BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Luis Fernando Sinisterra Lucumi///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 17 februari 2020 - 15:45   quote  deeplink  
Verschrikkelijk, vreselijk slecht nieuws. Echt ongelooflijk. Dit gaat punten kosten.

Heel veel sterkte met je herstel Sini.
MightyAce
 MightyAce - maandag 17 februari 2020 - 15:57   quote  deeplink  
Balen. Sterker terugkomen jongen.
har
 har - maandag 17 februari 2020 - 17:35   quote  deeplink  
pleuris kunstgras!!
VVout
 VVout - maandag 17 februari 2020 - 17:49   quote  deeplink  
Klote, altijd maar weer afwachten hoe je terug komt van zo iets. Moet toch echt iets aan te doen zijn dat dit soort velden uitgesloten worden.

Kan je zeggen dat voetbal overal mogelijk is maar onder deze natte omstandigheden is z'n glad plastic veld fataal.

Op een aarden ondergrond glijd je in zijn geheel door en hakt het er niet zo in.

Met een geweven ondergrond glijd je 9 van de 10 keer wel door, maar je noppen kunnen ook in één keer in het weefsel pakken en sta je in één keer stil. Heb je dan ook nog een draaiende beweging vanuit de heup, hoef je niet veel fantasie te hebben hoe je knie dit verwerkt. Echt schandalig dat ze dit laten gebeuren.
piet de paler
 piet de paler - maandag 17 februari 2020 - 18:06   quote  deeplink  
Een voordeel volgend seizoen nog bij Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 februari 2020 - 18:33   quote  deeplink  
T was geen verlosser. Stonden met m gewoon 2-1 achtrr
Sterkte

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2020 door Stylzz --
van geil
 van geil - maandag 17 februari 2020 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2020 - 14:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
6 tot 8 maanden uitgeschakeld. Seizoen is klaar en mist waarschijnlijk zelfs een handvol wedstrijden van het nieuwe seizoen. Zo jammer, in de eerste plaats voor hemzelf.
Als hij terugkomt .
Het is bijzonder sneu voor die jongen.
Positivo
 Positivo - maandag 17 februari 2020 - 19:57   quote  deeplink  
Klote voor Sini hopelijk komt hij sterker terug.

Kijken wie zijn positie over gaat nemen hoop op Narsingh , want die Larsson vind ik een zoutje, dat kan echt niet.

Andere optie Jens hangend op rechts en die Turk op 10 zetten.

Gelukkig hebben Dick, Troost en Frank goed ingespeeld op dit soort zaken
YNWA
 YNWA - maandag 17 februari 2020 - 20:09   quote  deeplink  
Ik stuur een kaartje naar Sini! Jullie ook? Je kunt de kaart naar het postbusadres sturen. Dat is Feyenoord Rotterdam N.V., T.a.v. afdeling Voetbalzaken, Postbus 9635, 3007 AP ROTTERDAM. ynwa
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 17 februari 2020 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2020 - 18:34 schreef van geil het volgende:

[..]

Als hij terugkomt .
Het is bijzonder sneu voor die jongen.
Dat is altijd maar de vraag inderdaad bij zulke zware blessures.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 februari 2020 - 20:14   quote  deeplink  
Depay traint alweer ,en Sini gaat dat ook lukken.
Nu Azarkan bij de selectie halen ,zijn al 2 Turkse jongens binnen de selectie die hem kunnen oppeppen.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 17 februari 2020 - 20:20   quote  deeplink  
Wat is dit klote zeg.. allereerst voor hem, maar ook voor feyenoord. Toch de meest creatieve de laatste weken en niet geheel onbelangrijk, een speler die feyenoord echt veel geld kon gaan opleveren deze zomer.. Maar moeten door, zou ozyakup niet hangend vanaf links kunnen spelen?
Positivo
 Positivo - maandag 17 februari 2020 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2020 - 20:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
Depay traint alweer ,en Sini gaat dat ook lukken.
Nu Azarkan bij de selectie halen ,zijn al 2 Turkse jongens binnen de selectie die hem kunnen oppeppen.
Elke dag kebab en doner
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 februari 2020 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2020 - 20:20 schreef yoghurt17 het volgende:
Wat is dit klote zeg.. allereerst voor hem, maar ook voor feyenoord. Toch de meest creatieve de laatste weken en niet geheel onbelangrijk, een speler die feyenoord echt veel geld kon gaan opleveren deze zomer.. Maar moeten door, zou ozyakup niet hangend vanaf links kunnen spelen?
De meest creatieve...

