT DIE NAMEN GENOEMD, waar jij dat vandaan haalt, Alleen Sol zou bij Feyenoord
passen naast Jorgensen
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 29 augustus 2018 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 15:31 schreef de bluffer het volgende:

[..]

IK HEB NOOIT DIE NAMEN GENOEMD, waar jij dat vandaan haalt, Alleen Sol zou bij Feyenoord
passen naast Jorgensen
Nee jij misschien niet, maar wel vele andere. Wat ik bedoel is dat spelers die het leuk doen bij zulke clubs en zeker bij een Willem II, dat normaal gesproken tegen degradatie vecht, niet meteen bij Feyenoord mee kunnen draaien.

Daarbij denk ik dat Vente er ook 10 tot 15 zou maken bij Willem II. Echter zijn het vaak grote, sterke balvaste spitsen die het goed doen bij Feyenoord (Pelle, Jorgensen). Vind ik die Sol meer een type zoals Vente, met veel werken en slimme loop lijnen en daar hebben we er dus al een van.
1965sambo
 1965sambo - woensdag 29 augustus 2018 - 10:26   quote  deeplink  
Tête erbij halen en een cv proberen erbij te halen .Vilhena verkopen mits een goede bedrag ervoor krijgt.
Leuv
 Leuv - woensdag 29 augustus 2018 - 10:34   quote  deeplink  
Ik mag het toch niet hopen zeg.
R()b
 R()b - woensdag 29 augustus 2018 - 10:52   quote  deeplink  
Tja Sol, de grote vraag of de beste man kan slagen op een topniveau.
Het (on)bekende 'Machlas' effect kan altijd optreden.

In Nederland moet je gewoon de goals tellen, die ze maken tegen de topclubs.
Als dat aantal goed zit, dan kan je altijd wel een spits halen.
Garantie heb je eigenlijk gewoon nooit.
kenny
 kenny - woensdag 29 augustus 2018 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 09:37 schreef yoghurt17 het volgende:

[..]

Nee jij misschien niet, maar wel vele andere. Wat ik bedoel is dat spelers die het leuk doen bij zulke clubs en zeker bij een Willem II, dat normaal gesproken tegen degradatie vecht, niet meteen bij Feyenoord mee kunnen draaien.

Daarbij denk ik dat Vente er ook 10 tot 15 zou maken bij Willem II. Echter zijn het vaak grote, sterke balvaste spitsen die het goed doen bij Feyenoord (Pelle, Jorgensen). Vind ik die Sol meer een type zoals Vente, met veel werken en slimme loop lijnen en daar hebben we er dus al een van.
ik ben het met je eens dat vente een vergelijkbare spits is als fran sol , ze missen jammer genoeg wat lengte en snelheid om met hun type spel een topper te worden hoewel vente toch nog wel redelijk snel is vergeleken met fran sol
kenny
 kenny - woensdag 29 augustus 2018 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 10:26 schreef 1965sambo het volgende:
Tête erbij halen en een cv proberen erbij te halen .Vilhena verkopen mits een goede bedrag ervoor krijgt.
tete zou ik echt een goede zet vinden , vilhena bij leuk bedrag ook verkopen en doorselecteren
Leuv
 Leuv - woensdag 29 augustus 2018 - 11:21   quote  deeplink  
Tete heeft geen enkele zin omdat we daar de verkeerde Rechterspits voor hebben.
kenny
 kenny - woensdag 29 augustus 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 11:21 schreef Leuv het volgende:
Tete heeft geen enkele zin omdat we daar de verkeerde Rechterspits voor hebben.
hier heb je zeker een punt , opkomend is niet zijn sterkste punt en met Berghuis die naar binnen trekt is het wel fijn als er een back is die eroverheen gaat , maar verdedigend is hij de beste back die in nederland rondloopt , dit een een jongen die nog kan groeien in het opkomen en voorbestemd is voor engelse comp
Leuv
 Leuv - woensdag 29 augustus 2018 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 11:28 schreef kenny het volgende:

[..]

hier heb je zeker een punt , opkomend is niet zijn sterkste punt en met Berghuis die naar binnen trekt is het wel fijn als er een back is die eroverheen gaat , maar verdedigend is hij de beste back die in nederland rondloopt , dit een een jongen die nog kan groeien in het opkomen en voorbestemd is voor engelse comp
Ik heb er geen vertrouwen in en heb veel vertrouwen in st Juste op deze positie.
Ik vind dat hij het heel goed invult.

