BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 04 januari 2019 - 14:18   quote  deeplink  
We moeten voor uit en nu gaan bouwen voor volgend seizoen met weet ik veel met wie.
Maar doe iets met toekomst visie geen Karsdorp geen Ellia gewoon doorselecteren en durf hebben.
Larsson heb je ook laten staan en die komt langszaam aan op een beter niveau.
Als je jeugd inpast kun je nog eens wat verkopen wanneer de prijs goed is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 januari 2019 - 14:44   quote  deeplink  
Karsdorp huren met optie tot koop? Tuurlijk, altijd doen. Elia is geweest, ondanks dat je best nog veel aan hem zult hebben. Ik twijfel wel aan zijn motivatie plus dat je Larsson dan helemaal kunt afschrijven. Tapia vind ik zonde om via achterdeur te laten verdwijnen. Hij mag van mij een basisplaats. Misschien wat meer rouleren. Vilhena was de laatste paar wedstrijden op leek me. Die was toe aan eventjes rust. Van Clasie verwachten we teveel, maar ik denk dat hij wel op stoom komt, al is het langzaam... Toornstra speelt de laatste tijd toch heel behoorlijk. Niet constant, maar wel beter dan menig ander... en beslissend. Ik denk trouwens dat Larsson het komend jaar moet overtuigen. Ik vind hem tot nu toe te licht. Ik krijg een beetje wat ik met Nicky Hofs ook had. Geweldig ventje, maar hij bleef fysiek op niveautje beloften steken, waardoor hij het nooit echt heeft kunnen maken. In Verdonk zie ik een toekomstige centrumverdediger, ook al is hij te klein. Voetballend is hij sterk en juist daarom zou ik hem graag naar het centrum zien gaan. Van Bronckhorst doet het goed door hem op links ervaring op dit niveau op te laten doen. Menig centrumverdediger begint op de zijkant om, wanneer ze op ervaring kunnen voetballen, naar het centrum te verhuizen. St.Juste ben ik geen fan van. Hij is niet kordaat genoeg in verdedigen en aanvallend loopt hij constant de boel dicht voor mijn favoriet Berghuis. Voor een mooi bedrag mooi laten gaan en inderdaad Karsdorp ophalen. Die steekt zo goed in elkaar. Eigenlijk jammer dat je wat dat betreft Berghuis hebt, want ik zie in Karsdorp en Nieuwkoop een ideaal tandem voor de rechterkant. Om de beurt eroverheen. Je loopt de tegenstander he-le-maal kapot. Jörgensen mag trouwens een contractverlenging/opwaardering. Hij is goud waard voor ons. Dat Van Geel hem destijds niet heeft verkocht is logisch, want speelt hij drie wedstrijden goed op het op dat moment naderende wk, heeft Van Geel er een goudmijn aan. Helaas is dat niet gelukt. Tja, ondernemen is nou eenmaal risico nemen. Van Geel heeft dat uitstekend gedaan, maar het geluk zat hem niet mee, helaas...

Al met al denk ik dat er op een of andere manier teveel angst in het elftal zit. Er is geen vertrouwen in dat de pot gewoon dicht zit. Hierdoor spelen we dikwijls teveel met de rem erop.
Toch denk ik dat je niet persé wat hoeft te halen. Mocht Vilhena bijvoorbeeld vertrekken, wat er nu toch wel een keer zit aan te komen, zou ik een fysiek sterke voetballer halen, maar we hebben genoeg talent in huis. Er hoeft niet direct wat bij te komen, hooguit wanneer je wilt doorselecteren. Nu weet ik niet of we oudajakkesieden moeten halen en of hij wil, maar ik denk voor het middenveld bijvoorbeeld aan een Bazoer. Die zit in Portugal op een dood spoor. Is wel een goede speler. Kunnen wij er wel bij gebruiken. Toch hoop ik dat men bij Feyenoord op de langere termijn denkt, wat ze ongetwijfeld doen, door Burger en Kökcu langzaamaan te brengen. Seizoen is toch al klaar. Kun je ze mooi laten rijpen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2019 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - vrijdag 04 januari 2019 - 15:57   quote  deeplink  
Spijt me echt maar ik heb zelden in zo'n lange post zoveel rare dingen gelezen, bijna alles is gewoon echt gelul.