Doldrieste dribbelaar ja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 februari 2020 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2020 - 20:46 schreef Positivo het volgende:

[..]

Elke dag kebab en doner
En Köfte
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 februari 2020 - 09:03   quote  deeplink  
Nou, Luis kunnen we volgend seizoen terug zien.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 18 februari 2020 - 18:30   quote  deeplink  
7 doelpunten en 8 assists...niet slecht net over de helft van het seizoen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 februari 2020 - 18:39   quote  deeplink  
Schade claim indienen bij die kunstgras gekken van Zwolle.
Kun je ze direct failliet verklaren en opdonderen vooral die van Polen ( niet te verwarren met de inwoners van Polen)
VVout
 VVout - zaterdag 22 februari 2020 - 13:34   quote  deeplink  

https://youtu.be/-VVCeTP__T8
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 22 februari 2020 - 16:02   quote  deeplink  
hoop dat hij ons verbaasd door snel weer terug te zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 februari 2020 - 12:11   quote  deeplink  
Optie gelicht, twee jaar erbij.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 februari 2020 - 13:25   quote  deeplink  
Top nieuws..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 februari 2020 - 13:27   quote  deeplink  
Nu Kökcü nog..
VVout
 VVout - woensdag 26 februari 2020 - 13:28   quote  deeplink  
Goed nieuws, nou die fruitmand leeg kanen en werken aan je herstel Luis. We hebben je er graag weer bij.
tomson
 tomson - woensdag 26 februari 2020 - 13:57   quote  deeplink  
Super
Positivo
 Positivo - woensdag 26 februari 2020 - 21:27   quote  deeplink  
Ja hopen dat de knie echt herstelt ,anders krijgt ie binnen no time weer een knie blessure. Zijn echt de vervelendste blessures als je fit bent ga je toch je andere been meer forceren waardoor het risico op een nieuwe blessure groter wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2020 door Positivo --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 februari 2020 - 15:42   quote  deeplink  
Is die banaan in die fruitmandniet rascistisch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2020 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 februari 2020 - 17:43   quote  deeplink  
Kun je daar niet beter een boek over schrijven?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 februari 2020 - 18:57   quote  deeplink  
Ha ha kijk toch wat vrolijker naar mijn posts oude ( linkse) zuurpruim ;)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 februari 2020 - 19:07   quote  deeplink  
Het was een geintje, ouwe rechtse gladjakker. ;)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 februari 2020 - 19:43   quote  deeplink  
Hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 februari 2020 - 19:46   quote  deeplink  
Zo kennen we elkaar weer, piet, hahaha.
tomson
 tomson - zondag 15 maart 2020 - 00:21   quote  deeplink  
Uitstel is niet altijd afstel.
https://voetbalflitsen.nl/nieuws/r0ct0s/video-luis-sinisterra-werkt-aan-herstel-van-zware-knieblessure

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2020 door tomson --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 maart 2020 - 21:10   quote  deeplink  
De eredivisieclubs proberen hun buitenlandse spelers zo veel mogelijk binnenboord te houden tijdens de 'coronaweken'. Feyenoord houdt de Zuid-Amerikaanse spelers in Rotterdam.

Luis Sinisterra revalideert momenteel in de havenstad van een zware knieblessure en ook Marcos Senesi en Renato Tapia blijven voorlopig in de buurt. Róbert Bozeník vertrekt mogelijk wel voor een interland tegen Ierland om via de play-offs alsnog een ticket voor het Europees kampioenschap te bemachtigen.