Ik heb liever centraal achterin iets beters of een betere Linkerspits.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 29 augustus 2018 - 11:47   quote  deeplink  
Vloeken in de kerk, maar Tete en bazoer bij vertrek vilhena zou ik zeker aanmoedigen!
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 29 augustus 2018 - 11:52   quote  deeplink  
Hoop echt dat we nog 2 versterkingen gaan halen 1 RB en dan of een LV.

Kunnen we gewoon echt nog mee gaan doen om die titel hoor, zeker als Jorgensen fit is en blijft! 020 en pisjevee die gaan ook vermoeid raken als gevolg van die CL en daar liggene cht kansen voor Feyenoord
Leuv
 Leuv - woensdag 29 augustus 2018 - 11:58   quote  deeplink  
Vanwaar die verheerlijking van deze beide (k)neuzen ? Ze zijn overal geflopt en mislukt en nu moeten wij deze aantrekken ? Alsjeblieft zeg !!!

Ik mag toch hopen dat MvG het echt met onze eigen jeugd gaat proberen en er bij een mooie kans slechts wat doelpunten bijhaalt.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 29 augustus 2018 - 12:05   quote  deeplink  
Vond Bazoer en Tete het toch echt gewoon goed doen bij 020, was meer uit onvrede dat deze 2 zijn vertrokken. Berghuis en El redden het ook niet in Engeland en zijn toch niet bepaald kneuzen voor eredivisie begrippen
kenny
 kenny - woensdag 29 augustus 2018 - 12:30   quote  deeplink  
bazoer weet ik niet of we daar aan moeten beginnen , tete is zeer welkom
kenny
 kenny - woensdag 29 augustus 2018 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 11:58 schreef Leuv het volgende:
Vanwaar die verheerlijking van deze beide (k)neuzen ? Ze zijn overal geflopt en mislukt en nu moeten wij deze aantrekken ? Alsjeblieft zeg !!!

Ik mag toch hopen dat MvG het echt met onze eigen jeugd gaat proberen en er bij een mooie kans slechts wat doelpunten bijhaalt.
mee eens eerst kijken naar de jeugd is die op die positie niet beschikbaar dan gericht speler zoeken voor die positie
Leuv
 Leuv - woensdag 29 augustus 2018 - 12:41   quote  deeplink  
Bij vertrek van Vilhena hebben we nog Ayoub, Tapia en Burger voor deze positie. Dit lijkt me ruim voldoende.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 29 augustus 2018 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 12:41 schreef Leuv het volgende:
Bij vertrek van Vilhena hebben we nog Ayoub, Tapia en Burger voor deze positie. Dit lijkt me ruim voldoende.
Das ongeveer 1 basisspeler samen. Onbegrijpelijk dat mensen nog iets in Tapia zien.
Leuv
 Leuv - woensdag 29 augustus 2018 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 12:42 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Das ongeveer 1 basisspeler samen. Onbegrijpelijk dat mensen nog iets in Tapia zien.
Ik zie er ook weinig in maar dit komt voornamelijk omdat hij nog nooit op zijn beste positie bij ons gespeeld heeft.
Ik denk dat wanneer je hem een verdedigende en controlerende rol op het middenveld geeft hij het best goed zou kunnen gaan doen.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 29 augustus 2018 - 13:23   quote  deeplink  
Ik zou Tapia toch echt liever zien vertrekken en ook voor Tony moet je nu cashen om een Jorgensen scenario te voorkomen. Lijkt me ook niet meer heel gemotiveerd, alles al gewonnen met Feyenoord. die 2 exit lijkt mij dat Bazoer een goed en betaalbaar alternatief is.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 29 augustus 2018 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 13:23 schreef yoghurt17 het volgende:
voor Tony moet je nu cashen om een Jorgensen scenario te voorkomen. Lijkt me ook niet meer heel gemotiveerd, alles al gewonnen met Feyenoord.
Helemaal mee eens. Van Geel waarschijnlijk ook. Maar dan moet er wel eerst een behoorlijk bod komen.
Leuv
 Leuv - woensdag 29 augustus 2018 - 13:58   quote  deeplink  
Eens maar koop er dan geen rotzooi voor terug.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 augustus 2018 - 14:28   quote  deeplink  
Er is nul interesse in Paddo.
Paddo is namelijk helemaal niet zo goed.
Dat zien de andere clubs goed.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 29 augustus 2018 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 13:54 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Van Geel waarschijnlijk ook. Maar dan moet er wel eerst een behoorlijk bod komen.
Jaa en dat blijf ik ongelofelijk vinden. Als Tony bij 020 speelde was hij al weg 20/25 mln.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0363950