Karsdorp altijd huren met optie tot koop? Ja, wat moet hij kosten dan na 1,5 jaar niet gespeeld te hebben?

Tapia zonde? Die kan er helemaal niets van, heeft geen normale pot gespeeld in het Feyenoord shirt

Verdonk een centrale verdediger? Hoe dan? Die is veel en veel te klein. Dat kan helemaal niet.

Karsdorp en Nieuwkoop ideaal tandem voor de rechterkant. Zullen we gewoon lekker Berghuis houden? Iemand die wél iets kan creëren.

Bazoer??????????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2019 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 januari 2019 - 17:36   quote  deeplink  
Alessio Da Cruz krijgt geen speeltijd bij #Parma in de #SerieA en gaat 100% zeker weg volgens de de Italiaanse media. Crotone, Brescia en Lecce uit de #SerieB maar ook #Feyenoord en #Utrecht zouden interesse hebben.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 januari 2019 - 17:37   quote  deeplink  
Feyenoord Academy's Ibrahima Berete, topscorer from Feyenoord u16 (recently joined u17) becomes 16 in a few days. He says he will sign a professional contract soon. He joined Feyenoord from Vitesse last summer.
van geil
 van geil - vrijdag 04 januari 2019 - 17:46   quote  deeplink  
Het is toch niet te geloven dat van Geel helemaal geen lijntjes heeft om van spelers af te komen , het moet iedere keer door de speler zelf geregeld worden , met alle gevolgen van dien.
Zakje geld mee, transfervrij, verhuur en dat soort zaken .
Hij is wel consequent , hij haalt zijn aanwinsten uit de Eredivisie , en plaatst ze daar ook weer terug.
Over Arie hier een paar quotes boven , die probeert de boel denk op te naaien, zoveel onzin dat daar staat dat bedenken er weinig.
van geil
 van geil - vrijdag 04 januari 2019 - 17:46   quote  deeplink  
Het is toch niet te geloven dat van Geel helemaal geen lijntjes heeft om van spelers af te komen , het moet iedere keer door de speler zelf geregeld worden , met alle gevolgen van dien.
Zakje geld mee, transfervrij, verhuur en dat soort zaken .
Hij is wel consequent , hij haalt zijn aanwinsten uit de Eredivisie , en plaatst ze daar ook weer terug.
Over Arie hier een paar quotes boven , die probeert de boel denk op te naaien, zoveel onzin dat daar staat dat bedenken er weinig.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 januari 2019 - 18:40   quote  deeplink  
Ik lees net een stuk serieus gemeend braaksel.
En wat denk je? Wordt het nog twee keer geplaatst ook!

Guttegut waar moet dat toch naar toe.
VVout
 VVout - vrijdag 04 januari 2019 - 19:32   quote  deeplink  
Henk, volgens mij probeert ie de boel op te naaien :)
van geil
 van geil - vrijdag 04 januari 2019 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
..
ar
 ar - vrijdag 04 januari 2019 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2019 - 17:36 schreef Stylzz het volgende:
Alessio Da Cruz krijgt geen speeltijd bij #Parma in de #SerieA en gaat 100% zeker weg volgens de de Italiaanse media. Crotone, Brescia en Lecce uit de #SerieB maar ook #Feyenoord en #Utrecht zouden interesse hebben.
Dat Cruz gedeelte bevalt me wel.
van geil
 van geil - vrijdag 04 januari 2019 - 21:42   quote  deeplink  
Gelukkig maar,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=413509&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 januari 2019 - 09:28   quote  deeplink  
Mannen broeders van het Feyenoord genootschap , geloven we nu zelf da Da Cruz of dir Japanner naar feyenoord gaan komen?

Wakker worden
windoweyes
 windoweyes - zondag 06 januari 2019 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2019 - 09:28 schreef piet de paler het volgende:
Mannen broeders van het Feyenoord genootschap , geloven we nu zelf da Da Cruz of dir Japanner naar feyenoord gaan komen?