Lees ook
Oud-Feyenoord held in quarantaine: ''Het was heel onwerkelijk''

Advocaat houdt er vooralsnog rekening mee dat Feyenoord op zondag 5 april 'gewoon' weer aan moet treden tegen RKC Waalwijk. "Wij trainen gewoon door, we luisteren naar de adviezen van onze clubarts Casper van Eijck. En voorlopig willen we ons klaarstomen voor RKC-uit, begin april",besluit de trainer in het Algemeen Dagblad. Zondagavond is door de KNVB besloten om de wedstrijd van 5 april eveneens te schrappen
MightyAce
 MightyAce - zondag 15 maart 2020 - 21:30   quote  deeplink  
Mag toch hopen dat de interlands ook niet doorgaan?
tomson
 tomson - zondag 15 maart 2020 - 22:06   quote  deeplink  
Ik hoorde dat een hoop clubs de selectie pas weer op 6 april bij elkaar willen halen ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 maart 2020 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2020 - 21:30 schreef MightyAce het volgende:
Mag toch hopen dat de interlands ook niet doorgaan?
Lijkt mij ook iets vaags ,al hebben ze volgens mij in Turkije gewoon gevoetbald.
piet de paler
 piet de paler - maandag 16 maart 2020 - 11:34   quote  deeplink  
Turkye en vaag is een woord
tomson
 tomson - maandag 16 maart 2020 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2020 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook iets vaags ,al hebben ze volgens mij in Turkije gewoon gevoetbald.
Rusland ook
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 maart 2020 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 11:44 schreef tomson het volgende:

[..]

Rusland ook
Raar toch ,is daar geen corona?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 maart 2020 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 16:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Raar toch ,is daar geen corona?
Jawel maar vergeleken bij ons stelt het daar (nog) niet veel voor. Bij ons bijvoorbeeld ruim 1400 positieve getallen voor een relatief klein land in He grote Rusland “slechts” 90 positieve gevallen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 maart 2020 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 17:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jawel maar vergeleken bij ons stelt het daar (nog) niet veel voor. Bij ons bijvoorbeeld ruim 1400 positieve getallen voor een relatief klein land in He grote Rusland “slechts” 90 positieve gevallen..
Dat is zeker weinig ,ik hoop voor ze dat het ook zo blijft..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 maart 2020 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 17:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is zeker weinig ,ik hoop voor ze dat het ook zo blijft..
Hoop het ook..maar denk dat ook zei de dans niet zullen ontspringen, dit is simpelweg zo niet in de hand te houden..
VVout
 VVout - maandag 16 maart 2020 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 17:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoop het ook..maar denk dat ook zei de dans niet zullen ontspringen, dit is simpelweg zo niet in de hand te houden..
Binnen de grote steden daar niet, verder is het daar natuurlijk veel uitgestrekter qua bevolking. Dat geluk hebben ze en ze zijn zelf ook uiterst kritisch naar het oosten toe. Mijn kennissen die hier gewerkt hebben uit Tsjechië en de Slowakije moeten ongeacht wat ze mankeert 14 dagen in huis blijven als ze van buiten hun land komen. De buurt past wel op en schroomt niet ze aan te geven als ze toch hun huis verlaten en zijn dan minimaal 1500 euries lichter.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 maart 2020 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 18:01 schreef VVout het volgende:

[..]

Binnen de grote steden daar niet, verder is het daar natuurlijk veel uitgestrekter qua bevolking. Dat geluk hebben ze en ze zijn zelf ook uiterst kritisch naar het oosten toe. Mijn kennissen die hier gewerkt hebben uit Tsjechië en de Slowakije moeten ongeacht wat ze mankeert 14 dagen in huis blijven als ze van buiten hun land komen. De buurt past wel op en schroomt niet ze aan te geven als ze toch hun huis verlaten en zijn dan minimaal 1500 euries lichter.
Kijk die snappen het..willen wij het ook indammen moeten we ook die kant op..
MightyAce
 MightyAce - maandag 16 maart 2020 - 19:02   quote  deeplink  
Je zult in NL echt moeten straffen voordat sommigen gaan luisteren. Dom volk zijn we.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 maart 2020 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 19:02 schreef MightyAce het volgende:
Je zult in NL echt moeten straffen voordat sommigen gaan luisteren. Dom volk zijn we.
Ja valt mij ook op hoeveel mensen hier niet serieus mee omgaan, zo gaan we het virus niet wegkrijgen, we moeten het echt met zijn allen doen..
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 05 mei 2020 - 10:38   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/54035-advocaat-spelen-zal-sinisterra-dit-jaar-niet-meer.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juni 2020 - 17:15   quote  deeplink  
Vrijwel iedereen heeft thuis een fysieke herinnering aan zijn werkomgeving, zo ook de spelers van Feyenoord 1. Voor het nieuwe Feyenoord Magazine, dat deze week verschijnt, kozen vijf van hen in de huidige voetballoze periode hun waardevolste Feyenoord-voorwerp in huis, onder wie Luis Sinisterra.