Wakker worden
Die Japanner lijkt mij uitgesloten.
Alessio Da Cruz is een ex-twente en Dordrechtspeler met een transferwaarde van 1,4M. Dat zou dus kunnen, alhoewel ik niet overtuigd ben van de meerwaarde, aangezien we Larsson al voor de linksbuiten positie hebben. Dat zou meer iets als investering/ buitenkansje voor de toekomst zijn dan.
van geil
 van geil - zondag 06 januari 2019 - 10:25   quote  deeplink  
Die Japanner is ook een linksbuiten , ruildeal dan maar .
Ono en Ryo een goed woordje laten doen over Feyenoord.
van geil
 van geil - zondag 06 januari 2019 - 11:00   quote  deeplink  
Robert Skov
van geil
 van geil - zondag 06 januari 2019 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2019 - 11:00 schreef van geil het volgende:
Robert Skov
https://www.vi.nl/pro/overig/vi-scout-robert-skov-deense-komeet-gevolgd-door-ajax-feyenoord-en-psv
MightyAce
 MightyAce - zondag 06 januari 2019 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2019 - 10:19 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Die Japanner lijkt mij uitgesloten.
Alessio Da Cruz is een ex-twente en Dordrechtspeler met een transferwaarde van 1,4M. Dat zou dus kunnen, alhoewel ik niet overtuigd ben van de meerwaarde, aangezien we Larsson al voor de linksbuiten positie hebben. Dat zou meer iets als investering/ buitenkansje voor de toekomst zijn dan.
Ja die Martin-buitenkansjes kennen we
Leuv
 Leuv - zondag 06 januari 2019 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2019 - 14:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Karsdorp huren met optie tot koop? Tuurlijk, altijd doen. Elia is geweest, ondanks dat je best nog veel aan hem zult hebben. Ik twijfel wel aan zijn motivatie plus dat je Larsson dan helemaal kunt afschrijven. Tapia vind ik zonde om via achterdeur te laten verdwijnen. Hij mag van mij een basisplaats. Misschien wat meer rouleren. Vilhena was de laatste paar wedstrijden op leek me. Die was toe aan eventjes rust. Van Clasie verwachten we teveel, maar ik denk dat hij wel op stoom komt, al is het langzaam... Toornstra speelt de laatste tijd toch heel behoorlijk. Niet constant, maar wel beter dan menig ander... en beslissend. Ik denk trouwens dat Larsson het komend jaar moet overtuigen. Ik vind hem tot nu toe te licht. Ik krijg een beetje wat ik met Nicky Hofs ook had. Geweldig ventje, maar hij bleef fysiek op niveautje beloften steken, waardoor hij het nooit echt heeft kunnen maken. In Verdonk zie ik een toekomstige centrumverdediger, ook al is hij te klein. Voetballend is hij sterk en juist daarom zou ik hem graag naar het centrum zien gaan. Van Bronckhorst doet het goed door hem op links ervaring op dit niveau op te laten doen. Menig centrumverdediger begint op de zijkant om, wanneer ze op ervaring kunnen voetballen, naar het centrum te verhuizen. St.Juste ben ik geen fan van. Hij is niet kordaat genoeg in verdedigen en aanvallend loopt hij constant de boel dicht voor mijn favoriet Berghuis. Voor een mooi bedrag mooi laten gaan en inderdaad Karsdorp ophalen. Die steekt zo goed in elkaar. Eigenlijk jammer dat je wat dat betreft Berghuis hebt, want ik zie in Karsdorp en Nieuwkoop een ideaal tandem voor de rechterkant. Om de beurt eroverheen. Je loopt de tegenstander he-le-maal kapot. Jörgensen mag trouwens een contractverlenging/opwaardering. Hij is goud waard voor ons. Dat Van Geel hem destijds niet heeft verkocht is logisch, want speelt hij drie wedstrijden goed op het op dat moment naderende wk, heeft Van Geel er een goudmijn aan. Helaas is dat niet gelukt. Tja, ondernemen is nou eenmaal risico nemen. Van Geel heeft dat uitstekend gedaan, maar het geluk zat hem niet mee, helaas...

Al met al denk ik dat er op een of andere manier teveel angst in het elftal zit. Er is geen vertrouwen in dat de pot gewoon dicht zit. Hierdoor spelen we dikwijls teveel met de rem erop.
Toch denk ik dat je niet persé wat hoeft te halen. Mocht Vilhena bijvoorbeeld vertrekken, wat er nu toch wel een keer zit aan te komen, zou ik een fysiek sterke voetballer halen, maar we hebben genoeg talent in huis. Er hoeft niet direct wat bij te komen, hooguit wanneer je wilt doorselecteren. Nu weet ik niet of we oudajakkesieden moeten halen en of hij wil, maar ik denk voor het middenveld bijvoorbeeld aan een Bazoer. Die zit in Portugal op een dood spoor. Is wel een goede speler. Kunnen wij er wel bij gebruiken. Toch hoop ik dat men bij Feyenoord op de langere termijn denkt, wat ze ongetwijfeld doen, door Burger en Kökcu langzaamaan te brengen. Seizoen is toch al klaar. Kun je ze mooi laten rijpen....
Knettergek
ras
 ras - zondag 06 januari 2019 - 14:11   quote  deeplink  
De tijd is echt rijp voor een nieuwe trainer, technisch directeur en nieuwe scouting. Met de lieden die nu aan het roer zijn, komt Feyenoord niet verder. Het plafond is nu onderhand wel bereikt en de houdbaarheidsdatum is verstreken. Als we hier mee blijven doorgaan zijn de vooruitzichten niet best, want het spel (o.a. veel achteruitvoetballen) is niet om aan te gluren.Ook wacht van Geel elk seizoen veel te lang met aankopen doen en is er slecht geanticipeerd op deelname aan de Europa League. Dik verliezen tegen AS Trencin terwijl je voor die tijd de selectie al lang op orde had moeten hebben. Tijd voor actie, geen woorden maar daden.
VVout
 VVout - zondag 06 januari 2019 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
270393-1545382400.jpg?lm=1545382412