Sinisterra: ‘In de hal bij de ingang van mijn appartement heb ik een plekje ingericht voor prijzen. Daar staan ook de drie awards voor Speler van de Maand die ik in september, oktober en november kreeg uitgereikt. Zo zie ik ze altijd als ik thuiskom, maar ook als ik op weg ga naar de club. Dat doet me aan goede tijden denken. Ik weet dat het cijfer 12 voor het legioen staat, voor de supporters. Het doet me heel veel dat juist zij me gekozen hebben tot Speler van de Maand. Dat ze blij zijn met de manier waarop ik dit seizoen heb gespeeld. Die persoonlijk waardering is zo belangrijk voor een voetballer. Maar natuurlijk ben ik ook mijn medespelers dankbaar. Want zonder hen had ik die prijzen nooit gewonnen.’

‘Het contrast met vorig seizoen kon bijna niet groter zijn, dat klopt. Van niet spelen naar altijd spelen. Met goede acties van waarde zijn voor Feyenoord, ik ben er erg trots op. Het maakte het misschien wel moeilijker te accepteren dat ik tegen Zwolle zo ernstig geblesseerd raakte. Het was echt een zware klap, want het ging juist zó goed. Mijn ploeggenoten en de technische staf hebben me enorm gesteund in die moeilijke periode. Inmiddels heb ik dat rotgevoel helemaal achter me kunnen laten. Ik ben enorm gefocust op werken aan mijn herstel. En dat gaat daardoor ook heel voorspoedig.’

‘De verwachting was dat ik héél veel duels zou gaan missen. De wedstrijden met Feyenoord natuurlijk, maar ook de Copa America in Argentinië en Colombia. Maar door het virus en het opschorten van de competitie heb ik nu zelfs maar vier wedstrijden gemist. Het is wrang, maar ik haal dus wel een klein voordeeltje uit deze nare situatie. Volgend jaar zou ik er wel bij moeten kunnen zijn en dat is een mooi vooruitzicht.’

‘Eigenlijk zou ik voor een groot deel thuis in Colombia gaan revalideren, dicht bij mijn familie. Maar door het virus ben ik noodgedwongen hier gebleven, samen met mijn moeder. Het is onmogelijk nu terug te gaan. De situatie is daar weliswaar nu minder erg dan hier in Europa, maar alles ligt ook stil. Dat ik hier moet blijven, pakt eigenlijk heel goed uit. Ik ben alweer zo veel verder dan ik had kunnen denken. Ik mag alweer voorzichtig met een bal aan de gang en dat doet me veel goed. Het was echt moeilijk om van de bal af te moeten blijven. In december hoop ik weer op het veld te kunnen staan. En anders in de voorbereiding na de winterstop. Ik ga er zeker geen druk op leggen, want ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik voel me heel goed en sterk.’

‘Door mijn revalidatie heb ik een heel strak ritme. Ik sta op, ontbijt en begin met een kleine training in huis. Dan is het rust, lunch en daarna ga ik voor de tweede sessie van de dag naar 1908, dan ijzen en dan Netflix, gamen of bellen met Colombia. En dat dan elke dag opnieuw. Bijna alles doe ik samen met fysiotherapeut Leigh Egger. Totdat de trainingen weer begonnen, waren we lange tijd de enige twee op 1908. Als je zo intensief samenwerkt en allebei ver van huis bent, word je vanzelf vrienden. Leigh steunt me heel erg en werkt keihard. Dat maakt het voor mij ook makkelijker om heel hard te werken. Hij vertelt me ook wat voor maatregelen er afgekondigd worden en zo, want zijn Nederlands is beter dan het mijne. Daarnaast krijgen we berichten van de club en volg ik de media zo goed mogelijk. Zo blijf ik op de hoogte.’
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 09 juni 2020 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2020 - 16:02 schreef Dirk1 het volgende:
hoop dat hij ons verbaasd door snel weer terug te zijn.
jaa ik denk dat hij ons gaat verassen door sneller terug te zijn dan verwacht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5882
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Luis Fernando Sinisterra Lucumi///HELD topic









0.0248148