Een tweebenige speler die op rechtsbuiten in 20 wedstrijden 18 goals en 4 assists maakt in de superliga is het proberen waard, heeft wel een grote neus trouwens.
van geil
 van geil - zondag 06 januari 2019 - 14:39   quote  deeplink  
Lijkt ook niet zo duur te zijn.
In veel berichten wordt vermeld dat hij rechts op middenveld op zijn best is.
Specialiteit, afstandsschoten en vrije trappen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2019 door van geil --
ar
 ar - zondag 06 januari 2019 - 15:04   quote  deeplink  
Te technisch.
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 januari 2019 - 15:11   quote  deeplink  
Als ik dit topic na lees, doet het mij denken dat je voor een snoepkraam staat met 50 ct en al het snoepgoed is boven de 2 € dus alles roepen, maar niets kunnen kopen......
van geil
 van geil - zondag 06 januari 2019 - 15:39   quote  deeplink  
Komt er een beetje zon aan ?
Volgens Sinclair Bischop wel.
Juste voor iets meer dan 10 miljoen weg.
Peter Bosz wil Vilhena naar Leverkusen halen(jackpot)
Iets minder , Tapia en Ayoub worden niet verkocht , maar verhuurd.
Karsdorp begint serieus te worden ,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2019 door van geil --
R()b
 R()b - zondag 06 januari 2019 - 18:31   quote  deeplink  
Over de 10 miljoen voor St.Juste?
Bedoelen ze niet toevallig Nieuwkoop?
ar
 ar - zondag 06 januari 2019 - 19:07   quote  deeplink  
Nee, ze hebben zijn moeder gezien.
Die gaat mee
Bowie
 Bowie - zondag 06 januari 2019 - 19:23   quote  deeplink  
Ras, je maakt een foutje tov van Geel, selectie was al ruim voor begin Europa Leque klaar. Verder zie ik met van Geil wat zon over de nieuwtjes van RTV Rijnmond. Verkopen Vilhena en St. Juste (wat een lot uit de loterij als die maffe Russem daar dik 10 mln voor neerleggen, ik heb 'm die debiele actie in de VarkensArena nog niet vergeven) kunnen dus zo'n 20 mln opbrengen.
Deel gelijk besteden aan huur Karsdorp met optie tot koop, geld daarvoor is nu aanwezig. Verder Ayoub en Tapia nog 'n ultieme verhuurkans (de een blijf ik toch zien schitteren in diverse duels met Ajax vorige seizoenen, de ander is en blijft toch een speler die op het (land)internationale podium nooit is afgegaan. Verder Burger/Kockun op de plek van Vilhena, en svp GEEN verdere aankopen, vanaf nu alles vol op Varkenoord!!!
MMM
 MMM - zondag 06 januari 2019 - 19:27   quote  deeplink  
van Beek er gratis bij
R()b
 R()b - zondag 06 januari 2019 - 19:41   quote  deeplink  
Sigourney Bandjar terug halen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 januari 2019 - 21:05   quote  deeplink  
Wordt uiteindelijk gewoon doorgaan met huidige selectie.
Wel jammer, graag 4 nieuwe spelers, kunnen ze alvast wennen.
Worden toch 3e en de beker stelt natuurlijk geen kut voor.
van geil
 van geil - maandag 07 januari 2019 - 08:59   quote  deeplink  
Er komt wat geld voor Rodriques , oud jeugdspeler.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 januari 2019 - 11:08   quote  deeplink  
Citing comments made by Sinclair Bischop to RTV Rijnmond, @Soccernews_nl report that @fczenit_en have offered €10 million for #feyenoord’s Jeremiah St. Juste while an offer of €20 million would be required from @bayer04fussball to prise away Tonny Vilhena. #TransferTalkTotal Dutch Football.com heeft toegevoegd,
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 07 januari 2019 - 12:03   quote  deeplink  
Zou een mooie club zijn voor Tony! Gelijk doen en juste ook.. hebben we meteen weer 30 kiljoen in het laatje. Zou dit lekker investeren en alvast een team voor volgend seizoen samen stellen. 2 nieuwe centrale verdedigers om maar eens te beginnen. Wat denken jullie van een Justin Hoogma en een Miazga? En iemand een idee wie Vilhena kan vervangen? Een echte pitbull..
van geil
 van geil - maandag 07 januari 2019 - 12:47   quote  deeplink  
Van Geel kennende , Joris van Overeem
windoweyes
 windoweyes - maandag 07 januari 2019 - 12:50   quote  deeplink  
Op zich hebben we de vervangers van Vilhena al in huis. Kokcu en Ayoub. Van Ayoub riep iedereen maanden lang dat hij een kans moest krijgen, maar na één slechte wedstrijd op een positie die niet de zijne was (op die van Clasie), werd hij al weer afgeserveerd. Een rechtsback zal het meest nodig zijn. Betere spelers zijn altijd welkom, maar het is ook weer niet de bedoeling om hoofdprijzen te betalen, omdat we nu op de helft van het seizoen zitten en de prijzen dus hoger zullen zijn.
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 07 januari 2019 - 14:18   quote  deeplink  
Hebben een goede spits nodig
MightyAce
 MightyAce - maandag 07 januari 2019 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2019 - 14:18 schreef SCF Leiden het volgende:
Hebben een goede spits nodig
Niet prio 1. Verdedigers die kunnen verdedigen. Middenvelders die kunnen bouwen. Dan kan zelfs een type Kramer er 15-20 maken.
piet de paler
 piet de paler - maandag 07 januari 2019 - 17:27   quote  deeplink  
Eerst zien geloof er niets van
van geil
 van geil - maandag 07 januari 2019 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2019 - 15:21 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Niet prio 1. Verdedigers die kunnen verdedigen. Middenvelders die kunnen bouwen. Dan kan zelfs een type Kramer er 15-20 maken.
Ben het eigenlijk wel met je eens ,
maar laatst kwam er een lijstje voorbij waaruit bleek dat we meer kansen dan PSV krijgen , en bijna net zoveel als Ajax.
Alleen wij scoren er 35 , en de anderen beide 60.
De conclusie lijkt dus , dat het gewoon puur kwaliteit/scorend vermogen is wat het gat slaat .
piet de paler
 piet de paler - maandag 07 januari 2019 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2019 - 18:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Ben het eigenlijk wel met je eens ,
maar laatst kwam er een lijstje voorbij waaruit bleek dat we meer kansen dan PSV krijgen , en bijna net zoveel als Ajax.
Alleen wij scoren er 35 , en de anderen beide 60.
De conclusie lijkt dus , dat het gewoon puur kwaliteit/scorend vermogen is wat het gat slaat .
Als dit zo is ( heb dit ook al eens gehoord) zou een Fran Sol geen slechte aankoop zijn.
Echter ik twijfel aan de berichtgeving over miljoenen voor een glazen verdediger, en iemand die al jaren roept dat hij weg gaat.
Nee ik hou het op de jeugd en wat we hebben. Ik en wij zijn Al vaker telleurgesteld in aankoop en ver koop
van geil
 van geil - maandag 07 januari 2019 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2019 - 18:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als dit zo is ( heb dit ook al eens gehoord) zou een Fran Sol geen slechte aankoop zijn.
Echter ik twijfel aan de berichtgeving over miljoenen voor een glazen verdediger, en iemand die al jaren roept dat hij weg gaat.
Nee ik hou het op de jeugd en wat we hebben. Ik en wij zijn Al vaker telleurgesteld in aankoop en ver koop
Het zijn niet alleen de spitsen Piet , die al die kansen kregen.
de bluffer
 de bluffer - maandag 07 januari 2019 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2019 - 18:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als dit zo is ( heb dit ook al eens gehoord) zou een Fran Sol geen slechte aankoop zijn.
Echter ik twijfel aan de berichtgeving over miljoenen voor een glazen verdediger, en iemand die al jaren roept dat hij weg gaat.
Nee ik hou het op de jeugd en wat we hebben. Ik en wij zijn Al vaker telleurgesteld in aankoop en ver koop
We willen toch weer de beker winnen, dan moet er wel versterking komen.
Ik ben voor Fran Sol halen en iemand voor de RB plaats
ras
 ras - maandag 07 januari 2019 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2019 - 19:23 schreef Bowie het volgende:
Ras, je maakt een foutje tov van Geel, selectie was al ruim voor begin Europa Leque klaar. Verder zie ik met van Geil wat zon over de nieuwtjes van RTV Rijnmond. Verkopen Vilhena en St. Juste (wat een lot uit de loterij als die maffe Russem daar dik 10 mln voor neerleggen, ik heb 'm die debiele actie in de VarkensArena nog niet vergeven) kunnen dus zo'n 20 mln opbrengen.
Deel gelijk besteden aan huur Karsdorp met optie tot koop, geld daarvoor is nu aanwezig. Verder Ayoub en Tapia nog 'n ultieme verhuurkans (de een blijf ik toch zien schitteren in diverse duels met Ajax vorige seizoenen, de ander is en blijft toch een speler die op het (land)internationale podium nooit is afgegaan. Verder Burger/Kockun op de plek van Vilhena, en svp GEEN verdere aankopen, vanaf nu alles vol op Varkenoord!!!
Ik maak zeker geen foutje t.o.v. van Geel. Er is kwalitatief slecht ingekocht en zeker niet goed geanticipeerd gelet op deelname aan de E.L. en de prestaties nu.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 januari 2019 - 21:41   quote  deeplink  
Bazoer naar Utrecht. Voor degenen die daarop hoopten
van geil
 van geil - maandag 07 januari 2019 - 21:53   quote  deeplink  
Dat is best opzienbarend .
MightyAce
 MightyAce - maandag 07 januari 2019 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2019 - 21:53 schreef van geil het volgende:
Dat is best opzienbarend .
Dat daar iemand van ons op hoopte ja :0
windoweyes
 windoweyes - maandag 07 januari 2019 - 22:18   quote  deeplink  
Wel op huurbasis, geloof ik.
van geil
 van geil - maandag 07 januari 2019 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2019 - 08:59 schreef van geil het volgende:
Er komt wat geld voor Rodriques , oud jeugdspeler.
https://www.fr-fans.nl/nieuws/38654/voormalig-jeugdspeler-feyenoord-zorgt-voor-financiele-meevaller
van geil
 van geil - maandag 07 januari 2019 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2019 - 22:18 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dat daar iemand van ons op hoopte ja :0
:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0432860